SRBO
Advanced
колико видим, има линија која спаја Прокоп и Трг Републике, овако чак и није лоше, мада ће та линија бити кориснија од садашње прве
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874206#p874206:3u7o4hi3 je napisao(la):Дошљак » Uto Avg 24, 2021 2:07 pm[/url]":3u7o4hi3]А може те ли да отворите овај линк? Ту је све у фолдерима. Мало спорије отвара пдф.
https://urbzavbg.sharepoint.com/sites/J ... %20razrade
Link mi radi bez problema. Nisam ništa pojedinačno otvarao, već sam sve označio i skinuo kao zip dokument. Videću kasnije da li ima nekih problema prilikom raspakivanja.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874206#p874206:3i2bq0pe je napisao(la):Дошљак » 24 Avg 2021 14:07[/url]":3i2bq0pe]А може те ли да отворите овај линк? Ту је све у фолдерима. Мало спорије отвара пдф.
https://urbzavbg.sharepoint.com/sites/J ... %20razrade
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874258#p874258:3ai675qw je napisao(la):Дошљак » Uto Avg 24, 2021 3:16 pm[/url]":3ai675qw]Moжда железнички коридор чувају за новоградњу, нпр. Капије Сајма или нешто слично
Ako ste danas hteli da pogledate kuda će ići linije budućeg beogradskog metroa i da na licu mesta dobijete pojašnjenja upućenih - prevarili ste se. Doduše, u podne će se možda neko i obratiti zainteresovanim građanima koji su došli u Gradsku upravu Beograda na javni uvid u plan generalne regulacije šinskih sistema u glavnom gradu, ali teško da će jasno videti kuda idu linije, jer su planovi prekriveni - folijama za krečenje.
„Došli smo jutros u Gradsku upravu u Ulici 27. marta da vidimo nacrt plana za metro. Dočekali su nas majstori koji kreče. Plan za metro prekriven je folijom, a stari planovi za druge projekte koji su bili ranije na uvidu razbacani okolo“, kaže za portal N1 Miloš Vučković, aktivista udruženja „Po meri metro“.
On ističe da je nacrt plana dostupan onlajn, ali da građani koji žele uživo da pogledaju plan i razgovaraju sa urbanistom o predloženim rešenjima to, bar prema najavama, mogu da učine od podneva.
Dok u gradskoj upravi ističu da je ovaj plan generalne regulacije šinskog sistema kruna višegodišnjeg rada i potvrda da se, kako poručuje zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić, Beograd zvanično opredelio da šinski sistem postane osnovni podsistem javnog prevoza, u udruženju „Po meri metro“ ukazuju da nema sumnje po čijoj se meri taj metro gradi, pošto je u potpunosti podređen Beogradu na vodi.
Građani primedbe na predložena rešenja u pisanom obliku, mogu da dostave Sekretarijatu za urbanizam i građevinske poslove, preko pisarnice u Ulici kraljice Marije broj 1, zaključno sa 24. septembrom 2021. godine.
Uvid u plan generalne regulacije šinskih sistema u Beogradu traje mesec dana. Koliko će trajati krečenje – nepoznanica je.
https://rs.n1info.com/biznis/dosli-da-v ... oji-krece/
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874293#p874293:3tt3a95z je napisao(la):vucko » 24 Aug 2021 06:38 pm[/url]":3tt3a95z]Kolega Express i ja smo jutros bili na javnom uvidu, evo šta smo zatekli
Došli da vide plan za metro, dočekali ih majstori koji kreče
Ako ste danas hteli da pogledate kuda će ići linije budućeg beogradskog metroa i da na licu mesta dobijete pojašnjenja upućenih - prevarili ste se. Doduše, u podne će se možda neko i obratiti zainteresovanim građanima koji su došli u Gradsku upravu Beograda na javni uvid u plan generalne regulacije šinskih sistema u glavnom gradu, ali teško da će jasno videti kuda idu linije, jer su planovi prekriveni - folijama za krečenje.
„Došli smo jutros u Gradsku upravu u Ulici 27. marta da vidimo nacrt plana za metro. Dočekali su nas majstori koji kreče. Plan za metro prekriven je folijom, a stari planovi za druge projekte koji su bili ranije na uvidu razbacani okolo“, kaže za portal N1 Miloš Vučković, aktivista udruženja „Po meri metro“.
On ističe da je nacrt plana dostupan onlajn, ali da građani koji žele uživo da pogledaju plan i razgovaraju sa urbanistom o predloženim rešenjima to, bar prema najavama, mogu da učine od podneva.
Dok u gradskoj upravi ističu da je ovaj plan generalne regulacije šinskog sistema kruna višegodišnjeg rada i potvrda da se, kako poručuje zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić, Beograd zvanično opredelio da šinski sistem postane osnovni podsistem javnog prevoza, u udruženju „Po meri metro“ ukazuju da nema sumnje po čijoj se meri taj metro gradi, pošto je u potpunosti podređen Beogradu na vodi.
Građani primedbe na predložena rešenja u pisanom obliku, mogu da dostave Sekretarijatu za urbanizam i građevinske poslove, preko pisarnice u Ulici kraljice Marije broj 1, zaključno sa 24. septembrom 2021. godine.
Uvid u plan generalne regulacije šinskih sistema u Beogradu traje mesec dana. Koliko će trajati krečenje – nepoznanica je.
https://rs.n1info.com/biznis/dosli-da-v ... oji-krece/