Pa ako plaća takve članke po novinama,a ovo mu nije prvi, već peti u seriji "nepoznatog teoretičara", i kao glasno razmišlja da je "metro zabluda"onda je bolid i trolčina.Ali zapravo je lobista(barem da je monorail,prt i sl.)pa da prodiskutujemo,ali žičara za mas tranzit?? :idea: Ma daj ovaj se ruga..samo nije dugo ..dok tema nije stigla do Beobuilda,hvala Bogu pa nas novinari čitaju i uvažavaju. :kafa:stf":27y0jfd7 je napisao(la):Делија & 2012
Ово је суштина. Ни Јовинова, ни Вуканова доктрина није исправна и не води нас нигде. Као ни доктрина поменутог теоретичара. Али, доктрине и јесу тако зацементирано слепачке и такве ће и остати докле год се инквизиторски понашамо према другачијем начину размишљања. Према томе, ни један од вас двојице, нити неко трећи, нема права да икога назива болидом, само зато што му је чачнуо у доктрину, која ни сама није промишљена.2012":27y0jfd7 je napisao(la):Beogradu bi najbolje bilo da uvodi više sistema i metro i prt polako,za PRT bi mogla koncesija i sl.
Рецимо, дотични теоретичар није болид. Он је нереалан. Али, једнако је нереалан као Јовин. Да ли је Јовин болид? Па наравно да није.
Zar da podsećamo stalno na "samoupravljača iz Rakovice" i brilijantne ideje da se umesto metroa od skupljenog novca za samodoprinos izgradi tramvaj na Nbg..E takve treba seći u startu ,dok de nisu zapatili u nekoj direkciji za prevoz i sl.
pricaju o tome kako ce stanice biti dugacke 110m pritom misleci samo na podzemne. Nadzemne su oko 65m odnosno za 2x32m tramvaje. Kada se malo bolje pogleda slika jasno se vidi da su podzemni prolazi tik iza kraja platforme sa obe strane plus stepenista priljubljena uz kolosek. To znaci da je nemoguce produziti platforme za jos jedan tramvaj po kompoziciji bez razvaljivanja cele stanice..u koju je vec ulozeno.