Šta je novo?

Metro

Express":14uznmez je napisao(la):
Mi sa ovog sajta ne trazimo puno ali striktno znamo sta trazimo - metro a ne pokusaj metroa.

Kakav bio da bio, bio bi nas. Ne bi bio ruzan, daleko od toga sto rece Zidar moze i koriscenjem betona da se lepo uradi samo ako se hoce.

Slažem se. Kada je prvi put predstavljen Belam, nisam mogao da verujem da neko može i da pomisli da na tako glup način potroši ogroman novac, ne rešivši ni deo problema. Ovaj novi plan se trudi da napravi nezavisan sistem, što je napredak, ali opet na rogobatan način. Polovična rešenja koja moraju mnogo da koštaju, ograničenog kapaciteta, praviće velike probleme, ne uzimaju u obzir budućnost.

Vraćam se na Pariz i London, to sam video. Znam da su neodgovarajući primer iz svih mogućih razloga. Ali jesu primer racionalnog prilagođavanja uslovima. Posebna rešenja za lokacije koje postavljaju različite probleme.
Gde nije moglo drugačije, građeno je na stubovima, ako je neracionalno pod zemljom, polu-ukopano. Gde nije bilo mesta za most, prokopali su tunel pod rekom (naravno, na ruku im je išlo da su oba grada na ravnom terenu).
I kada se uđe u stanice i vozila, vidi se da je sistem proizvod zdravog razmišljanja, bez ukrasa, jednostavno organizovan, lak za orjentaciju. I odlično funkcioniše jer se nigde ne ukršta sa ostalim saobraćajem.

Ako Beograd nije u stanju da organizuje sredstva i znanje da stvar uradi kako treba, bolje je sačekati zdravije vreme. Mada ne verujem da nije moguće raditi na parče. Ali za to je potreban ozbiljan plan na duge staze.

Ovde je problem u zamazivanju očiju. Razni žele da oni budu ti koji će napraviti metro (važi i za bilo šta drugo) u Beogradu. A pošto za to treba više vremena od jednog ili dva mandata, onda treba zbudžiti šta god. I tako od ko zna kada.
Zato živimo u zbrkanom gradu, gde je retko koja ideja sprovedena do kraja, nažalost često ni u početku nije dobro promišljena.

Takođe, među stručnjacima u raznim oblastima ima mnogo nedoučenosti i sujete, razjedajuća kombinacija. I kako onda da se međusobno dogovore šta je najbolji kompromis, sa kojim bi izašli pred političare i beograđane, i bili ubedljivi.
 
stf":4rapz7qf je napisao(la):
И Вукан и Јовин су историја и тамо требају и да остану. А будућност требамо да градимо ми.

Mudro zboris Stefe, ostavite penzionere (i zrele za penziju) da na miru troluju i vilene, a na nama je da smislimo najbolje sto mozemo da ponudimo ne samo nasem gradu vec i ostatku sveta. :gobb:
 
stf":1y84suzp je napisao(la):
1. Пре свега, пројектован је метро за федерацију која је у старту била нереално политичко фантазирање. У старту. Притом је то било време када се нико није могао запослити ни у јачој фирми а да није политички подобан, а на функције које су биле тако битне као што је била Јовинова могли су доћи само политички подобни кадрови, што је Јовин и био. Не можеш ме убедити да "он није био умешан у политику". Био је итекако умешан јер је морао бити. Другачије није могло. Па и данас систем функционише тако, а камоли тада.

Ово није истина. Далеко се мање гледала у то време политичка подобност него данас у такозваној демократији. Таква подобност је тражена једино на функцијама које су се директно тицале државне идеологије. У струкама као архитектура или из било ког техничког кадра политичка подобност је била потпуно небитна. Знам и из личних примера пошто ми се ћале запослио у једној од најважнијих државних институција у исто време право са факултета а није никада био члан партије и био је сељачко дете...
 
Da dopunim,moj otac je bio profesor na univerzitetu a da nije bio clan partije.A bavio se filologijom.Te price kako su morali profesori da budu u partiji je sada izrazenija nego tada.
 
zidar":1v83q7cp je napisao(la):
stf":1v83q7cp je napisao(la):
И Вукан и Јовин су историја и тамо требају и да остану. А будућност требамо да градимо ми.

Mudro zboris Stefe, ostavite penzionere (i zrele za penziju) da na miru troluju i vilene, a na nama je da smislimo najbolje sto mozemo da ponudimo ne samo nasem gradu vec i ostatku sveta. :gobb:

Starci kada ne mogu da uticu na nesto sto nisu do sada uradili pocnu da se ponasaju kao opkoljene zivotinje. I Jovin i Vucic vec dugo vremena pokazuju te simptome ugrozenosti.

Zbog toga sto se toliko distanciraju bas oni kao struka ne mogu da se dogovore u korist svih nas gradjana i sto je najvaznije nas mladih jer bas mi treba da nastavimo ekspanziju sistema.

Na taj nacin kaljaju svoj ugled jer uceni su da nesto ucine, ne da se svadjaju kao kakve babe na pijaci ili u redu za penziju. Imam osecaj da je rizicno zaposljavati stare inzenjere bez vizije koji pokusavaju da proguraju ono sto vec do sada nisu, dakle stare zamisli.

Stare zamisli su distributivni metro sa 1568827 linija bez osvrta na cenu kao i posto poto budzenje "Tramvaja za 21. Vek" sa posto poto pokrivanjem celog grada sa sto manje mandata ne bi li stekao podrsku "stedljivih" politicara koji ostatak stavljaju u svoj dzep. Na taj nacin i da pocne gradnja dobijamo stari sistem a ne novi sa najsavremenijim pogledima na funkciju.

Svojom sebicnom doktrinom dogurali su dotle da cemo mi a ne oni zamisliti ceo sistem od nule. A to je potpuno druga generacija.

Umesto da sednu zajedno za sto i naprave plan kako da znatno smanje cenu ne smanjujuci kvalitet ili estetiku sve to uz znatno brzu gradnju. Ovaj hoce da skarabudzi tramvaj koji pokusava da bude nezavisan metro, dok onaj drugi uporno govori kako prvu fazu treba graditi 6-8 godina ne razmisaljajuci o tempu gradnje pojedinih gradova, kao i o tome koje su preduzeli mere da ucine gradnju brzom.

To je jedan odraz nepostovanja prema sebi prvenstveno jer je to na kraju krajeva njihova struka, pa onda prema svojim sugradjanima i na kraju prema nama mladima. Tolika samozivost dovodi do kolateralne saobracajne stete. Evo sad im se autobusi raspadaju. Pa neka se raspadaju kad je gradonacelnik potpuno nesposoban da uzme stvar u sopstvene ruke. Taj isti gradonacelnik je sam po sebi kontradiktoran jer je uspeo da izgradi druge projekte.
 
Ajde,ajde malo ste se zaneli, :wink: niko jos nije ponudio ozbiljan projekat kao Jovin,Vucic iz Lrt ekipe je ponudio repizu Savskog Trga..a vase ambcije se zavrsavaju voznjom zicarom.. :kafa:
 
Evo setih se jednog dobrog ,,jeretickog,, starog posta iz 2011.god.
Glas prirode":rf1tjsxy je napisao(la):
Beograd je grad rasturen na sve strane, a takodje i delovi sa najvecom gustinom izmedju kojih su prostrani delovi sa kucama i malom gustinom naseljenosti, a to znaci da je tesko izvesti par linija visokog kapaciteta, vec bi trbalo puno linija malog kapaciteta, a to vec nije voz nego nesto drugo.

Svako iole zdrav moze da predje u hodu desetak km, a pogledaj koliko je to na karti, Beograd je rasturen, ali nije prevelik, mada nije ni mali, ali izmeri koliki mu je precnik od zemuna do Miljakovca npr.
Sem toga za razliku od mnogih gradova, nas ima velike neizgradjene i slobodne prostore, sto omogucava privremena ili trajna resenja iznad tla.

Ali sve to ne znaci da nam metro nije potreban, ali kuda god da 1 do 2 linije prodju veci deo grada ce ostati nepokriven i zato istrazujem vasom pomocu i mogucnosti nezavisnog tramvaja, a to nije LRT nego obican tramvaj, niskopodni koji nam vec dolazi, ali na POTPUNO NEZAVISNIM trasama, sa samo nekoliko kratkih delova ispod tla, bez semafora i ukrstanja, ali sa zatvaranjem pojedinih bocnih ulica, sto ne bi npr na NOVOM bG. uopste smetalo saobracaju .

Takvo resenje bi za mngo krace vreme unapredilo saobracaj u vecem delu grada, a osposobljavanjem postojecih mogucnosti zeleznickih trasa u gradu za gradski voz ,dobili bi metro pre metroa.

Ali ako govorimo o pravom metrou, vrlo brzo bi mogla da se napravi linija Resnik, Topcider,Sajam, Terazije,Dorcol, Dunav stanica,Karaburma, sa jednim jedinim kratkim tunelom ispod terazijskog grebena, a ta linija bi kupila putnike sa trasa NEZAVISNOG TRAMVAJA iz svih krajeva grada i sa samo jednim presedanjem bi bili u srcu Beograda !


Takodje zbog suludih ideja sada vec bajtih gore spomenutih penzionera koj nisu definitivno ucinili nista
išutirana je opcija pravljenja auto-tramvajskih tunela
a sam tamvaj kao velika ispomoć merou, ostao je nerazvijene mreže
te sada nemamo ni metro ni tramvaj
bilo bi lepo ne spominjati ovde vise imena tih penzosa koj su nas zapravo debelo zaj**ali za metro
 
2012":2ulpygv7 je napisao(la):
Ajde,ajde malo ste se zaneli, :wink: niko jos nije ponudio ozbiljan projekat kao Jovin,Vucic iz Lrt ekipe je ponudio repizu Savskog Trga..a vase ambcije se zavrsavaju voznjom zicarom.. :kafa:

Niko se nije zaneo, samo iznosimo cinjenice. To je vidljivo golim okom. Nisu stigli da urade na vreme pa bi sad preko nas zivih. E pa sto kaze Sojic, nece da moze! :grand:
 
2012":1gzx5xaa je napisao(la):
Ajde,ajde malo ste se zaneli, :wink: niko jos nije ponudio ozbiljan projekat kao Jovin

Jeste Imamo Plan UG, ozbiljniji :kafa:
 
Express":izjxy2uf je napisao(la):
Nisu stigli da urade na vreme pa bi sad preko nas zivih.

Управо то. Нису за свога раднога века прогурали своје идеје и сад се понашају неодговорно, бахато и саможиво.

Као када исфрустрирани родитељи због својих неуспаха у животу пошто пото децу гурају у струке у које су они желели да се остваре а деца баш и нису увек за то.

Е па драга господо пензионери, своју шансу сте имали и нисте направили ништа. Сад се лепо склоните и пустите нове људе док нисте изгубили и то мало достојанства
 
Delija":ecjb3fnd je napisao(la):
Па у СФРЈ бар није било половичних решења.

Jok i nije :lol: pa pola polovicnih i "privremenih" resenja smo nasledili iz SFRJ...setimo se privremenih resenja na mostarskoj petlji recimo...

U SFRJ se ozbiljno projektovalo, ali se cesto ostajalo bez sredstava, pa se budzilo, improvizavalo i sl. Brzi gradski bulevar postao je deo nacionalnog autoputa da bi se gradio saveznim parama (jer grad nije imao sredstava), zeleznicki cvor je nikad dovrsen i sluzi danas samo za prevoz manje putnika javnim prevozom nego sto to cine dve linije tramvaja, i tako dalje. Taj sistem projektovanja po realnim (tadasnjim ili buducim projektovanim) potrebama ali bez realne osnove (u sredstvima) izrodio je dve vrste planera i projektanata, koji nas i dan-danas muce - prvi projektuju sve "kako treba", a onda izgrade pola toga i puste u upotrebu kao "privremeno" resenje jer nema para da se uradi sve, pa to tako stoji, uz niz problema, godinama i decenijama...primer: obilaznica oko Beograda. Drugi su ona vrsta "realnih" a u stvari malodusnih i ogranicenih "sta ce nama to" i "nemamo mi za to para" projektanata i planera, koji su verovatno formirali na traumi nikad-dovrsenih SFRJ projekata, narocito 80ih (kada ih je bilo najvise jer je ekonomija SFRJ otisla u cabar). To su ti sto predlazu tramvaj umesto metroa, kruzne tokove umesto petlji i magistrale umesto autoputeva.
 
stf":93ewawdz je napisao(la):
Express":93ewawdz je napisao(la):
Nisu stigli da urade na vreme pa bi sad preko nas zivih.

Управо то. Нису за свога раднога века прогурали своје идеје и сад се понашају неодговорно, бахато и саможиво.

Као када исфрустрирани родитељи због својих неуспаха у животу пошто пото децу гурају у струке у које су они желели да се остваре а деца баш и нису увек за то.

Е па драга господо пензионери, своју шансу сте имали и нисте направили ништа. Сад се лепо склоните и пустите нове људе док нисте изгубили и то мало достојанства

Apsolutno. :kk:

Sto je najgore oni su ti koji su stacionirani "iza paravana" zvanog vlast.

To nas blokira. To funkcionise kao korov i ne da mladom stablu da raste, tj. nama. Ako mlado drvo ne moze da se razvija od te sume nema nista, odnosno od buducnosti ovog grada nema ama bas nista. Stoji u mestu evo vec 40 godina. Ne znam da li ce biti protesta ako pocnu pripreme za gradnju LRT-a? Vec sam postavljao to pitanje cini mi se.
 
stf":1mc335u1 je napisao(la):
Делија
Имаш огроман потенцијал у себи, не дозволи да те доктрина задржи. Одвоји се од ње, батали је.
Ама каква доктрина?! Одговорио сам ти детаљно на сваку спорну ствар коју си написао и ако се не слажеш био бих ти захвалан на одговору. :)

stf":1mc335u1 je napisao(la):
Пролази време када је метро систему све остало било допуна. Јавни саобраћај је много комплекснији организам и сви системи допуњују један другог. Да бисмо осмислили самоодржив систем јавног превоза, морамо да рачунамо на све видове мас транспорта подједнако.
Кренуо си од тога да је Јовин игнорисао остале видове ЈГП-а па сам ти доказао да то није тачно а сада си прешао на неке мизерне разлике како би рекао нешто у шта сам сигуран да ни ти сам не верујеш.Ово што си ти написао би значикло да заговараш равноправност метроа и рецимо аутобуског превоза. Сви велики европски градови дају приоритет метроу а ми би опет да измишљамо топлу воду. Нека хвала.
stf":1mc335u1 je napisao(la):
И Вукан и Јовин су историја и тамо требају и да остану. А будућност требамо да градимо ми. А

Ти си ничим изазвано убацио у причу Јовина поређујући га са једним теоретичаром који је изнео низ глупости у само једном надменом тексту у ком је он говорио да су сви у заблуди.А сада стављаш знак једнакости између човека који је заслужен за најбоље урбанистичке интервенције у Београду икада и највећег урбанистичког злочинца икада.За мене је то недопустиво и несхватљиво.

ПС: Овај први јесте историја а други нажалост још увек хара и разара.
 
Делијо,
Пусти то "највећи урбанистички злочинац икада" и сличне квалификације. То су исувише јаке речи и не воде никуда. Не знамо много ни о блиској прошлости, можда је било и знатно већих урбанистичких злотвора, а ко зна шта нас чека у (ближој) будућности.

А сад оно што нисам стигао да ти напишем ових дана. Изгледа да је седамдесетих заиста постојала идеја да Београд буде престоница несврстаних земаља, а да "централа" буде у Савском амфитеатру. Вероватно отуда и допуна плана метроа (али и новог железничког чвора) паралелним системом градске железнице ("регионални метро") чије се две осовине секу баш у Савском амфитеатру (што је веома чудно, јер ми није познато да је игде конципиран систем тог типа који не тангира главну железничку станицу, дакле Прокоп - то је још једна његова огромна мана). Идеја је на дипломатском плану доживела фијаско и никад се више није озбиљно разматрала ни градња такве градске железнице. С тим у вези, ваљало би претпоставити и да план метро мреже не би био исти без линија регионалног метроа, чији недостајући капацитет на потезу центар Новог Београда - Славија - Коњарник би морао да буде допуњен још неком метро линијом (стално дрвим о неодрживости да линија за блокове дели трасу са оном за Земун).
Према једном сведочанству веома компетентне особе, у време градоначелника Жике Бамбуса (после Бранка Пешића) чак је узет и кредит за почетак градње прве линије метроа, реда величине 25 милиона долара, али је потрошен за друге намене. Ово, међутим, нисам документовао, па причу треба узети с резервом.


Е сад, написа да су седамдесетих на функцијама били све сами квалитетни људи и стручњаци. Ево ти два вица из седамдесетих:

1) "Тата, тата, зашто су раскопали Теразије"?
"Траже диплому Мике Шпиљка". (председник Савезне скупштине)

2) Тито и Џемал Бједић (савезни премијер) на дипломатској вечери. Џему се усладило, па једе рукама. а Тито ће тихо: "Нож, Џемо, нож..."
Џемо не чује. Тито ће гласније: "Нож, Џемо, нож"!
А Џемо се довати ножа и викну: "Кога, друже Тито"?!

Иначе, Џемал Бједић је страдао тако што му се авион закуцао у планину, јер је њиме управљао матори војни пилот веома нестручан за управљање "лир џетом". Таквог данас свакако не би пустили у кокпит. Почетком седамдесетих, на челу наше цивилне авијације био је мој рођак Батрић Јовановић, а од школе је имао - пећку гимназију (ако је веровати мојој покојној баби, тамо је био најбољи ђак). Да пустимо авијацију - ментоли из ГСП-а тада су, баш пред нафтни шок, почупали све тролејбуске линије у граду, сем једне, а требало је догодине и она да нестане. Трамвај смо већ раније унаказили и истерали из центра, јер су наши велики урбанисти (који никаквог знања из те струке заправо нису ни имали), имали толико памети да у земљи у којој нико није имао аутомобил после рата граде аутомобилски град по америчком моделу. Вукан Вучић ипак није баш толики коњ. Итд.

Идеализоване слике о неком прошлом времену створили су људи у годинама, који су ономад били млади, рече једном Момо Капор, говорећи управо о "златним седамдесетим". Њихове истине морамо да узимамо са резервом.
 
A da drug stari nije namjerno stavio tog pilota drugu dzemalu kako bi ga se kotarisao .Fini vicevi i danas aktuel ni samo treba promjeniti imena aktera
 
Delija":1mlwu3wq je napisao(la):
А сада стављаш знак једнакости између човека који је заслужен за најбоље урбанистичке интервенције у Београду икада и највећег урбанистичког злочинца икада.
Ја не стављам знак једнакости између њих двојице као стручњака. Као стручњака, Јовина изузетно поштујем, а Вукана не. То сам више пута написао. Јасно је ко је бољи стручњак.

Стављам знак једнакости између њих као личности. Исти су. То се јако добро и уживо могло видети осетити и чути на отварању изложбе поводом 100 година метроа коју смо организовали летос и на коју су биле позване обе екипе и обе екипе су и дошле. Трамвајџије су причале о трамвају и само о трамвају, а Јовин о свом метроу и само о свом метроу. И на питање да прокоментарише предлог Имамо план, тј. Беобилда он је опет почео причу испочетка. То је фрхунац егоизма и некултуре.

Обојица се понашају као да су божанства, као да су најпаметнији, најстручнији, најисправнији и апсолутно их ништа друго не занима. А обојица су историја а њихове доктрине застареле и превазиђене и обојица то не могу или не желе да схвате.

А и у време Јовина није све испланирано бајно. Било је кардиналних урбанистичких грешака чије последице и дан данас осећамо. Пантограф је поменуо пар. осим тога, стари део града је потпуно запостављен и урбанистички унакажен. Да не говорим о томе да је и Јовин за време своје каријере дословно пратио једну доктрину и пројектовао читав град према њој да би је касније одбацио и пројектовао даље град према тој новој доктрини. потпуно побијајући предходну, и практично јој контитајући. Зато даас немамо ниједну и ништа не функционише. Е, па и та нова доктрина је застарела, то је све што покушавам да кажем.

Цела моја прича овде је усмерена ка томе да баталимо све доктрине и направимо нову, по којој ће се угледати градови. Имамо јединствену прилику јер Београд нема решен ни један сегмент мас транспорта. Практично је Tabula rasa

1. Нема метро
2. Нема приградску железницу
3. Нема функционалан трамвај
4. Нема функционалан тролејбус
5. Нема функционалан аутобус
6. Нема основну друмску инфраструктуру
7. Нема бродски саобраћај
8. Нема жичаре
9. Нема БРТ
10. Нема ЛРТ
11......
 
И опет,како можеш да изједначаваш те две личности када је један доказани преварант?Преварант који у својој књизи оно што је наменио Београду назива брзим трамвајем а у медијима београдским метроом.Човек који се прави блесав пред деградирајућим ГУП-ом.

То се јако добро и уживо могло видети осетити и чути на отварању изложбе поводом 100 година метроа коју смо организовали летос и на коју су биле позване обе екипе и обе екипе су и дошле. Трамвајџије су причале о трамвају и само о трамвају, а Јовин о свом метроу и само о свом метроу. И на питање да прокоментарише предлог Имамо план, тј. Беобилда он је опет почео причу испочетка. То је фрхунац

Дакле на скупу који је замишљен пре свега као промоција метроа коју су организовали, слободно могу рећи, борци за метро једни су причали о трамвају а други о метроу и теби су и једни и други исти?! :shock:

Е сад,ја знам да си због ефективности твоје тезе намерно убацио ово "свој метро" али знаш и сам да то не пије воду.Колико пута морам да поновим овде да је цео пројекат суштински последица рада бечких стручњака,да је у неким стручним круговима тај план називан аустријским?

То што је Јовин искулирао ваш тј наш предлог је последица његове егоцентричности и старости.Људи с годинама такви постају и ту нема ништа чудно нити ми трпимо било какве последице због тога.Проблем је у томе што имамо једног још задртијег и притом злонамерног старца на челу планерских структура. Најмање што Јовин заслужује је поштовање због тога што се у позним годинама још увек искрено бори за бољи Београд иако је давно одбачен,преварен,маргинализован као последње псето.
 
stf":22qq8b3f je napisao(la):
Delija":22qq8b3f je napisao(la):
А сада стављаш знак једнакости између човека који је заслужен за најбоље урбанистичке интервенције у Београду икада и највећег урбанистичког злочинца икада.
Ја не стављам знак једнакости између њих двојице као стручњака. Као стручњака, Јовина изузетно поштујем, а Вукана не. То сам више пута написао. Јасно је ко је бољи стручњак.

Стављам знак једнакости између њих као личности. Исти су. То се јако добро и уживо могло видети осетити и чути на отварању изложбе поводом 100 година метроа коју смо организовали летос и на коју су биле позване обе екипе и обе екипе су и дошле. Трамвајџије су причале о трамвају и само о трамвају, а Јовин о свом метроу и само о свом метроу. И на питање да прокоментарише предлог Имамо план, тј. Беобилда он је опет почео причу испочетка. То је фрхунац егоизма и некултуре.

Обојица се понашају као да су божанства, као да су најпаметнији, најстручнији, најисправнији и апсолутно их ништа друго не занима. А обојица су историја а њихове доктрине застареле и превазиђене и обојица то не могу или не желе да схвате.

А и у време Јовина није све испланирано бајно. Било је кардиналних урбанистичких грешака чије последице и дан данас осећамо. Пантограф је поменуо пар. осим тога, стари део града је потпуно запостављен и урбанистички унакажен. Да не говорим о томе да је и Јовин за време своје каријере дословно пратио једну доктрину и пројектовао читав град према њој да би је касније одбацио и пројектовао даље град према тој новој доктрини. потпуно побијајући предходну, и практично јој контитајући. Зато даас немамо ниједну и ништа не функционише. Е, па и та нова доктрина је застарела, то је све што покушавам да кажем.

Цела моја прича овде је усмерена ка томе да баталимо све доктрине и направимо нову, по којој ће се угледати градови. Имамо јединствену прилику јер Београд нема решен ни један сегмент мас транспорта. Практично је Tabula rasa

1. Нема метро
2. Нема приградску железницу
3. Нема функционалан трамвај
4. Нема функционалан тролејбус
5. Нема функционалан аутобус
6. Нема основну друмску инфраструктуру
7. Нема бродски саобраћај
8. Нема жичаре
9. Нема БРТ
10. Нема ЛРТ
11......

11. Nema tunele u juznom delu grada
12. Neodgovoran prema obalama ponasajuci se prema njima kao da ih nema
13. Neodgovorno "planiranje" urbanistickih celina
14. Bruka se pred svetom palanackom arhitekturom
15. Tera investitore koji zele da izgrade ista vise od 43m
...and so on and on..seems like the list will run forever

I kada pokusas da poklopis sve ovo dobijes savrsenu slagalicu. Jedan promasaj uz drugi ide. Ako planiras ne metro vec LRT van Amfiteatra od njega nece biti nista dok ce otpad vodnog saobracaja i dalje da truli u sred grada na najdragocenijem mestu do daljnjeg, odnosno dok se greska ne ispravi skupom "popravkom" odnosno novom linijom.
 
Uprava metroa se ne vozi metroom
IZVOR: BLIC MAGAZIN
Vašington -- Ponašanje članova uprave metroa u Vašingtonu izazvalo je gnev stanovništva prestonice nakon što je otkriveno da većina njih ne koristi gradski prevoz.
Oni naime, koriste sopstvene automobile za odlazak na posao.

Samo njih dvojica od 13 članova borda direktora reklo je da u špicu koristi metro ili autobus. Prema pravilniku članovi uprave su obavezni da koriste gradski prevoz.
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.ph...&nav_id=710334
Ovako i nasi pajseri prvi direktor gspa i to jab=vno priznaje u novinama
 
direktor":3awqx9r5 je napisao(la):
Uprava metroa se ne vozi metroom
IZVOR: BLIC MAGAZIN
Vašington -- Ponašanje članova uprave metroa u Vašingtonu izazvalo je gnev stanovništva prestonice nakon što je otkriveno da većina njih ne koristi gradski prevoz.
Oni naime, koriste sopstvene automobile za odlazak na posao.

Samo njih dvojica od 13 članova borda direktora reklo je da u špicu koristi metro ili autobus. Prema pravilniku članovi uprave su obavezni da koriste gradski prevoz.
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.ph...&nav_id=710334
Ovako i nasi pajseri prvi direktor gspa i to jab=vno priznaje u novinama

Ja upravo napisah u temi o Slaviji kako profesori Sobracajnog Fakulteta dolaze na isti oklima, umesto toliko voljenim tramvajem koji im staje ispred posla.
 
Пантограф":2jsywev6 je napisao(la):
Иначе, Џемал Бједић је страдао тако што му се авион закуцао у планину, јер је њиме управљао матори војни пилот веома нестручан за управљање "лир џетом".

Kažu ljudi da su poslednje reči zabeležene u crnoj kutiji bile "Daj ba pusti taj volan da vidimo kako funkcioniiše to samoupravljanje"..
 
"Posebno bih hteo da naglasim da realizaciju projekta Prokop, treba posmatrati ujedno kao i početak realizacije projekta metro sistema Beograda, koji je, čini mi se, malo odložen zbog ukupne finansijske situacije i u zemlji i u gradu Beogradu, ali mislim da će planovi koji su sačinjeni u skorije vreme krenuti putem realizacije", zaključio je Milovanović.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=05&dd=03&nav_id=710582
 
Duleja":24619o29 je napisao(la):
"Posebno bih hteo da naglasim da realizaciju projekta Prokop, treba posmatrati ujedno kao i početak realizacije projekta metro sistema Beograda, koji je, čini mi se, malo odložen zbog ukupne finansijske situacije i u zemlji i u gradu Beogradu, ali mislim da će planovi koji su sačinjeni u skorije vreme krenuti putem realizacije", zaključio je Milovanović.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=05&dd=03&nav_id=710582

Samo me zanima sta su sad naumili oko izmene GUP-a? Denivelaciju LRT-a ili neki medium capacity sistem? Pre ce biti da je ono prvo. :violina:
 
Ja sm uvek govorio da je prokop pocetak svega,zato je toliko i bio opstruiran..sve do skora :kafa:
 
Vrh