Šta je novo?

Metro

...a SNS nas spašava gradnjom metroa ... :kafa:
 
nova":1dsw80df je napisao(la):
^Ova vest ima veze sa gradnjom metroa koliko i vanzemaljci sa :fijasko:
(udje kontrolor u prevoz i kaže karta, ti kažeš bojler, on kaže kakav bojler, ti kažeš kakva karta...)
ima jer ako citas izmedju redova mozes videti da kazu, sta god da djilas i ovi njegovi odluce, ako mi dodjemo na vlast to je podlozno promenama
 
Gde su ti međuredovi :)

Mada...kada malo bolje razmislim, za vanzemaljce ne možemo biti 100% sigurni.
 
Jedini spas od SNS i vanzemaljaca su Boban i Sejo Kalac :D
50281_44569499343_5762561_n.jpg


dajte potpis nasim prijateljima iz Njuz.net pa cete imati i za koga da glasate (garant ce da obecaju kako je metro vec napravljen) umesto da precrtavate listic.
http://osnujitinesto.rs/

off over
 
2012":1lmrfgs7 je napisao(la):
Da, trudimo se da izbegnemo direktnu politiku na forumu (barem većina nas) ali,ipak je dobro što smo došli do tačke da sve veće ozbiljne stranke stave Metro kao prioritet na svoju listu,tako dobijamo svi bilo bi bolje da je do toga došlo ranije,ali nikad nije kasno..zato je kao i ranije izjave DS ili DSS sada SNS dobro prenositi.Beograđani žele da u narednom mandatu glavna teme bude gradnja Metroa,Prokopa,Obilaznice.. :kafa:
Још кад то не би биле само предизборне приче... :kafa:
 
:shok: I dalje mislim da je glavni problem protivnika LRT-a na ovom forumu zapravo njegova negativna percepcija ("malo brži tramvaj") uzrokovana postojećom slikom tramvaja u ovom gradu i lošim projektom "BELaM" (koji bi btw, uz određene izmene karakteristika i izmene trase druge dve linije bio sasvim OK) kao i činjenica da ne izgleda kao "pravi metro", "teški metro" itd.

Nezavisni LRT (što, kako nezvanično saznajemo, predlaže "Systra") jeste "Mass Rapid Transit" sistem ali manjeg kapaciteta u odnosu na "teški metro" i nije konačno rešenje već srednjeročno jer se tako planira. Ne verujem da postoje planovi koji trajno rešavaju saobraćajne probleme niti planovi koji predviđaju izgled i potrebe urbanog naselja u narednih 100 godina.

Takođe, taj isti LRT može da ima nešto što se zove ALSTOM CITADIS DUALIS, odnosno niskopodno vozilo (tram-train) koje istovremeno može da piči LRT (nadzemnom i podzemnom) mrežom i železničkom prugom brzinom od 100 km/h. :dil:

Ono što je zajedničko svemu prethodno navedenom jeste jedinstvenost i fleksibilnost.

A javni gradski transport je u svakom gradu drugačije formiran tj. jedinstven i fleksibilan. Svuda je to kombinacija više različitih modela prevoza odnosno integracija svega i svačega. I nema dobitne kombinacije. Treba se prilagoditi i iskoristiti postojeće resurse.

Ali evo pristajem da se odreknem LRT-a :D i to isključivo u korist OVOGA :kafa:​
 
Šalu na stranu, zašto niko nije predložio čudo sa gore navedenog linka? U pitanju je monorail!

Glavne prednosti: zauzima najmanje prostora, kako horizontalno tako i vertikalno; samim tim su i jeftiniji od konvencionalnih tunela, "stubova" ili nezavisne trase u nivou ulice; atraktivniji su od "teškog metroa", o LRT-u da ne pričam :laugh: ; potpuno nezavisne trase; tihi; nemaju pantograf;

Mane: nisu kompatibilni ni sa jednom vrstom šinskog transporta; prilikom "slučaja opasnosti", ako ste na deonici koja je visoko iznad zemlje, ne možete se evakuisati dok neko ne dođe po vas;

Vrlo zanimljivo jer se čini da bi bilo jeftinije napraviti ovo nego LRT ili "teški metro".

Pažljivo proučite gore postavljeni link jer sadrži niz preciznih informacija u vezi sa ovim vidom prevoza. Dizajn sajta je očajan, ne obraćajte pažnju na to....
 
монорејл је ужасно спор (нађи негде на овој теми где смо га спомињали). и Н-СТ прекини више са тим набуџеним трамвајом, овде су сви, ако већ ниси схватио, против ЛРТ-а и БеЛаМ-а
 
JohnnyLee":32q1agkm je napisao(la):
монорејл је ужасно спор

Urbanaut monorail putuje 45 sec od jednog do drugog stajališta. Maksimalna brzina između tih stajališta zavisi od njihove međusobne udaljenosti.

Sa kratkim rastojanjem između stajališta - 0.8km - maksimalna brzina iznosi 64 km/h a prosečna (eksploataciona) 32 km/h.

0.5 km između stajališta, prosečna brzina = 24 km/h
1.0 km između stajališta, prosečna brzina = 40 km/h (maksimalna 80 km/h)
1.6 km između stajališta, prosečna brzina = 48 km/h (maksimalna 96 km/h)
(...)
9.0 km između stajališta, maksimalna brzina = 224 km/h

Urbanaut Monorail speed chart
 
Monorail је леп и атрактиван систем, али мислим да се један велики град не може ослањати на један такав систем. Ја Monorail обожавам, али он је ипак спорији од метроа који је потребан Београду. Ја сам за да НБГД добије једну линију Monorail-а, али да она не буде главна него споредна линија :D
Ево пар снимака Московског Monorail-а :D
http://www.youtube.com/watch?v=69iABg99nBs
http://www.youtube.com/watch?v=9eO26Ia6pxQ
http://www.youtube.com/watch?v=envRc7lFFx4&feature=related
 
JohnnyLee":6vlsdiha je napisao(la):
монорејл је ужасно спор (нађи негде на овој теми где смо га спомињали). и Н-СТ прекини више са тим набуџеним трамвајом, овде су сви, ако већ ниси схватио, против ЛРТ-а и БеЛаМ-а
Da si se vozio nekad monorailom, ne bi to govorio. Isprobao sam metro od LA-a, New Yorka i Londona do Pariza, Budimpešte, Barselone, mnogih nemačkih gradova i mnogih drugih, a monorail u Tokiju mi je bio veoma zanimljiv i fantastično je brz! Ono što mislim da bi Beogradu odgovaralo je nezavisni šinski sistem poput onoga u Kopenhagenu. Imaju fantastične dve linije. Sve je automatizovano, vozovi nemaju vozače, peroni su odvojeni od vozova sistemom staklenih pregrada i vrata koja se poklapaju sa vratima voza koji staje na tačno određenom mestu. Ne znam kako se zove taj sistem, ali bi bio fantastičan za Beograd!
 
Био сам вредан и нашао сам неке слике monorail-а на ССЦ форуму :laugh:
Раскрсница код правног
2cz6iww.jpg

Код хотела Метропол
71iwxk.jpg

4j7q4l.jpg

Ово је стварно лепо и на ССЦ-у пише да 40км овога кошта 65 милиона евра... :rolleyes: То ми је нешто много јефтино, али ако је истина онда треба то да градимо :D
 
^^ Mislim da bi ovo ipak narusilo ambijentalnu celinu Bulevara, malo je ekstremno za centar grada.
 
Monorail ne bi bio ruzan na bulevaru i na nbg. Jos tipa kad bi bila akcija da ide popreko preko autoputa od Arene do Buvljaka ili tako nesto :)

Ali kako ga provuci kroz grad?
 
Jednostavno ,napraviš Metro ispod zemlje! ;) Već stotinu godina nisu izmislili ništa bolje.. :kafa:
 
b_tuta":39v8ii1z je napisao(la):
Monorail ne bi bio ruzan na bulevaru i na nbg. Jos tipa kad bi bila akcija da ide popreko preko autoputa od Arene do Buvljaka ili tako nesto :)

Ali kako ga provuci kroz grad?

Pod zemljom, kroz kisni kolektor :D
 
2012":1qlp4yqo je napisao(la):
Jednostavno ,napraviš Metro ispod zemlje! ;) Već stotinu godina nisu izmislili ništa bolje.. :kafa:

Priblizavamo se 150-godisnjici otvaranja prve deonice metroa u Londonu (1863). Od tada su i dalje kopali i kopali, da ima nesto bolje prebacili bi se na to. A Budimpesta je prvu liniju dobila 1896-te. Tako blizu, a tako daleko...
 
Mozda uvedu kod nas metro ali na konjski pogon?Nije lepo da preskacemo generacije u evoluciji metroa.To je kao iz prvog da preskocis u cetvrti razred.Od sada lobiram za teski metro sa teskim konjima u fazonu londona 1863 i Budimpeste 1896!
 
JohnyBgood":3qu7b143 je napisao(la):
Priblizavamo se 150-godisnjici otvaranja prve deonice metroa u Londonu (1863). ...

Priblizavamo se 50to godisnjici nase zelje da izgradimo metro u Beogradu...
 
Одговор на питање зашто не монорејл у Београду гласи: зато да не бисмо били први у Европи. Није битно колико то добро изгледа на папиру. Када га неки други слични град угради, може и Београд.
 
Ako bi se u nekoj bliskoj budućnosti i donela neka odluka da se gradi monorail,bilo bi to zapravo na maglev tehnologiji.U Kini se upravo i završava prva Metro linja sa maglev tehnologijom..u našem slučaju opravdanje za takvu trasu bi postojalo na deonici BG-NS
 
Да није то прекратак потез? Цела деоница (евентуално СУ)-НС-БГ-КГ-НИ-(евентуално ЛЕ) би можда још и имала смисла.
 
Dok ne dođe dovoljno para da se karte plaćaju makar kao polovina evropskih, nema nikakvog rezona za takvim ulaganjem, mi ne možemo ni prugu koju imamo da dovedemo u red..
 
Маглев се показао као врло неисплатив у односу на конвенционалну железницу. И она линија која постоји у Шангхају је била ствар престижа земље која не зна шта ће да девизама.
 
Vrh