Šta je novo?

Metro

Sigurnost je pobedila na tom glasanju. E sad, da li će taj dizajn ostati na snazi do trenutka kada se bude farbala prva kompozicija je veliko pitanje jer će to najranije biti tek za nekoliko godina.
 
Па и нормалан мост преко Саве је пао у воду из истог разлога. Онда остају још само опције мостова у продужетку Тадеуша Кошћушка и Француске-Жоржа Клемансоа.
 
Da podsetim, @Karlo del Ponte i ja smo došli do ovog rešenja:


Ali su investitori stali na put takvom rešenju sa planiranim stambenim zgradama na severnoj strani Dunavske.
 

Prilozi

  • novi most preko dunava.jpg
    novi most preko dunava.jpg
    289,6 KB · Pregleda: 203
Prvih pola sata emisije je rasprava o metrou. Nikodijević lupeta ko Maksim, "svuda u svetu se prvo gradi depo, pa tek onda podzemni delovi", "rupe za stanice se kopaju krticom", "izgradnja ide ispred zacrtanih rokova", i još zamera sagovornicima iz opozicije što mu se smeju, čovek zaista ne zna dal da se smeje ili plače dok ga sluša :ROFLMAO: :rolleyes::(

Jedina opipljiva stvar u vezi metroa koju su uradili za 10 godina svoje vlasti je ugovor o izgradnji depoa na Makišu od septembra ove godine. A i tu je rok nadrealnih 60 meseci, nije mi jasno kako onda misle da prvu fazu M1 puste do kraja 2028. to je godina kojom i dalje besramno mlataraju. Jel vozovi mogu saobraćati bez završenog depoa? Ili je možda naš veliki pronalazač Željko Mitrović izmislio neku vremensku mašinu, pa će moći da ubrza prostor-vreme i depo iz 2032. prebaci u 2028-u ? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Prvih pola sata emisije je rasprava o metrou. Nikodijević lupeta ko Maksim, "svuda u svetu se prvo gradi depo, pa tek onda podzemni delovi", "rupe za stanice se kopaju krticom", "izgradnja ide ispred zacrtanih rokova", i još zamera sagovornicima iz opozicije što mu se smeju, čovek zaista ne zna dal da se smeje ili plače dok ga sluša :ROFLMAO: :rolleyes::(

Jedina opipljiva stvar u vezi metroa koju su uradili za 10 godina svoje vlasti je ugovor o izgradnji depoa na Makišu od septembra ove godine. A i tu je rok nadrealnih 60 meseci, nije mi jasno kako onda misle da prvu fazu M1 puste do kraja 2028. to je godina kojom i dalje besramno mlataraju. Jel vozovi mogu saobraćati bez završenog depoa? Ili je možda naš veliki pronalazač Željko Mitrović izmislio neku vremensku mašinu, pa će moći da ubrza prostor-vreme i depo iz 2032. prebaci u 2028-u ? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Obradovic je mogao da potencira stanicu na prokopu, kcs kao i da su zapravo to republicki novci pa da bi i drugi trebalo da imaju koristi od tog projekta..
Prokop nije ni pomenuo. Kontam da ce vremenom biti ubeljiviji i bezobrazniji kao ovaj bahati sapic..
Ovaj nepoznati lik iz opozicije je bio sasvim okej u par navrata, pozivao se dosta na Bakica..

Sve u svemu ocekivao sam da opozicija bude jaca, jednostavnija (razumljivija) i glasnija.. Ovo je nazalost bilo samo korektno
 
Непознати лик из опозиције је познатији од Обрадовића.
И компетентнији, и упућенији.
Da video sam naknadno da je to pulen onog nesretnog Boska Obradovica.. Prosto neverovatno u kakvu stranku je zalutao. Pristojan, odmeren, zna o cemu prica.. bash steta..
 
Da video sam naknadno da je to pulen onog nesretnog Boska Obradovica.. Prosto neverovatno u kakvu stranku je zalutao. Pristojan, odmeren, zna o cemu prica.. bash steta..
Није пулен већ професор шумарског факултета и човек познат свима који прате причу о мини хидро електранама и литијуму од почетка.
Двери имају сасвим пристоју екипу у Београду, и госпођа Радмила је пристојна и школована жена. И ако о Бошку немам лепо мишљење уопште им јачу екипу од СПН.
СПН је ту где пуца као на најјаче подбацила, лик је тотални анонимус и даље.
 
Није пулен већ професор шумарског факултета и човек познат свима који прате причу о мини хидро електранама и литијуму од почетка.
Двери имају сасвим пристоју екипу у Београду, и госпођа Радмила је пристојна и школована жена. И ако о Бошку немам лепо мишљење уопште им јачу екипу од СПН.
СПН је ту где пуца као на најјаче подбацила, лик је тотални анонимус и даље.
I Zoran Radojicic, je isto profesor, obrazovan covek, velika strucnost u domenu onoga sto je izucavao i radio ali kao politicar je ostao upamcen po onoj nesrecnoj kucici za ptice i po svom shefu njegovom zameniku. A ovaj Ristic cim je kod Boska sa njim nesto nije u redu..

Za Obradovica ima istine, i rekao sam u prvom postu da je bio bled u odnosu na ovog iz Dveri. Ljudi su trazili, nekoga ko ima nekakav kvalitet, znanje i da nije uprljan. Dobili su nekog ko je nov a sa tim i bled, bar za sad u pocetku..
Elem, necu dalje da pisem o politici na temi metro..
 
Мени се Ристић више показао од Обрадовића. То што је код Бошка кандидат је најмањи проблем. Но имамо две политичке теме, нема потребе и овде да причамо о томе.
 
Bilo je neke priče o dužini perona, da li će biti 120m ili 75 metara, ako grešim ispravite me. Šta je na kraju odlučeno, ili nije ništa odlučeno. Pored toga, govorilo se da će šećerana kod Ade biti pretvorena u kulturni centar, a ljudi iz vlasti su rekli da će jedan od objekta biti srušen, zbog stanice metroa, i da će ulaz u stanicu biti uređen u duhu industrijskog nasleđa, znači li to da će ponovo izgraditi objekat po uzoru na prvobitni nakon što izgrade stanicu?
 
@mihajloboric87 Ne znam da li je bilo dileme oko dužine perona u nekom trenutku ali se već duže vreme u svim planovima pominje dužina od 75 m. Dužina jednog vagona za beogradski metro je 18 metara i predviđeno je da vozovi imaju najviše četiri vagona u budućnosti. Na početku eksploatacije vozovi će imati tri vagona.

Sovjetski (danas ruski) vagoni za metro standardizovano su dužine 19 metara i dužina perona je bila oko 120 metara kod sistema koji predviđaju šest vagona. Recimo metro u Pragu predviđao je na linijama B i C pet vagona pa je dužina perona nešto preko 100m. Na liniji A neke stanice imaju duže perone ali isto su vozovi dužine pet vagona. Prvi vozovi imali su tri vagona.

Razlika je u tome što se danas metroi projektuju kao automatski gde se ide na manji interval sleđenja i kraće kompozicije - kraće perone. No ipak najkraće intervale bi trebalo da ima moskovski metro koji mislim da i dalje nije automatski a pritom ima i jedne od najdužih vozova.

Stanica u Šećerani može da se vidi u konkursnoj dokumentaciji za arhitektonski projekat za stanice prve linije. Deluje da je ulaz u stanicu jedna od postojećih zgrada uz Radničku ali moguće da projekat zapravo predižaz ponovo izgrađen objekat kakav je tu ranije bio.
 
Doktor za lopovluk nastavlja sa svojom orgijom patoloških laži. Gde mu je sada onaj kalendar od pre 2 godine, po kojem je prošlog meseca stigla krtica i započela sa bušenjem tunela? :ROFLMAO: :mad:
 
Najava buduceg gradonacelnika. Mozda nece biti nista od Makisa, stize novi plan metroa i na leto 2024 pocinje izgradnja:

za šest meseci ce biti revidiran projekat metroa, tako da, kako je dodao, “povezuje ljude, a ne livade”, te da će se odmah nakon toga krenuti u izgradnju prve linije.

Ima jos mnogo toga o montaznim garazama, novim garniturama za Beovoz, novi most u centru, nabavke novih tramvaja, trolejbusa i autobusa na vodonik.

izvor:
https://n1info.rs/vesti/izbori-2023...-da-sns-nije-odustala-od-prethodnog-projekta/
 
Kao što se može videti, sada idu toliko daleko i samim tim se vidi koliko nisko moraju da padnu da bi ispeglali mnogo dobro vođenu politiku prethodnih godina, da bukvalno pristaju na sve i govore da su građani u pravu, ne bi li uspeli da sačuvaju glavni grad za sebe.

Ono što mi nije najjasnije u ovoj priči i kampanji, je kako su to procenili će umesto uvođenja novih linija (ako izuzmemo liniju 600) da građane pridobiju uvođenjem rendera za projekte u budućnosti u tim naseljima.​
 
Najava buduceg gradonacelnika. Mozda nece biti nista od Makisa, stize novi plan metroa i na leto 2024 pocinje izgradnja:

za šest meseci ce biti revidiran projekat metroa, tako da, kako je dodao, “povezuje ljude, a ne livade”, te da će se odmah nakon toga krenuti u izgradnju prve linije.

Ima jos mnogo toga o montaznim garazama, novim garniturama za Beovoz, novi most u centru, nabavke novih tramvaja, trolejbusa i autobusa na vodonik.

izvor:
https://n1info.rs/vesti/izbori-2023...-da-sns-nije-odustala-od-prethodnog-projekta/

Kako neće biti ništa od makiša kad se na sentinelu već naziru kolosečne grupe na nasipu?
Ne postoji teoretska šansa da se depo ne izgradi na tom mestu pa i da se promeni vlast. Zasto bi to sada menjali, to bi znacilo nova lokacija, projektovanje novog depoa plus novo nasipanje, sve od početka.
 
Neko je jednom prilikom napisao da vrlo lako može da se desi da se na kraju tako i završi cela ova situacija sa Makišem.​
 
Nisam siguran koliko je to izvodljivo kad se uzme u obzir da su u metro depoima radijusi krivina mnogo manji nego na železnici i da je napajanje preko treće šine za metro a preko pantografa za Bg Voz. Pritom same hale su dosta drugačije za ta dva zeleznička sistema i procesi održavanja nisu isti.

Ovo pricam kao neko ko je video svojim očima kako izgleda izvodjacki arhitektonski projekat metro depoa i projekat zelezničkog depoa u autocad-u da ne ispada da pricam na pamet.

Kompatibilnost je 0%
Trebalo bi sve da se isprojektuje od početka kad bi se vrsila prenamena za Bg Voz.
 
Vrh