Boki123
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.02.2019.
- Poruke
- 2.297
- Pohvaljen
- 4.893
Biće novi TPS odmah pored metro depoaМоже ту да буде нови депо БГ воза.
Biće novi TPS odmah pored metro depoaМоже ту да буде нови депо БГ воза.
Neće biti tog u Kijevu biće novi u Makišu. Uzeće zemlju od ranžirne (koju će smanjiti) i objediniće dosta funcija sa metro depoom i ranžirnom. Takođe je povoljnije jer je denivelisan ulazak u stanicu Rakovica dok bi sa Kijevom to bilo malo komplikovano. Takođe bi morala eksproprijacija. Izvor je poprilično pouzdan.Одувек је планиран нови ТПС у Кијеву.
Хале у Макишу могу лако да буду пренамењене, може ту Србија карго да паркира све локомотиве нпр.
Da, biće manji od zemuna, čisto za gariranje i manje opravke. Samo će se nalaziti na Makišu ne kod KijevaJa imam drugačiju informaciju iz poprilično pouzdanog izvora.
Prilikom obilaska TPS Zemuna pre par meseci i razgovora sa glavnim inženjerom iz Energoprojekta zadužen za nadzor novi TPS je predvidjen kod Kijeva i biće manji od Zemuna.
Odakle ti informacija da ce biti depo na Makisu? Ovvo prvi put cujem jer oduvek je bilo planirano u Kijevu. Ako je tako onda su promenili plan nedavno.Neće biti tog u Kijevu biće novi u Makišu. Uzeće zemlju od ranžirne (koju će smanjiti) i objediniće dosta funcija sa metro depoom i ranžirnom. Takođe je povoljnije jer je denivelisan ulazak u stanicu Rakovica dok bi sa Kijevom to bilo malo komplikovano. Takođe bi morala eksproprijacija. Izvor je poprilično pouzdan.
Da, biće manji od zemuna, čisto za gariranje i manje opravke. Samo će se nalaziti na Makišu ne kod Kijeva
Pa jeste koncept novog čvora tako, ali taj plan je bio pre 50 godina pravljen. Sad su ga samo revidirali i shvatili da je isplativije u Makišu.Па концепт новог железничког чвора је замишљен да постоји ТПС у Кијеву, за возове ка северу и западу. Опет ако буде нова ТПС у Макишу, онда могу да је прошире и на простор предвиђен за метро депо.
Poprilično sveža informacija, nažalost ne mogu da otkrivam izvor. Ali mislim da je već prihvaćeno.Odakle ti informacija da ce biti depo na Makisu? Ovvo prvi put cujem jer oduvek je bilo planirano u Kijevu. Ako je tako onda su promenili plan nedavno.
Mislim da nije, mislim da je samo povoljnija lokacija. Imaš svakako malo veće nulte kilometre do Rakovice.Вероватно је та идеја дошла са планом да БГ воз иде до Обреновца преко Сурчина.
Ali je logično kad staviš na papir, denivelisan pristup stanici Rakovica vs cela skretnička lira do TPS Kijevo u slučaju ka TPSu, prostor koji već poseduje železnica vs privatne parcele, ranžirna koja ne radi punim kapacitetom i ima više koloseka nego što treba, objedinjavanje nekih funkcija održavanja ranžirne, metro depoa i novog TPSa. Jeste smanjena propusna moć ali svakako nema saobraćaja kao recimo na Prokop-Zemun, nemaš ni stanice izmedjuvidecemo sta su planirali, za sada deluje malo konfuzno sve to.
Ponajvise me cudi to prebacivanje depoa u Makis jer em sto produzava rezi voznje u odnosu na Kijevo em smanjuje propusnu moc Makiskog tunela. Malo mi to nelogicno.
Може ту да буде нови депо БГ воза.
Nisam siguran koliko je to izvodljivo kad se uzme u obzir da su u metro depoima radijusi krivina mnogo manji nego na železnici i da je napajanje preko treće šine za metro a preko pantografa za Bg Voz. Pritom same hale su dosta drugačije za ta dva zeleznička sistema i procesi održavanja nisu isti.
Ако метро буде како треба, онда ту нек буде само депо БГ воза, тј. Србијавоза пошто ће гарнитуре и даље бити њихове.заједнички депо, метро и БГВ, свакоме по део земљишта
не треба да деле колосеке, само деле простор, типа 2/3 метро и 1/3 БГВ
Ипак не.Ako se ne varam naši metro vozovi bi trebalo da se napajaju preko pantografa
Метро не "решава" саобраћајне гужве, нигде.Kandidat liste "Srbija protiv nasilja" za gradonačelnika Beograda Vladimir Obradović je rekao da se saobraćajne gužve u glavnom gradu mogu rešiti izgradnjom metroa
Baš nigde, osim u svim gradovima veličine Beograda u našem okruženju, a i šire.Метро не "решава" саобраћајне гужве, нигде.
Sofija, bio sam tamo prošlog proleća, i njene saobraćajne gužve ako se tako uopšte mogu nazvati su na nivou jednog Novog Sada kod nas. A Sofija ima samo stotinak hiljada stanovnika manje od Beograda, te svoje saobraćajno blagostanje može zahvaliti domaćinskom gradskom i državnom rukovodstvu koje je smatralo da je za jedan milionski grad ipak primerenije da umesto tramvajem metroom uđe u 21. vek. Za ulazak tramvajem u prošli vek su zakasnili tačno godinu dana, BG ga je dobio čitavu deceniju ranije. Nažalost, ovde mnogi krajnje retrogradno smatraju da bi tramvajem trebao ući i u 22. vek.Да нађемо овећи град који нема саобраћајне гужве?
Ajajajajaj...The capitals of three neighbors of Bulgaria are among the ten cities in Europe with the greatest traffic congestion. These are Istanbul, Bucharest and Athens, with the first two cities ranked second and third in 2018, only behind Moscow. The Greek capital is in 7th place, ahead of Rome, Warsaw and Ekaterinburg.