Jelancha
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2022.
- Poruke
- 4.983
- Pohvaljen
- 23.444
Beograd se puni, a to je ovde problem, pritom nijedan metro neće rešiti taj problem.
Beogradu je potrebno Ciriško rešenje, jedan opširan S-Bahn sistem od Alibunara do Valjeva, i od Novog Sada do Velike Plane sa planskim naseljavanjem tih područja.
Ova nova pruga ka Novom Sadu je pokazala potencijal, ali nije do kraja, sistem treba dalje razvijati.
Poenta nije da se olakša kretanje kroz Beograd, nego da se ponudi drugačija filozofija, ja vidim šansu.
Potrebni su i jaki Niš, Kragujevac & Novi Sad kao centri koji bi takođe imali jaku lokalnu železnicu te bi smo zadržavali stanovnike u manjim mestima u okviru njihovih regiona.
Sa brzim & efikasnim IC linijama oni bi brzo stizali do Beograda kao centra države, obavljali poslove i vraćali svojim kućama.
Naravno, jačanje "last mile" vidova mobilnosti u samom gradu kako bi ljudi efikasno stizali do svojih željenih mesta unutar Beograda.
Gradnjom UMP-a & SMT-a sa proširenjem bitnih pravaca Beograd bi prodisao dodatno, uz gore napisanu meru kao grad bi se konačno stabilizovao.
Nijedna politička partija nema u svom programu ovakvu ili sličnu ideju, a u stvari ovo je rešenje ispred nosa.
Naši preci su postavljanjem prvih kilometra pruge Beograd-Niš davne 1880. lansirali nama slepcima koncepciju lakog i brzog povezivanja lokacija i života, ali mi ne koristimo to.
Beogradu je potrebna dijeta, a jedini način da je postignemo jeste razbijanje stanvonika iz samog grada na krug od 100km udaljenosti sa visoko razvijenom regionalnom železnicom.
Manje će koštati, ali promeniće živote mnogima, na političkom nivou ovo bi u biračkom telu pogodilo dva problema: Decentralizacije & Olakšavanje života u Beogradu.
Beogradu je potrebno Ciriško rešenje, jedan opširan S-Bahn sistem od Alibunara do Valjeva, i od Novog Sada do Velike Plane sa planskim naseljavanjem tih područja.
Ova nova pruga ka Novom Sadu je pokazala potencijal, ali nije do kraja, sistem treba dalje razvijati.
Poenta nije da se olakša kretanje kroz Beograd, nego da se ponudi drugačija filozofija, ja vidim šansu.
Potrebni su i jaki Niš, Kragujevac & Novi Sad kao centri koji bi takođe imali jaku lokalnu železnicu te bi smo zadržavali stanovnike u manjim mestima u okviru njihovih regiona.
Sa brzim & efikasnim IC linijama oni bi brzo stizali do Beograda kao centra države, obavljali poslove i vraćali svojim kućama.
Naravno, jačanje "last mile" vidova mobilnosti u samom gradu kako bi ljudi efikasno stizali do svojih željenih mesta unutar Beograda.
Gradnjom UMP-a & SMT-a sa proširenjem bitnih pravaca Beograd bi prodisao dodatno, uz gore napisanu meru kao grad bi se konačno stabilizovao.
Nijedna politička partija nema u svom programu ovakvu ili sličnu ideju, a u stvari ovo je rešenje ispred nosa.
Naši preci su postavljanjem prvih kilometra pruge Beograd-Niš davne 1880. lansirali nama slepcima koncepciju lakog i brzog povezivanja lokacija i života, ali mi ne koristimo to.
Beogradu je potrebna dijeta, a jedini način da je postignemo jeste razbijanje stanvonika iz samog grada na krug od 100km udaljenosti sa visoko razvijenom regionalnom železnicom.
Manje će koštati, ali promeniće živote mnogima, na političkom nivou ovo bi u biračkom telu pogodilo dva problema: Decentralizacije & Olakšavanje života u Beogradu.