milanche
Advanced
- Učlanjen(a)
- 28.05.2011.
- Poruke
- 2.121
- Pohvaljen
- 4.860
Ne radi se uopste o brzini mertoa i njegovoj ucstalosti, vec o osnovnoj prednosti takvog sistema a to je da je potpuno nezavisan pa i od pesaka koji prelaze ulicu. Zamisli posle nekog koncerta u Areni kad izadje 20000 ljudi i krene da pretrcava ulicu da dodje do stanice. Tu metro gubi funkciju i prednost svoju. Ako vec hoce po zemlji da vode metro a da pritom bude nezavistan onda se mora uraditi podzemni prolazi ili nadzemne pasarele.vranac":r7bgk44a je napisao(la):Pa nece LRT ici svakih 10 sekundi 100 na sat pa da totalno presece ulicu
Ono sto mene zanima kod nadzemnog dela linije, ako su im stanice kao kod tramvaja (slicne), kako se resava kontrola ulaza, naplate? NIje valjda da ce kontrola morati da ulazi i u metro :lol:
Inace danas sam imao slobodnog vremena pa sam skicirao deo trase na nbg jer me je zanimalo kad se nacrta u razmeri da vidim koliko je izrazeno to spustanje ispod ulica i da li se stice utisak kao kod "rollercoastera". Na dnu je presek po osi metro trase na delu nbg-a. Crveno je nadzemna trasa, zuto podzemna. Pad rampi je 8% i visina od donjeg nivoa podvoznjaka do gornje kote ulice je 7m, a do "plafona" 5m.