milanche
Advanced
- Učlanjen(a)
- 28.05.2011.
- Poruke
- 2.121
- Pohvaljen
- 4.860
Mir Boziji Hristos se rodi
Nisam zeleo da pricam o mostu u nemanjinoj, ali kad si vec spomenuo ajde da kazem zbog cega mislim da insistiraju na mostu pored Brankovog.
Kao prvo Jovin nije precizirao da li pomenutih ~50mil e. je dobijeno iz predmera radjenog '99 kada je uradjen projekat. Ako jeste a mislim da je tako, onda bi izgradnja samog mosta bila daleko skuplja jer su se povecale cene radne snage, materijala, nafte...znaci svega sto utice na cenu. Pa sama rekonstrukcija Gazele je bila 50mil e. Takodje u cenu naravno nije uracunao pristupne saobracajnice, ekspropiaciju, a ima je dosta sa Nbg strane jer je tu naselje sa nekim porodicnim kucama. Onda morala bi se izmestati zel stanica, sa svim pratecim funkcijama koje su tu nalaze, a da bi se to zavrsili moralo bi se kompletirati BG zel. cvor sto nije samo Prokop i izgradtiti sva zel. infrastruktura koja tu postoji (garaza za lokomotive... i sta sve vec), morala bi se izmestiti autobuska stanica, a za to je potrebno izmestiti buvljak, a za njega opet naci pogodan prostor, napr neka napustena fabricka hala koja bi se potom preuredila da lici na bazar na sajmu. Dakle to kad bi se sve sabralo bi bilo blizu 400 mil e, ako ne i vise.
Kao drugi razlog je sto zeleznice nisu u nadleznosti grada, pa bi se to oduzilo i zakomplikovalo.
Kao trece vreme te realizacije bi bilo jako dugo, mozda cak do 10 god za sve ovo sto sam nabrojao.
Iz tih razloga mislim da su se opredelili za najracionalnije resenje, a to je samo da dograde do Brankovog za metro.
Bilo bi napr bolje da su umesto mosta na Adi uradili sve ovo naravno, jer se dobijaju vise stvari za istu sumi para. To je argument koji bi ja naprimer koristio kad bi se javno zalagao za nesta.
Pa dobro neka nam Arnorian prezentuje kako to moze Ono sto ja znam je zamena tla i sipovanje. Mozda ima jos nestaDelija":25xpxqdj je napisao(la):Уз данашњу технологију је лако решити проблем слабе носивости тла на Новом Београду уз минималне трошкове. За детаље питај Арнориана
Moguce, zaista ne znam. Potrebno je uraditi obimno istrazivanje o krenju stanovnika, mozda Karlo ima informaciju da li je i kako uradjeno istrazivanje za Belam? Meni, koji se nikad nisam bavio ispitivanjem u pogledu saobracaja, je najlogicniji indikator najopterecenije linije gsp-a i mozda zamena tih najopterecenijih autobuskih linija sa linijama metroa, cime bi se dobila ogromna usteda i u vozilima, gorivu, zagadjenju itd. Koliko mi je poznato (ako neko zna tacno neka me ispravi) najopterecenije su 16,23,95Homer Jay":25xpxqdj je napisao(la):Meni inače predložena trasa deluje najllogičnije
Nisam zeleo da pricam o mostu u nemanjinoj, ali kad si vec spomenuo ajde da kazem zbog cega mislim da insistiraju na mostu pored Brankovog.
Kao prvo Jovin nije precizirao da li pomenutih ~50mil e. je dobijeno iz predmera radjenog '99 kada je uradjen projekat. Ako jeste a mislim da je tako, onda bi izgradnja samog mosta bila daleko skuplja jer su se povecale cene radne snage, materijala, nafte...znaci svega sto utice na cenu. Pa sama rekonstrukcija Gazele je bila 50mil e. Takodje u cenu naravno nije uracunao pristupne saobracajnice, ekspropiaciju, a ima je dosta sa Nbg strane jer je tu naselje sa nekim porodicnim kucama. Onda morala bi se izmestati zel stanica, sa svim pratecim funkcijama koje su tu nalaze, a da bi se to zavrsili moralo bi se kompletirati BG zel. cvor sto nije samo Prokop i izgradtiti sva zel. infrastruktura koja tu postoji (garaza za lokomotive... i sta sve vec), morala bi se izmestiti autobuska stanica, a za to je potrebno izmestiti buvljak, a za njega opet naci pogodan prostor, napr neka napustena fabricka hala koja bi se potom preuredila da lici na bazar na sajmu. Dakle to kad bi se sve sabralo bi bilo blizu 400 mil e, ako ne i vise.
Kao drugi razlog je sto zeleznice nisu u nadleznosti grada, pa bi se to oduzilo i zakomplikovalo.
Kao trece vreme te realizacije bi bilo jako dugo, mozda cak do 10 god za sve ovo sto sam nabrojao.
Iz tih razloga mislim da su se opredelili za najracionalnije resenje, a to je samo da dograde do Brankovog za metro.
Bilo bi napr bolje da su umesto mosta na Adi uradili sve ovo naravno, jer se dobijaju vise stvari za istu sumi para. To je argument koji bi ja naprimer koristio kad bi se javno zalagao za nesta.