Šta je novo?

Metro

Da da, stanari Ceraka u zoni okretnice autobusa 52 pogotovo noću kada je tiho čuju vozove koji prolaze ka ranžirnoj u Makišu.
 
U Bukureštu, Budimpešti, Sofiji većina ulica gde se nalaze metro stanice ima i tramvaj ili trolejbus koji je tu bio još od ranije i nigde nije ukinut. Pogotovo Sofija čije metro linije su bukvalno lenjirom povučene trasom njenih najstarijih tramvajskih koridora koji voze na površini iznad tunela i dan-danas. Ako bi metro gradili samo kroz one delove grada koji su strogo bez ikakvog prevoza, jedine linije bi mogle biti Rupčine-Staro Kijevo , Sebeš-Krnjača, Sunčana Padina-Marinkova Bara.

Gangula ima ozbiljan pik na trole i tramvaje, pored pljačke sa privatnicima očito oseća neko bolesno zadovoljstvo dok ljudima zagorčava svakodnevni život uništavanjem i sakaćem linija JP. Najavljeno ukidanje trolejbusa, ukidanje 41 kao linije zbog jednog levog skretanja, ukidanje tramvaja u Pariskoj, one ranije nebuloze o zabrani Gazele za međugradske autobuse, skraćenju poteza 700 do Bloka 20 i plaćanjem na prednjim vratima, sve je to iživljavanje jednog bolesnog neronovskog uma. Ali na beograđanima je da se protiv takvih poremećenih odluka bune i ne dozvole mu da ih sprovede, to nema veze sa izgradnjom metroa koja će biti ko zna kada.
Slažem se da ne treba samo u tim rupama da se gradi, to bi tek bio promašaj xD
Više sam mislio da nema potrebe za potpnim poklapanjem. Treba malo razdrmati tako da jedan pravac (npr Petlovo brdo - centar) pokrije malim krivudanjem i Labudovo brdo, i Vidikovac, i Bele vode, i godnji deo Banovog brda (ulice iznad Požeške) a ne da ide 100% kuda i tramvaj. Pogotovu ako tramvaj već može da se ubrza davanjem prednosti u raskrsnicama. A i generalno tramvaj od Banovog brdo do Savskog trga je sasvim dobar.
Više sam mislio na Berlin, Pariz, London gde metro ide u istom pravcu ali obuhvata malo i šire poteze.
Zezo sam se za ukidanje :) To bi bio težak debilizam, ali kako su krenuli, ko zna xD
 
Nece biti metro sa gumenim tockovima nego klasicni.
Setih se, znam, ali opet biće makar kakva takva zvučna izolacija + neće biti ispod npr. kamene površine već 20+ metara gline koja odlično prigušuje zvuk a i nije teretni voz težak koliko već tona :D

a i voz nema baš nekih prepreka što se zvuka tiče
 
Vrh