U Bukureštu, Budimpešti, Sofiji većina ulica gde se nalaze metro stanice ima i tramvaj ili trolejbus koji je tu bio još od ranije i nigde nije ukinut. Pogotovo Sofija čije metro linije su bukvalno lenjirom povučene trasom njenih najstarijih tramvajskih koridora koji voze na površini iznad tunela i dan-danas. Ako bi metro gradili samo kroz one delove grada koji su strogo bez ikakvog prevoza, jedine linije bi mogle biti Rupčine-Staro Kijevo , Sebeš-Krnjača, Sunčana Padina-Marinkova Bara.
Gangula ima ozbiljan pik na trole i tramvaje, pored pljačke sa privatnicima očito oseća neko bolesno zadovoljstvo dok ljudima zagorčava svakodnevni život uništavanjem i sakaćem linija JP. Najavljeno ukidanje trolejbusa, ukidanje 41 kao linije zbog jednog levog skretanja, ukidanje tramvaja u Pariskoj, one ranije nebuloze o zabrani Gazele za međugradske autobuse, skraćenju poteza 700 do Bloka 20 i plaćanjem na prednjim vratima, sve je to iživljavanje jednog bolesnog neronovskog uma. Ali na beograđanima je da se protiv takvih poremećenih odluka bune i ne dozvole mu da ih sprovede, to nema veze sa izgradnjom metroa koja će biti ko zna kada.