Šta je novo?

Metro

Број становника је грубо гледано тачан, али се из пописних података не може добити поуздана информација о структури дневних миграција, као што је предложио @gzthe.
 
@vucko: razumem te potpuno i tvoj bes prema administaciji koja nista ne radi, ali to validiranje (valjda se tako kaze) sluzi u svrhu da bi se znala oprerecemost linija, i da bi se napravio algoritam kretanja putnika u danu/nedelji/mesecu/godini, sto moze doprineti redukciji i optimalizaciji odredjenih linija. Mozda u pocetku bude problema sa tim ali posle ce se ljudi naviknuti na promenu i koliko toliko ce se pomocu toga dobijati relevantan podatak. Inace ja sam vidjao isti sistem i u Mosvi i u Italiji.
Inace sto se tice mosta sto sam spomenuo i u temi o mostu na Adi, u konkursnim radovima je isto bilo ponudjeno da metro/LRT/tramvaj ide ispod kolovoza sa pesackim stazama pored sto bi omogucilo stanicu bas na spicu Ade, a mislim da je to resenje i jeftinije.
 
Feanor":27yhn7yi je napisao(la):
Mozda ne zivis na NBG pa ti je svejedno da prolaze kilometri stubova i karton naselja ispod po njemu... Meni koji zivi tu samo plitki ukop odgovara...

Ovo se lako može riješiti po ugledu na Bečku liniju u6 duž Gurtel-a gdje je prostor ispod šina pretvoren u galerije, komercijalni prostor (kafići, klubovi, restorani)... Trotoari su sa strane smanjeni - ali postoje široki trotoari oko te centralne zone - takođe je posađeno drveće, postavljene klupe i sve izgleda vrlo prijatno i urbano...

12-block030.jpg
 
Uz svu bojazan i neizvesnost kako ce na kraju izgledati metro, ovo lici na 100% placen propagandni spot. :kafa:
 
Pa Svet+ je televizija iz kuhinje SNS-a, to je očekivano, posebo uoči izbora, tek će biti takvih stavrčica i na drugim tv stanicama! :p
 
Svet+ info program je zakupljen od strane SNSa...za svrhu predizborne kampanje...
 
Да ли ту има нешто лоше? Критика која се базира на ставовима независних стручњака је добра критика без обзира на то ко је и из којих мотива организовао то све.

У осталом,зашто о њима да судимо када је више него очигледно да су сви пројекти у Београду покренути или заустављени политичким одлукама који су се најчешће косили са урбанистичким и архитектонским ,одавно утврђеним, условима.
 
Branislav Jovin u ovom intervjuu reče da se će se u Beogradu, u stvari graditi tramvaj, a ne metro. Da izraz metro koriste gradske vlasti, a u stvari je tramvaj. Kada sam ovo čuo, momentalno sam prestao da ga slušam, jer kad ovako nešto priča, kako da mu verujemo bilo šta. Ovaj deo počinje od 14:10 min.
 
Било би лепо да прво мало испратиш тему о томе у секцији о јавном градском превозу па онда да нам кажеш шта ти мислиш шта нам стручна комисија спрема и да ли је то местимично подземни трамвај или метро.

Исто тако,ЛРТ преведено на српски ти у ствари значи подземни трамвај.
 
A zato su svi ostali kanali zakupljeni od DS-a, nešto se ne čuju pitanja za preznojavanje po drugim medijima. Prosto je neverovatno da tako bitan i važan projekat od nacionalnog značaja (Koridor 10, modernizacija železnice i beogradski metro prioriteti su koje je utvrdio Nacionalni savet za infrastrukturu) bude prepušten jednoj garnituri sujetnih ljudi. Gde su hrabri novinari? Gde je javna rasprava? Nešto nisam optimista da će išta biti od svega... Ne mogu da zamislim scenario da priznaju grešku i počinju da rade normalan metro, sad je pitanje sujete da istaraju to svoje po svaku cenu...
 
Delija":bf2j9gv7 je napisao(la):
Да ли ту има нешто лоше? Критика која се базира на ставовима независних стручњака је добра критика без обзира на то ко је и из којих мотива организовао то све.

У осталом,зашто о њима да судимо када је више него очигледно да су сви пројекти у Београду покренути или заустављени политичким одлукама који су се најчешће косили са урбанистичким и архитектонским ,одавно утврђеним, условима.

Nema nista lose, to nije zabranjeno. Ali treba imati na umu da ovako prezentirane informacije imaju vrlo dubioznu objektivnost, jer su zasnovane na onome sto se zove "interest bias", tj. pisacu ono sto odgovora mojim interesima. :/
 
Pa slusajte jovina a ignorisite politicare.

Realno niko nije objektivan,ali je Jovin iskreniji.
 
Delija":387bkioe je napisao(la):
подземни трамвај.
Aha, sada znam da je avion u stvari leteći autobus.

Ovaj u emisiji govori da će beogradsi metro biti zavisan šinski sistem. Šta više govoriti.
 
KomsijaBg":2r104bzw je napisao(la):
Delija":2r104bzw je napisao(la):
подземни трамвај.
Aha, sada znam da je avion u stvari leteći autobus.

Ovaj u emisiji govori da će beogradsi metro biti zavisan šinski sistem. Šta više govoriti.

Нема потребе за подругљивим одговорима.

Оно што је већ сада извесно је то да тај,срећом још увек имагинарни, подземни трамвај,ЛРТ или како га његови идејни творци воле да називају - метро какав Београд заслужује неће бити независан од свих спољашних фактора а питање је да ли ће бити незавсан од осталог саобраћаја.Но,видећемо ускоро детаље.

Ако би да ми одговориш уради то на теми о метроу.
 
Galeks":3jfvdo08 je napisao(la):
...

Ko kaze da si usamljen? Ima jos slicnomisljenjenika ali nemam mnogo podataka kao npr ti i vucko. Ja mogu da kazem Vukan Vucic je debil, ali kad to kaze Jovin ima vecu tezinu, slozices se.

Pretpostavljam da je to zato što je Brana Jovin učestvovao u izgradnji desetak metro sistema u celom svetu, a Vučić ni u jednom već 30 godina samo sedi u Beogradu i vrti istu priču :D

Jedna Jovinova rečenica u gore postavljenim snimcima me oduševila: "Ja sam 10 godina bio na čelu komisije za metro". Bravo, care! Celu deceniju ste sedeli u toj komisiji i dobijali plate iz budžeta, a koliko kilometara, pardon, koliko metara beogradskog metroa je izgrađeno za vreme vašeg jednodecenijskog rada!?

Isto tako, kao što već pomenuh gore, podrugljivo komentariše to što grad računa most i pristupne saobraćajnice kao odvojene projekte, a sam je projektovao, priznajem impresivnu, Mostarsku petlju kao pristupnu saobraćajnicu već izgrađenoj Gazeli. I ne samo petlju, projektovao je i novobeogradsku stranu autoputa, pa je pitanje za gospodina Jovina - da li bismo danas u cenu Gazele uračunali samo most ili ceo autoput od Dobanovaca do Bubanj potoka?

I da sam zlonameran, mogao bih da kažem da je on krivac za automobilski koncept Beograda jer je bio deo ekipe koja je provukla autoput po sred grada, dovukla gomilu saobraćaja u grad i podelila ga na dva dela. Možemo i tako da intepretiramo stvari, ali znam da to nije istina i znam da bismo danas teže živeli bez Gazele i nikada se ne bih spustio na takav nivo da ga prozivam zbog toga.

Poštujem ja Branu Jovina ali nije mi jasno zašto je on uzdignut u status Boga u delu formuaške javnosti. Zašto važi zakon "ako kaže Brana, mora da je istina"?
 
KomsijaBg":1emfy7s9 je napisao(la):
Delija":1emfy7s9 je napisao(la):
подземни трамвај.
Aha, sada znam da je avion u stvari leteći autobus.

Ovaj u emisiji govori da će beogradsi metro biti zavisan šinski sistem. Šta više govoriti.

Tako je, sinski sistem ce izgleda nazalost dobrim delom biti zavisan jer ce stajati na semaforima, nesto kao sadasnji tramvaj na Bulevaru. A samo ponekad ce da sidje pod zemlju i popne se na stubove da bi se opravdala upotreba reci "metro".

Bice, znaci, malo podzemni a malo "leteci", ali u sustini ipak obicni tramvaj. Za XXII vek.

Jedino sto moze da nas spasi je da se kod nas jako, jako sporo gradi (a puno "kraducka") a izbori su ipak svake 4 godine. Ne kazem da su drugi bolji ali cesto kontriraju prethodnima iz inata, a to bi u ovom slucaju ispalo dobro.

PS Reci nekome da je hejter nije nikakav argument. To je u principu isto kao nekome reci da je izdajica, strani placenik, itd. tako da je to zapravo presvuceni Milosevicevizam i JULovstina.
 
Vrh