Šta je novo?

Metro

Ne mogu jer su cafovi na sirini od 1000mm a LRT pardon metro ce biti 1435mm sirine.A i od francuza kupujemo vozila makar bio smak sveta.
 
Ako već ne prave normalan metro po meni je logičnije samo da tramvaj nastavi pod zemlju kod vuka i to je to. Mreža bi bila kompatibilna sa sadašnjim tramvajem, ne bi morali da kupuju nova vozila. Kao da će to novo francusko LRT vozilo mnogo bolje ići od sadašnjih španaca.
 
Nikse dobrodosao :)

Icice jer ce imati nezavisnu trasu,dakle nece biti semafora i raskrsnica,dakle stajace samo u stanicama od terminusa do terminusa.

Ali za te pare je bolje da se da jos malo novca i uradi kako valja metro sa trecom sinom i.t.d.

Ovako cemo dobiti podzemni tramvaj bas kao sto kazes.Ako imas vremena,prelistaj temu unazad pa ce ti biti jasno o cemu se sve radi.Sto se tice vozila moramo ih kupiti od francuza jer oni rade projekat od 3 miliona eura i daju nam kredit.Naravno tender ne postoji jer je to misaona imenica kod nas,a i gradonacelnik kaze da je to najbolje za nas... :violina:
 
Poruka za deda Vukana i ostale dinosauruse iz tzv. strucne komisije:

- Ako Beogradu treba LRT, vazi, onda treba iskopati 1000 metara tunela od Tasmajdana preko Terazija do ekonomskog fakulteta i time spojiti Bulevar i Stari Savski most.

To je nedostajuca karika sadasnjeg tramvajskog sistema, omogucava da tramvaji idu sa NBGD pravo na Bulevar preko centra, ostvaruje preko potrebnu vezu podnozja i vrha grebena Karadjordjeva-Terazije.

Od Sava Centra kroz bul. AVNOJ-a napravite lepo povrsinski tramvaj do "Tvornicke" i reseno.

Svako drugo rovarenje kroz grad i pravljenje novih mostova radi sirenja tramvajske/LRT mreze je bezobrazno, bahato i nepotrebno zaduzivanje buducih generacija Beogradjana.

- ako Beogradu treba metro onda posteno sahranite BELAM i raspisite tender za krticu.
 
Ne znam odakle su ovi u Tanjugu dobili plan gradske direkcije, ali to prilicno lici na ono sto pricaju po medijima. Modifikovan Belam sa par tunela i nadvoznjaka:

metro-beograd-498.jpg
 
To je belam verzija 2.0.Vidi se po podzemnoj trasi kod Cvetka sa podzemnom stanicom koja samo u tom planu stoji.

Ali to nije zvanicna verzija,mada ce kako stoji prakticno istu stvar napraviti francuzi,jedino sa manje stanica i mozda veci deo deonice bude pod zemljom,recimo i taj deo od Vuka do Cvetka inace isti djavo.
 
Колико су ови напи глупи, да назови метро иде површином од цветка до устаничке? :rolleyes: :rolleyes: Боље да ништа не дирају и све препусте французима!
 
Somi,ne pratis na casu.To predlazu i ti francuzi u koje se toboze toliko uzdasmo svi a najvise i 2012ica koji kao sto vidis je upao u depresiju od kada je shvatio da su oni isto podlozni korupciji kao i nasi.
 
Извињавам се профо :p
Онда боље да смо дали русима да нам граде метро. Нема код њих ЛРТ ово оно, само метро(тешки) :D :kk:
 
Ako vo bude to je skandal... Predlazem da se pripremimo za proteste ili peticiju posle objavljivanja ovakve ili slicne sramote...
 
Upravo to, da ne ulazimo u razloge zašto smo tu gde smo ali da konstatujemo da grad hoće nešto na brzinu da skarabudži jer je pod hitno potrebno nešto uraditi u saobraćaju. Onda bolje da poboljša postojeći tramvajski sistem. Realno bi bilo rešeno dosta problema da tramvaj ide denivelisano od vuka do tvroničke, pošto je njihova definicija metroa da se ne ukršta sa drugim saobraćajem onda se mogu hvaliti da imaju metro liniju tvornička-vuk. Ako bi taj iskopani tunel od vuka do save u budućnosti mogao da koristi pravi metro onda to i nije tako loše. Treba biti onda pošten reći nema para za pravi metro, radimo nešto što je višestruko jeftinije i što će imati trenutne pozitivne efekte a što će u budućnosti postati metro. Ovo sadašnje budženje verovatno približava cenu koju bi platili da gradimo teški metro. Suština je da ako ova genracija političara ne može da izgura takav projekat nek ne oduzme to pravo budućim generacijama.
 
Feanor":133fmlff je napisao(la):
Ako vo bude to je skandal... Predlazem da se pripremimo za proteste ili peticiju posle objavljivanja ovakve ili slicne sramote...
Tako je i akcijom i samoorganizovanjem forumasa bugarski deo SSC foruma uspeo da spreci izgradnju trece lnije Sofijskog metroa kao LRT-a sto je planirala njihova gradonacelnica.Kao sto recimo nas gradonacelnik planira prvu liniju da bude LRT.

Cak su uspeli i da se proguraju po njihovoj drzavnoj televiziji i obrazloze svoje tvrdnje cime su i na kraju uspeli da pobiju teorije "strucnjaka" i politicara.

Studija ce biti gotova krajem januara,cim crno na belo dobijemo potvrdu da ce biti onako kako sve sluti da ce biti pocinjemo sa akcijom,ja sam za!
 
Ко има кабловску нека пусти "National Geographic". Прилог о метро системима у свету :)
 
Sacekacemo da vidimo plan, a proteste mozemo da organizujemo vrlo lako, u roku od nedelju dana . Ako na trasi bude ijedan semafor osim onoga u depou ili eventualno u tunelu koji sluzi da se ne sudare vozovi, eto mene na protestu :)
 
Nece biti semafora.Ali to ne znaci da je dobar sistem.Ajd da se izborimo da trasa bude kako treba biti i da ne bude pantografa vec trece sine i eto napretka!
 
Од садашње гарнитуре ништа добро не мере д'изиђе тако да сам ја више за то да метро сачека нека нормалнија времена или бар способне планере и политичаре чији ће се интереси поклопити са интересима грађана.
 
Nije samo semafor problem vec i tobogan po nbg...

Ne smeju da zauvek upropascuju takvu stvar samo zato sto su trenutno na vlasti... Moramo ih spreciti...
Iskreno nikad do sada nisam ni pomisljao da se mesam u odluke vlasti putem protesta - peticije, ali za ovo osecam neku vrstu odgovornosti...

Za mene je bilo koji metro koji osim prigradskih naselja ide iznad zemlje nedopustiv...
 
Iz predavanja profesora Maletina od pre neku godinu.On je radio saobracajni deo studije metroa sa Jovinom.A ovo je kako ce otprilike izgledati LRT stanica u Bulevaru Zorana Djindjica kod Arene

arena.png
 
Protest protiv ovakvih sranja?! Za ipo! Ne bi bilo lose kad bi neko od ozbiljnijih strucnjaka mogao da se pojavi malo i u medijima. Cisto da objasni narodu u cemu je razlika. Da se ne suocimo pored politicke malogradjanstine i sa malogradjanskom malogradjanstinom!
Svakako treba sacekati predlog, ali nije lose poceti o tome ozbiljno razmisljati vec sad.
 
Da napišem i ovde:

Ako ovo nije rolerkoster onda ne znam čta je. Bilo bi interesanto kada bi neko znao da izračuna koliko bi ovo povećalo potrošnju struje.

Ako postoji rešenje tipa "seci dupe krpi uši", mi ćemo ga izabrati.
 
vucko":2lg9w1i1 je napisao(la):
Iz predavanja profesora Maletina od pre neku godinu.On je radio saobracajni deo studije metroa sa Jovinom.A ovo je kako ce otprilike izgledati LRT stanica u Bulevaru Zorana Djindjica kod Arene
arena.png
Lepo je Maletin pokazao, nagib od 8%, strasno, a na svim fakultetima se uci da nagib za metro ne treba da predje 5 %, ali ako je LRT onda nista...




Ekskluzivno za Beobuild, metro na Novom Beogradu:

izgradnja, odrzivi razvoj i ekologija - drvene skele:
shivtimbers02.jpg


3D model projekta, inspiracija je svetska referenca masovnih prevoznih sistema Parc Asterix:
Tonnerre_de_Zeus3D.jpg


Logotip Beogradskog Metroa:

127861460021U5rA.jpg
 
I na kraju ce sve denivelacije da budu iznad povrsine jer je podzemno skuplje,pa cak i denivelacija...Po maksimi sto brze pre sledecih izbora da zbudzimo,a zvanicna prica ce biti to radimo jer je jeftinije.

Vidim kako se gradi most preko Ade jer je jeftiniji.
 
A da se saceka rec Francuza. Jos nijedna relevantna informacija nije videla svetlost dana, a zakljucivati na osnovu mahanja rukom po karti i citanjem sa usana je veoma neozbiljno.
Novinske clanke ne vredi ni komentarisati...

Jos jednom apelujem, sacekajte sa prolivanjem zuci. Ipak je fer.
U slucaju da metro studija ne zadovolji moja ocekivanje( stari deo grada podzemno, Novi Beograd nadzemno na stubovima) imate i moju podrsku.

Uzgred ovaj plan je na veoma dugackom stapu. Kakav god projekat bio skoro se neci u njegovu realizaciju. U to sam apsolutno siguran.
 
Vrh