Šta je novo?

Metro

Y varijanta prve linije upravo sada daje znacaj da se preko mosta na Adi postave sine za Metro a ne za tramvaj.
 
Jesam laik, ali meni ovo lici na tramvaj koji malo ide pod zemljom, ima skracen put ka novom beogradu (ide pored Brankovog a ne Starog Savskog) i pravi vezu sa delom NBG-a koji nema tramvajsku liniju...
Sa ovoliko stanica ne vidim da ce se tolika razlika napraviti...
 
Ово на слици је ЛРТ.

Површинске станице у булевару су управо то.

Само ме занима који генијалац је дошао на идеју да линија завршава у Творничкој, да му ја "#$%&@^!
 
Wile E. Coyote":1s8vktz8 je napisao(la):
Ово на слици је ЛРТ.

Површинске станице у булевару су управо то.


Kad kažu, nadzeman na NBG a pod zemljom u Starom delu grada, gradjane navode na pomisao da je podzeman do Ustaničke. Dezinformacija. Pod starim delom "oni" podrazumevaju centar grada do Vuka.

Pod nezavisan, valjda misle da se neće ukrštati sa drugim saobraćajem. Verovatno će svuda biti onemogućeno levo skretanje i biće baštice fizički odvojene kao sada tramvajske šine na bulevaru. Moguće i ogradom. Jedino će na Cvetku moći da se skrene.

Šta je sa pešacima koji će da pretrčavaju šine? Da li će biti podzemni prolazi na svakih 200 metara? Buka? Da li se širi bulevar od Cvetka do Ustaničke?

Ili je sve samo mnogo buke ni oko čega? Predizborna kampanja?
 
nikola32":n14qq6l0 je napisao(la):
Pod nezavisan, valjda misle da se neće ukrštati sa drugim saobraćajem. Verovatno će svuda biti onemogućeno levo skretanje i biće baštice fizički odvojene kao sada tramvajske šine na bulevaru. Moguće i ogradom. Jedino će na Cvetku moći da se skrene.

Šta je sa pešacima koji će da pretrčavaju šine? Da li će biti podzemni prolazi na svakih 200 metara? Buka? Da li se širi bulevar od Cvetka do Ustaničke?
Ако то буде тако, то је катастрофа. Треба организовати даноноћне демонстрације да се то спречи.
 
Blagi uzas... Bolje i da ga ne grade ako su tako mislili.... Bolje i nemati mero nego ga imati ovako predlozenog, nakaradno...
 
Bespotrebno će se skidati nove šine sa Bulevara! U tom slučaju bolje je da se šestica prosto stavi u tunel i da ide do Zemuna, umesto da se skidaju šine ili ne daj bože stavlja treža
 
JohnyBgood":9iafz305 je napisao(la):
spatiotecte":9iafz305 je napisao(la):
Da su nam rekli pre par godina da cemo izgraditi most kao ovaj na Adi, svi bi pomislili da je to SF.

Covek koji je osposobio sredstva za UMP i most preko Ade, verujem da moze i da osposobi sredstva za metro.

Sta znaci "osposobiti" sredstva? Po meni je bez veze i reci "obezbediti' ako je u biti POZAJMIO u ime svih nas. Um korumpira jezik a jezik korumpira um.

Obezbediti sredstva znaci zatvoriti finansijsku konstrukciju. Naravno da nam niko ne poklanja metro i da se zaduzujemo kako bi ga gradili.
Ali dobiti kredit za ovako veliki infrastrukturni projekat nije laka stvar, postoji veliki broj garancija koje moraju biti date i da se nadje "neko" (u ovom slucaju Francuska) koja ce da nam obezbedi taj kredit.

Tako da ovo sto je potpisano je velika stvar jer je to prvi pravi korak u realizaciju posla koji cekamo 40 godina.

Jedino sto me zbunjuje u celoj prici je postavljanje kontaktne mreze... odnosno gornjeg voda.
 
Само прочитајте овај бисер са РТС да разумемо какви дилетанти примају новинарске плате.

”Прва траса која ће се градити ићиће од Устаничке улице на Вождовцу до Творничке у Земуну, и биће завршена 2017. године. Друга траса требало би да иде од Бановог брда до Правног факултета, а веза две линије била би код новог моста преко Саве, одакле би се линија можда продужила до Блока 45.”

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/124/Друштво/993114/Корак+ближе+метроу.html
 
Дакле ЛРТ ит из. :kafa: Нема сумње да је ово велика победа антиметроистичког покрета.

Француска од срца нуди значајну финансијску подршку, која ће омогућити почетак и реализацију новог пројекта

:laugh: У преводу,драге воље ћемо да вас економски и политички учинимо још зависнијима и притом да фино зарадимо на томе и обезбедимо и својој деци прћију на којој ће зарађивати.

Дакле,за 500 милиона добијамо трамвај на 1453мм колосеку + 11 подземних станица. Мора се признати да смо боље прошли него са мостом на Ади али то и није неки успех.
 
CEna koju treba ocekivati je od 60-70 miliona po km. To sam zakljucio uporedjujuci sa slicnim projektima u svetu, tunel + stubovi.
Poklapa se sa onim sto je Johnny cuo u vestima.
 
Delija":3itbr2t8 je napisao(la):
:laugh: У преводу,драге воље ћемо да вас економски и политички учинимо још зависнијима и притом да фино зарадимо на томе и обезбедимо и својој деци прћију на којој ће зарађивати.

Njihova deca su mali crnci i mali arapi...
 
A je li neko primetio model voza za Metro Beograd u pozadini?Meni se sviđa sasvom ok. :kafa:
 
Сад пошто је сасвим извесно да Београд никад неће добити метро него ЛРТ и поред тога што су многи тврдили да је тај план сахрањен, а очигледно је да никад није био, крајње је време да се ова тема коначно закључа.
 
Ako si dobro pročitao vesti,Lrt lobi je priznao poraz:Biće klasični!Na osnovu čega tvrdiš suprotno?Da li smo čuli i čitali iste vesti? :rolleyes: :/
 
Планирано је да се студија коју ће израдити француска компанија „EGIS Rail” у сарадњи са домаћим подизвршиоцима реализује у две фазе: као свеукупни концепт и као идејни пројекат линије 1 београдског метроа. Ова линија, у виду „Y” структуре, требало би да буде дуга око 15 километара, са 25 станица, возним средствима, са једним возачем на сваком крају, водовима, електричним напајањем, као и електричним и механичким подсистемима.

I na kraju, kad se sve uklopi to bi trebalo da izgleda ovako nekako:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=unhXEQQk8G8[/video]
 
Mene interesuje da li postoji mogućnost da se takav metro produži do blokova i možda kasnije dalje do aerodroma kada je depo tu gde je. Da li bi morao da se izmešta i depo, odnosno da li depo mora da bude na kraju linije ili može i negde između?
 
Arnorian":9r46sw03 je napisao(la):
Мислим да на 9. секунди клипа каже "cinq cents million euros", што је 500 милиона евра. Преводилац то није превео.

Prevodilac nema pojma… Evo prevoda:


…prva linija metroa, ali stavicemo i 500 miliona evra za realizaciju ovog projekta .
(a sta znaci « stavicemo » moze svako slobodno da nagadja).


To je dakle velika podrska koji odgovara prijateljstvu i nadi koju polazemo u buducnost Srbije, jedne moderne Srbije, vezane za Evropu.

Zelimo takodje da ovaj projekat omoguci da sto veci broj Francuskih preduzeca dodje da radi ovde sa vama u Srbiji.

Mi smo trenutno osmi investitor po velicini u Srbiji sa velikim firmama poput Lafarge, Michelin i Airbus, i zelimo da razvijamo nase prisustvo i ekonomske odnose sa vasom zemljom.

Uporedo sa ekonomskim razvojem, tu smo takodje kako bismo ojacali nase politicko partnerstvo, bicemo uz vas, bicemo uz vas, na vasem koracanju ka clanstvu u Evropskoj Uniji.


Za pocetak nemojte slusati lupetanja Ministra Leloucha i ostatka Sarkozyeve ekipe, podjednako su iskreni, posteni i pouzdani koliko i Djilas, Tadic, Djelic i ostali diznijevi junaci.

Slike koje novinari objavljuju nemaju veze sa projektom vec sa rangiranjem slika na googlu, nazalost LRT i dalje izlazi prvi.

Francuzi rade studiju izvodljivosti sto znaci da moze da nas zadesi LRT isto koliko i metro. Uz to Francuskim firmama je u interesu sto vise kopanja i teske infrastrukture (beton je u Francuskoj vrhovno bozanstvo u panteonu) a ne postavljanje ograda po bulevaru.

A trece i najvaznije, vreme je da se pocne sa aktivnim lobiranjem u korist pravog podzemnog metroa kroz pripremanje javnosti da je to pravo resenje. Niko ne zeli da naposletku razocara mase i umesto ocekivane podzemne azdaje ponudi nasminkani tramvaj.

Od danas bi mogli da prestanemo da koristimo izraz LRT jer je poprimio konotaciju skoro-metroa vec da ga zovemo "denivelisani tramvaj" ili "ogradjeni tramvaj"

TUNEL ILI NISTA!



E sad kada su vec nesto zvanicno potpisali vreme je da se zapocne i sa operacijom "EGIS inside"...
 
Gradiće se pravi metro.

Odavno je napuštena ideja o LRT-u. Nemojte da vas zavaraju "pokrivalice" na prilozima. One se prave od dostupnog materijala, a to je sve što Google može da "iskopa", plus ono što su redakcije ranije dobile, različitim prilikama u press kitu. Zato ste iz informaciju o događaju videli sve od Europolisa do Belama i spotova za Beovoz, pa i fragmente iz videa kojim je najavljena rekonstrukcije Bulevara kralja Aleksandra. :laugh:

Njile, opusti se. :cool:
 
Slika iza njih je slika teskog metro-a, spominju sumu od 500 miliona evra koju ce obezbediti francuzi za kredit i kazu da ce projekat kostati vise od Miliarde evra, ali sta podrazumevaju pod tim "projekat", jer jedna miliarda evra je cena jedne linije teskog metro-a ili 3 linije LRT-a. A pricaju da ce biti izgradjene 3 linije metro-a. Spinuju sa recima ocigledno i ne moze da se po ovim sto je receno provaliti da li je LRT ili teski metro.

Mene najvise zbunjuje to sto spominju gornji vod odnosno elektricno napajanje za katenere, jer to znaci pantograf i najverovatnije LRT. (Spominju upravljacnice sa obe strane ali to ima i LRT)

Veoma sam zabrinut zbog te izjave napanja gornjim vodom jer se nigde ne spominje napajanje trecom sinom.
 
Udrana smo vest i u" Railway Gazette"..to je prestižan globalni medij i ne daju neproverene info.kada nešto objave ,onda je veoma ozbiljno.. :fijasko:
Beograd metro planning agreement signed
18 November 2011


SERBIA: Plans for a metro in Beograd are to be developed following the signing of a memorandum of understanding by Mayor Dragan Djilas and representatives from Alstom Transport and the Serbian and French governments on November 18.

Alstom and the city council have agreed to define a framework for co-operation in planning the project, with the aim of signing a contract once funding is agreed. Alstom envisages being responsible for tracklaying, electrification, signalling equipment and rolling stock.

The city said Egis Rail will use French government funding to produce an overall metro concept for the city, and more detailed designs for the initial line.

The city's urban master plan for 2012 envisages Line 1 as a Y-shaped route on the south side of the Danube, linking Ustanicka-Novi Merkator to Tvornicka with a branch to Novi Beograd station. This would have a total length of about 15 km and 25 stations. Lines 2 and 3 would follow in the longer term.

'For 40 years the citizens of Beograd have dreamed of a metro', said Djilas. 'We have managed to realise many other dreams for the development of Beograd in recent years. This is the best proof that the metro will not remain just a dream but will become a reality for all citizens and guests of our city'.
 
Onu mapu linija sto je objavio list "24 sata" treba javno spaliti na Trgu kao primer da se prestane sa sirenjem dezinformacija. Ako se "sve vec zna" zasto onda Sarkozi baca 3 miliona evra na studiju izvodljivosti, mogli su lepo da tih 3 miliona daju redakciji "24 sata" posto oni ocigledno vec znaju i trasu, i broj stanica, i koje ce deonice biti nadzemne, a koje podzemne, i brzinu i kapacitet vozila, itd.
 
Ja bih morao tramvajem do metroa, kao što sada idem do BG:voza. Takođe se nikad dalje od Vukovog spomenika ne vozim. Dakle, BG:voz i metro će meni isti biti. Sranje.
 
Vrh