Šta je novo?

Metro

N-ST":2smwk1yv je napisao(la):
preliminarne trase beogradskog metroa. Prva bi povezivala Tvorničku ulicu u Zemunu sa Ustaničkom, dok bi druga išla od Banovog brda do Pravnog fakulteta. Takođe, ove dve linije bile bi spojene preko novog mosta na Adi ciganliji, sa mogućnošću produžetka ove trase do Bloka 45.
Joj, kad vidim ovu Tvorničku prosto mi nije dobro... Gde oni misle da tu uvale čak ni stanicu uopšte mi nije jasno, a da ne pričam o depou.
A sve i da uvale stanicu u Tvorničkoj ulici, nema apsolutno nijednog smislenog razloga da metro ne ide makar do Avijatičarskog trga / Keja / Gospodske takoreći da veza sa centrom Zemuna bude makar pristojna...
 
Biće tu dosta rušenja...verovatno su mislili na to,a sad imovinsko-pravne komplikacije i da li će ih biti ne kažu.Tu ima pogon za održavanje BGVoza koliko se sećam,verovatno će se koristiti te površine,gde je zemljište državno.. :kafa:
 
Jel čitate komentare na B92.

da vidite koliko je narod retardiran. uvek kad čitam komentare ja se razočaram u ljude.
 
Не треба претеривати са читањем коментара а још мање на основу њих извлачити закључке :kafa:
 
јес вала, то су ионако махом ретарди којима никада ништа не ваља. ретко се нађе неко паметан
 
Da , tim ¨retardima¨ ništa ne valja, koja god da je vest uvek se sve crni...
 
mekbejn":kqrojvnj je napisao(la):
N-ST":kqrojvnj je napisao(la):
preliminarne trase beogradskog metroa. Prva bi povezivala Tvorničku ulicu u Zemunu sa Ustaničkom, dok bi druga išla od Banovog brda do Pravnog fakulteta. Takođe, ove dve linije bile bi spojene preko novog mosta na Adi ciganliji, sa mogućnošću produžetka ove trase do Bloka 45.
Joj, kad vidim ovu Tvorničku prosto mi nije dobro... Gde oni misle da tu uvale čak ni stanicu uopšte mi nije jasno, a da ne pričam o depou.
A sve i da uvale stanicu u Tvorničkoj ulici, nema apsolutno nijednog smislenog razloga da metro ne ide makar do Avijatičarskog trga / Keja / Gospodske takoreći da veza sa centrom Zemuna bude makar pristojna...
Ја све време о томе и причам. Тај део до Творничке нема никаквог смисла. Или нека раде до општине НБГД, или нека га раде до центра Земуна. :rant:
 
Wile E. Coyote":2ybu0d7u je napisao(la):
Ја све време о томе и причам. Тај део до Творничке нема никаквог смисла. Или нека раде до општине НБГД, или нека га раде до центра Земуна. :rant:
Pa da... Gde bi uopšte stanica bila u Tvorničkoj, i zašto, nemam pojma.
Mesta za depo tu nema nigde, i ne vidim kako bi moglo bez ozbiljnog rušenja da se to reši. Podzemno da.
Što se tiče poslednje stanice, logično mi je da to bude Kej, park kod okretnice (između ulica Petra Markovića i Marka Nikolića).
Eventualno nešto kraće varijante do Avijatičarskog trga ili platoa ispred Pinkija.
 
Pa to sa tvornickom isto kao i oko mosta u zemunu zavisi od onoga ko je tamo glavni.

Docice neki djiletov posle sagradjene prve linije i reci,cu vam doteram metro i napravim petlje x2 kod zemunskog mosta.

I tako ce da osvoje Zemun ;)

Metro u Atini je postao utociste slobode,snimak od danas

[video]http://www.youtube.com/watch?v=0hbVWiHWZKA[/video]
 
Samo se ti sali ... ubelezen si u tefter :D

Nego prvi metri tunela BG metroa odavno su napravljeni ispod Prokopa, tunelska konstrukcija metroa ispod koloseka i pothodnici. :p

A ovo sto forsiraju Tvornicku ni meni nije jasno kad mogu jednostvno da produze jednu stanicu do Keja ili bar Tvornicku da zamene sa Pinkijem, bila bi prelepa podzemna stanica ispod Gradskog parka
 
Bio je sada antic na tv-u.mrzi me da pisem,stavice studio b i sajt grada vest na sajt.
 
Bitno je da se odustaje od LRT-a i da se ide ka tome da konacni izbor bude pravi metro.
 
gzthe":2cdwbni1 je napisao(la):
Nego prvi metri tunela BG metroa odavno su napravljeni ispod Prokopa, tunelska konstrukcija metroa ispod koloseka i pothodnici. :p
Колико знам, и кад су радили станицу код Вука, урадили су нешто тунела за метро.
 
Ne bih bio siguran.Jer je rekao da ovo nije laki,niti teski metro i ostali tripovi koje pominju urbanisti.

Ovo je(paz sad) Beogradski metro i imace glavnu stvar koju metro ima a to je da se ne ukrsta sa automobilima,tramvajima,kamionima pa cak i pesacima!

Da,stvarno je tako rekao.

Dakle opet farbanje po x ti put.

Enivej,sutra izglasavaju to cudo i onda 15 meseci francuzi prave projekat prve linije.

Francuzi su voljni da daju kredit 500 miliona za vozila i deo gradjevinskih radova a ostalo ce da nam da EBRD po super super povoljnim kreditima.

Na video snimku pustase zadnju verziju BELAM-a koja je nezavisna,sa proredjenim stanicama i podzemnom stanicom Cvetkova Pijaca i neke na NBG i na zemunu.

Naravno,pominjase kako ce nase firme da grade dobar deo stvari je ce biti tender :lol: :lol:
 
Jel neko snimao prilog od juče sa Beogradske hronike kada je gostovao Antić? NIsam gledao od početka :(
 
Ofkors,i ima da nas izadje 500 milki koje francuzi daju.I reci ce nesto u fazonu da nema potrebe da se daje jos 200-300 milki za tamo neki metro koji bi samo bio klaustrofobican i iso ispod zemlje.To je bacanje para,te pare cemo da ulozimo u izgradnju zemlje,nova radna pesma i sletanje na mesec!!! :grand:
 
Ако французи предложе линију Творничка- Устаничка, `ебем их баш у вишедеценијску стручност.

Траса те линије је такав промашај да је то језиво.....бар њен добар део.
Деоница од општине НБГ до Творничке је у најмању руку кретенска, а ништа интелигентнија није ни она од Вука до Устаничке.....
 
To je i rekao Antic.Gradi se Ustanicka-Tvornicka sigurno.Samo trebaju da razmatraju francuzi da li moze na nBG i zemunu nadzemno ili podzemno???

zapita se covek,pa sto onda rade studiju 15 meseci a ne 5 meseci?

Mislim da nam ne govori sve i da verovatno ce biti donekle drugacija trasa mada ce okretnice verovatno biti te koje im zadase nasi.
 
Bilo kako bilo LRT-a neće biti,gradi se klasičan Metro i za to smo se izborili! :vops: a samo da nam sutra na gradskoj skupštini još i kažu da je i visokokapacitni i onda je sve ok! :kafa: A ovo da će studija da se radi 15 meseci je na izgled čudno jer mi odavno imamo projekat za M1,ali naravno Francuzi u tom slučaju ne bi dobili ni euro za projekat od donacije njihove vlade što je i logično,A za ovih drugih 500 od Ebrd je dobar potez,nadzor će biti jako dobar kao i za most na Adi ,pa se možemo nadati završetku M1 u zadatom roku,naša preduzeća kao podizvođači jesu konkurentna i trebaju da učestvuju u gradnji jer tako ćemo dobiti i know how tehnologiju,pa bi u daljem razvoju Metro mreže naša preduzeća mogla se pojaviti i kao glavni izvođači.
Sve u svemu od donošenja političke odluke ,realizacija konačno počinje i to je za svaku pohvalu i veoma hrabar i 100% pravi potez za razvoj grada.Konačno smo dočekali da se uskoro potpiše i ugovor :dil:
 
Ma njima treba 15 meseci jer ni naši gradski i državni političari nemaju pojma kakvo je stanje u gradu. Da ih pitaš njihov odgovori bi bio ovo. Verujem da će Francuzi za 15 meseci dobro to da prostudiraju. Inače u odnosu na naše političare nama sa Beobuild-a bi trebalo 15 sati da uradimo studiju za sve linije koje su potrebne Beogradu (Zidar je to već skoro uradio). A da ne pričam, da se mi pitamo da bi za 12 meseci imali dve linije u funckiji.
 
stf":1jko7y4g je napisao(la):
Ако французи предложе линију Творничка- Устаничка, `ебем их баш у вишедеценијску стручност.

Траса те линије је такав промашај да је то језиво.....бар њен добар део.
Деоница од општине НБГ до Творничке је у најмању руку кретенска, а ништа интелигентнија није ни она од Вука до Устаничке.....

Bilo bi dobro , stf, da nam razjasnis zasto je promasaj.

Pisao sam ranije da ova trasa ima smisla, ali nije najvaznija da bi bila prva, jer resava potrebe manjeg broja stanovnika .

Ako se vec donese odluka da se pravi pravi metro i da se krticari, mnogo bolja i korisnija bi bila trasa -

Kalemegdan - Terazije - Slavija - Autokomanda.

Kasnije bi mogla da se produzi prema Zemunu i prema Banjici na drugoj strani.
Taj deo starog Beograda je najgusce naseljen sa obe strane trase za razliku od trase Bulevarom KA, a u taj deo grada se sliva najvise putnika iz svih delova Beograda.

Postoji neopravdana potreba da metro mora da se ukrsta sa stanicom kod Vuka, ali postoje i druge stanice na kojima moze da se preseda, Karadjordjev park, Prokop, Pancevacki most, Novi Beograd.
 
I ja se slazem da je deonica Vuk - Ustanicka totalan luksuz. Da vec imas 20 km metroa na vaznijim deonicama, onda bi imala smisla ali graditi TO u startu je ludilo. A ovo o Tvornickoj da i ne govorim, penetrirala ih Tvornicka. Do opstine Novi Beograd ili strarog Merkatora svakako, dalje eventualno do centra Zemuna ali ni to vec nije prioritet. Dakle Vuk - NBgd, i ja bih vise voleo da se jedan kraci krak pruzi prema zeleznickoj stanici Novi Beograd blizu koje bi mogao da bude "pritrajni" depo.

A kad se to izgradi puno je presnije napraviti drugi krak tog X-sistema, recimo Studentski Trg - Terazije - Prokop - Raskrpetlja. I cak je i onda krak Slavija - Autokomanda vazniji od Vuka - Ustanicka.

PS I dalje tvrdim da je ono sto se iskristalisalo oko zidarevog predloga na temi "metro ili tramvaj preko novog mosta" zapravo idealno u okolnostima u kojima se nalazimo.
 
2012ice,francuzi oce da daju 500,ne zna se ni koliko ce kostati i niko nije pomenuo jos 500 od ebrd-a.

Ja tipujem da ce proceniti izgradnju na 500-600 miliona i da cemo doviti denivelisani belam sto i nije lose,ako na glavnim raskrsnicama van centra ide preko ili ispod raskrsnice kao recimo na cvetku.

A glavno je da ima trecu sinu a ne pantograf zbog buduce nadogradnje i sirenja sistema.
 
Vrh