Wile E. Coyote
Advanced
Loše će biti ako bude denivelisani belam. U starom delu grada je prosto neophodno da ide podzemno, jer će u protivnom biti rolerkoster vožnja o kojoj smo bezbroj puta govorili. Onda džaba nezavisnost ako će sa gore-dole vožnjom da se vozovi usporavaju. Da ne govorim o pametnjakovićima koji pretrčavaju, pametnjakovićima koji se parkiraju gde ne treba ili pametnjakovićima koji demonstriraju nasred šina.
Što se treće šine tiče, nadam se da će ta opcija prevagnuti. Pantograf zahteva veći tunel, pa je to samim tim skuplje.
Što se tiče trase do Tvorničke, to je takva glupost da nemam reči. To će biti linija koja se završava nigde. Zemun ponovo ostaje odsečen od metroa. Jedino rešenje je centar Zemuna. A ako već to neće, onda neka ide do opštine NBGD, gde prolazi gomila linija i gde može da se presedne, pa neka se kasnije produžava kroz Zemun u etapama, ali sledeća etapa mora ići do centra Zemuna.
Za Bulevar ne bih komentarisao. Pored renoviranog tramvajskog koloseka, koji je prilično nezavisan, oni istom trasom provlače i metro i dupliraju šinske sisteme, umesto da se međusobno dopunjavaju. Klasičan primer nepoznavanja organizacije prevoza. Bolje da metro prođe trasom koja nije pokrivena tramvajem. Pokrivanje Bulevara metroom može doći na red, ali tek kasnije.
Sve u svemu, slažem se da je ovakva trasa loše rešenje. Mora se ozbiljno prići provlačenju trase. I Francuzi bi mogli da posete Beobild.
Što se treće šine tiče, nadam se da će ta opcija prevagnuti. Pantograf zahteva veći tunel, pa je to samim tim skuplje.
Što se tiče trase do Tvorničke, to je takva glupost da nemam reči. To će biti linija koja se završava nigde. Zemun ponovo ostaje odsečen od metroa. Jedino rešenje je centar Zemuna. A ako već to neće, onda neka ide do opštine NBGD, gde prolazi gomila linija i gde može da se presedne, pa neka se kasnije produžava kroz Zemun u etapama, ali sledeća etapa mora ići do centra Zemuna.
Za Bulevar ne bih komentarisao. Pored renoviranog tramvajskog koloseka, koji je prilično nezavisan, oni istom trasom provlače i metro i dupliraju šinske sisteme, umesto da se međusobno dopunjavaju. Klasičan primer nepoznavanja organizacije prevoza. Bolje da metro prođe trasom koja nije pokrivena tramvajem. Pokrivanje Bulevara metroom može doći na red, ali tek kasnije.
Sve u svemu, slažem se da je ovakva trasa loše rešenje. Mora se ozbiljno prići provlačenju trase. I Francuzi bi mogli da posete Beobild.