2012":2my6hbis je napisao(la):Pa.. ajde da pitanje ne shvatim kao provokaciju "automobilsko-tramvajskog" lobija pa ću ti "stručno"odgovoriti Elem,takav predlog na izgled poželjan ima dosta tehničkih teško rešivih problema.Tuneli za aute se prave sa posebnim karakteristikama bezbednosti saobraćaja,obavezna zaustavna traka,izlazi za slučaj požara ili posebne zatvorene sobe,ventilacioni sistem se također projektuje za izduvne gasove i požare,monitoring sistem u tunelima za praćenje saobraćaja,posebne službe za slučaj nesreće ili požara,dubina tunela,krivine ,nagibi.Dakle dosta razlika u odnosu na Metro tunele.....
Koliko je meni poznato svaki duzi tunel mora da ima ventilaciju, izlaze za slucaj pozara, monitoring, i sluzbe za pracenje situacije, kao i vatrogasne i interventne sluzbe.
Nazalost nesrece se dogadjaju kako u drumskim tako i u zeleznockim ili metro tunelima.
(setite se incidenta u tunelu ispod Lamansa)
P.S. Naravno da nisam protiv gradnje BGD Metroa!! Naprotiv !!!