Šta je novo?

Metro

2012":2my6hbis je napisao(la):
Pa.. ajde da pitanje ne shvatim kao provokaciju "automobilsko-tramvajskog" lobija ;) pa ću ti "stručno"odgovoriti :) Elem,takav predlog na izgled poželjan ima dosta tehničkih teško rešivih problema.Tuneli za aute se prave sa posebnim karakteristikama bezbednosti saobraćaja,obavezna zaustavna traka,izlazi za slučaj požara ili posebne zatvorene sobe,ventilacioni sistem se također projektuje za izduvne gasove i požare,monitoring sistem u tunelima za praćenje saobraćaja,posebne službe za slučaj nesreće ili požara,dubina tunela,krivine ,nagibi.Dakle dosta razlika u odnosu na Metro tunele.....

Koliko je meni poznato svaki duzi tunel mora da ima ventilaciju, izlaze za slucaj pozara, monitoring, i sluzbe za pracenje situacije, kao i vatrogasne i interventne sluzbe.
Nazalost nesrece se dogadjaju kako u drumskim tako i u zeleznockim ili metro tunelima.
(setite se incidenta u tunelu ispod Lamansa)

P.S. Naravno da nisam protiv gradnje BGD Metroa!! Naprotiv !!! :)
 
Nase komsije iz Sofije organizuju konkurs za projektovanje unutrasnjosti i okoline metro stanice na produzetku linije 1.

Izvolite, uzivajte...

(ovde nam barem nece biti toliko mrsko kada neki lokalni ARCVS dobije prvu nagradu jer verovatno nikada nismo culi za njega kao sto ni bugari ni ostatak sveta nisu culi za ARCVS :lol: )

station201.jpg


http://station20.eu/
 
@2012
Hvala na odgovoru :)
sobzirom da se radi o prelaznom rešenju i kracim tunelima (deonicama)
nema potrebe za zaustavne trake i ne mora da ispunjavaju sve uslove
zar imamo na našim putevima malo takvih ne uslovnih tunela

Stvarno nije provokacije nego prosta logika
što da zvrje prazni i ne iskorišćeni dok se ne ukompletiraju svi tuneli


@laki72
vrlo razumna dopuna :)

@JohnyBgood
napisano je tačno šta može da nas snađe
ako se stil nadležnih za rešavanje ne bude menjao i rokovi gazili
upravu si onda 100 posto :)



Iz iznetog mogu da pretpostavim da jeste moguce
iskoristiti pojedine krace delove metro tunela kao privremene auto tunele
(bez zaustavnih traka)
samo dok se ne ukompletira metro linija
u odnosu na duugi period izgradnje
ali sa tačno zacrtanim rokovima kako ne bi se ustalili kao stalno rešenje.

Pa hajde onda da kupimo što pre bar jednu polovnu krticu
pa kao naša neka počne da buši i bušiiiiii :)
 
vucko":2f5vj0un je napisao(la):
Jedini urbani tunel za koji se zalazem je UMP tunel do Autokomande,taj jedini treba napraviti do 2021. godine sa prvom linijom metroa.Nijedan vise.

Meni nikako nije jasno sta se tim tunelom dobija, Autokomanda je i tako zagusena da primi dodatni saobracaj...
 
Није ни мени. Раскрпетља ће бити хорор кад се тај тунел изгради. Да је збрка код хиподрома решена другачије, па 'ајде...
 
Тим тунелом ће загушити и Раскрпетљу и Аутокоманду.
 
Procitajte prethnodnu studiju ump-a sa sajta beolanda i videcete da to nazivaju deonicom a,sa ovom raskrpetljom,mostom i gore do tosinog bunara.Dovodjenje tunela i nije losa stvar do tamo jer bi to forsiralo da se sredi vojvode stepe i ona ostale ulice koje se nadovezuju u kraju na autokomandu.
 
B92: Gradnja metroa u Beogradu sve bliža - Odbornici Skupštine grada verovatno će u četvrtak razmatrati usvajanje memoranduma o beogradskoj podzemnoj železnici.

U memorandumu su osim načina realizacije projekta definisane i preliminarne trase beogradskog metroa. Prva bi povezivala Tvorničku ulicu u Zemunu sa Ustaničkom, dok bi druga išla od Banovog brda do Pravnog fakulteta. Takođe, ove dve linije bile bi spojene preko novog mosta na Adi ciganliji, sa mogućnošću produžetka ove trase do Bloka 45.

Iako se o izgradnji podzemne železnice u Beogradu govori decenijama, Skupština grada je tek juna prošle godine napravila prve konkretne korake ka rešavanju ovog pitanja. Tada su odbornici usvojili dokument "Beogradski metro – osnova za izbor rešenja", koji je predvideo da metro u prestonici mora da bude nezavisni šinski sistem koji će ići iznad zemlje gde god je to moguće, s obzirom na to da je tri puta jeftiniji od podzemnog.

Izvor: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=10&dd=03&nav_id=546368
 
A druga linija do pravnog faksa.Dakle belam plan linija ostaje :kk:
 
Ovako kako je formulisano, zaista mi je čudno da se odbornici izjašnjavaju o svim mogućim opcijama umesto o konkretnoj ponudi jedne od opcija :kafa: Dakle ima li ponude Francuza i koja je to opcija i suviše smo ih dugo čekali.. :kafa:
 
Bitno je da se ucestalo spominje nezavisni sinski sistem, gotova je prica sa LRT-om. A to sto svi serviraju belam plan to je zato sto nemaju drugi na raspolaganju pa ga trpaju svuda, trebalo bi da prate Beobuild forum pa da se malo informisu o buducnosti grada :cool: :gobb:

Kada ukucate "metro Beograd" na google images, belam plan izlazi u prvom redu ali je moj plan amfiteatar vec u petom. Polako ali sigurno Uncle Google radi za nas.
 
Стварно би могли мало да прелистају БеоБилд :) Мислим ионако ништа не раде само седе и уништавају БГД још више :rolleyes:
 
Moram malo da mracim. U cetvrtak se ne usvaja nista - samo jedan papir na kojem pise da Beograd zeli da gradi metro, ali ne zna kakav i od kojih para :D

Ja se drzim Mastecatovog posta o metrou koji Vucko drzi u svom potpisu :vops:
 
Седница скупштине града о реализацији пројекта „Београдски метро” у четвртак

Председник Скупштине града Београда Александар Антић заказао је за четвртак, 6. октобар, с почетком у 10 часова, 35. седницу Скупштине града Београда.

На дневном реду Скупштине налази се Информација о реализацији пројекта „Београдски метро”.

Скупштина града Београда је 30. јуна 2010. године донела Закључак којим се усваја информација о изради документа „Београдски метро – основа за избор решења”.

Узимајући у обзир искуство и дугогодишњу позицију на тржишту, након потписаног међудржавног споразума са француском страном започете су активности на реализацији овог капиталног пројекта.

Након предметне процене и постизања сагласности око оквира пројектног задатка, Влада Републике Француске изразила је заинтересованост за стратешку сарадњу са Републиком Србијом на реализацији пројекта, као и своју спремност да донира износ од три милиона евра за израду неопходне студије изводљивости, коју би реализовала француска компанија „EGIS Rail” у сарадњи са домаћим подизвршиоцима.

Одборници Скупштине града размотриће предложени текст Меморандума о разумевању у вези са пројектом „Београдски метро”.
 
Homer Jay":2evj7a2l je napisao(la):
U cetvrtak se ne usvaja nista - samo jedan papir na kojem pise da Beograd zeli da gradi metro
Hoćeš reći, još jedan u nizu papira na kojem piše da Beograd želi da gradi metro
 
evo vest sa glasila žute hobotnice b92....
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=10&dd=04&nav_id=546956


jedino što je bitno je da se jasno i ne dvosmisleno kaže da se neće graditi LRT nego klasični metro. čak je i ostavljena mogućnost da na nbgd i zemunu ide podzemno. citiraću samo najvažniji deo

Antić je ocenio da je odluka o realizaciji projekta Beogradskog metroa „najvažnija odluka koju će gradska vlast doneti u ovom mandatu“.

“Metro je višedecenijski san urbanista i Beograđana, koji će tako dugoročno rešiti sve saobraćajne probleme i gužve u prestonici“, rekao je Antić. On je podsetio da su aktuelne gradske vlasti odustale od osporavanog lakog šinskog transporta koji je bio predviđen pre nekoliko godina, objašnjavajući da će Beograd dobiti klasičan metro koji će biti usmeren na nezavisni šinski sistem.

Planirano je da izrada studije traje oko 15 meseci, a da gradnja metroa počne za dve godine, dok je prema procenama stručnjaka za izgradnju prve linije potrebno tri i po godine.

Planirano je da metro nema dodira sa drugim saobraćajem, da se kreće pod zemljom i koliko god bude moguće nadzemnom trasom, naveo je Antić i dodao da će kroz stari deo grada metro ići pod zemlju, a da će na Novom Beogradu i Zemunu biti verovatno biti izvodljivo da vozi na površini.
 
Interesantno kako ce se Beogradjani voziti metroom do Ustanicke 2017. godine, a sine u Bulevaru rekonstruisane su 2010. How yes no. Mozda ce se voziti do Vuka, a do Ustanicke sigurno nece pre 2025-30. Osim naravno ako ne dobijemo Belam koji ce ici postojecim tramvajskim basticama. Ali to nije ovo sto Antic opisuje.
 
Znam da cemo prekosutra posle celodnevnog sednicenja i nervnog sloma jednog od poslanika ili clanova gradske vlasti dobiti jos manje informacija nego danas :rolleyes:
 
Pa na površini Dunava. Nemaju bre oni pojma lupaju ko otvoren prozor.
 
Wile E. Coyote":3rzw6fwb je napisao(la):
Баш ме занима где ће то у Земуну да иде на површини??? :/
То сам се одувек питао.... :lol:
 
hazard":qzgj0sxh je napisao(la):
Interesantno kako ce se Beogradjani voziti metroom do Ustanicke 2017. godine, a sine u Bulevaru rekonstruisane su 2010. How yes no. Mozda ce se voziti do Vuka, a do Ustanicke sigurno nece pre 2025-30. Osim naravno ako ne dobijemo Belam koji ce ici postojecim tramvajskim basticama. Ali to nije ovo sto Antic opisuje.

Било би лепо и спречили би уништавање трамвајских баштица у булевару да се метро завршава на Коњарнику или негде у Миријеву. Боље то него да униште "нове" шине :)
 
Ako izuzmemo Dunav,ići će na stubove ;) na to su mislili,Nbg verovatno na stubove ili kako se kaže "izdignuto""iznad zemlje""na mostu""na stubove(betonske naravno)"Ako to bude opcija onda obrni okreni mora da uđe ispod Terazijske terase baš kako je predviđeno starim projektom :kafa:
 
Vrh