Djordje":1at100qc je napisao(la):
Glas prirode":1at100qc je napisao(la):
Za Novi Beograd bi najbolje resenje mozda bilo - potpuno nezavisni tramvaj, jer ide iznad tla, ima dovoljno mesta svuda za odvojene nezavisne bastice i trase, pravi mnogo manju buku od voza i sve u svemu moze vrlo brzo da se napravi i mnogo manje kosta.
Једино што Нови Београд већ има трамвај... заборављаш да смо већ у ”21. веку”... :kafa:
За нови и стари Београд би најбоље решење било да престане да се измишља топла вода и да се изгради оно што постоји у свим другим упоредивим европским градовима, јер (трамваје су неки градови укидали а) метро се нигде није показао излишним.
Ne radi se o tramvaju nego nezavisnom tramvaju, za razliku od postojeceg ovaj je brzi jer ne staje na svakom semaforu, ima manje stanica, redovne polaske, nema ukrstanja sa drugim linijama i niskopodan je i tisi i udobniji, a to vec mozemo da probamo, /mada sam ga video vec deset puta, ali ne dok cekam na stanici, tako da jos ne znam kako je unutra/.
Na Novom Beogradu imamo vec i gradski voz na stubovima, razlikuje se od metroa samo po frekvenciji i stepenicama umesto niskog poda i neuglednim stanicama, ali trase i sine postoje i mogu da se priblize srcu grada . Taj gradski voz u dopuni sa nezavisnim tramvajem bi znacajno mogao da popravi prevoz bez da cekamo metro u nedogled.
Cekanje metroa je paralisalo sasvim unapredjenje prevoza u gradu, ali i hronicno zagadjenje vazduha na Zelenom vencu, Trgu Republike, Slaviji, ulici Despota Stefana, Terazijama...
Cak i da dobijemo metro, predvidjana trasa na Novom Beogradu je danas mesto u gradu u kome su najsiri bulevari i najbrzi prevoz, jedino se zbog mosta stvaraju zastoji, ali most ce biti rastereceniji posle obnove Gazele i dovrsetka mosta Evropa.
A savski blokovi ka kojima je najveci dotok ljudi iz svih delova grada, zbog brojnih usluga, ne bi imao nikakve koristi od prve linije, i dalje bi se klackali tramvajem iz 19. veka koji staje na sto semafora i krivuda izmedju blokova.