Šta je novo?

Linijski park od Beton hale do Pančevačkog mosta

ja se baš naprotiv, nadam da tu pasarelu neće dirati ma šta da bude rađeno - mnoge uspomene su tu, a i simbolizuje premošćavanje starog, u novi dorćol

ne mora funkcija uvek biti utilitarna
 
Mogli su ovu pasarelu da premeste negde gde ima potrebe za istom​
Verovao ti i ili ne, pasarela kod okretnice 26 se baš dosta koristi. Iako je moguće po ravnome (po zemlji) da se pređe od solitera do okretnice, ipak se to jako retko čini. To je ono što sam primetio kada bih je koristio, štu nekim periodima godine zna da bude baš često.​
 
Ovo nisu radovi na linijskom parku već Železnice Srbije uklanjaju šine sa buduće trase. Radovi na linijskom parku nisu ni ugovoreni a i ako budu ugovoreni u neko dogledno vreme prvo predstoji projektovanje koje će trajati bar pola godine. I ova deonica gde sad uklanjaju šine nije celina 2 već 3 ili 4.

Tako da od parka u narednih 2,3 godine nema nista.
 
Ovo nisu radovi na linijskom parku već Železnice Srbije uklanjaju šine sa buduće trase. Radovi na linijskom parku nisu ni ugovoreni a i ako budu ugovoreni u neko dogledno vreme prvo predstoji projektovanje koje će trajati bar pola godine. I ova deonica gde sad uklanjaju šine nije celina 2 već 3 ili 4.

Tako da od parka u narednih 2,3 godine nema nista.
Iskren da budem, ne mogu da pohvatam u kojoj je šta fazi. Ja sam mislio da je projektovanje već počelo, ili da je završeno? Ili sam pogrešno bio razumeo?

Bilo bi odlično kada bi na ovom forumu mogli da imamo tabelarno ili grafičko praćenje projekata (kao što na sajtu Beobuild-a ima), počev od lokacijskih uslova pa do upotrebne dozvole.
 
Iskren da budem, ne mogu da pohvatam u kojoj je šta fazi. Ja sam mislio da je projektovanje već počelo, ili da je završeno? Ili sam pogrešno bio razumeo?

Bilo bi odlično kada bi na ovom forumu mogli da imamo tabelarno ili grafičko praćenje projekata (kao što na sajtu Beobuild-a ima), počev od lokacijskih uslova pa do upotrebne dozvole.
Projektovanje je završeno na nivou potrebe izrade plana detaljne regulacije. Dakle na početnom nivou. Tek slede lokacijski i dozvola za gradnju.
 
Сузе навиру саме док гледам како се ове шине подижу. А могао је лепо трамвоз да језди туда. И да буде лепо свима.
Ideja je da samo njima bude lepo.
 
Слаба би била корист од трамвоза. Мада могу дуж проширене Дунвске да провуку трамвај.
Mogli su da provuku i Trolejbus,

Ali zasto da mastamo.
Treba stalnoimati na umu da je svaki dinar utrosen za potrebe gradjna, dinar manje koji vlast moze da ukrade.
Osnovni motiv svih desavanja u Srbiji, svih odluka i akcija vlasti je samo pljacka.

U tomsmmislu nije mi jasno sto ne odustanu od parka i naprave linisjki parking, a poplocavanje da urade i u njega ugrade, Zvonko i ekipa s Kosova.
 
Ајде признајте, није ли ово најслађа слика коју сте од јутрос видели?
20221006_195629.jpg
 
Jeсте симпатичан овај багерчић :) Ако добро видим поплочали су трибине, што је за похвалу.
 
A kada ce moci da prodju bicikli tuda?
 
Кад иду наопачке. Прво се терен истражи па се онда пројектује па иду радови. Овде су прво кренули радови, па се наишло на оно што мора да се истражи и сад треба ово парче да смисле како да испројектују. Боље да су прво радили део парка од куле Небојша ка базенима.
 
 
70 miliona dolara,za nesto sto treba sitni zatvorenici da odrade u vecem obimu,a ne da se izlazavaju po ceo dan,o trosku poreskih obveznika.
Posao koji zahteva upotrebu 2 grama mozga.
 
Линијски парк

Ево и слика од данас, којих ће један број поновити виђено у филму горе. Има и једна разлика - иду у супротном смеру. :)
Нису уградили црева за заливање испод плоча, тако да су сада постављена - на два места - изнад њих, заштићена летвама и пластиком (в. у првом плану):






Посађенебсу украсне биљке и провучена црева за заливање до њих:













На Водену капију је постављена ограда, не може више да се хода преко ње, силази се с друге стране и иде поред улице:









Поплочавају се степеници за седење:

























Стара и нова бициклистичка стаза се мимоилазе:


 
Poslednja izmena:
Vrh