Mogli su ovu pasarelu da premeste negde gde ima potrebe za istom
Ovo nisu radovi na linijskom parku već Železnice Srbije uklanjaju šine sa buduće trase. Radovi na linijskom parku nisu ni ugovoreni a i ako budu ugovoreni u neko dogledno vreme prvo predstoji projektovanje koje će trajati bar pola godine. I ova deonica gde sad uklanjaju šine nije celina 2 već 3 ili 4.
Iskren da budem, ne mogu da pohvatam u kojoj je šta fazi. Ja sam mislio da je projektovanje već počelo, ili da je završeno? Ili sam pogrešno bio razumeo?Ovo nisu radovi na linijskom parku već Železnice Srbije uklanjaju šine sa buduće trase. Radovi na linijskom parku nisu ni ugovoreni a i ako budu ugovoreni u neko dogledno vreme prvo predstoji projektovanje koje će trajati bar pola godine. I ova deonica gde sad uklanjaju šine nije celina 2 već 3 ili 4.
Tako da od parka u narednih 2,3 godine nema nista.
Projektovanje je završeno na nivou potrebe izrade plana detaljne regulacije. Dakle na početnom nivou. Tek slede lokacijski i dozvola za gradnju.Iskren da budem, ne mogu da pohvatam u kojoj je šta fazi. Ja sam mislio da je projektovanje već počelo, ili da je završeno? Ili sam pogrešno bio razumeo?
Bilo bi odlično kada bi na ovom forumu mogli da imamo tabelarno ili grafičko praćenje projekata (kao što na sajtu Beobuild-a ima), počev od lokacijskih uslova pa do upotrebne dozvole.
Sve jasno. Hvala.Projektovanje je završeno na nivou potrebe izrade plana detaljne regulacije. Dakle na početnom nivou. Tek slede lokacijski i dozvola za gradnju.
Ideja je da samo njima bude lepo.Сузе навиру саме док гледам како се ове шине подижу. А могао је лепо трамвоз да језди туда. И да буде лепо свима.
Mogli su da provuku i Trolejbus,Слаба би била корист од трамвоза. Мада могу дуж проширене Дунвске да провуку трамвај.
Valjda 70M dinara70 miliona dolara,za nesto sto treba sitni zatvorenici da odrade u vecem obimu,a ne da se izlazavaju po ceo dan,o trosku poreskih obveznika.
Posao koji zahteva upotrebu 2 grama mozga.