Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.438
- Pohvaljen
- 48.365
Ma dobro jutro.Значи сам пројекат је погрешан од планирања и рендера.
Ma dobro jutro.Значи сам пројекат је погрешан од планирања и рендера.
Ne botujem po automatizmu, pogrešno sam te razumeo zbog onoga što smatraš da treba da bude "fokus". Linijski park na području donjeg grada, tj. unutar priobalnih bedema jednostavno nije potreban. Stare pruge više nema, ali i dalje ima relativno dobro uređene obale koja može da služi kao komunikacija između "Beton hale" i Promenade s jedne strane i 25. maja s druge.Kakve veze ima BNV sa ovim projektom? U kom delu mog komentara si video "divljenje staklenim zgradurinama". O čemu ti pričaš ili to botuješ po automatizmu?
Pa upravo sam i napisao da je potrebno razdvojiti radove na linijskom parku od radova na bedemima i potencijalnim arheološkim lokalitetima kako bi se ovi drugi radovi uradili kako treba a ne da budu opterećeni realizacijom projekta linijski park, a da su radovi na parku u ovoj zoni manjeg prioriteta od drugih zona gde je park važan zbog stanovnika tih naselja. Ti sad imaš situaciju da ti je glavni izvođač (investitor) za arheološke radove JKP "Zelenilo" koje svakako nije kompetentno za to. Takođe sam napisao što je po meni najvažnije a što projekat linijskog parka ne rešava a to je da priobalni deo tog projekta ima mnogo veće probleme od uređenja šetališta a to je parkiranje u zoni Kule Nebojša, gomila nehigjenskog nanosa i ružnih splavova a i manjak kvalitetnog sadržaja.
Jel stvarno misliš da će par hiljada ljudi koliko će živeti u Marini Dorćol i Kdistriktu jedini imati korist od ovog parka ? Ceo donji Dorćol će koristii taj prostor a i svi posetioci koji budu želeli.
Iako nije tema, kada si se već dotakao teme tvrđave nije loše da se upoznaš šta predstavlja Beogradska tvrđava, šta je park Kalemegdan i koje su mu granice od izgradnje parka a šta su priobalni bedemi i obaloutvdra koja je decenijama bila trasa železnice, i da napraviš razliku između ta tri, svaki na svoj način, izuzetno značajna pojma za Beograd.
Copy - paste rešenja iz čitavog sveta, koja su super ideja. Nažalost takav trend preovladava i među delom forumaša. Sa druge strane imamo @Zuma i @dragan koji se išćuđavaju kako nešto može da se radi iako nije dozvoljeno zakonom i / ili da će nadležne institucije da postupe odgovorno i savesno. A svi vidimo kako prolaze odgovorni i savesni.Погрешна је идеја од старта да пругу мења парк, сулудо копирање Њујоршког High line, помодарска замисао.
Ima nesto sto ispunjava sve te potrebe a vec je vecim delom i izgradjeno - Dunavski i Savski kej.Najveca vrednost ovog parka je pruzanje okolnim stanovnicima sredjenog parkovsko-biciklistickog koridora kojim moze da se ide do Ade ili Zemuna, a koji nema ukrstanja sa saobracajem.
Ту и јесте главна мана овог пројекта. Требали су изузети део у зони тврђаве који је и био функционалан за шетање и вожњу бицикла и требали су одмах да почну део од базена до марине.Ne vidim nista sporno sa delovima koji se ne prostiru na tvrdjavi, cak su i projektovani od strane dobrih arhitektnoskih biroa. Najveca vrednost ovog parka je pruzanje okolnim stanovnicima sredjenog parkovsko-biciklistickog koridora kojim moze da se ide do Ade ili Zemuna, a koji nema ukrstanja sa saobracajem.
Ne bih imao nista protiv da se ostali delovi urade po projektu koji smo videli, a da se deo na tvrdjavi promeni tako da se zadovolje kriterijumi za zastitu kulturnih dobra.
Delimicno se slazem. Od Luke Beograd to ipak nije moguce pa ruta ovog parka mnogo dalje doseze nego trenutni kej. Mislim da je izvesnije da ce se pre zavrsiti park nego izmestanje luke i izgradnja keja. Uostalom, zasto ne izgraditi oba? Mislim da je to najbolje resenje.Ima nesto sto ispunjava sve te potrebe a vec je vecim delom i izgradjeno - Dunavski i Savski kej.
Ne vredi, ta biciklistička staza u okruženju industrijskih objekata nije dobra za politički marketing. A i generalno, sve investicije u infrastrukturu se ne preduzimaju zbog potreba građana, već zbog potreba investitora velikih stambenih objekata.Na kraju krajeva, i Đinđić je 90ih sproveo biciklističku stazu od Toplane Dorćol do Ade tako što je na nekim deonicama stazu provukao bukvalno kroz industrijske objekte koji su još uvek radili. Pa ako je moglo to da se izvede u roku od koliko beše- - godinu dana valjda... ? (ako grešim, slobodno nek me ispravi neko), pa može i ova sad gradska vlast u ovim uslovima da savlada taj potez od Toplane Dorćol do Ade Huje. Pa ne mora odmah sve da bude ovako. Može da bude u početku i ovako. Pa da se onda kroz godine izmeštaju ti industrijski objekti i preuređuje taj deo grada, kao što je to bio slučaj na tom potezu od SSM do Sajma.
I taman će tada sa izmeštanjem svih tih brloga oni i njihovi investitori dobiti još Myyyy preeeciouuusss kvadrata da grade nove precenjene stančuge i poslovne kulčine između keja i Višnjičke odnosno Dunavske.
Jeste, Luka Beograd je dobila spor protiv Grada BEograda, tako da se saga oko imaoca prava korišćenja na tom zemljištu okončala. Ali saga šta će biti sa Lukom Beograd je daleko od okončane. Luka radi na usvajanju već drugog UPPR-a.Vest iz 2010e. Nije se puno/ništa promenilo od tada.
Jedino ispravno je da vlasnici preuzmu finansiraje izgradnje nove luke pa onda neka sa zemljištem rade sta hoce.Jeste, Luka Beograd je dobila spor protiv Grada BEograda, tako da se saga oko imaoca prava korišćenja na tom zemljištu okončala. Ali saga šta će biti sa Lukom Beograd je daleko od okončane. Luka radi na usvajanju već drugog UPPR-a.
Kada bih imao makar neko potraživanje prema njima, tako bi ih zavalio u stečaj. Doći do toliko zemljišta za toliko malo para, stvarno ne služi na čast tadašnjoj vlasti (DSS).