Šta je novo?

Kružni tokovi

Да ли би било могуће да се кружни тог на аутокоманди преправи у нешто налик овом ”турбо кружном току” или је ипак денивелација Булевара Ослобођења у односу на Војводе Степе, Табановачку и Љутице Богдана(тј Милутина Ивковића) једина опција?

Генерално док дође до наставка рада на УМП-у, има да прође барем једна деценија, па се често ухватим како размишљам шта би ту могло да се уради да би се овај свакодневни хорор, колико толико, регулисао.
 
Ajd malo retrospektive na ona dva KT na Bezanijskoj kosi....
Ja sam prolazio vise puta ali van spica i funkcionise veoma lepo...
Kakva su iskustva vas koji ih koristite u toku vrsnog opterecenja?
Ovde je jedini problem ono iskljucenje ka Studentskoj/Zorza Matea, da toga nema ovi kruzni tokovi bi bili odlicni,
Medjutim u popodnevnom spicu se to zapusi i iz pravca 11. Aprila ne moze da se dodje do KT (a s obzirom na uspon sa te strane nije bas zdravo za kola), a kolona bude i do WEST 51 sa druge strane, i onda se oba KT zakrce

dodao bih i nase lose vozace koji cesto znaju da iz desne trake "isprve" kt kod Okova
 
Poslednja izmena:
На том кружном току у понедељак је био баш жестог судар два возила. Била је гужва у аутобусу па нисам најбоље видео, шта и како, саобраћајни знаци су у били оборени, а оба возила на острвима. Уопште није било гужве, а било је око 08:25 часова. Полиција је била и радила увиђај.
 
Да ли су погодни кружни токови искључиво на равном терену или може и да качи и улицу која је на нагибу (узбрдици)? И да ли је тролејбуска мрежа погодна за кружне токове?

По мени, одлични кандидати за кружне токове су раксрснице:
1. Патријарха Јоаникија, Пилота Михајла Петровића и Кнеза Вишеслава (Мек Доналдс на Видиковцу)
2. Ратка Митровића, Кнеза Вишеслава и Луке Војводића (налази једно 400-500 метара од Мека, како се иде према Кошутњачкој шуми)
3. Теодора Драјзера и Раковички пут (Црква код Топчидера/Милошев конак)
4. Устаничка и Војислава Илића (Шумице)

На поменутим раскрсницама се ствара огромна гужва, а највише због аутомобила који скрећу лево, да пропусте аутомобиле који настављају право, којих има доста, што ствара ситуацију да свега 2-3 возила скрену лево, док траје зелено светло.

За прва два предлога је проблем узбрдица (Пилота Михајла Петровића из правца Старе Раковице и Луке Војводића), а за четврти је тролејбуска мрежа.
 
Evo demonstrirali su kako ljudi nemaju pojma kako tok funkcioniše. I još su ovo pokazali na vrlo jednostavnom toku. Slavija je misaona imenica za mnoge i onaj kod opštine nbg.
 
Kao relativno nov vozac jedini slucaj kada sam skoro imao udes je bio bas na kruznom toku kod Slavije kada je covek odlucio da mi isece traku naglo bez migavca itd.

Dosta nasih vozaca vozi sa idejom ja se prestrojavam, ovaj u drugoj traci neka se prilagodi.
 
Jedina nova stvar za mene u ovoj emisiji je da je zakonski dozvoljeno prestrojiti se za dve trake odjednom (nebitno kružni tok, obična ulica sa 3 trake).

Iskreno nisam previše obraćao pažnju na to u zakonu, ali mi je ostalo u glavi od polaganja da se prestrojava jedna po jedna traka.

To ne znači da to nisam radio, ali eto, mislio sam da je to jedna od retkih stvari gde namerno ne poštujem ZoBS.

ps: naravno da se podrazumeva da uslovi dozvoljavaju takvu akciju. Iz toga sledi da je ovo sasvim legalan prolaz kroz kružni tok (ako nikoga nema oko tebe)

kt legalno.png
 
Pa što bi bilo zabranjeno, samo pola ljudi ne zna da ako tako udje, treba da pusti mene ako ja hoću da idem dalje ka emezeti.
 
Ја исто не видим проблем јер је линија испрекидана.

Друга ствар су ови турбо токови, тамо нема играња.
 
Jedina nova stvar za mene u ovoj emisiji je da je zakonski dozvoljeno prestrojiti se za dve trake odjednom (nebitno kružni tok, obična ulica sa 3 trake).

Iskreno nisam previše obraćao pažnju na to u zakonu, ali mi je ostalo u glavi od polaganja da se prestrojava jedna po jedna traka.

To ne znači da to nisam radio, ali eto, mislio sam da je to jedna od retkih stvari gde namerno ne poštujem ZoBS.

ps: naravno da se podrazumeva da uslovi dozvoljavaju takvu akciju. Iz toga sledi da je ovo sasvim legalan prolaz kroz kružni tok (ako nikoga nema oko tebe)

Pogledajte prilog 201110
Ја овако често возим, наравно уз употребу показивача праваца и претходним уверавањем да могу безбедно да се престројим.
 
Jedina nova stvar za mene u ovoj emisiji je da je zakonski dozvoljeno prestrojiti se za dve trake odjednom (nebitno kružni tok, obična ulica sa 3 trake).

Iskreno nisam previše obraćao pažnju na to u zakonu, ali mi je ostalo u glavi od polaganja da se prestrojava jedna po jedna traka.

To ne znači da to nisam radio, ali eto, mislio sam da je to jedna od retkih stvari gde namerno ne poštujem ZoBS.

ps: naravno da se podrazumeva da uslovi dozvoljavaju takvu akciju. Iz toga sledi da je ovo sasvim legalan prolaz kroz kružni tok (ako nikoga nema oko tebe)

Pogledajte prilog 201110
Možeš i tako da nastaviš pravo ali moraš da daš žmigavac da te ne bi isekli sa desne strane oni koji idu u par.avijacije. Meni je logičnije da hvataš desnu traku ako planiraš da nastaviš pravo
 
Može samo on njih da iseče, pošto oni imaju prednost. Inače, izuzetno me nerviraju ti što se vrte ceo krug u krajnjoj desnoj traci i pored toga što sve rade po zakonu.
 
Realno, ko se vrti u KT?

Eventualno neko kao ovi iz SAT-a kada snimaju prilog.

Sve u svemu, ova emisija neće ništa promeniti u praksi i dalje se sve svodi na snalaženje i gledanje.

Onaj ko se u vožnji pouzda samo u pravila ne prolazi dobro, osim ako mi cilj nije izlazak na sud i uzimanje neke crkavice i zagorčavanje živoa drugima.
 
Fora je sto ljudi nece da se smaraju i ulaze u unutrasnje trake kruznog toga, vec voze po obodu i blokiraju one koji pokusavaju da se ukljuce i time narusavaju osnovnu smisao kruznog toka. A najgora stvar u vezi sa tim kt, je sto tramvaj ide po sredini, pa ti pogledas levo -> nema nikoga, kad ono tramvaj ide sa desne strane.
To kad god vidim, nije mi svejedno, cak i nakon 8 godina voznje po Bg :D
 

Није им лоше поређење кружног тока са питом савијачом.

Nije mi se svidela emisija. Ok, vecina ljudi ne gleda SAT pa nece ni biti prevelikog uticaja, ali promocija voznje desnom trakom u KT nije dobra. Prosecan vozac je tokom emisije naucio da ako propusti automobile na ulazu u KT i vozi desnom trakom do izlaza nikada ne moze biti kriv za bilo kakav sudar. Zasto bi onda bilo ko vozio drugacije?
 
Ja to nisam video kao promociju takve voznje, vec teranje ljudi da shvate pravila onako kako treba, a ne da izmisljaju pravila koja ne postoje.

Ne postoji pravilo kruznog toka, vec je upravo poenta ono sto oni, a i neki ovde pricamo odavno. Kruzni tok je samo savijena ulica sa T raskrsnicama sa trouglovima.

A ako cemo vec da idemo u sitna crevca - Da nema oznake za kruzni tok , ne bi bilo zabranjeno da se skrene levo jer nijednim znakom to ne bi bilo zabranjeno.

Ova dva znaka su jedina "pravila kruznog toka"

1895656933645cdfb0bd3f9286118662_v4_big.jpg
 
Ne vredi, kod nas ma koliko emisija snimili i ma koliko puta objašnjavali kako se vozi u KT ljudi će i dalje terati svoju priču i tvrditi da su u pravu.
Spas za naše "vozače" bi bile fizički razdvojene trake u KT, jedino bi tako, možda, naučili
 
Nije mi se svidela emisija. Ok, vecina ljudi ne gleda SAT pa nece ni biti prevelikog uticaja, ali promocija voznje desnom trakom u KT nije dobra. Prosecan vozac je tokom emisije naucio da ako propusti automobile na ulazu u KT i vozi desnom trakom do izlaza nikada ne moze biti kriv za bilo kakav sudar. Zasto bi onda bilo ko vozio drugacije?
Да, мада су рекли да је то лоше, требало је додатно да истакну штетну, опасну и невозачку природу такве праксе.
Дакле, јасно и недвосмислено: "Ако не желите да се сударите, немојте тако возити".

Решење је, заправо, да као у Темишвару, практично све десне траке у кружним токовима буду означене само за десно. Онда нема тога.
 
Nikad ne treba teziti jeftinijem vec najboljem resenju kada su vazne saobracajnice u pitanju...

A sta je najbolje treba da kazu strucnjaci! Mozda negde ne treba nista menjati, mozda je semafor bolji od svega drugoga! Onda su troskovi nula.... :) Ali je onda i zarada firmama kojima se namestaju tenderi nula :p :)
Zašto ti tvoji stručnjaci sada prave kružne tokove, zašto ih nisu pravili pre deceniju ili dve decenije, šta su to sada naučili što nisu znali 1950?
 
Vrh