Šta je novo?

Kružni tokovi

Да ли би било могуће да се кружни тог на аутокоманди преправи у нешто налик овом ”турбо кружном току” или је ипак денивелација Булевара Ослобођења у односу на Војводе Степе, Табановачку и Љутице Богдана(тј Милутина Ивковића) једина опција?

Генерално док дође до наставка рада на УМП-у, има да прође барем једна деценија, па се често ухватим како размишљам шта би ту могло да се уради да би се овај свакодневни хорор, колико толико, регулисао.
 
Ajd malo retrospektive na ona dva KT na Bezanijskoj kosi....
Ja sam prolazio vise puta ali van spica i funkcionise veoma lepo...
Kakva su iskustva vas koji ih koristite u toku vrsnog opterecenja?
Ovde je jedini problem ono iskljucenje ka Studentskoj/Zorza Matea, da toga nema ovi kruzni tokovi bi bili odlicni,
Medjutim u popodnevnom spicu se to zapusi i iz pravca 11. Aprila ne moze da se dodje do KT (a s obzirom na uspon sa te strane nije bas zdravo za kola), a kolona bude i do WEST 51 sa druge strane, i onda se oba KT zakrce

dodao bih i nase lose vozace koji cesto znaju da iz desne trake "isprve" kt kod Okova
 
Poslednja izmena:
На том кружном току у понедељак је био баш жестог судар два возила. Била је гужва у аутобусу па нисам најбоље видео, шта и како, саобраћајни знаци су у били оборени, а оба возила на острвима. Уопште није било гужве, а било је око 08:25 часова. Полиција је била и радила увиђај.
 
Да ли су погодни кружни токови искључиво на равном терену или може и да качи и улицу која је на нагибу (узбрдици)? И да ли је тролејбуска мрежа погодна за кружне токове?

По мени, одлични кандидати за кружне токове су раксрснице:
1. Патријарха Јоаникија, Пилота Михајла Петровића и Кнеза Вишеслава (Мек Доналдс на Видиковцу)
2. Ратка Митровића, Кнеза Вишеслава и Луке Војводића (налази једно 400-500 метара од Мека, како се иде према Кошутњачкој шуми)
3. Теодора Драјзера и Раковички пут (Црква код Топчидера/Милошев конак)
4. Устаничка и Војислава Илића (Шумице)

На поменутим раскрсницама се ствара огромна гужва, а највише због аутомобила који скрећу лево, да пропусте аутомобиле који настављају право, којих има доста, што ствара ситуацију да свега 2-3 возила скрену лево, док траје зелено светло.

За прва два предлога је проблем узбрдица (Пилота Михајла Петровића из правца Старе Раковице и Луке Војводића), а за четврти је тролејбуска мрежа.
 
Vrh