Šta je novo?

Kružni tokovi

@ВладимиреМ, нисам желео да ти уопште одговарам на нека мишљења која си исказао/навео јер видим да си баш паничарски настројен. Полако бре човече, прикочи где си запео. Видиш и сам да ти чланови форума дају коректне и поучне одговоре и покушавају да те смире, али не вреди, ти и даље главом кроз зид, ко.....
И не знам шта ти то значи "Позивам све ....." Можеш само да произведеш супротан ефекат, а већ јеси. Па и ту, Марије Бурсаћ-Др. Жоржа Матеа, ће се изградити кружни токови....

Kako objašnjavaš da je kružni tok u planu ali ga Šapić ne spominje u članku od pre dva dana?
А што би спомињао? И кружни ток код општине Нови Београд се не спомиње, а не спомиње се јер се ради препројектовање истог. Све што се пројектује се не спомиње "да је у плану".

Problem je što su napravili KT kod Okova a nikakve guzve tu nije bilo, problem je što će napraviti 5-6 KT od Kavantaša do Pupinovog a ni tu nema gužve, u Marije Bursać je gužva bukvalno kilometarska već godinama i niko ne spominje rešavanje a čak i manji KT bi tu rešio problem.
На почетку Партизанске авијације су дупли кружни токови, а не само један. На овом делу су биле и те какве гужве, такође на планираном делу за кружне токове (бивша Т6) од Кванташке пијаце до Пупиновог моста, вероватно никада ниси прошао, па наводиш да ту нема гужви. Има, има и те каквих. Код Пупиновог моста би требало да се уради денивелисана раскрсница, а не кружни ток, али.. за сад нека буде тако. Наравно и још нешто, пошто и то гнерише гужву, да се коначно заврши петља "Змај".

Generalno mogu u tri pravca da idu, ka Dr Žorža Matea ili ka Sinagogi ili ka Pupinovom mostu, ali od toga za Sinagogu i Dr Žorža M. sigurno znam da su kilometarske gužve, a možda je i prema mostu gužva, što ne bi bila. Gde god da krenu isto im dođe jer je Residenc 7+ na ivici brda i nema puno prilaza zbog same strmine.
*Treba i kružni tok kod Sinagoge(Prilaz-Tošin B.) da tražimo i tu je kilometarska gužva.
Како мислиш код Синагоге? Па ти баш и не познајеш Земун. На раскрсници улица Тошин бунар-Прилаз је Евангелистичка црква, а не Синагога. Она је на сасвим другом месту.
Кружни ток код Евангелистичке цркве неће бити, та раскрсница ће се сасвим другачије регулисати. Будућом реконструкцијом Тошиног бунара и Ивићеве улице ће бити већи кружни ток, уствари "правоугаони ток" на раскрсници улица Ивићева-Угриновачка-Бежанијска-Гундулићева-Вртларска. Ево овако ће да буде:
кружни ток_ивићева-угриновачка-бежанијска-гундулићева-вртларска.JPG


Иначе за твоје обавештење, у неким случајвима, изградња раскрснице типа "кружни ток" можа да буде скупље него изградња раскрснице са семафорима!
И кружни ток може у појединим случајевима да генерише гужву.
698103_image-247564-galleryv9-uqid_orig_roundabout.jpg
 
@Гага
A koje je generalno rešenje da se smanje guzve na prelazu iz Zemuna ka NBG? Ne mogu M. Bursać i T6 ostati jedina veza autoputa i Zemuna, ma koliko kružnih tokova oni izgradili?
 
Веза је и Тошин бунар, па и Омладинских бригада за центар Земуна (а може се рећи и петља код Арене: Главна - Бул. Николе Тесле - Булевар уметности...).
 
Nema ti sta da trazis sa moje desne strane, to prakticno je nemoguce da se dogodi osim ako se ne igras Sumahera ili ne izaberes na ulasku pogresnu traku ili ne izlazis na isti izlaz sa mnom pa nema ni konflikta.
To se dešava često i to je apsolutno legitimno. Vozač u unutrašnjoj traci je dužan da se uveri da je spoljašnja traka slobodna (kao kod prestrojavanja). Uostalom, ti voziš skroz unutrašnjom trakom, ja uđem na sledećem ulazu i vozim prvom od nje paralelno sa tobom. Ja imam apsolutnu prednost u toj situaciji, a ti si dužan da me propustiš i tek onda skreneš gde želiš. Koliko ja znam svuda je ovako.

Inače, Šapić najavljuje kružne tokove svuda po gradu, uhvatila ga neka groznica
 
To se dešava često i to je apsolutno legitimno. Vozač u unutrašnjoj traci je dužan da se uveri da je spoljašnja traka slobodna (kao kod prestrojavanja). Uostalom, ti voziš skroz unutrašnjom trakom, ja uđem na sledećem ulazu i vozim prvom od nje paralelno sa tobom. Ja imam apsolutnu prednost u toj situaciji, a ti si dužan da me propustiš i tek onda skreneš gde želiš. Koliko ja znam svuda je ovako.

Inače, Šapić najavljuje kružne tokove svuda po gradu, uhvatila ga neka groznica
Mozda se tebi desava cesto, meni se ne desava nikad.
 
На укрштању продужетка Булевара Зорана Ђинђића и Владимира Поповића.
 
Što tu rade kružni tok kada se već planira na susednom ćošku poput onog na Autokomandi?
 
Па планирају се кружни токови на оба места. Кружни ток би на овом месту био много функционалнији од раскрснице јер су коловозне траке у Владимира Поповића раздвојене огромним разделним острвом.
 
Precizirao je da će "trougao" kružnih tokova oko Tržnog centra "Ušće" rešiti problem najvećeg čepa koji se stvara na prelasku iz Novog Beograda u stari deo grada. U toku je proširivanje i produženje Bulevara Zorana Đinđića, gde se takođe gradi kružni tok, a predstoji i proširivanje Bulevara Mihajla Pupina. Najvažnija prednost ovog posla jeste potpuno odvojena "žuta traka" za javni prevoz.

...Gde god se bude moglo, dodao je, napraviće se podzemni prolaz, što će biti standard, jer pešački prelazi dodatno usporavaju saobraćaj.

Овај човек је баш велики блам за теорију еволуције.

1700752486545.png
 
Чињеница јесте да НБГ-у недостају кружни токови на много места, чињеница и јесте да убрзавају саобраћај, али заиста мислим да су кренули да раде кружне токове са погрешне стране моста...
Да се разумемо, он човек то не познаје, реално, и размишља као просечан становник града. Рекао бих као већина. Нажалост неко је требао да га посаветује другачије.
Посебан минус за изјаву за пешаке, за релативно ок идеју.
 
Нажалост, ови планови постоје одраније, а сложенија површинска раскрсница пред Бранковим мостом (четворокрака уместо трокраке) отежаће значајно његово пражњење; ту где никад проблема није било, ни у шпицу - биће.

Али не могу да замислим да неко може да мисли да повећан проток пред чепом може да помогне да се смањи чеп! То личи на тест који деца раде у нижим разредима основне школе.
 
Још како би требало.

Забога, колико је сулудо саобраћај из Земуна ка свим мостовима (!) спроводити кроз прилазе мостовима, попреко!
Па Мост Краља Александра је направљен у складу са планом арх. Коваљевског од пре 100 година, по којем би главна попречна улица ишла испод рампе моста.
Зашто смо оволике штеточине и незналице данас?
 
Ispred brankvog mosta treba kružni tok ali na stubovima da denivelise skretanja nesto kao kod arene
Drugi kružni tok ispred tc usce je predlagan bas na ovom forumu i ovoj temi
U tamo nekom rajvosa grade veliku denivelisanu kružnu raskrsnicu
 
Vidim Sapic je dobio kruznotokomaniju😀!
Kao veliki borac za iste i kabojagi strucnjak iz domena saobracajnog inzenjerstva da ponovim neke aksiome vezano za kruzne tokove:
1. Saobracajni pravci moraju biti priblizno istog opterecenja
2. Podobni su za kada na ulazu imamo do dve saobracajne trake
3. Podobni su ako u raskrsnici nema sinskog saobracaja

Furanje nekriticki ove manije moze samo da dovede do kontra efekta ako se neka raskrsnica rekonstruise pa izostane ocekivani efekat ili kao kod opstine NBG bude uzrok novih problema.
Treba pitati i poslusati struku!

Ako je istina da.su nadlezni culi nase vapaje zbog problematicnog kruznog toka kod Opstine i da se radi preprojektovanje ukazo bih da je tamo jedino pravo resenje turbo kruzni tok sa izdvojenim desnim skretanjima tako da oko "kruga" ostaju samo dve trake. Ako zadrze klasicno resenje sa tri trake, nece se dobiti max efekat rekonstrukcije a bezbednost ce opet (doduse u manjoj meri) ostati problem.
 
Davno sam hteo da napišem, ali sam tek sada našao vremena, vezano za Opštinu NBG. To je četvorokrako, pri čemu su pravci Hajat - Zemun, Omladinskih brigada - Zemun i Hajat - Bežanija tranzitni, a svi ostali pravci više lokalni pravci. Od tranzitnih pravaca, najintenzivnija su prva dva, od čega Hajat - Zemun vezuje suprotne strane, i prati kontinuitet metro planova. Ovo je shema kružnog toka sa podvožnjakom na ukrštanju dve glavne saobraćajnice.
Shema kružni tok.png

Plavom bojom je označena zona glavnog konflikta, ali u odnosu na običan kružni tok, tu ostaju samo dve takve zone, i manje su rizične zato što su dva ukrštena drumska pravca transzitna i vuku najjače tokove. Bočni tokovi su manje intenzivni, i situacija je znatno podnošljivija.

Kada sam razmatrao da li pravac Hajat - Bezanija ili Omladinskih brigada - Zemun da stavim u podvožnjak, razmišljao sam da se uradi za prvi, da ode tramvaj sa Hajata ka Bežaniji, a da se pravac Omladinskih - Hajat ostavi za na tom mestu nadzemni metro. Ali, kako je tramvaj za Zemun prioritet, i kako je Omladinskih brigada - Zemun najopterećeniji pravac, taj pravac sam postavio kao prioritet sa 100m dugim peronom ispred Opštine NBG, koji bi jednog dana mogao da se koristi za metro. Razlog zašto skoro ne očekujem metro je što očekujem različitu vlast u gradu i republici, i da sadašnja opozicija neće moći samostalno da uđe u metro projekat. A za to vremeje tramvaj do Zemunskog parka od Hajata i od Bloka 42 zdrav prioritet, i dostižan projekat nezavisno od republičke vlasti.
Opstina NBG-2.png
 
Па планирају се кружни токови на оба места. Кружни ток би на овом месту био много функционалнији од раскрснице јер су коловозне траке у Владимира Поповића раздвојене огромним разделним острвом.
Gde ti je taj produzetak Z.Đinđića, ovo?👇
IMG_20231206_210349.jpg
 
Vrh