Šta je novo?

Kružni tokovi

Ima li neko projekat?
Prostorni projekat.
677z381_tri-kruzna-toka.jpg
 
Ima to da bude Autokomanda v.2

Samo ćemo videti koja ulica će postati Bulevar Oslobođenja u ovom slučaju, pa će da se čeka fino.
Šta je problem sa autokomando, radi savrseno, msl naravno da može KT da bude većeg prečnika ali koliko ce to da kosta, dobro je i ovako...?
 
Ne radi savršeno.

Vozila u Bulevaru Oslobođenja iz pravca Banjice su svakodnevno uglavljena i ne mogu da se uključe, obično se čeka 20-30 minuta u toku radnog dana u špicu.
Isto, često se prave i duge kolone u Ljutice Bogdana.

KT je poželjan na manjim raskrsnicama sa osrednjom ili niskom frekvencijom, ali za neke arterijske saobraćajnice poput ove kod Brankovog ne znam kako će funkcionisati, neće ići glatko.
 
KT poželjan na manjim raskrsnicama sa osrednjom ili niskom frekvencijom, ali za neke arterijske saobraćajnice poput ove kod Brankovog ne znam kako će funkcionisati, neće ići glatko.
Upravo. Dobro regulisan semafor sa promenljivim režimima rada je jedino rešenje za najveće raskrsnice.
To sve može da se izbroji. Npr. ako je ciklus velikog semafora 60 sekundi, koliko vozila prođe kroz rasksnicu, a a koliko za isto vreme kroz kt.
 
Да, у планерском смислу ми смо се вратили у пред-милошевско доба београдске чаршије. Кажем пред јер је тадашњи деспот за циљ (поред неке зараде) макар имао некакву модернизацију, регулацију улица и живота у насељу.

Овај садашњи деспот има за циљ искључиво лично богаћање кроз деградацију и узурпацију простора, јавног транспорта, услога и живота у граду уз одсуство било каквих формално-правних а понајмање пројектантских норми у целом том анти-цивилизацијском подухвату.
 
Али лик који улази левом страном и тера у контра смеру.
Мада слично сам ја замишљао Аутокоманду са уливом свих саобраћајница (бул. ослобођења, јужни бул., устаничка,
Табановачка, Војводе Степе, Милутина Ивковића, а аутопут да прође испод денивелисан са рампама за укључење и искључење.
 
Počelo je kopanje za kružni tok ispred Brankovog mosta. Mada mi nije jasno zašto se prvo time bave, kad postoji ogromna rupa na mestu porušenog dela Starog sajmišta. Išao sam da pogledam. Kad se počisti preostalo đubre i iskopa još nekih pola metra da bi se izvadile betonske ploče, stari temelji i instalacije, onda će morati nasipati čak tri metra peska na više od 20.000 m2 prostora. To je 60.000 kubika peska, pa će potrajati. Pa zašto onda prvo TO nisu započeli? Po mogućnosti još kad su srušene zgrade? A kad se ceo prostor dovede do nivoa ulica, onda bi imali i veliku radnu površinu za sve dalje radove na ulicama i kružnim tokovima, a mogli bi odmah napraviti i bar prvi deo ulice od Brankovog mosta do pristupne ulice na novi Savski most (koji takođe mora biti na višoj koti Vladimira Popovića).

Prvi obrisi kružnog toka?

IMG_7333.JPG


IMG_7307.JPG


IMG_7310.JPG


Sve ovo treba nasuti peskom.

IMG_7334.JPG


Visinska razlika na strani ka Brankovom mostu se vidi na stepenicama. Ovde ima oko 2,5 metra. Dalje još oko pola metra.

IMG_7335.JPG


IMG_7338.JPG


Ulica Vladimira Popovića je takođe znatno viša od nivoa sadašnje ulice koja vodi na Tramvajski most. I ovde mora da se nasipa.

IMG_7358.JPG
 
Poslednja izmena:
Мораће интрамвајска пруга да се нивелише.
 
Буквално су могли да направе сва три кружна тока денивелисано, а да правац М. Пупина - Бранков мост и трамвај-Савски мост остану у нивоу.
 
Da li si sarkastičan ili ozbiljan? Da li si postavio pitanje ili si dao konstataciju?
Pitanje: Šta je tačno problem sa KT na autokomandi? Koji saobraćani objekat bi jeftinije i bolje rešio tako tešku raskrsnicu sa 5 ulaza od po 6 i 4 trake?
Zapažanje: ovo je najeftinije a najefikasnije resenje, msl naravno da može bolje sa devinelisanim KT ili veceg prečnika KT ali koliko to kosta..
 
Ne radi savršeno.

Vozila u Bulevaru Oslobođenja iz pravca Banjice su svakodnevno uglavljena i ne mogu da se uključe, obično se čeka 20-30 minuta u toku radnog dana u špicu.
Isto, često se prave i duge kolone u Ljutice Bogdana.

KT je poželjan na manjim raskrsnicama sa osrednjom ili niskom frekvencijom, ali za neke arterijske saobraćajnice poput ove kod Brankovog ne znam kako će funkcionisati, neće ići glatko.
KT uvek radi bolje nego raskrsnica sa semaforima ako se uzme u obzir svih 24 sata sa niskim i visokim intezitetom saobraćaja..
 
Pitanje: Šta je tačno problem sa KT na autokomandi? Koji saobraćani objekat bi jeftinije i bolje rešio tako tešku raskrsnicu sa 5 ulaza od po 6 i 4 trake?
Zapažanje: ovo je najeftinije a najefikasnije resenje, msl naravno da može bolje sa devinelisanim KT ili veceg prečnika KT ali koliko to kosta..​
Koliko često koristiš Autokomandu?
Da li si primetio gomilu stvari koje se rade po gradu, a koje koštaju, i od kojih nam dobar deo njih nije potreban?
Zašto sada odjedanput rade toliko kružnih tokova? Šta je to što je saobraćajna struka sada naučila a nije to isto znala pre deceniju ili dve decenije, ili 1950-te?​
Iz istog razloga iz koga odjedanput imamo gomilu semaforizovanih raskrsnica, negde i sa po 3 semafora na 100m.​
 
Vrh