Šta je novo?

Hotel Jugoslavija [ Hotel ]

Још једна битна тачка, која је спроведена у дело у Београду на води: Забрана приступа колима на шеталиште, зелене зоне и паркиће. Кад су свадбе, око мафијашких сплавова се окупља ергела бмв, ауди и осталих еректилних дисфункција.
 

Ајој, какви коментари од ботова. Каже: "савремени стандарди". Који су то, рођаче? Да ниси неки архиТетка, да ми објасниш?! Па у Салцбургу бех у хотелу у којем имаш једнокреветне собе, али буквално, 1 душек, мали сто и реновирано купатило, и ћао, из ко зна ког века, па не видим да га срушише... Најлакше је продати.. Све бисте продали! Причате о својој земљи, а у ствари је мрзите, само лични интерес! Бескичмењаци!

Изградњу Новог Београда водили су стручњаци, како са нивоа града Београда, тако и они у реализацији. Па су тако испројектовали и изградили блокове, саобраћајнице и све оно што је саставни део једне урбане целине. Уз сав узидани бетон, испланирано је и 20 хиљада зелених хектара површина. Био је то удобан, мало досададан, град у граду. Од доласка радикалског СНС-а, Нови Београд је постао највеће градилиште у овом делу Европе. Да ли је инфраструктура, од саобраћаја, комуналија, водовода, и канализације, топловода, електричне енергије довољна за све новоизграђено?

По мишљењу новобеограђана — није! Није, јер је остало од 20 хиљада око 2 хиљаде хектара зеленила које је и даље на удару СНС немара! Пословне стаклене палате дижу се на сваком ћошку. Солитери и неки нови блокови одмах су до њих. Простори некадашњих комбината постају стамбена насеља; граде се хотели... Дуго година Бранков мост је био репер за густину саобраћаја у престоници. У јутарњим сатима, гужва према старом делу града; послеподне према Н. Београду, и то се променило! Гужве су у оба правца. О Газели и да не говорим. На Ретензији се граде станови, а не би смело јер се на том месту нивелише Дунав кад ниво порасте. Хотел Југославија биће срушен и изграђен нови са приде два солитера са стотињак спратова. Већ поодавно паркирати у околини Југославије представља проблем.

Оно што није урадио НАТО, урадиће Миленијума тим! Срушиће хотел "Југославију" у чију изградњу су уграђени милиони сати добробољног рада акцијаша на омладинским радним акцијама. Сви ти ударници не могу да гледају урбицид и брисање историје напретка Титове Југославије.
 
Оно што није урадио НАТО, урадиће Миленијума тим! Срушиће хотел "Југославију" у чију изградњу су уграђени милиони сати добробољног рада акцијаша на омладинским радним акцијама. Сви ти ударници не могу да гледају урбицид и брисање историје напретка Титове Југославије.
Да је ваљао, не би 40 година стајао као аветиња, са коцкарницом од пре 30 година, аутоперионицом, аутомеханичарском радњом и 2 кафића слабе рентабилности + продавнице бициклистичке опреме. Све је то крпеж. Једина исправна замерка јесте то што се подижу солитерчине. Све остало је промашена тема распалих југоносталгичара. Поменут Салцбург није имао револуцију која је користила бесплатну радну снагу да генералима и ађутантима новог поретка зида станвое. Салцбург такође сумњам да има зграде зидане после `45, да има 5 спратова а да немају лифтове. Такви бајни стручњаци су зидали такве нехумане зграде по читавом НБГД.
 
Danasnja situacija sa parkingom u Marsala Tolbuhina. Sto rece Delija komsiluk je sam sebi najveci neprijatelj. Sa obe strane parkiraju, idu cak dotle da su bukvalno blokirali deo pred raskrsnicom za skretanje.

IMG20241027150533.jpg
 
Stoko! Vratite narodima Jugoslavije narodni hotel.
Pa tu imamo čoveka koji je prvi put je*******o.
Gde će vam duša?
Narodni hotel u kom se okupljala crvena elita i stranci! Narod Jugoslavije i kad bi zalutao u hotel ne bi imao para za cene u hotelu ili restoranu.
Kao kad je Čkalja u Vrućem Vetru hteo crevca. LOL
 
Jel ima neka zvanicna web prezentacija projekta?
 
Jedino ovo:
 
како то треба да буде заштићен објекат у оваквом распалом облику… потпуно промашена тема…​
Umesto što se narativ svodi na zapuštanje objekata da propadnu, pa onda jedino rešenje da se ruši, mogli bi smo da se pozabavimo očuvanjem objekata po gradu.​
 
Подсетио бих и да је понајвише због овог хотела и генерално НБГ-а срушена прелепа железничка станица Земун и почупана пруга и железнички коридор који би нам данас решио толико тога.

Мало подсећа сценарио на београд на води.
 
Danasnja situacija sa parkingom u Marsala Tolbuhina. Sto rece Delija komsiluk je sam sebi najveci neprijatelj. Sa obe strane parkiraju, idu cak dotle da su bukvalno blokirali deo pred raskrsnicom za skretanje.

Pogledajte prilog 217277
Овде је профил од 2+2 траке непотребан, треба смањити коловозне површине, а повећати (легализовати) повећање паркинга. Може да остане и по средини, постоји по већим европским градовима.

Није ништа страшно ни овако, осим око пешачких прелаза, где треба кажњавати.
 
Маршала Толбухина је управо пример како се код нас решава проблем повећања броја аутомобила, тако што се сваки цент простоја користи за паркирање. Чим полиција почне да толерише паркирање на неком месту по правилу се ствара прави рој који се касније никад не растера. С тим што рече @Пантограф ова улица до неке мере то може да трпи, нема неки велики промет и није предвиђе градски саобраћај кроз њу. Проблем је што ред ових аутомобила, а то се на слици не види, иде са обе стране у оба смера све до самог улива/излива у БНТ, буквално има паркираних аутомобила на самој раскрсници. То управо показује да се ови блокови не могу користити за паркирање посетилаца кеја.
 
...а ја их ипак стално користим кад посећујем Кеј.

Ту нема ни наплате, све може да се поправи врло лако.

Као што написа неко негде, Нови Београд (мада је ово формално Земун) јесте један велики салон аутомобила на отвореном. Није ту проблем за паркирање - ал` не може да буде удобно као у мамином крилу, јбг, град је то.
 
Vrh