Šta je novo?

Hotel Jugoslavija [ Hotel ]

Banalizuješ kritiku koju sam uputio.
 
Danasnja situacija sa parkingom u Marsala Tolbuhina. Sto rece Delija komsiluk je sam sebi najveci neprijatelj. Sa obe strane parkiraju, idu cak dotle da su bukvalno blokirali deo pred raskrsnicom za skretanje.

Pogledajte prilog 217277
Svi bi da zive u uredjenom drustvu, ali samo dotle dok ih nesto ne nažulja. A uredjeno drustvo podrazimeva da ce nesto coveka da žulja: ne moze da parkira ispred kioska brze hrane, mora da ceka red itd…
Mi (vecina) hocemo uredjenost u teoriji, u praksi daj ja da zavrsim moje kako god, a i ne krsim bas mnogo Zakon, a i nikome ovaj moj auto ne smeta, brzo cu ja, a i drugi rade isto.
 
Сама критика је банална.
Серија заправо приказује живот и проблеме са којима се суочава радничка класа почетком седамдесетих година у Југославији и уопште није комична. Да није Чкаљиног џерилуисовања које је деци симпатично, серија је заправо врло тамна. Ако се добро сећам, у хотел "Југославија" они први пут у животу улазе после Чутурине махинације са преварантом, власником г. г. предузећа и директором државне фирме.

Сасвим друга тема је промоција кафанске музике и њеног фатализма, алкохолисања, професионалног спорта, нарочито фудбала и осталих забава за народ.
 
Poslednja izmena:
...а ја их ипак стално користим кад посећујем Кеј.

Ту нема ни наплате, све може да се поправи врло лако.

Као што написа неко негде, Нови Београд (мада је ово формално Земун) јесте један велики салон аутомобила на отвореном. Није ту проблем за паркирање - ал` не може да буде удобно као у мамином крилу, јбг, град је то.
Kako može da se popravi vrlo lako? Problem je ozbiljan bojim se da nema lakih rešenja.
 
Podržavam sa naglaskom na non stop kontrolisanje, problem je sto je neophodno non-stop kontrolisati ceo grad. Bukvalno oko sokolovo u skoro svaku ulicu da uđe. Zato mi se čini da nije lako rešivo. Treba da se zabrani registracija auta starijih od... Da se učini registracija skupljom, da progresivno raste sa vrednošću automobila. Možda čak i par ne par sistem. Ko je mator zna o čemu se radi. I na kraju razvoj gradskog prevoza paralelno. Javan i transparentan plan za sledećih 4-6 godina sa jasno definisanim tačkama.
 
Сасвим друга тема је промоција кафанске музике и њеног фатализма, алкохолисања, професионалног спорта, нарочито фудбала и осталих забава за народ.
Slažem se.

Kad si pomenuo Džeri Luisa obožavao sam ga, naravno i Čkalju ali i Miju Aleksića.
 
Podržavam sa naglaskom na non stop kontrolisanje, problem je sto je neophodno non-stop kontrolisati ceo grad. Bukvalno oko sokolovo u skoro svaku ulicu da uđe. Zato mi se čini da nije lako rešivo. Treba da se zabrani registracija auta starijih od... Da se učini registracija skupljom, da progresivno raste sa vrednošću automobila. Možda čak i par ne par sistem. Ko je mator zna o čemu se radi. I na kraju razvoj gradskog prevoza paralelno. Javan i transparentan plan za sledećih 4-6 godina sa jasno definisanim tačkama.
Ne treba ništa od toga, osim razvoja javnog prevoza.

Bolje ovako, nego u tom komunizmu koji dobar deo ovog foruma priželjkuje.
 
Pojednostavljuješ stvari a bojim se da nema jednostavnih rešenja, u stvari nema rešenja koja nisu na neki način bolna za svakoga od nas. Takođe ne slažem se da je bolje ovako.
 
Podržavam sa naglaskom na non stop kontrolisanje, problem je sto je neophodno non-stop kontrolisati ceo grad. Bukvalno oko sokolovo u skoro svaku ulicu da uđe. Zato mi se čini da nije lako rešivo. Treba da se zabrani registracija auta starijih od... Da se učini registracija skupljom, da progresivno raste sa vrednošću automobila. Možda čak i par ne par sistem. Ko je mator zna o čemu se radi. I na kraju razvoj gradskog prevoza paralelno. Javan i transparentan plan za sledećih 4-6 godina sa jasno definisanim tačkama.
Mislim da bi lako bilo resivo kada bi se dosledno kontrolisalo. Posle dve napisane kazne ce covek da vidi da redovno dobija po guzici, pa ce nauciti da ne parkira gde je zabranjeno.

Ono sto sprecava intenzivnije koriscenje bicikala kao prevoznog sredstva na NBG je ocajna kultura u saobracaju (bici infrastruktura postoji manje-vise). Pesaci koriste staze bez ikakvih ogranicenja i svesti da je to predvidjeno za bicikle, a tamo gde staza nema je bezbednost upitna. Mogle bi i tolike IT i ostale kompanije da subvencionisu kupovinu bicikala svojih zaposlenih, mozda i da se ima neka poreska olaksica zbog toga.

Gradski prevoz da ima ekskluzivno pravo koriscenja zutih traka barem u spicu. Odoh ja predaleko od teme.
 
Naravno da je bolje. Aj, život je lep.

Ovo me podseća na priču sa komšijom koji parkira na trotoaru, ali može i da se generalizuje na mnogo situacija gde kada skreneš pažnju na gest, ponašanje i slično dobiješ odgovor: "a šta ti smeta", Posle toga nema dalje priče jer svako objašnjavanje je iracionalno...
 
Govorilo sam o alkoholizmu, pevaljkama i splavovima što nije bilo moguće zakonom zabraniti i kazniti kao kriminal tako da promocija kroz filmove i serije nije bila dobra.
Зар филмови треба да приказују само припаднике више средње класе, и пожељне облике понашања? Већина становника не треба да буду карактери филмова?
 
Ne, neki od njih su još gori konzumirajući teške droge slično mišljenje imam i o tzv. novom talasu i veličanju dela generacije koja je sagorela od heroina.
 
Од Јосипа, преко Мике Шпиљка, до разних обућара и абаџија. Све радник до радника, само што су себи виле обезбедили на дедињу и хотеле А категорије а за сиротињу бетон и радничка одмаралишта. Шизофренија хотелјугославијаша је невероватна. Диве се једнопартијском поретку, са злочиначким карактером али им смета тренутни једнопартијски поредак. Смета им неписменост тренутних, а неписменост пређашњих им је задовољавајућа. Смета им грабеж тренутних, али не смета исто то код пређашњих, јер су пређашњи своје виле "зарадили" а ови "нису". Шизофренија драга, поцепа им душе.
 
Од Јосипа, преко Мике Шпиљка, до разних обућара и абаџија. Све радник до радника, само што су себи виле обезбедили на дедињу и хотеле А категорије а за сиротињу бетон и радничка одмаралишта. Шизофренија хотелјугославијаша је невероватна. Диве се једнопартијском поретку, са злочиначким карактером али им смета тренутни једнопартијски поредак. Смета им неписменост тренутних, а неписменост пређашњих им је задовољавајућа. Смета им грабеж тренутних, али не смета исто то код пређашњих, јер су пређашњи своје виле "зарадили" а ови "нису". Шизофренија драга, поцепа им душе.

Upravo si opisao dobar deo onih koji protestuju protiv rusenja. Oni su mi cak i ok, u zabludi su, radi ih i neka jugonostalgija, do neke mere to mogu da razumem.

Ali postoji jedan drugi deo, tzv. komšije buduceg kompleksa, oni sebicnih manira, koji su se uplasili da im te kule slucajno ne naruse njihov mirni koncept zivljenja i slobodu da mogu i dalje da parkiraju jedni drugima na glavu, da blokiraju trotoare, raznose kaljugu svojim vozilima posto se isparkiraju sa zelene povrsine.

A najveca ironija je sto ce upravo njima da se podigne cena kvadrata u njihovim raspalim zgradama u koje dalje od svog praga nisu ulozili od kako su otkupili stanove od drzave za par stotina maraka.
 
98% umetnika bi moralo biti zaboravljeno kada bi ih cenili na osnovu toga koje supstance su konzumirali. Ništa specifično za novi talas. U njihovo vreme je bio popularan heroin, a danas je cela scena na belom.
 
Зашто не би дали назив који ће локално становништво и да користи. Нарочито (99%) људи којима матерњи језик није енглески а који конзумирају те крајеве свакодневно. Има ли неко ко осмишљава те бесмислене waterfrontove, westove, residence, kvartete, gardene, squareove, distrikte, sunnyvile, sideove, soulove, portove, hillove... Као да смо за 10 година постали периферија Лондона. Тешка окупација празилук елите.
 
Meni ti nazivi više liče na žal za time što ne možeš da odeš i živiš u inostranstvu, pa ga na ovaj način u neku ruku oživljavaš. Pesma 👇 me podseća na to.

 
Vrh