Šta je novo?

Hotel Jugoslavija [ Hotel ]

Lično ne mislim da ovo ima ikakve veze sa SNS-om niti sa imenom hotela.

Poznat je fenomen da lokalno stanovništvo već utvrđenih kvartova protestuje zbog velike gradnje u njihovom kraju. Oni to vide kao da će da im otimaju parking mesta, prave gužvu, zaklanjaju pogled itd.

S jedne strane, kule su apsolutni višak oko hotela i to je samo prilika da Milenijum nabije zilion miliona kvadrata koje će prodati za masne pare i deliti sa svojim burazerima iz partije.

S druge, ovi ljudi bi protestovali šta god da se gradi iz jedinog suštinski sebičnog poriva koji nemaju veze sa potencijalno opravdanim razlozima da se ovaj projekat kritikuje.
 
Почињем да верујем да СНС има један одбор за спрдачину. Ту се баве подметањем оваквих ствари, и то не због политичких разлога, јер реално кога брига, и на кога могу да утичу ове групице? Разлог је чисто сладострашће.
Тачно и имају. Ето Бастаћ, онда као рушио неке ограде бунио се радовима на Старом граду.
 
Ширење изградње ван ограђеног дела би заиста било трагично, али исто тако је и ширење лажних информација да је планиран такав "флороцид".

Са друге стране недостатак паркинг простора за приступ највећем богатству сремског дела Београда, тј Земунско-Новобеоградском Дунавском Кеју, јесте проблем који се могао/може смањити добрим пројектом ограниченом на искљувио ограђеном делу предвиђеном за Градњу. Не заборавимо да је до скора постојао јавни паркинг на овом простору, и да су због градилишта смањени већ проблематичнко капацитети паркирање.

Наравно ово смањење је оправдано због природе градилишта уколико буде оганиченог трајања. Питање је шта ће бити после када се, надам се у разумном року, заврши пројекат. Да лије неко анализирао план, да ли су предвиђена јавна паркинг места поред ових за посетиоце самих кула. Ако се на томе није инсистирало приликом давања дозволе за пројекат онда јесте учињена велика грешка.
 
Ja sam pretrazio sve sto je objavljeno za ovo i nisam nasao nijedan plan koji predvidja ove parkinge. Garaza jeste predvidjena. Bas me zanima sta ce ispasti na kraju, od toga koliko ce izvedeni objekat zapravo liciti na ove rendere i da li nas ceka poklon u vidu dodatnog betona pored.
 
Не треба паркинг за приступ шеталишту нити сме да га буде пошто је до шеталишта парк а иначе цели НБГ је град-паркинг па господо изволите приступити шеталишту-шетњом. (или бициклом)
 
Parking oko Juge nisu koristili stanari zato što se isti naplaćivao i njega su koristili gosti objekata koji više ne postoje.

Ne slažem se da ne treba da postoji parking uz kej.

Po originalnom planu Jana Gela, postojali su parkinzi uz svako poprečnu stazu što kreće od BNT ka reci.

Isto tako treba da postoji i parking u Košutnjaku, na Avali i ostalim mestima za šetnju.

Parking ne treba da postoji samo ako postoji dobar javni prevoz u koji će moći da uđe porodica sa decom (u kolicima) bez čekanja dužeg od 15 minuta i bez gužvanja.

Naravno, pričam o parkingu koji se naplaćuje i koji je podzemni.
 
Znaci onda svesno pucaju sebi u nogu mislim na ove sto protestuju ako namerno sire lazne informacije.

Iskreno verujem da je jedini razlog protesta sam naziv hotela, da se zvao bilo kako drugacije ne bi trepnuli.

То, и генерално градња у висину. Да је градња у ширину то би било ок и не би стварало саобраћајне гужве нити уништавало зеленило. Као што ни постојећи хотел није, већ је хумано и смислено ширен хоризонтално по зеленилу приобаља. Тзв. "urban sprawl" је заправо разумни и еколошки приступ развоју града.

Вероватно куле сметају летећим аутомобилима које нам СНС обећава па треба да крчимо шуме уместо да градимо у висину како би избегли будуће експропријације кула услед ваздушних линија
 
Паркиралишта у блоковима који гравитирају ка кеју су већ препуна возилима станара, нема ту јако мало додатних места. Потребан је један јавни паркинг за присуп овом делу кеја, а пошто уништавања зеленила ради изградње паркинга не долази у обзир једино остаје овај део који је већ девастиран што се тиче зеленила. По мом мишљењу је то требало искористити као услов за изградњу кула и чега већ још.
 
Na prvom mestu za rešavanje one sramote zvane ulica gladnih mora nekakav parking da se napravi
Можда би мало помогло да иселе онај несретни Шиш ћевап :) , тамо стају у два, три реда аутомобили и међусобно се блокирају.
 
Јавни превоз уз ослобођење зелеих површина од аутомобила. Дакле, треба супротно од онога што већина "суграђана" жели.

Возачи, па још становници НБГ-а, буквално не постоји повлашћенија и социјално збринутија група људи у Србији. Ај сад мало сви остали да добију нешто.
 
A da šetaju 2 komunalna neradnika ulicom ili konačno da se napravi 15 min stop pa da gladni poruke hranu i samo istu pokupe
Neće to, jer moraju da kupuju socijalni mir i glasove onih kojima odgovara ova anarhija na ulici i u svakodnevnom životu. Pričali smo o tome na temi bahato parkiranje - deo Srba se gnuša st(r)anja u kojem nam je društvo, ali deo njih voli ovako. Režim to zna i zato neće da udara tamo gde bi to uzrokovalo previše negodovanja od prosečnih Srbendi i njihovih potencijalnih glasača. Ovim ne impliciram na žitelje tih blokova, nego uopšteno na sve Srbende koji vole da mogu da svrate u tu ulicu kolima, stanu gde im se digne, odu da žderu i ne moraju da brinu da li će popiti kaznu. A takvih je pun kufer po Srbiji i Beogradu, i takvi svraćaju i u tu ulicu.

Isto je sa Vojvode Stepe, Dimitrija Tucovića, Francuskom ulicom i mnogim drugim lokacijama gde vlada anarhija. Previše je ljudi kojima odgovara to, i vole to da mogu da se ponašaju kako im se digne, kao životinje. Režim to zna i toleriše, samo dok se ne tiče njega samog (režima). Inače ih zabole za stanje na ulicama i kmetove i naše (ne)funkcionisanje oko tih životinja.
 
Poslednja izmena:
Прошао кад је био протест данас. Било 100-150 људи. Оставили паролу нешто типа: "Отимају шеталиште народу"

Ишао баисом па сам наставио ка Земуну и онда сам видео шта су ови што протестују урадили са јавним површинама и шеталиштем:

20241026_163547.jpg

А богами и са сопственом зградом.
 
1. Држава да уведе троструке порезе на породице са више од једног аутомобила
2. Држава да уведе посебне таксе за наплату паркирања када се има више од два аутомобила
3. Држава да уведе метро
4. Град да почне да смањује паркинг простор где год је то могуће, чиме ће мотивисати људе да не возе кола него да иду пешке јер неће имати где да паркирају
5. Да се физички блокира приступ колима тамо где није васпитано паркирати (паркови, зелене површине, острва за пешаке, пешачки прелази, итд)
6. Да зонира просторе који су предвиђени да буду стамбени.


Могле су генерације без 3 аутомобила, могу и ове. Оваква бахатост траје предуго, на сваком ћошку билмези паркирани као да су им бабе купиле паркинг.
 
Ništa od toga se neće desiti.
Čak ni metro.

Nema spasa ovom gradu. Biće mu tek tamo za 20 godina kad krene da mu opada broj stanovnika, a i to je pitanje da li će se ikada desiti.

Sve ovo je metastaza tumora i slepila koji su počeli da se stvaraju u ovom gradu tačnije njegovim institucijama još 1920ih i sa svakom sledećom garniturom samo rasli još jače i dublje. A sa njima je rastao i procenat ljudi koji su se navikli da žive ko svinje u anarhiji i aljkavosti.
 
Jedino sa tačkom 5 se može nešto postići, dok tačka 3 ako se i desi proizvešće povećanje broja vozila u saobraćaju. Sve ostale tačke će narod vrlo lako ka naðe način da zaobiðe.​
 
Jel ovoj temi više i mestu u kategoriji Rekonstrukucija i obnova?
 
Premesetio sam temu u Opšte diskusije o projektima dok ne počne izgradnja novog objekta.
 
Treba promeniti naziv teme u Danube riverside (zvanicno ime novog projekta).
 
Мени је вевероватан антиталенат љуфи који организују већину протеста у обраћању јавности. Да су упућивали као главну поруку протеста квадратуру двеју кула, и рецимо враћање висинске регулације, због онога горе наведенох : гужве, паркинзи… вероватно да не би опет успели против капитала, али би постојао неки делић пансе за успех….

Али ми слушамо месецима о историјату Хотела Југославија, Титу, несврстанима, Никсону, матурама у СФРЈ… како то треба да буде заштићен објекат у оваквом распалом облику… потпуно промашена тема…
 
Vrh