Skroman broj autobusa sad već nestalog Ikarbusa je izvezen u Rusiju od 2000-te na ovamo. Pozitivno je što ih je većina od tamo poslatih još očuvano, i u dobrom stanju, a kupovani su u vreme kad ruska autobuska industrija nije imala ništa nalik modernom evropskom gradskom ili prigradskom autobusu. Nisu tada ni 103-jke, ni 201-ice bile moderne, al opet su dizajnom i ergonomijom bile u većini ispred tadašnjih Liaz-a na primer. 301-ice još više, a bilo je i nešto malo niskopdnih sa nekoliko 308-ica.
Ne mislim da je, apropo priče o trolama u Moskvi, samo žuta štampa pisala o lobiju grupe GAZ. Nigde u svetu nije jako veliki trolejubski podsistem uništen odjednom, i zamenjen električnim autobusima, još uvek ne baš potpuno dokazanim u praksi. Svuda se uvode postepeno i oprezno, i ne zamenjuju masovno trole, nego klasične autobuse. Ako je u žicama bio problem, a postoji domaća proizvodnja, to se moglo biti mnogo inovativniji sa modernim i kvalitetnim autonomnim trolejbusima. Kakav je Admiral stvarno ne znam, al nije ni bitno. U svakom slučaju, reći takav je gradonačelnik mi je pomalo smešno. Zar stvarno samo jedan čovek sme i može napraviti tako radikalan potez u prestonici države kao što je Rusija? Po meni malo verovatno, a i suludo, al ajde. I na kraju, kako god se okrene, električne autobuse Moskvi prodala je samo grupa GAZ, i sad je valjda takav tip vozila premašio 1000 jedinica. Značajne brojke za bilo kog proizvođača. Dolazimo i do toga da je reč o dogovorenoj proizvodnji, odnosno nabavci, a da su električni autobusi dolazili od raznih proizvođača i grupacija, pa da čovek stvarno i pomisli da je reč o "inovativnosti i modernizaciji" po svaku cenu.