Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ma da je samo Jugoslavija, nego u srcu Grada na Studentskom Trgu 10tak Turskih autobusa svakodnevno uzurpira prostor Okretnice i ometa rad vozila GSP-a.
Oni su OK, a međugradski & prigradski autobusi su loši.
A Autokomanda je širi centar, nije čak ni centar i po Geografiji i po onim novim zonama Šapić +.

Nego, pre će biti da nekog političara autobusi na Moto putu zgrožavaju i podsećaju ga na njegov prvi dolazak u Grad, svi smo.mi došljaci krenuli sa Savskog Trga, od toga se ne može pobeći.

Umesto da se iskoristi prednost 2 protočne stanice sa obe strane reke kao i za železnički saobraćaj radi se ovo..
Ja bi lično zabranio medjugradskim busevima da uopšte koriste stajališta gradskog prevoza, jer ometaju vozila gsp. Zamislite koliko bi se opteretila 70 zbog medjugradskih buseva. Jel će onda medjugradske da šalju na obilaznicu pa do bloka 42?
 
Ja bi lično zabranio medjugradskim busevima da uopšte koriste stajališta gradskog prevoza, jer ometaju vozila gsp. Zamislite koliko bi se opteretila 70 zbog medjugradskih buseva. Jel će onda medjugradske da šalju na obilaznicu pa do bloka 42?

Sada relativno dobro funkcioniše na Autokomandi, oni imaju zaseban prostor sa prigradskim autobusima u pravcu Vrčina, dok u pravcu Gazele staju kod DZ Dom Zdravlja Voždovac i uz malo respekta oko prostora ne utiču puno na 18, 38L, 70..
Nije idealno, ali uz malo truda na samoj Autokomandi ima prostora da se naprave protočni peroni i poboljšaju pešačke veze.
Problem je npr u Glavnoj i mislim da tu stvarno nema prostora za to ili da se ukine izlazak za putnike koji imaju prtljak u gepeku.

Kod Steka ilegalno staju Agencije i Gastebajterski busevi, a štekaju se praveći pauzu, a u stvari čist istovar..
 
Ma da je samo Jugoslavija, nego u srcu Grada na Studentskom Trgu 10tak Turskih autobusa svakodnevno uzurpira prostor Okretnice i ometa rad vozila GSP-a.
To su dve različite stvari. Kod Muzeja Jugoslavije staju sezonski turistički autobusi kojima je polazna tačka Beograd, a ne mesto gde se parkiraju da bi razgledali okolinu, kao što je slučaj sa Studentskim trgom.​
 
Po toj logici su i autobusi u gradskom prevozu isto, jer prave gužvu svaki čas po čitavom gradu dok staju na stajalištima. I njih proterati na Obilaznicu. :)

Po izgradnji garaže "25. maj" vozila sa Studentskog trga preseliti tu da čekaju vreme za povratak da se pokupe putnici sa obilaska centra.
 
Što je najgore, oni bi to uradili.

Došljak je lepp to opisao za šinske sisteme, vlastima je fensi 200 km/h, ali realno groze se vozova.
Slično i za autobuse, super im je što dolaze Turistički autobusi ili da se pohvale kupovinom 100 šporeta iz Turske, ali ovako groze se autobusa i ljuti ih što u nekim delovima grada zauzimaju i čitave trake i uopšteno ih usporavaju prilikom vožnje.

S obzirom da ne mogu da ukinu gradski prevoz, potrudiće se da sklone sav ostao autobuski saobraćaj što više mogu.
 
Šta mislite da se linija 70 produzi do Soping centra Ave?Tamo ima kruzni tok mogla bi tu da okreće?
Bio sam i za ranije kada bi se putevi prosirili da iz IKEE produzi i do Zuca sa svracanjem u Ikeu
 
Kod tog šoping centra je napravljena nekakva stanica pre godinu dana, ali nikada nije korišćena
 
Значило би радницима у центру да ту окреће.

Такође, шта мислите о минибус линији кроз Зуце до Икее? Не знам у каквом су стању улице нити имам идеју одакле би ишла до доле.
 
Ulice su u dobrom stanju, al može samo minibus, opet kombi. E sad dokle bi išao ne znam ni ja. Ima više opcija u krugu.
 
Значило би радницима у центру да ту окреће.

Такође, шта мислите о минибус линији кроз Зуце до Икее? Не знам у каквом су стању улице нити имам идеју одакле би ишла до доле.
Ne samo i za Zuce,nego i za Avalska naselja sva.Najbolje daa linija ova 300 Miljakovac 1 ili 2 do Vince preko Bubanj potoka sa svracanjem u oba smera kroz Ikeuu ili da ima neki polazak koji bi eto svracao u oba smera samo zbog ikee i ave.Kad bi bila stanica presedacka na raskrsnici avalskog puta i kruznog puta( mislim na onu gde je blizu hotel 1000 ruza) to bi znacilo.I time bi 306 i mogla da ide samo do Lestana umesto nekim polaskom do bubanj potoka.Cak sam bio i za 306 i 311 da se spoji u 1 liniju i da 306 pokriva trasu 311.Dok bi onaj deo gde sad ide 306,isao taj 300.
 
Produzenje do Ava parka koliko znam je planirano za liniju 70,čudo me da to jos uvek nije uradjeno...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Вероватно се чека преузимање приватника како би тај приватник узео још на кмтражи.
 
Šta mislite da se linija 70 produzi do Soping centra Ave?
Da se 70 jednostavno produži do Ave bila bi problematika sa Ikeom koja trenutno postoji sa Avom.
Moj predlog je da 70 terminira kod Tranšpeda (okretnica zaista jeste uska pa bi bilo problema da ona tu pravi pauze po 10min i više, ali pošto čujem da će se Tranšped koristiti kao stajalište za međugradski saobraćaj verujem da će doći do proširenja te ne bih rekao da će biti problema) preko nove saobraćajnice, koja je još uvek u izgradnji, Ave i Ikee do Tranšpeda, odnosno isključila bi se sa autoputa kod stare autopijace na Bubanj potoku, potom preko nove saobraćajnice, kroz Avu, pa kroz Ikeu i potom do Tranšpeda.
Такође, шта мислите о минибус линији кроз Зуце до Икее? Не знам у каквом су стању улице нити имам идеју одакле би ишла до доле.
Mislim da je ova linija baš potrebna za stanovnike Avalskog poteza. Infrastruktura nije za više od minibusa, a verujem i da nema potrebe za solo autobusom. Lično moji predlog bi bio da linija saobraća od sela Rakovice. To naselje čak ni nema nešto naročito dobru povezanost sa linijama na Kragujevačkom putu, tako da tu ima korist. Takođe tek kod stajališta Kružni put imamo najbližu povezanost svih linija poteza 400 + 503, a u blizini nema već postojećih okretnica. Trasa je jednostavna, linija prati trasu 403ke do ulice koja vodi do Ikee, potom kroz nju i još svrati do Ikee nakon čega će terminirati kod Ave.
 
Објасни зашто би продужење 70 био проблем, кад не би.
 
To je vrlo kratko produženje, bukvalno par minuta vožnje. Čudi me da nisu do sad to uradili, pošto vidim da autobusi dosta stoje čekajući vreme, mada kad su kolapsi na autoputu i Gazeli, sigurno da nemaju ni minuta za pauzu na terminusima.
 
Meni nije jasno zašto je okretnica još uvek kod Ikee, a ne kod Ave, bukvalno je Ikea napravila stanicu i ja mislim da je to problem samo sa sekretarijatom i ništa više. Ja obično idem u Ikeu, nakon toga odem do Ave i onda mi je problem kad se vraćam nazad jer se često desi da mi ode autobus ispred nosa, pa onda sledeći čekam pola sata.
 
Meni nije jasno zašto je okretnica još uvek kod Ikee, a ne kod Ave, bukvalno je Ikea napravila stanicu i ja mislim da je to problem samo sa sekretarijatom i ništa više. Ja obično idem u Ikeu, nakon toga odem do Ave i onda mi je problem kad se vraćam nazad jer se često desi da mi ode autobus ispred nosa, pa onda sledeći čekam pola sata.
takodje.
 
Објасни зашто би продужење 70 био проблем, кад не би.
Kako ne bi? Jel se trenutno pešači od Ave do Ikee da bi se došlo do 70? Isto tako bi i od Ikee do Ave kad bi se 70 produžila do Ave i ponovo bi bio problem. Ovako se u jednom pravcu povezuju i Ava i Ikea, a ne kako bi po tvom predlogu trebalo prvo da se dočeka 70 do Ikee, pa jedna stanica, pa pauza od 10-20min, pa dalje do grada.
 
Ja sam nekoliko puta viđao vozače Novog Beograda kako odmaraju na tom novom terminusu na Avi.
 
Kako ne bi? Jel se trenutno pešači od Ave do Ikee da bi se došlo do 70? Isto tako bi i od Ikee do Ave kad bi se 70 produžila do Ave i ponovo bi bio problem. Ovako se u jednom pravcu povezuju i Ava i Ikea, a ne kako bi po tvom predlogu trebalo prvo da se dočeka 70 do Ikee, pa jedna stanica, pa pauza od 10-20min, pa dalje do grada.
Не би јер би се свраћало да се покупе путници код РК или би се увела станица. Па нису луди да са товаром иду пешке 200м.
 
Imajući u vidu koliko su istočna Krnjača i celo naselje Sebeš izolovani u pogledu gradskog prevoza(jedino što imaju je relativno retki i ne baš pouzdani BG Voz), evo jedne zanimljive ideje koja mi je pala na pamet o novoj kružnoj liniji minibusa Radiostanica-Sebeš-Partizanski Blok-Krnjača-Radiostanica. Minibus, pošto divlje građenim uličicama koje dominiraju Trećim Beogradom teško može proći bilo šta drugo.

Linija 61:
SPOLJAŠNJI KRUG, ULICE: MAKSIMA GORKOG, ZAGE MALIVUK, ZAGE MALIVUK 3. DEO, GRGE ANDRIJANOVIĆA 4. DEO, SAVE KOVAČEVIĆA, ZRENJANINSKI PUT
STAJALIŠTA: RADIOSTANICA, MAKSIMA GORKOG, SEBEŠ, ŽELEZNIČKO STAJALIŠTE SEBEŠ, SEBEŠ/NADVOŽNJAK, BAZEN, KANAL, SAVE KOVAČEVIĆA, PARTIZANSKI BLOK.

UNUTRAŠNJI KRUG, ULICE: Grge Andrijanovića 4. deo, Zage Malivuk Ulica 3, Zage Malivuk, Zage Malivuk 4. deo, Zage Malivuk, Maksima Gorkog.
Stajališta: PARTIZANSKI BLOK, KRNJAČA, KANAL, ZAGE MALIVUK, DIMNJAK, KRNJAČA/RASADNIK, SEBEŠ/NADVOŽNJAK, ŽELEZNIČKO STAJALIŠTE SEBEŠ, SEBEŠ, MAKSIMA GORKOG, RADIOSTANICA.


Koga ne mrzi, neka detaljno prouči ovu trasu u Gugl Mapama. Ovde sam primenio metodologiju kakva postoji na sajtu GSP-a vezano za prikaz pojedinih linija i njihovih stajališta. Red vožnje bi mogao biti na svakih pola sata sa prvim polaskom sa terminusa u 6 ujutru i zadnjim u 22 uveče, radnim danom i vikendom. Mislim da nije loše rešenje za ova 2 izrazito zapostavljena naselja da dobiju neki šatl do Pančevačkog i Zrenjaninskog Puta gde je gradski prevoz ipak razvijeniji i imaju na šta da presedaju. Samo bi moralo da se izgradi dosta novih stajališta za minibus po neplanskim sokačićima i ciganmalama, a možda i da se asfaltiraju neke manje okretnice pored Zrenjaninskog Puta(Partizanski Blok) i kod Radiostanice u Revi. Dosta slična kružna minibus linija 501 na drugom kraju grada povezuje Staro Kijevo sa Petlovim Brdom.
 
Poslednja izmena:
Vrh