Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Jedino stajališta u okviru same Čukaričke padine (kod Maxija, okretnica i iznad crkve) imaju promenjene table ostalo ništa. Nijedna u Radničkoj i dalje ka Sajmu ili Žarkovu.
IMG-20251209-084744-1.jpg
onda ispada da će 56L da se preimenuje i produži jer nema oznake pa kapiram da se ukida....broj 80 je trebao da bude umesto 81L jer je suludo da nosi L a ide drugom trasom (primer kao 704 i 707 iako imaju ista oba terminusa ne idu istom trasom) bolje da su stavili 90 ako već planiraju jer čukaricom idu već 91 i 92 pa i 89 je kroz čuk padinu...a 80 da čuvaju za Zemun i NBG
 
И шта ће онда Спораћ са две соло канте радним даном? Не могу на 56 свакако. Једино да их врати у Ниш. А могу и они на 80 одговара им траса због гараже негде близу Медака на аутопуту. Не верујем да ће Црчак то држати јер би се Контејнери распали при брзини од 90 на сат. Под условом да се бескорисна 56Л укида наравно.
 
Poslednja izmena:
Razmišljam nešto koliko 76 ima glupu trasu i poklapa se 90% sa 708 pa mi pade napamet bolja iskorišćenost na trasi Bežanijska Kosa (bolnica)-Zemun Gornji Grad. Od Bolnice bi išao redovnom trasom oko Nacionala, pored okova i u povratku ne bi išao na studenjak već u Marije Bursać, Milana Uzelca, Gornjogradskom, Ugrinovačkom, Filipa Višnjića i Cara Dušana do okretnice 17. Time bi se pokrila ulica Marije Bursać koja već ima dosta novih zgrada a nema nijedan prevoz. Takodje mi palo napamet da se tuda provuče i 78 iz Pariske komune na Tošin Bunar i Žorža Matea, Marije Bursać i Milana Uzelca pa levo u Prvomajsku i dalje redovnom trasom. Ovim bi se možda 6 stanica izgubilo u pravcu ka Sinagogi na sadašnjoj trasi a značilo bi za ovaj deo koji nema prevoz. Linija 76 bi takodje pokrila Gornjogradsku koja sada nema prevoz a i povezala bi veći deo Zemuna sa Bolnicom i bežanijskom kosom. Kao zamena za 78 u Tošinom bunaru mogla bi lin.82 da se produži tošinim bunarom i teodora hercla, prvomajskom, gornjogradskom i ugrinovačkom a potom Filipa Višnjića i cara dušana do Zemuna Gornji grad kao što je nedavno bila izmena maratona. Tako bi se malo rasteretio kej a Gornjogradska i Zemun bolje povezala sa Bežanijom. Nije isključeno i spajanje sa 81L do Altine. Obe linije idu okvirno na 20 min pa bi mogle naizmenično da se uskladi red vožnje.
 
Da, nekako više leži 90 ili ga čuvaju za nešto kao borča - ikea, specijalno za strelu. Nego, ko lepi te nalepnice, a onda muk na zvaničnim sajtovima? Čudo još nema 93, a kodiraju se vozila.
 
Vrh