Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Planiran je terminus u Milutina Milankovića ispred NCRa

607 se ne sme dirati jer nudi jako brzu vezu Banovog Brda i Bloka 65 što su mnogi krenuli da koriste.
za 85 prestaje potreba da saobraća pored Erport Sitija i moguće ju je preusmeriti kroz Antifašističke borbe pa ili kroz Milutina Milankovića ili Bulevar Zorana Đinđića

35 i 27E se mogu produžiti do novog terminusa u bloku, a zajedno sa EKO1 i potencijalno pojačana 67 nude korisnicima frekventniju vezu nego 95 i stoga će putnici više koristiti. Sa sadašnjim redom vožnje i intervalima sa tog mesta ka Zelenom Vencu u jutarnjem vršnom periodu bi postojalo 22 polaska po sati (27E, 35, 67, EKO1), tj. prosečno 1 autobus na 2.7 minuta. umesto 12 polazaka zglobnih 95ica.

Tramvajska mreža mora da se proširi u zoni stanice, pored depoa Sava do JG kako je planirano. Time 13 i 11 dobijaju ogromno ubrzanje (a i ostali tramvaji do završetka izgradnje mosta)

Pored 85, potrebno je uvesti novu liniju ka Opštini i Zemunu kako bi se ponudio veći interval. Nešto kao Kej oslobođenja-Opština-Bulevar Zorana Điđića-Blok 42
 
Pa to bi moglada bude nekadašnja 69 koja je išla od Opštine Novi Beograd do Pogona Novi Beograd....prevashodno zbog vozača i odlaska ka pogonu...nije to loša ideja možda aktivirati opet ovu liniju ali da bude celodnevna,nešto slično kao 57,sa 2 ili možda 3 autobusa ako je potrebno....što se tiče 85,ona trenutno sporije stiže od 607 do Airport City-a,to jeste činjenica,ali ne bih joj još uvek korigovao trasu dok ne vidimo plan za novi BAS i linije koje bi tu možda došle i prolazile...isto tako ne treba zaboraviti da će u jednom trenutku,ma kad god to bilo,tramvajska pruga prolaziti kroz Belvil i smanjiti onoliko kruzenje oko novog BAS-a.....a ovo si mi dao baš dobru ideju za Opštinu Novi Beograd....mogli bi opet da pokrenu 69 što da ne...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Planiran je terminus u Milutina Milankovića ispred NCRa

607 se ne sme dirati jer nudi jako brzu vezu Banovog Brda i Bloka 65 što su mnogi krenuli da koriste.
za 85 prestaje potreba da saobraća pored Erport Sitija i moguće ju je preusmeriti kroz Antifašističke borbe pa ili kroz Milutina Milankovića ili Bulevar Zorana Đinđića

35 i 27E se mogu produžiti do novog terminusa u bloku, a zajedno sa EKO1 i potencijalno pojačana 67 nude korisnicima frekventniju vezu nego 95 i stoga će putnici više koristiti. Sa sadašnjim redom vožnje i intervalima sa tog mesta ka Zelenom Vencu u jutarnjem vršnom periodu bi postojalo 22 polaska po sati (27E, 35, 67, EKO1), tj. prosečno 1 autobus na 2.7 minuta. umesto 12 polazaka zglobnih 95ica.

Tramvajska mreža mora da se proširi u zoni stanice, pored depoa Sava do JG kako je planirano. Time 13 i 11 dobijaju ogromno ubrzanje (a i ostali tramvaji do završetka izgradnje mosta)

Pored 85, potrebno je uvesti novu liniju ka Opštini i Zemunu kako bi se ponudio veći interval. Nešto kao Kej oslobođenja-Opština-Bulevar Zorana Điđića-Blok 42
Ovo za 69 mi je super predlog (mislim na zadnju recenicu i ta trasa slicna).
85 bi ostavio ovakva kakva jeste i ako sam stavio razlog da ide preko Bulevara heroja sa Kosara.Govorim iz razloga kao veza sa Tehnickom skolom,jer svi silaze kod Aiport sitija.Mozda bi cak stavio da ide preko Jurija Gargarina pa desno u Omladinskih brigada i pravo samo ka Merkatoru,iz razloga zbog tehnicke skole.

Tramvaje 11 i 13 treba da se izgradi pruga kod Djordja Stanojevica,gde bi prolazila kroz tramvajski depo i gspov pogon pored,pa levo u Bulevar Crvene Armije gde tu treba da se prosiri(jer ima samo za jedan smer sina) i onda u Jurija Gargarina desno.
Bio sam i za predlog da se 67 i eko 1 spoje u jednu liniju i da idu do bloka 70a preko Milutina Milankovica i Omladinskih brigada u oba smera,a i mogao bi 27e ili 35 da se spoji sa 67 (u jednu liniju)da isprate tu trasu.Jer 27e i 35 posle usca idu prazni.

Negde se u ovom forumu pricalo da je bio predlog da linije 27 i 67 budu jedna linija.
 
Neka oni zadrže stajalište na Autokomandi i ne moraju ništa da uvode, to je olakšanje, a ne ova šminkanja.

Briga me za nove linije kada gubiš vreme da pređeš mostove i to prevozom, vreme je novac, ko će do Bloka 42 sa Mirijeva ili Kumodraža da ide i da gubi pola života.
Kada krenem negde pogotovo daleko međugradskim prevozom cilj mi je da put do stanice najkraće traje, a ne da se obilazi pola Beograda turistički, to mogu i u slobodno vreme.
 
Neka oni zadrže stajalište na Autokomandi i ne moraju ništa da uvode, to je olakšanje, a ne ova šminkanja.

Briga me za nove linije kada gubiš vreme da pređeš mostove i to prevozom, vreme je novac, ko će do Bloka 42 sa Mirijeva ili Kumodraža da ide i da gubi pola života.
Kada krenem negde pogotovo daleko međugradskim prevozom cilj mi je da put do stanice najkraće traje, a ne da se obilazi pola Beograda turistički, to mogu i u slobodno vreme.
Pa dobro ali bezveze 67 da postoji.Kratka samo do zelenjaka.Ono cisto taj deo da se spoji sa nekim delom gradasa Mirijevom.Mislim da je brze do Nbgda linijom 27e nego 74.
Od Mirijeva do novog BASa mozes i busom do Pancevca ili do Vuka i tu da se hvata BG voz.

Za 67 govorim razlog cisto da se rastereti Zelenjak.Ima i nekih linija kao sto je 56L ukinuti jer dovoljno je za malu Padinu 56. Kad su mogli da ukinu 35L,mogli bi i ovo.
 
Pa to bi se najbolje rešilo time da se ostavi 67 da okreće na Beogradu na Vodi,sa tom razlikom da joj trasa ide preko Mosta na Adi...i time se pravi obuhvat i novog BAS-a,i rasterećenje Zelenjaka...ja da se pitam,ni 67 ni 68 ne bih vraćao na Zelenjak...kao što se i vidi sad,ona dole okretnica da ove 2 linije trenutno opslužuje 8 linija...znači da ima mesta...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
I jeste postojao koliko znam predlog da se spoje 27 i 67 kao i 68 i 84...i bili su to smisleni predlozi...ali od toga se odustalo ili jednostavno nije bilo volje da se razmatra...šteta...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Ne mogu da se spoje 68 i 84, ali mogu 27E i 84 i 35 i 71. Ili obrnuto. Mada od toga neće biti ništa.
 
Pa to bi se najbolje rešilo time da se ostavi 67 da okreće na Beogradu na Vodi,sa tom razlikom da joj trasa ide preko Mosta na Adi...i time se pravi obuhvat i novog BAS-a,i rasterećenje Zelenjaka...ja da se pitam,ni 67 ni 68 ne bih vraćao na Zelenjak...kao što se i vidi sad,ona dole okretnica da ove 2 linije trenutno opslužuje 8 linija...znači da ima mesta...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Moraju da se vrate na Zelenjak, jer ovako nemaju smisla i voze promaju do Šest kaplara. Tako bi bilo, kojim god mostom da idu. Ja ne volim Zelenjak jer je ruglo, ali ljudi najviše idu u centar i zato je najbitnija okretnica. Najgora izmena od svih su 67 i 68. Da idu preko Brankovog pa dole još i ajde, ali ovako ne.
 
Da li bi vozio 67 promaju ako bi išao pored novog BAS-a i Sajma....jesi siguran...a predlog za spajanje 68 i 84 je bio...linija je trebala da bude Galenika-Dunav Stanica koliko ja znam....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Pa i ovako će da prolazi skoro pored novog BAS-a. Linija je odlična, samo je šteta što su je osakatili. Kad bi vratili četvrto vozilo, bila bi još bolja. Za BAS sa novog mosta ili nova linija ili da se 94 preusmeri umesto kroz Antifašističke borbe da ide ulicom kao 85 pa desno u Đorđa Stanojevića. A ovo drugo, i 68 i 84 idu sa Zelenjaka pa ne mogu da se spoje.
 
Čuo sam da od 15 septembra planiraju pojačavanje 85,95 i 600...razlog je otvaranje BAS-a....kazu da je u pitanju članak iz novina kao najava otvaranja stanice...ako je to već tako,na to nek dodaju i neko preusmerenje 94 i 67 recimo...ili neku novu liniju daj bože....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Ovo za 69 mi je super predlog (mislim na zadnju recenicu i ta trasa slicna).
85 bi ostavio ovakva kakva jeste i ako sam stavio razlog da ide preko Bulevara heroja sa Kosara.Govorim iz razloga kao veza sa Tehnickom skolom,jer svi silaze kod Aiport sitija.Mozda bi cak stavio da ide preko Jurija Gargarina pa desno u Omladinskih brigada i pravo samo ka Merkatoru,iz razloga zbog tehnicke skole.​
85 ima trasu kakvu ima zato što je ukinuta 69, a kako se ne bi izgubila veza pogona NBG sa Opštinom. Kada smo pisali ranije na temu reorganizacije / pretvaranja određenih autobuskih linija u trolejbuske, predlagao sam trolejbusku liniju 69 Blok 70A - Omladinskih brigada - Bulevar Mihajla Pupina - Zemun /Kej oslobođenja/. Mogla bi neka varijanta ovoga da se uradi da opslužuje novi BAS, jer je taj deo baš kritičan i 73 i 610 znaju tu da budu dosta opeterećeni.
Briga me za nove linije kada gubiš vreme da pređeš mostove i to prevozom, vreme je novac, ko će do Bloka 42 sa Mirijeva ili Kumodraža da ide i da gubi pola života.
Kada krenem negde pogotovo daleko međugradskim prevozom cilj mi je da put do stanice najkraće traje, a ne da se obilazi pola Beograda turistički, to mogu i u slobodno vreme.​
Jedino rešenje za ovaj problem je da ideš na putovanje kolima. U svim drugim varijantama moraš da manje - više radiš nešto od pomenutog.
Pa dobro ali bezveze 67 da postoji.​
Nije bezveze.
Za 67 govorim razlog cisto da se rastereti Zelenjak.Ima i nekih linija kao sto je 56L ukinuti jer dovoljno je za malu Padinu 56. Kad su mogli da ukinu 35L,mogli bi i ovo.​
Rasterećenje Zelenjaka može i bez ukidanja linija ili preusmerenja da ga zaobilaze.
35L je ukinuta, ali je zato pojačana 202.
Pa to bi se najbolje rešilo time da se ostavi 67 da okreće na Beogradu na Vodi,sa tom razlikom da joj trasa ide preko Mosta na Adi...i time se pravi obuhvat i novog BAS-a,i rasterećenje Zelenjaka...ja da se pitam,ni 67 ni 68 ne bih vraćao na Zelenjak...kao što se i vidi sad,ona dole okretnica da ove 2 linije trenutno opslužuje 8 linija...znači da ima mesta...​
67 već obuhvata novi BAS, preko Bulevara Milutina Milankovića, samo ga je potrebno pojačati.
Moraju da se vrate na Zelenjak, jer ovako nemaju smisla i voze promaju do Šest kaplara. Tako bi bilo, kojim god mostom da idu. Ja ne volim Zelenjak jer je ruglo, ali ljudi najviše idu u centar i zato je najbitnija okretnica. Najgora izmena od svih su 67 i 68. Da idu preko Brankovog pa dole još i ajde, ali ovako ne.​
Predlagano je ranije da se 67 i EKO1 spoje u jednu liniju, a da se 68 produži do Dunav stanice.
Da li bi vozio 67 promaju ako bi išao pored novog BAS-a i Sajma....jesi siguran​
Ne bi bio isplativ pored 600 i 860MV.
Čuo sam da od 15 septembra planiraju pojačavanje 85,95 i 600...razlog je otvaranje BAS-a....kazu da je u pitanju članak iz novina kao najava otvaranja stanice...ako je to već tako,na to nek dodaju i neko preusmerenje 94 i 67 recimo...ili neku novu liniju daj bože....​
Svuda se vrti članak gde se spominje uvođenje novih linija i pojačanje tek nakon izgradnje okretnice u bloku 42, a nigde ne mogu da nađen za pojačanje što se spominje za Politiku. Očigledno ne postoji volja da se sada bilo šta konkretnije uradi, jer ih ni sada ništa ne sprečava da uvedu nove linije, da povežu novi BAS sa KCS i sl. jer imamo okretnicu u Dr. Agostina Neta koja nije u upotrebi, pa tu je i okretnica u bloku 70 gde se okreće samo linija 68, a imamo i okretnicu u bloku 70A.

Šta fali trenutnoj trasi linije 94?
Nadam se i pojačanju 70 zbog onoga sa Tranšpedom.​
O čemu se radi tu?​
 
Ok je da 67 i Eko1 budu jedna linija, ali trasom 67. U tom slučaju ostaju nepokriveni Belvil i BZĐ.
 
O čemu se radi tu?​
„Ono što jeste jasno je da svi putnici iz pravca juga više neće moći da na gradskim stajalištima duž motoputa, na kojima se zaustavljaju brojni gradski autubusi, prelaze na te linije i odlaze u delove Beograda koji su im potrebni. Kako ne bi u potpunosti ostali bez ove mogućnosti, plan nadležnih je da ubuduće svi ti putnici presedaju na gradske linije kod Tranšpeda.

- Autobusko stajalište Tranšped u postojećem režimu saobraćaja korisite linije gradskog i prigradskog prevoza br. 70, 354, 460, 461, 462 i 463 i novim aktom biće omogućeno i korišćenje od strane vozila međumesnog prevoza. Izvođenje bilo kakvih građevinskih radova nije preduslov ostvarivanju navedenog režima saobraćaja - napominju iz gradskog sekretarijata.

Pitanje je koliko će ovo u praksi značiti putnicima koji žele da stignu do centra glavnog grada, ako se zna da od navedenih gradskih linija "centralniju" trasu ima samo linija 70 koja vozi na trasi između RK IKEA i Bežanijske kose, dok su ostale perifernije i od male su koristi onima koji u Beogradu ne žive. Dovoljan je primer linije 354 koja povezuje Šumice i Zaklopaču. Osim toga problematičan je i njihov interval polazaka. Po svemu sudeći, većina putnika koji ne budu imali izbora, presedaće na liniju 70, ali problem je što ni ona nema česte polaske u toku dana i što je reč o solo, a ne zglobnom vozilu.”
 
Pa nece moci 70 da razveze toliko ljudi dalje od Sumica dokle Lasta ide....morace da se traze neka bolja resenja...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Da li je neko možda našao deo u ugovoru u kom se nalaže da tip vozila koji bude angažovan na liniji mora trajno ostati takav? Na primer, ako je na 52 predviđeno da bude pola solo pola zglob, a za par meseci dođe do pojačanja u broju vozila, da li bi ta dodatna vozila bila solo ili zglobna? Isto se odnosi i na 88 - ako se ubuduće bude pojačavala, da li tu dolazi do mogućnosti solo vozila? Ovo se najviše odnosi na linije koje budu održavali C&LC, Niš Ekspres i Strela, s obzirom da će samo ta tri prevoznika imati i solo i zglobna vozila.
Prošli ugovor je bio jasan - linije koje održavaju privatnici su isključivo pokrivene solo vozilima. U ovom ugovoru je malo drugačije.
 
Za BAS sa novog mosta ili nova linija ili da se 94 preusmeri umesto kroz Antifašističke borbe da ide ulicom kao 85 pa desno u Đorđa Stanojevića.
ako je to već tako,na to nek dodaju i neko preusmerenje 94 i 67 recimo
И кроз Антифашистичке борбе 94 покрива нови БАС. А истовремено и железничку станицу Нови Београд. Не разумем зашто би морала кроз Марка Христића и Ђорђа Станојевића.
 
Ma da je samo Jugoslavija, nego u srcu Grada na Studentskom Trgu 10tak Turskih autobusa svakodnevno uzurpira prostor Okretnice i ometa rad vozila GSP-a.
Oni su OK, a međugradski & prigradski autobusi su loši.
A Autokomanda je širi centar, nije čak ni centar i po Geografiji i po onim novim zonama Šapić +.

Nego, pre će biti da nekog političara autobusi na Moto putu zgrožavaju i podsećaju ga na njegov prvi dolazak u Grad, svi smo.mi došljaci krenuli sa Savskog Trga, od toga se ne može pobeći.

Umesto da se iskoristi prednost 2 protočne stanice sa obe strane reke kao i za železnički saobraćaj radi se ovo..
 
Vrh