Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Ako se sa poteza 300 nešto i bude produžavalo, po meni će to biti 307. Mada sam pominjao, ali opet kažem da bi razlog zašto je baš nju Strela preuzela mogao biti u produženju.
Sad sam se setio da Strela uzima i 81, i to bi bila prilika da se uradi ono planirano produženje do bloka 58 preko Španskih boraca, koje bi obuhvatilo i novi BAS. Po mom mišljenju mogla bi i da se vrati u Prvomajsku, već se pričalo o uvođenju još neke linije tuda.
 
Poslednja izmena:
Sad sam se setio da Strela uzima i 81, i to bi bila prilika da se uradi ono planirano produženje do bloka 58 preko Španskih boraca, koje bi obuhvatilo i novi BAS. Po mom mišljenju mogla bi i da se vrati u Prvomajsku, već se pričalo o uvođenju još neke linije tuda.​
Imati 81 i 85 koje opslužuju isti deo Zemuna sa novim BAS - om je nepotrebno. Više bi se dobilo kada bi neka linija išla kroz Prvomajsku. Tada bi i južni deo Zemuna bio opslužen sa vezom sa novim BAS - om.
Можда 35 да настави право низ Милентија Поповића као 95 до Јурија Гагарина ради бољег опслуживања нове БАС и преседачке тачке код Сава центра?​
Mislim da je bolje da linija ide kroz Vladimira Popovića, jer bi se dobila brža veza. Pogotovu što bi linija sa probijanjem puta koji povezuje Vladimira Popovića i Bul. Nikole Tesle, mogla tuda da se preusmeri. Moglo bi da se uvede stajalište kod Sava centra i u smeru ka bloku 58, čime bi presedanje na linije kod Sava centra bilo lakše.

Drugo, ne vidim zašto bi morale baš sve linije koje opslužuju novi BAS da staju i ispod samog železničkog stajališta. Zašto je problem da se u pojedinim slučajevima ide peške 100m - 150m?​
 
Није проблем, кад споје Владимира са Теслом онда би ваљало да иде право туда скроз до ЈГ.
 
Imati 81 i 85 koje opslužuju isti deo Zemuna sa novim BAS - om je nepotrebno. Više bi se dobilo kada bi neka linija išla kroz Prvomajsku. Tada bi i južni deo Zemuna bio opslužen sa vezom sa novim BAS - om.​
Što sam i rekao da je po mom mišljenju bolje. Čak bi mogla da ide Pazovačkim putem, čujem da se planira nadvožnjak ka Altini.
 
Mislim da je bolje da linija ide kroz Vladimira Popovića, jer bi se dobila brža veza. Pogotovu što bi linija sa probijanjem puta koji povezuje Vladimira Popovića i Bul. Nikole Tesle, mogla tuda da se preusmeri. Moglo bi da se uvede stajalište kod Sava centra i u smeru ka bloku 58, čime bi presedanje na linije kod Sava centra bilo lakše.

Drugo, ne vidim zašto bi morale baš sve linije koje opslužuju novi BAS da staju i ispod samog železničkog stajališta. Zašto je problem da se u pojedinim slučajevima ide peške 100m - 150m?​
Неће много уштедети кроз Владимира Поповића. Можда чак неће бити ни бржа, посебно смер ка БАС-у. Свакако мора да иде кроз Милентија Поповића код Шест каплара и Хајата, а ту јесте и највећа гужва, после се брзо прође кроз Милентија Поповића. Притом, мора да скреће лево у новоизграђени део Булевара Зорана Ђинђића и на том семафору ће сва предност да се истопи. Ово је све у тренутној ситуацији, пре спајања Владимира Поповића и Булевара Николе Тесле.
Не знам одакле си мерио 100-150 метара (са БАС-а или железничке станице НБГ) и до ког стајалишта (из града ка граду). Што се тиче железничке станице Нови Београд (користио сам је барем 200 пута у претходне 2,5 године), никад не бих пешачио 400-500 метара на линију 35 у Јурија Гагарина (чекање на семафорима, вукљање кофера преко шина) ако ми испод железничке станице стају 7, 9 и 95. Са БАС-а можда неко и хоће (онај коме само 35 одговара), али већина ће на станицу где стаје 95 испред улаза у некадашњи Бувљак, јер је и та станица ближа. Не знам где ће тачно бити долазни перони, али свакако ће 95 бити ближи. Из града ће људи исто на 95 јер ће се карте продавати у анексу, одмах уз железничку станици.
Људи на аутобус и воз често иду са коферима и торбама и тада им стварно није до непотребног пешачења.
 
Ulaz u novi BAS je iz Marka Hristića. I poenta celog ovog mog pisanja nije bila da se što bolje opsluži železnička stanica Novi Beograd, nego novi BAS. A ako nije novi BAS uopšte bitan, nego železnička stanica, najbolje da stavimo da na 95 bude toliko vozila da jedan izlazi iz stajališta u Antifašističke borbe a drugi ulazi, uz ukidanje drugih okolnih linija i rešen problem.​
 
Не мислим на улаз/излаз за аутобусе већ на улаз/излаз за путнике.
Битно је све, зар не? И треба да се посматра заједно. Ако може истовремено да се побољша покривеност железничке станице, не видим зашто не би линија прошла кроз Антифашистичке борбе. То никако не угрожава покривеност БАС-а. Штавише, побољшава покривеност БАС-а јер би карте требало да се купују у анексу који је одмах до железничке станице.
 
Moj predlog za 81 (koji ću verovatno poslati i sekretarijatu):
image (63).png

Dalje izmene se svakako mogu razmotriti.
 
Vrh