Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Певац и Лабудово је исти ђаво. Не знам чему подела насеља кад је све мање више исто. 59 користе, ај да кажем оба насеља + Видиковац највише.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Ја мислим да експрес линије пре свега треба да саобаћају главним широким улицама, у којима постоји могућност претицања аутобуса са обичних линија. Овако ће се у случају 25П и 26 само направити додатни хаос, интервали ће постати огромни и неравномерни, а експрес ће од Дорћола до Јерковића путовати 2 минута мање. Експрес треба да саобраћа жутом траком, по главним правцима.

Погледајте пример ''убрзаних'' линија у Варшави. Све саобраћају свакодневно и целодневно и углавном се не поклапају са трасама обичних аутобуских линија:
https://wikiroutes.info/warszawa?routes=26568
https://wikiroutes.info/warszawa?routes=27147
https://wikiroutes.info/warszawa?routes=27168

A што се тиче Београда, мислим да би било добро убрзати линије које су дугачке и које се у одређеним деловима поклапају са осталим линијама. Типа, претворити линије 88 и 95 у експресне, и оставити 58 и 96 да покривају мање важна стајалишта.
 
Onda da 26 provučemo kroz Omladinskih brigada i Bulevar oslobođenja. :)
 
26E oд Правног да иде Београдском, Славијом, Булеваром ослобођења до Поште на Душановцу. :)
 
Odlično zapazanje za 59 od strane Soleta, ceo bus iz pravca Rakovice sidje kod Meka i kod pijace na sledecoj. Isto tako od pijace pa do Doma Zdravlja Labudovo Brdo ide veliji broj ljudi, realno poslednje 3 stanice do Pevca 59 ide uvek prazan...da se ja pitam, ova linija bi uvek imala zglobna vozila, ali nazalost od toga nista sve do 2026,do novog konkursa...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Po meni potrebna je korekcija trasa linija 502 i 504....504 je najbolje korigovati onako kako je i bilo očekivano, preko Vidikovačkog Venca i Cerak Vinograda do Belih Voda... a 502 bi bio korisniji da iz 11 Krajiske Divizije ide ka Banovom Brdu Ibarskom magistralom... to bi po meni dodatno rasteretilo 59...secam se dok su isli i privatnici i Solarisi na 59,linija je upadala u čepove, ali je bila pouzdanija... ovo sa solo privatnicima je čist promašaj... da ne pominjem uzas sa 37 i 50,to je tek za pricu...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695777#p695777:38oiuacw je napisao(la):
Дошљак » 05 Jan 2020 19:58[/url]":38oiuacw]26E oд Правног да иде Београдском, Славијом, Булеваром ослобођења до Поште на Душановцу. :)
Ne može ni to. 31 zna da se vuče upravo od Autokomande do Dušanovca. :D
 
са 26Е се ништа не би добило. једино да се врати некадашња линија 24П, која је ишла од Медака, преко Аутокоманде, Славије и Трга до 25. маја
 
Они су направили глупост када су приликом увођења 502 требали на Церак да га ставе, или 502 или 521... 504 са оваквом трасом је више локал 37 од Кнежевца до Видиковца...
 
Da li se zna kad planiraju da zatvore kompletno Savski Trg, obzirom da su hteli da novi spomenik Stefanu Nemanji otkriju 15-og februara na Sretenje... mislim verujem da je rok vec sad izvesno nerealan, jer ni sine nisu izmestili na obod trga, jedino vidim da je okrečena zgrada bivše Železničke Stanice... sve čekam da buseve izmeste, ali nema vesti nigde o tome...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Вероватно ће прво да среде нов коловоз по ободу уз болницу Свети Сава, дом ратних инвалида, хотел Петровград, а кад то заврше и преусмере саобраћај онда нападају средишњи део са измештањем шина.
 
Ja sam razumeo da će saobraćaj biti preusmeren preko Vudroa Vilsona za vreme radova.
 
Тако могу да преусмере саобраћај између Карађорђеве и Савске, али имамо и Немањину.
 
Не знам да ли је негде писано, али у Николаја Кравцова типа 50 метара пред раскрсницу са Савском стоји стајалишна табла комплет, само што уместо бројева линија пише СОПОТ, МЛАДЕНОВАЦ, ЛАЗАРЕВАЦ, БАРАЈЕВО, ОБРЕНОВАЦ
 
Predlog za novu minibus liniju 313

mapa linije https://i.imgur.com/yZrcoaH.jpg
trasa https://i.imgur.com/ob0W1a6.jpg,
i terminus https://i.imgur.com/agQgeYN.jpg

Pored toga, ulice koje su na trasi nove linije 312 od sada će se voditi kao ulice prvog prioriteta kada je u pitanju zimsko održavanje ulica u prestonici što će pored očiglednog benefita, još dodatno poboljšati kvalitet života stanovnika ovog zvezdarskog naselja.

Tako bi ulica 29.novembra/ Stevana Sindjelica isto bila ulica prvog prioriteta, a samim tim ovaj kraj je apsolutno odsecen od prevoza, odakle god da se krene na ovaj potez prva bus linija je tek na SD putu... Ova ulica ispunjava uslove za minibus, kada vidim kuda se provlace 409, 310, i sada 312 kroz Strazarsku kosu i Ristin potok...
 
Ja je ne bih mećao na Medaković, nego na Braće Jerković. Tako se dobija mogućnost presedanja i na 26 i na 29 za centar. Linija 29 je i ovako preopterećena zbog genijalnosti sa 19, 21 i 22. Ovako bi jedan deo putnika odlazio i na 26.

Evo šta sam nedavno predlagao. Linije 313 i 314. Linija 314 bi išla na 30 min - 45 min. Na ovaj način bi se dobilo da liniju koriste samo oni kojima je potrebna. Ovo je samo deo najnovijeg predloga za reorganizaciju linija poteza 300, na kojem radim, uz neke poredloge odavde.

Pogledajte prilog 1

 
Sole, ja sam dao pocetni predlog, sve je podlozno promenama, moze i da se okrece u naselju Stepe Stepanovica. a ovo bi bio totalno nov pravac, prevoz ne ide trasom 50 vec preskace sve cepove(BKA, Ustanicka, Vojislava Ilica).
drugo, priblizio bi putnike turistickom terminusu, od ulice Pavla Savica do terminusa ima oko 400 m...
Koji je komoditet trpati ljude na pocetnim stanicama buseva koji idu ka centru grada (29 sa presedacima sa linije 20 je nekada vec na pocetnoj puna, isto kao 26 sa presedacima sa 26l) isto tako nije neko blesav da ide do mirijeva 4 da bi dosao do centra, vec da bi brze stigao do Mirijeva,M.Bulevara, Karaburme, Visnjice ... ova linija bi brzo dobacila putnike sa poteza 300 do medaka 3 a pruza se mogucnost da do Jerkovica,Vozdovca dodjes sa 26l ili 18, sa 18icom opet mozes i dublje ka Vozdovcu, Autokomandi ili kod lakat krivine da se presedne na 50 ka Trosarini i Brdima , ili u produzetku na 25, 25p.. Mislim, nije poenta da se ovom linijom stigne dublje u grad vec da se bez upotrebe 50 sa novootvorenim putnim pravcom stigne brze do relacije SD put-Kumodraz, VML-Trosarina, Kaludjerica- Pijaca Jerkovic, Cvetanova cuprija-Sd put...

314 bi mogla da bude izvodljiva kada bi se koristila relacija Kaludjerica(spomenik)- Mirijevo III-IV ili restoran Tri Tiganja-Mirijevo III-IV, za ovu vincansku trasu potrebne su poprilicne intervencije u Beogradskoj ulici od okretnice 307 do izlaska na SD put insitutskim putem...
 
Pruža se mogućnost, samo što bi svi koji idu ka centru, zajedno sa ovima sa linije 20, ulazili u 29, ako bi bilo samo do Medakovića.
 
Ја мислим да нема смисла мењати било шта на потезу 300 и уводити било коју нову линију, док се не реши ситуација са 29 и 31. Поготово, ако и њих буду скратили до Славије. Превоз овде је неподношљив.
 
Za ceo taj potez Konjarnik, Brace Jerkovic, Medakovic, pa donekle i Kumodraz jedini spas je da se 18-ci pridruzi jos jedna linija slicnog intervala, ne moze ni 70 pa makar stajala na svakom cosku od Ikee ka gradu da to pokrije... vec sam ranije govorio, uvesti jos jednu 26-cu koja ce pokrivati potez preko Autokomande i Juznog Bulevara kao alternativa postojecoj 26,ili spustanje neke od linija poteza 300 na autoput u pravcu Mostara, ili rasterecenje terminusa Bircaninova gde bi se neka od linija tipa 30,39,42,47,59 preusmerila ili ka Prokopu ili ka Bloku 20 ili sto da ne ka Mostu na Adi i Belvilu.... ova pretrpanost linija u samom centru nam polako izlazi na nos..

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696472#p696472:17ecnwpe je napisao(la):
Fića » 08 Jan 2020 11:11[/url]":17ecnwpe]Ја мислим да нема смисла мењати било шта на потезу 300 и уводити било коју нову линију, док се не реши ситуација са 29 и 31. Поготово, ако и њих буду скратили до Славије. Превоз овде је неподношљив.
Najbolje je ništa nigde ne menjati, jer je prevoz svugde u haosu i tako dok se to ne reši samo od sebe...
 
Нисам то рекао. За почетак треба средити линије у граду и по њима прилагођавати линије са којих се преседа на њих. Није прво измшљен 4101 од Младеновца до Велике Крсне па онда 493 прилагођен њему.
 
Zanimljivo mi je kako se uvek kada se da neki predlog za uređenje nekog poteza ili se neko ne slaže sa nekom odlukom, nađe neko ko će da kaže da ne treba ništa da se dira, da postoji nešto preče, ili da se ne bunimo, da treba da ćutimo i buidemo srećni što se uopšte nešto radi. Dok se dočeka da se srede prvo gradske linije, pa onda prigradske, naši praunuci će biti u devedesetim godinama svog života. Stvari treba da se uporedo rešavaju sad , i to paralelno. Više puta sam predlagao preuređenje linija poteza 300 na okolne okretnice (Konjarnik, Cvetkova pijaca, Zvezdara, Šumice, Pljevaljska) uz reorganizaciju i linija koje se tu okreću. Ne znam koliko je to još vidljivo, mislim na slike (planove) koje sam radio ranije, u ovoj temi, pošto je dosta tih servera za online fotografije ugašeno.
 
Нисам рекао да не треба ништа да се дира него да прво треба средити градске линије. Џаба том из Винче што ће комби да га довезе директно до троле када ће чекати ту исту тролу 5 сати јер се неко сетио да укине пола линија уз образложење да дублирају једна другу. Превоз у граду мора да буде организован да би приград функционисао.
 
Vrh