Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699265#p699265:2nm745sg je napisao(la):
SerbPacker » 16 Jan 2020 10:02[/url]":2nm745sg]Jesu li opet nešto muljali sa tramvajem 11?
Od Savskog Trga (Nemanjina), linije 7 i 9 idu trasom kojom je išao 11, preko Sajma i Mosta na Adi, dok linija 11 ide ponovo starom trasom, preko Starog savskog mosta i Milentija Popovića.
 
Знаш какав је осећај у 95? Прилично леп... Тек од 22 иде у реду вожње... Нек ми се смеје народ, али жива истина... Није исто додати само један до два трамваја на 11, а 7 и 9 заједно у шпицу имају преко 40... 67, 68, 71, 85, 94 и 601 су у хаосу цео проклети дан... 11 треба да иде по реду вожње као 95, да би барем мало било нормалније, а за туражу од 55 минута и ред вожње на Беку где само 11 окреће, довољно је 15 трамваја у шпицу на 7 до 8 минута, а ван шпица да иде на 10.минута, али пошто нема дуплих колосека на критичним раскрсницама, трамваји са оваквом причом од Ушћа до Блока 45 падају у воду и смислу да теби сваки други трамвај се уклапа у ред вожње на 11... Оно што сам ја изнео од својих предлога већ има смисао, и послаћу им мејл раде воље!
 
Od ponedeljka, 27. I 2020. , linija 406L se privremeno zbog radova na ŽS "Beli potok", skraćuje do igrališta u ulici Vojvode Ilije Čarapića 7.

izvor: bgprevoz.rs
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=697898#p697898:18w75awg je napisao(la):
протектор » Ned Jan 12, 2020 7:50 pm[/url]":18w75awg]Predlog za kruzne linije:

25A/B O.Stadion-Mirijevski Bulevar-Mite Ruzica-Ustanicka-Maksima Gorkog-Vukov Spomenik-O.Stadion
Pogledajte prilog 2

file.php
Preko je potrebno da se pojača prevoz kroz Mirijevski bulevar i Višnjičku, jer 74 i 25p ovakvi kakvi su više nisu dovoljni. Ja kapiram da im se ne isplati da ih pojačavaju jer posle Bogoslovije budu poluprazne, ali nešto treba uraditi.

Čak je dovoljno i da se napravi neka kao 74 ekspres koja će ići od Mirijeva do Bogoslovije i tu okretati.
 
Pa ne čini mi se baš da su prazne i posle Bogoslovije. Inače se slažem da je potreban češći prevoz kroz Mirijevski bulevar, tim pre što 25P uveče ide dosta slabo, naročito vikendom. Možda ne bi bilo loše da se vrati 27L, s tim što bi išla Mirijevskim bulevarom, naravno. Time bi se možda mogla i skratiti jedna od dve trenutne linije, ako bi mogao zglob raditi na 27L sa nekim pristojnim intervalom.
 
leobutters":4dfx1233 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=697898#p697898 je napisao(la):
протектор » Ned Jan 12, 2020 7:50 pm[/url]":4dfx1233]Predlog za kruzne linije:

25A/B O.Stadion-Mirijevski Bulevar-Mite Ruzica-Ustanicka-Maksima Gorkog-Vukov Spomenik-O.Stadion
Pogledajte prilog 2

Preko je potrebno da se pojača prevoz kroz Mirijevski bulevar i Višnjičku, jer 74 i 25p ovakvi kakvi su više nisu dovoljni. Ja kapiram da im se ne isplati da ih pojačavaju jer posle Bogoslovije budu poluprazne, ali nešto treba uraditi.

Čak je dovoljno i da se napravi neka kao 74 ekspres koja će ići od Mirijeva do Bogoslovije i tu okretati.
Али кроз Јужни Булевар, не Устаничком.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704661#p704661:31derj7n je napisao(la):
Djole Pevcanin » 03 Feb 2020 19:08[/url]":31derj7n]
leobutters":31derj7n je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=697898#p697898 je napisao(la):
протектор » Ned Jan 12, 2020 7:50 pm[/url]":31derj7n]Predlog za kruzne linije:

25A/B O.Stadion-Mirijevski Bulevar-Mite Ruzica-Ustanicka-Maksima Gorkog-Vukov Spomenik-O.Stadion

file.php
Preko je potrebno da se pojača prevoz kroz Mirijevski bulevar i Višnjičku, jer 74 i 25p ovakvi kakvi su više nisu dovoljni. Ja kapiram da im se ne isplati da ih pojačavaju jer posle Bogoslovije budu poluprazne, ali nešto treba uraditi.

Čak je dovoljno i da se napravi neka kao 74 ekspres koja će ići od Mirijeva do Bogoslovije i tu okretati.
Али кроз Јужни Булевар, не Устаничком.
I Južni bulevar i Ustanička.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704656#p704656:31derj7n je napisao(la):
Kesha » 03 Feb 2020 18:41[/url]":31derj7n]Pa ne čini mi se baš da su prazne i posle Bogoslovije. Inače se slažem da je potreban češći prevoz kroz Mirijevski bulevar, tim pre što 25P uveče ide dosta slabo, naročito vikendom. Možda ne bi bilo loše da se vrati 27L, s tim što bi išla Mirijevskim bulevarom, naravno. Time bi se možda mogla i skratiti jedna od dve trenutne linije, ako bi mogao zglob raditi na 27L sa nekim pristojnim intervalom.
74 je produženjem do Mirijeva postala potpuno nepouzdana. Ranje se barem znalo da će doći u određenom intervalu, a sada znada se desi da se čeka i po pola sata, a nekad da prođu i po 3 u roku od 5 minuta pa onda opet rupa.
 
Ја мислим да је проблем тог дела града управо у томе што не постоји НОРМАЛНА линија. Увођење нових кружних назови линија би само делимично, или чак не уопште решило ситуацију.

Ако мене питате, једино што може решити проблем је нормализовање једне од линија које иду туда, или увођење нове линије, на којој аутобуси неће обилазити пола планете да би те довели негде.

Нова траса линије 74 и нова линија која покрива изостављени део трасе и део трасе линије 35
 
Ovim rešenjem za 74 se ne dobija ništa. 74 treba skratiti do Omladinskog stadiona, a neku drugu , kraću liniju staviti (preusmeriti) kroz Mirijevski bulevar.
 
Дугачке линије не треба да се завлаче у свако насеље и сваку уличицу него треба да имају нормалну праву трасу, да би кретање људи било брзо. Све најоптерећеније линије у граду су управо такве, људима је удобније да нечим иду без гомилетине кружења јер ће стићи брже.
 
74 је моджа линија која највише кружи и завлачи се. Миријеву требају смишљене линије. За везу са НБГ најлогичније је да имају линију која би ишла трасом 46 до Мостара, па онда прешла мост и ишла на Нови Београд и линију која би ишла Миријевским булеваром на Вишњичку, па даље право Деспота Стефана, Бранковом и преко моста на Нови Београд. После би те линије могле на НБГ да завршавају у блоковима, на Бежанији, или чак једна од њих да иде до Земуна. Трећа линија би била за везу са центром, без преласа реке, и ишла би трасом 27 до Трга, па онда на Дорћол на нову окретницу због планираног укидања окретнице на Тргу.
 
Управо о томе се ради. До Миријева постоји директна линија из 70% града, али ниједна нема једноставну трасу, осим типа 27, 27Е и 46. Све ово додато у скорије време је ужас
 
Pa pomenute tri linije i jesu nosioci prevoza u Mirijevu, a u tu grupu bi trebalo dodati i 79, kao jedinu smislenu liniju za deo Mirijeva u brdu, ulica Matice Srpske mislim. Tolike linije, a opet se ne može reći da je prevoz tako sjajan po mom iskustvu. Nije mi jasno zašto jedna 20-tica nema neki normalan interval tipično gradske linije. Nije da ne bi imala putnike ni da ide na 10 minuta. Eto već koliko godina imaju i 25P i 74, al opet su to retke i ne preterano pouzdane linije. 25P i nekako i pored slabog intervala, al zato je 74-tka poprilično nepouzdana, i još je puste da ide u krug preko Zvezdare, kao da već nema dovoljno komplikovanu trasu. Baš kao što reče i Došljak, Mirijevu ne treba ne znam koliko linija, al moraju biti smislene. Ako bi se 27E ponovo prebacila na zglob, dal bi možda bilo izvodljivo nju pustiti preko Mirijevskog bulevara? Ne znam dal bi za Dragoslava Srejovića bila dovoljna samo 27-ica. 74-tku bi definitvno trebalo vratiti na Bogosloviju, dok 25P može i da ostane na postojećoj trasi. No, verujem da je ipak bolje pustiti neku novu liniju Mirijevskim bulevarom, nego li preusmeriti 27E, recimo, ali se bojim da nadležni ne puštaju neku novu liniju sa većim brojem vozila iz nama dobro znanih razloga. Zato i imamo nemali broj primera linija, koje produženjem poprilično izgube na funkcionalnosti i pouzdanosti. A i kad se uvede neka nova linija, njen interval retko bude adekvatan.
 
Не треба пребацивати 27Е на Миријевски булевар никако, баш због тога што је она носиоц превоза тамо. И не ради се чак ни о зглобним аутобусима. Када би 25П и 74 функционисале нормално, соло аутобуси били би довољни тамо.
 
Миријево има проблем географске природе - правца је север-југ, а најдиректнија веза са центром је преко Звездаре која је стрма на ту страну, што је опет решиво али лудачки скупо јер би морале огромне експропријације да се раде

Један део решења је наравно да се уведе трамвај долином као што је плански предвиђено, тунел до Устаничке, и тролејбус низ Милана Ракића а можда и преко Мите Ружића из Учитељског. Опет, скупо, мада опет у плану

25П има проблем зван Врачар и Душановац, то да се реши и квалитет би скочио одмах
 
Aко би се 27Е пребацио на Вишњичку и Миријевски булевар онда би 25П требало пребацити на Драгослава Срејовића што и има логике.
 
Sve ovo što spominjete oko Mirijevskog bulevara i samog Mirijeva sam već spominjao u predlogu reorganizacije linija od prošle godine. Ovo je samo jedan mali deo toga.

27E menja numeraciju u 86 i prebacuje se u Mirijevski bulevar. Produžava se do okretnice u Pohorskoj, i preko Bulevara Nikole Tesle i Bulevara Maršala Tolbuhina. Linija zadržava isti broj vozila ali menja pogon i postaje ponovo zglobna linija.
25P se preusmerava preko Ćalija do Omladinskog stadiona trasom 27E i menja režim rada tako što postaje ekspres linija.
74 se skraćuje do Omladinskog stadiona.

46 se preusmerava preko Gazele do druge petlje kod Arene, pa dalje Španskih boraca, Bulevar Crvene armije, Omladinskih brigada do okretnice u blok 70A.
 
И губи се веза Омладински стадион - Деспота Стефана, и уводи још већа копија 16, 35 и 95. Миријевски булевар губи везу са пола града зарад везом са центром, и линија ће због гужви у центру/тунелу и на Новом Београду поново бити непоуздана ---> ништа није решено
 
Колико су битне баш веза Деспота Стефана са омладинским (са овим соло возилима препуним од обе друге станице 27Е) и веза Миријевског булевара са Врачаром, Лекиним брдом, Душановцем и Јерковићем? А ту су и 25 и 32Е са могућности преседања у Вишњичкој. Да ли је битније имати функционалну линију или да све буде покривено и повезано па како ради ради? У Солетовом предлогу нисам за продужетак 27Е, већ за његово скраћивање поново до Трга републике, а 27 да се продужи на НБГ пошто је много функционалније да 27Е са окретнице крене право у Деспота Стефана на семафору код дома војске него да скреће десно у Дечанску (једном сам ту путовао 20 минута до окретнице до Пионирског парка), а 27 да са НБГ скреће из тунела десно (ти од линија сада ради само ЕКО1) а да у смеру ка тунелу иде преко Теразија као и данас па десно ка тунелу из Македонске (један али битан семафор мање од поласка са Трга).
 
Ovaj predlog sam namerno dao, uzimajući u obzir to što je u planu ukidanje Trga republike, između ostalog. A prema nekoj računici koju sam pravio, razlika u sadašnjoj trasi 27E i mojoj predloženoj je u par minuta.
Što se tiče gubitka vezi, meni kao korisniku ne znači ništa da imam direktnu vezu ka nečemu , ako je to krajnje nepouzdano i potencionalno čekanje i po 30 minuta. Ali kada se samo setim slučaja 26 i okretnice u Braće Jerković... Zima je, stoje ljudi napolju i smrzavaju se pola sata, gunđajući kako stvarno nema smisla ovo što se radi i što nema tako dugo 26. Kada je neki čovek predložio da se pređe na 18, jer su prošle 3 ili 4 za to vreme što se čeka, ljudi nisu hteli uopšte da prelaze jer zašto bi to radili kada imaju direktnu vezu. A nije da je ovo retka situacija, već više učestali primer. I da, manite me onih priča kako je presedanje krajnje nepouzdano i da zato ljudi ne žele da rizikuju, kada je danas maltene svejedno da li čekaš direktnu vezu ili presedaš. Gotovo da ne postoji neka ušteda u vremenu, izuzev u slučajevima gde ne postoji alternativa pa moraš da čekaš koliko god da treba.
 
27Е је смислена таква каква јесте сада и не треба је мењати. Не знам да ли сте некад у животу видели колико људи иде из Деспота Стефана у Драгослава Срејовића и даље ка том делу Миријева пре Матице српске.
Одређени број људи је користи само да се спусти до Омладинског стадиона, али је свакако број људи који смислено користи ту линију огроман
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705284#p705284:4ba8tz9x je napisao(la):
solecar » Sre Feb 05, 2020 12:40 pm[/url]":4ba8tz9x]Ovaj predlog sam namerno dao, uzimajući u obzir to što je u planu ukidanje Trga republike, između ostalog. A prema nekoj računici koju sam pravio, razlika u sadašnjoj trasi 27E i mojoj predloženoj je u par minuta.
Što se tiče gubitka vezi, meni kao korisniku ne znači ništa da imam direktnu vezu ka nečemu , ako je to krajnje nepouzdano i potencionalno čekanje i po 30 minuta. Ali kada se samo setim slučaja 26 i okretnice u Braće Jerković... Zima je, stoje ljudi napolju i smrzavaju se pola sata, gunđajući kako stvarno nema smisla ovo što se radi i što nema tako dugo 26. Kada je neki čovek predložio da se pređe na 18, jer su prošle 3 ili 4 za to vreme što se čeka, ljudi nisu hteli uopšte da prelaze jer zašto bi to radili kada imaju direktnu vezu. A nije da je ovo retka situacija, već više učestali primer. I da, manite me onih priča kako je presedanje krajnje nepouzdano i da zato ljudi ne žele da rizikuju, kada je danas maltene svejedno da li čekaš direktnu vezu ili presedaš. Gotovo da ne postoji neka ušteda u vremenu, izuzev u slučajevima gde ne postoji alternativa pa moraš da čekaš koliko god da treba.

E, ali ako uđu na okretnici, zagarantovano im je mesto da sednu, a s druge strane čim moraju da presedaju skoro sigurno će u drugom busu stajati :D
 
Ti se izgleda nisi vozio sa 50 kada tvrdiš da je zagarantovano mesto za sedenje na početnoj. :D
 
Зависи од доба дана, али пре него што дође до Шумица чак се и деси да има места. Е сад после кад креће са Бановог то не знам како буде
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705385#p705385:13xqeqa8 je napisao(la):
SRBO » Сре Феб 05, 2020 4:03 pm[/url]":13xqeqa8]Зависи од доба дана, али пре него што дође до Шумица чак се и деси да има места. Е сад после кад креће са Бановог то не знам како буде
Зависи, некад се напуни већ код Јулиног брда, а некад тек код Паунове(Бањице), зависи од ситуације до ситуације. И када се напуни код Јулиног, углавном је није било преко 15 минута или нема 37. Доста се преклапа са 37, малтене 37 купи путнике до Миљаковца. А и 89 ту вади просек до Пилота Михајла Петровића.
 
Vrh