solecar » 07 Jun 2019 22:40[/url]":2ijs0bgj]
Evo nekih mojih razmišljanja , što od ranije , što trenutno. Predlozi i mišljenja dobrodošli.
Legenda:
nova linija
promena trase
pretvaranje u ekspres liniju
dodatno ubrzanje ekspres linije
17L Slavija (Birčaninova) – Novi Beograd (Paviljoni)
- Linija bi radila u ekspres režimu i to samo u vreme špica. Od Sava centra do GO Novi Beograd bi išla trasom linije 18.
- Solo sa većim brojem vozila i češća ili zglobna sa manje vozila i ređa, vaše mišljenje
1. Slavija (Birčaninova)
2. Franše D’Eperea (autoput)
3. Deligradska
4. Mostar (gornji nivo)
5. Sava centar (autoput)
6. Bulevar Zorana Đinđića (Omladinskih brigada)
7. GO Novi Beograd (Omladinskih brigada)
8. Bulevar Maršala Tolbuhina
9. Novi Beograd (Paviljoni)
25P Mirijevo IV – Kumodraž /Stepina kuća/
- Linija bi radila u ekspres režimu uz minimalnu promenu trase
- Isti broj vozila , češći takt , veći broj polazaka
01. Mirijevo IV
02. Milivoja Perovića / Aleksandra Belića
03. Matice Srpske
04. Mirijevo II
05. Mirijevo
06. Vitezova Karađorđeve zvezde
07. Ladne vode
08. Šejkina
09. Pere Ćetkovića / Mirijevsko brdo
10. Marijane Gregoran
11. Pogon
12. Mirijevski bulevar
13. Vuka Vrčevića
14. Omladinski stadion
15. Vatrogasna komanda / Novo groblje
16. Dalmatinska
17. Vukov spomenik
18. Pijaca Kalenić
19. Južni bulevar
20. Dušanovac (pošta)
21. Ljubićka
22. Darvinova
23. Bulevar Peka Dapčevića
24. Voždovački kružni put
25. Pukovnika Petra Mišića
26. Dušana Jovanovića
27. Kumodraž II
28. Institut Torlak
29. Kalemarska
30. Oktobarska
31. MZ Kumodraž
32. Zemljoradnička
33. Kovačka
34. Kumodraž
26E Dorćol – Braće Jerković
- Linija bi radila celodnevno.
- Sa linije 26 bi se skinulo 5 vozila i prebacilo na novu liniju. Takt 14 minuta.
01. Dorćol
02. Despota Đurđa / Solunska
03. Dušanova
04. Trg republike
05. Pionirski park / Glavna pošta
06. Pravni fakultet
07. Tehnički fakulteti
08. Pijaca Kalenić
09. Južni bulevar
10. Dušanovac (pošta)
11. Jovana Bijelića
12. Dragice Končar 1
13. Dragice Končar
14. Braće Jerković
32E Trg republike - Višnjica
- Pretvaranje u pravu ekspres liniju.
- Isti broj vozila , češći takt , veći broj polazaka.
01. Trg republike
02. Džordža Vašingtona
03. Cvijićeva
04. Centar za kulturu „Vlada Divljan“
05. Vuka Vrčevića
06. Mirijevski bulevar
07. Marina
08. Višnjička banja
09. Despotovačka
10. Lovačka
11. Višnjica
48E Pančevački most – Miljakovac III
- Linija bi radila celodnevno.
- Sa linije 48 bi se skinulo 6 vozila i prebacilo na novu liniju. Takt 10 minuta.
01. Pančevački most
02. Dunav stanica
03. Centar za kulturu „Vlada Divljan“
04. Hala Pionir
05. Cvijićeva
06. 27. marta
07. Pravni fakultet
08. Slavija (Bulevar oslobođenja)
09. Franše D’Eperea
10. Trg Oslobođenja
11. Paunova
12. Pet solitera
13. Srpskih udarnih brigada
14. Kanarevo brdo
15. Slavoljuba Vuksanovića
16. Narodnog heroja Velizara Stankovića
17. Miljakovac II
18. Nikole Marakovića
19. Miljakovac III
53E Zeleni venac – Vidikovac
Ovde prepuštam vama da kažete svoje mišljenje , da li da radi celodnevno ili samo u špicu , da li da se dodaju vozila za nju ili da se skinu sa postojeće linije 53 i koliko , koje stanice da koristi... Nikako nisam uspeo da pronađem rešenje koje bilo adekvatno.
56E Zeleni venac – Petlovo brdo
- Linija bi radila samo u vreme špica.
- Sa linije 56 bi se skinula 4 vozila i prebacilo na novu liniju. Takt 18 minuta. Moguća i kombinacija sa ukidanjem 56L i prebacivanjem vozila sa iste na 56E , čime se dobija takt od 12 minuta sa 6 vozila.
01. Zeleni venac
02. Vaznesenjska crkva / Nemanjina
03. Miloša Pocerca
04. Mostar
05. Sajam
06. Čukarica / Ada Ciganlija
07. Žarkovo
08. Kneževac
09. Labudovo brdo
10. XI krajiške divizije / Serdar Janka Vukotića
11. Generala Zgonjanina
12. Milorada Draškovića
13. Rasinska
14. Petlovo brdo
70 Bežanijska kosa – IKEA
- Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno.
- Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija.
01. Bežanijska kosa
02. Milana Vujaklije
03. Marka Ristića
04. Ljubinke Bobić
05. Nikole Dobrovića
06. ŽS Tošin bunar
07. Milutina Milankovića
08. Studentski grad
09. Narodnih heroja
10. Bulevar umetnosti / Crkva svetog Dimitrija
11. Sava centar
12. Mostar (gornji nivo)
13. Deligradska
14. Franše D’Eperea (autoput)
15. DZ Voždovac
16. Toplice Milana / Vladimira Tomanovića
17. Pogon Kosmaj
18. Tranšped
19. IKEA
302 Ustanička – Grocka - Begaljica
- Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno.
- Od Ustaničke pa do stanice Bare ne bi koristila ni jedno stajalište , a dalje sva stajališta. Na ovaj način se linija rasterećuje jer bi je koristili samo korisnici kojima je jedini prevoz. Da li ostaviti isti broj vozila ili smanjiti i za koliko , pa višak rasporediti na druge linije poteza 300 , prepuštam vama.
303 Cvetkova pijaca – Zaklopača - Vrčin
- Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno i bila produžena do Cvetkove pijace.
- Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Od Cvetkove pijace pa do stanice Bare ne bi koristila ni jedno stajalište , a dalje sva stajališta. Na ovaj način se linija rasterećuje jer bi je koristili samo korisnici kojima je jedini prevoz.
401 Slavija /Birčaninova/ – Pinosava
402 Slavija /Birčaninova/ – Beli potok
- Obe linije bi radile u ekspres režimu celodnevno.
- Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Od Slavije do Autokomande bi koristila sva stajališta , a onda preskakala sva stajališta do Banjice , odakle bi dalje stajala na svim stajalištima. Umesto stajališta Crkva Vasilija Ostroškog u smeru ka Avali , linije bi koristiler stajalište Lastinih linija po prelasku raskrsnice sa Crnotravskom ulicom. Na ovaj način se dobija bolja povezanost sa samim naseljem Banjica.
405 Voždovac – Ripanj – Glumčevo brdo
- Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno.
- Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Linija bi koristila sva stajališta duž Banjice , a odatle pa sve do odvajanja za Ripanj svega nekoliko stanica , a od skretanja za Ripanj sva stajališta do Glumčevog brda. Druga varijanta je da se pola vozila sa linije 405 prebaci na novu liniju 405E , koja bi radi po režimu u prvoj varijanti.
408 Voždovac – Trešnja – Ralja
- Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno.
- Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Linija bi koristila sva stajališta duž Banjice , a odatle pa sve do skretanja za Kragujevački put svega nekoliko stanica , a od skretanja za za Kragujevački put sva stajališta do Ralje.
604 Novi Beograd /Blok 45/ – Preka kaldrma
605 Novi Beograd /Blok 45/ – Progar
- Obe linije bi radile u ekspres režimu celodnevno.
- Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Od bloka 45 do centra Surčina bi stajali nas svega nekoliko stajališta , a odatle do perifernih terminusa bi koristile sva stajališta.
706 Zeleni venac – Batajnica
- Linija se dodatno ubrzava.
- Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija.
01. Zeleni venac
02. Džona Kenedija
03. Zemun (pošta) / RK Beograd
04. Zemun (Gornji grad)
05. Galenika Magmasil
06. Coca - cola
07. Belarička
08. Batajnica (ulaz)
09. Maksima Brankovića
10. Braće Smiljanić / Majke Jugovića
11. Batajnica (centar)
12. Posavska
13. Drage Mihajlovića
14. Dalmatinskih brigada
15. Batajnica
707 Zeleni venac – Male pruge – Zemun polje
- Linija se dodatno ubrzava.
- Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Linija bi na delu od Zelenog venca do Nove Galenike koristila samo stajališta RK Beograd i Zemun (Novi grad). Od Nove Galenike do Zemun polja bi koristila sva stajališta.