Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694476#p694476:30n030dq je napisao(la):
markomarinkovic » 01 Јан 2020, 10:15[/url]":30n030dq]Počev od 01.01.2020. stupa na snagu novi red vožnje na liniji 42.
PS: Promenjen je samo red vožnje vezan za radni dan.
Не разумем се добро у редове вожње, шта се променило и надам се да је туража повећана.
 
Da je linija 11 ostala na trasi preko Milentija Popovića i Starog savskog mosta, a da je pojačana, ljudi bi je znatno više koristili kao alternativu.
 
Djole Pevcanin":2v8bdwmx je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694476#p694476:2v8bdwmx je napisao(la):
markomarinkovic » 01 Јан 2020, 10:15[/url]":2v8bdwmx]Počev od 01.01.2020. stupa na snagu novi red vožnje na liniji 42.
PS: Promenjen je samo red vožnje vezan za radni dan.
Не разумем се добро у редове вожње, шта се променило и надам се да је туража повећана.
Kako sam ja razumeo vozila se neće isključivati oko 19h nego će se isključivati oko 22h tako da su povećana vremena po smeru kretanja i polasci su produženi svi osim jednog koji će ostati kraći kao i do sada i završavati tako nešto oko 19h.
 
Шта мислите да се уведе линија 33Л Ж.ст. Панчевачки мост - Трошарина са зглобним возилима како би се растеретиле 33 и 48?
 
Mislim da bi Tramvaji bili još prazniji. 14 ne bi imao smisla, ukinuli bi i vozila bi prebacili na liniju broj 6.


Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Имаш право, боље онда размишљати о проширењу трамваја од 27. марта низ Старине Новака, Цвићићеву лево и Понекареову до Панчевца, или још боље из Цвијићеве у Деспота Стефана ка Вишњичкој па све до Роспи Ћуприје. Таман да трамвај преузима путнике са 95/96, 23/16, 35, 43 који неретко преседају на 33/48 ка Славији или Правном. Опет, портал тунела код СУПа умањује ту могућност нажалост.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695571#p695571:o05eu3da je napisao(la):
Дошљак » Нед Јан 05, 2020 10:55 am[/url]":o05eu3da]Шта мислите да се уведе линија 33Л Ж.ст. Панчевачки мост - Трошарина са зглобним возилима како би се растеретиле 33 и 48?

Ја мислим да 33 и 48 треба да се скрате минимум до Славије и остави линија Панчевачки мост - Франш или нешто слично. Поготово када би воз радио нормално. 33 и 48 су чиста глупост.
 
Treba skratiti 401 i 402 do okretnice Tramvaja, 33 nekako napraviti u zglob čisto da bi postojala alternativa a i zbog Kumodraža, 48 ne bi dirao.
Samo da kažem da se meni dešavalo da dok sam živelo u soliteru u Crnotravskoj (Trošarina skoro) da odem na stanicu kod Crkve i čekam 47,48,401,402 i na kraju vidim na aplikaciji da neće ništa skoro i odem peške do FON-a...

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695591#p695591:vzczne2d je napisao(la):
Fića » Нед Јан 05, 2020 11:34 am[/url]":vzczne2d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695571#p695571:vzczne2d je napisao(la):
Дошљак » Нед Јан 05, 2020 10:55 am[/url]":vzczne2d]Шта мислите да се уведе линија 33Л Ж.ст. Панчевачки мост - Трошарина са зглобним возилима како би се растеретиле 33 и 48?

Ја мислим да 33 и 48 треба да се скрате минимум до Славије и остави линија Панчевачки мост - Франш или нешто слично. Поготово када би воз радио нормално. 33 и 48 су чиста глупост.

Нису баш глупост, корисне су то линије, само са лошим возилима. Нeка ме неко исправи ако грешим, али чини ми се да сама 48 и нема препреку да на њој саобраћају зглобна возила као што је случај са 33.
 
Nema, ali nema ni potrebe za zglobom jer posle autokomande nema gužve i nije radio zglob ni kad je držao Gsp. Po Miljakovcu je 48 skoro uvek poluprazna.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Problem za pretvaranje iz solo u zglobnu zglobnu 33 je što tamo gde se linija okreće u Kumodražu, ima uski deo naselja i okretanje je moguće jedino kao u Višnjici što rade 32 i 32E, u rikverc u poprečnu ulicu. Taj deo naselja Kumodraž se nadovezuje na Stražarsku kosu, koja je trenutno širine taman za minibus
 
Kad se Kumodraz i Veljko Vlahovic povezu jednom sirokom kvalitetnom saobracajnicom, te uske okretnice u Kumodrazu ce biti proslost... ne znam da li je gore gde okrece 25 p ili 33....ono je uzas...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Mислим да зглоб није радио зато што је линију држао Космај, а пар пута је и било зглобова, када су били на позајмици у Космају. Можда је по Миљаковцу празан, али моје неко искуство са 48 и 33 од Деспота Стефана до Славије и Франша јесте да су увек пуни.

Познат ми је проблем са 33, зато ми је за њу пала на памет нека локална линија. Можда чак и до Прокопа. Знам да линија Панчевац-Прокоп може да звучи као дуплирање трасе БГ воза, али Прокоп фале линије које би доводиле путнике директно из града до њега.
 
Ja bih pre 33A Kumodraž - Prokop. Čini mi se da je Karlo sponjinao ovu varijantu. Za povezivanje sa centrom neke druge varijante i linije.
 
Нa 48 cy paдили ИK-201, кaд cy билy y Kocмajy пpe 5 гoдинa. Paдили cy и нa 25П, 47, 50 и нa нe
Бeз пpoблeмa мoгy и нa 48 дa идy coлapиcи,
 
Po meni nema potrebe za tako nečim, najveći problem na 48 je od Pančevca do Pravnog, a posle je sve okej

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Nema potrebe za zglobom na 48, uvek prazna na potezu Banjica-Franš, kontam i pre toga. U suprotnom pravcu zna da bude puna do Banjice ponekad, ali češće samo do pravnog.
Odlična je za nas studente sa fona, pravnog, fpna, tehničkih...

33 s druge strane je uvek pun kroz vojvode stepe, bar to znam..

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Треба зглоб на 47 јер су тамо велике гужве нарочито радним данима.
 
Ja sam čekao 47 kod crkve u Rakovici i jedva sam se ugurao u bus..

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
I ona je od Banjice do Slavije prazna.
Ima dosta problematičnijih linija da se ne lažemo.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695611#p695611:3u073m6t je napisao(la):
Дошљак » Нед Јан 05, 2020 12:33 pm[/url]":3u073m6t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695591#p695591:3u073m6t je napisao(la):
Fića » Нед Јан 05, 2020 11:34 am[/url]":3u073m6t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695571#p695571:3u073m6t je napisao(la):
Дошљак » Нед Јан 05, 2020 10:55 am[/url]":3u073m6t]Шта мислите да се уведе линија 33Л Ж.ст. Панчевачки мост - Трошарина са зглобним возилима како би се растеретиле 33 и 48?

Ја мислим да 33 и 48 треба да се скрате минимум до Славије и остави линија Панчевачки мост - Франш или нешто слично. Поготово када би воз радио нормално. 33 и 48 су чиста глупост.

Нису баш глупост, корисне су то линије, само са лошим возилима. Нeка ме неко исправи ако грешим, али чини ми се да сама 48 и нема препреку да на њој саобраћају зглобна возила као што је случај са 33.

Да, слажем се наравно да су корисне. Али што се тиче организованости и свега осталог - ужас. Требало би оставити једну (48) са зглобним возилима а 33 оставити као везу Кумодража са њом и трамвајима. До Славије из Кумодража остаје 39 ако неком треба, трамвај ће добити неку улогу. Овако само имамо линију која је лоше организована и беспотребно трошење пара (дуплирање трамваја аутобусем) и додатно загађење ваздуха.

А што се тиче 47, ја бих пре потенцирао воз из Ресника (наравно, када би интервали били нормални) и оставио бих 47 само од Бањице до Ресника и 48 са зглобнм возилима без измене.
 
Зглоб на 59 и решена ствар.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
На 59 не преседа гомила људи која долази 400х линијама из правца Авале, а и са зглобовима на 48 би се ситуација између Славије и Панчевачког моста поправила. И генерално део трасе 59ке преузимају троле ка центру.
Слажем се да је и она једна од линија на којима су потребни зглобни аутобуси, али мислим да је 48 реалнија прича.
 
Нa Mиљaкoвцy 2 и 3 je пoтpeбнa линиja дo Bидикoвцa, jeднa oд линиja нпp 521 или eвeнтyaлнo 532 дa ce пpoдyжe дo Mиљaкoвцa 3, тpacoм 59, тaмaн дa ce pacтepeти 50 и 59 гдe je нeмoгyћe дa ce yђe y ayтoбyc вpлo чecтo, a и caмa 59 идe нepeткo oд 5 coлитepa дo Cлaвиje ca нe вишe oд 15 пyтникa. Tимe би ce пpви пyт, пocлe 50 гoдинa кoликo пocтojи Mиљaкoвaц 2, ocтвapилa вeзa кoja би мнoгo знaчилa гpaђaнимa. C дpyгe cтpaнe нe гyби ce вeзa ca 23,37,53,56 и 89.

505Л би ce yкинyлa y oвoм cлyчajy, a 34 би ce пpoдyжилa дo Mиљaкoвaчкиx cтaзa, и oнaкo нeмa штa дa paди y Пepe Beлимиpoвићa. 48 je oк линиja, ниje cjajнa aли имa oдличнe пpeceдaчкe вeзe ca cвим дeлoвимa гpaдa. Oвo би билa нeкaквa дoбитнa кoмбинaциja зa Mиљaкoвaц 2 и 3.

He тpeбa зaнeмapити Bapeшкy и Жc Paкoвицy. Пpeycмepити 505 пpaвo пpeмa Жc Paкoвици и нeкaдaшњoj тpacи 504 дo Mиљaкoвцa 1. Уcклaдити peд вoжњe ca Бг-Boзoм. Eвeнтyaлнo joш jeднy линиjy пpeycмepити тyдa.
 
U DJP su odbili predlog za spajanje 34 i 505L uz obrazloženje da bi takva jedna linija zahtevala solo vozila, minimum, a da trasa to ne može da podrži.
Ranije sam predelagao liniju 505L od raskrsnice sa Vareškom produži poravo Vareškom do ŽS Rakovica, pa odatle Bul. patrijarha Pavla do opštine Rakovica, pa preko nadvožnjaka i Pilota Mihajla Petrovića do okretnice Cerak vinogradi. Linija 505 bi se preusmerila da od Miška Kranjca saobraća nekadašnjom trasom linije 504 do okretnice Miljakovac 1, čime bi se i Sunčani breg i Miljakovac povezali sa ŽS, a istovremeno bi bio poboljšan i prevoz u Vareškoj, ali i vraćen prevoz u deo ulice koji ju je izgubio premeštanjem linije 504 na Vidikovac.
Linija 59 je svakako za zglob, zato što se vrlo često dešava da duž Banjice , Kanarevog brda i Miljakovca bude problem da se uđe, a veliki broj ljudi izlazi na prve dve stanice po skretanju u Patrijarha Joanikija, i to dosta njih zna da se vozi još od Slavije. Jeste da zna da bude praznjikava od Slavije do Banjice, ali vrlo često i da se već kod Hrama dobrano napuni , pa teraj do Vidikovca. Moje lično mišljenje, na osnovu onoga što sam video, je da liniju 59 više koriste Vidikovčani i stanovnici Labudovog brda nego stanovnici Petlovog brda, koji su nekako više orijentisani na 56. Ovo naravno ne znači da je 59 praznjikava na Petlovom brdu, nego da jednostavno više ljudi ulazi u 56 nego u 59.

Evo i jednog mog predloga od ranije, čisto podsećanja radi i rešenja problema, koliko toliko, na osnovu nekih mojih razmišljanja i predloga drugih forumaša.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628466#p628466:2ijs0bgj je napisao(la):
solecar » 07 Jun 2019 22:40[/url]":2ijs0bgj]
Evo nekih mojih razmišljanja , što od ranije , što trenutno. Predlozi i mišljenja dobrodošli.

Legenda:
nova linija
promena trase
pretvaranje u ekspres liniju
dodatno ubrzanje ekspres linije


17L Slavija (Birčaninova) – Novi Beograd (Paviljoni)

  • Linija bi radila u ekspres režimu i to samo u vreme špica. Od Sava centra do GO Novi Beograd bi išla trasom linije 18.
  • Solo sa većim brojem vozila i češća ili zglobna sa manje vozila i ređa, vaše mišljenje
1. Slavija (Birčaninova)
2. Franše D’Eperea (autoput)
3. Deligradska
4. Mostar (gornji nivo)
5. Sava centar (autoput)
6. Bulevar Zorana Đinđića (Omladinskih brigada)
7. GO Novi Beograd (Omladinskih brigada)
8. Bulevar Maršala Tolbuhina
9. Novi Beograd (Paviljoni)

25P Mirijevo IV – Kumodraž /Stepina kuća/

  • Linija bi radila u ekspres režimu uz minimalnu promenu trase
  • Isti broj vozila , češći takt , veći broj polazaka
01. Mirijevo IV
02. Milivoja Perovića / Aleksandra Belića
03. Matice Srpske
04. Mirijevo II
05. Mirijevo
06. Vitezova Karađorđeve zvezde
07. Ladne vode
08. Šejkina
09. Pere Ćetkovića / Mirijevsko brdo
10. Marijane Gregoran
11. Pogon
12. Mirijevski bulevar
13. Vuka Vrčevića
14. Omladinski stadion
15. Vatrogasna komanda / Novo groblje
16. Dalmatinska
17. Vukov spomenik
18. Pijaca Kalenić
19. Južni bulevar
20. Dušanovac (pošta)
21. Ljubićka
22. Darvinova
23. Bulevar Peka Dapčevića
24. Voždovački kružni put
25. Pukovnika Petra Mišića
26. Dušana Jovanovića
27. Kumodraž II
28. Institut Torlak
29. Kalemarska
30. Oktobarska
31. MZ Kumodraž
32. Zemljoradnička
33. Kovačka
34. Kumodraž

26E Dorćol – Braće Jerković

  • Linija bi radila celodnevno.
  • Sa linije 26 bi se skinulo 5 vozila i prebacilo na novu liniju. Takt 14 minuta.
01. Dorćol
02. Despota Đurđa / Solunska
03. Dušanova
04. Trg republike
05. Pionirski park / Glavna pošta
06. Pravni fakultet
07. Tehnički fakulteti
08. Pijaca Kalenić
09. Južni bulevar
10. Dušanovac (pošta)
11. Jovana Bijelića
12. Dragice Končar 1
13. Dragice Končar
14. Braće Jerković

32E Trg republike - Višnjica

  • Pretvaranje u pravu ekspres liniju.
  • Isti broj vozila , češći takt , veći broj polazaka.
01. Trg republike
02. Džordža Vašingtona
03. Cvijićeva
04. Centar za kulturu „Vlada Divljan“
05. Vuka Vrčevića
06. Mirijevski bulevar
07. Marina
08. Višnjička banja
09. Despotovačka
10. Lovačka
11. Višnjica

48E Pančevački most – Miljakovac III

  • Linija bi radila celodnevno.
  • Sa linije 48 bi se skinulo 6 vozila i prebacilo na novu liniju. Takt 10 minuta.
01. Pančevački most
02. Dunav stanica
03. Centar za kulturu „Vlada Divljan“
04. Hala Pionir
05. Cvijićeva
06. 27. marta
07. Pravni fakultet
08. Slavija (Bulevar oslobođenja)
09. Franše D’Eperea
10. Trg Oslobođenja
11. Paunova
12. Pet solitera
13. Srpskih udarnih brigada
14. Kanarevo brdo
15. Slavoljuba Vuksanovića
16. Narodnog heroja Velizara Stankovića
17. Miljakovac II
18. Nikole Marakovića
19. Miljakovac III

53E Zeleni venac – Vidikovac

Ovde prepuštam vama da kažete svoje mišljenje , da li da radi celodnevno ili samo u špicu , da li da se dodaju vozila za nju ili da se skinu sa postojeće linije 53 i koliko , koje stanice da koristi... Nikako nisam uspeo da pronađem rešenje koje bilo adekvatno.

56E Zeleni venac – Petlovo brdo

  • Linija bi radila samo u vreme špica.
  • Sa linije 56 bi se skinula 4 vozila i prebacilo na novu liniju. Takt 18 minuta. Moguća i kombinacija sa ukidanjem 56L i prebacivanjem vozila sa iste na 56E , čime se dobija takt od 12 minuta sa 6 vozila.
01. Zeleni venac
02. Vaznesenjska crkva / Nemanjina
03. Miloša Pocerca
04. Mostar
05. Sajam
06. Čukarica / Ada Ciganlija
07. Žarkovo
08. Kneževac
09. Labudovo brdo
10. XI krajiške divizije / Serdar Janka Vukotića
11. Generala Zgonjanina
12. Milorada Draškovića
13. Rasinska
14. Petlovo brdo

70 Bežanijska kosa – IKEA

  • Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija.
01. Bežanijska kosa
02. Milana Vujaklije
03. Marka Ristića
04. Ljubinke Bobić
05. Nikole Dobrovića
06. ŽS Tošin bunar
07. Milutina Milankovića
08. Studentski grad
09. Narodnih heroja
10. Bulevar umetnosti / Crkva svetog Dimitrija
11. Sava centar
12. Mostar (gornji nivo)
13. Deligradska
14. Franše D’Eperea (autoput)
15. DZ Voždovac
16. Toplice Milana / Vladimira Tomanovića
17. Pogon Kosmaj
18. Tranšped
19. IKEA

302 Ustanička – Grocka - Begaljica

  • Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno.
  • Od Ustaničke pa do stanice Bare ne bi koristila ni jedno stajalište , a dalje sva stajališta. Na ovaj način se linija rasterećuje jer bi je koristili samo korisnici kojima je jedini prevoz. Da li ostaviti isti broj vozila ili smanjiti i za koliko , pa višak rasporediti na druge linije poteza 300 , prepuštam vama.

303 Cvetkova pijaca – Zaklopača - Vrčin

  • Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno i bila produžena do Cvetkove pijace.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Od Cvetkove pijace pa do stanice Bare ne bi koristila ni jedno stajalište , a dalje sva stajališta. Na ovaj način se linija rasterećuje jer bi je koristili samo korisnici kojima je jedini prevoz.

401 Slavija /Birčaninova/ – Pinosava
402 Slavija /Birčaninova/ – Beli potok

  • Obe linije bi radile u ekspres režimu celodnevno.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Od Slavije do Autokomande bi koristila sva stajališta , a onda preskakala sva stajališta do Banjice , odakle bi dalje stajala na svim stajalištima. Umesto stajališta Crkva Vasilija Ostroškog u smeru ka Avali , linije bi koristiler stajalište Lastinih linija po prelasku raskrsnice sa Crnotravskom ulicom. Na ovaj način se dobija bolja povezanost sa samim naseljem Banjica.

405 Voždovac – Ripanj – Glumčevo brdo

  • Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Linija bi koristila sva stajališta duž Banjice , a odatle pa sve do odvajanja za Ripanj svega nekoliko stanica , a od skretanja za Ripanj sva stajališta do Glumčevog brda. Druga varijanta je da se pola vozila sa linije 405 prebaci na novu liniju 405E , koja bi radi po režimu u prvoj varijanti.

408 Voždovac – Trešnja – Ralja

  • Linija bi radila u ekspres režimu celodnevno.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Linija bi koristila sva stajališta duž Banjice , a odatle pa sve do skretanja za Kragujevački put svega nekoliko stanica , a od skretanja za za Kragujevački put sva stajališta do Ralje.

604 Novi Beograd /Blok 45/ – Preka kaldrma
605 Novi Beograd /Blok 45/ – Progar

  • Obe linije bi radile u ekspres režimu celodnevno.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Od bloka 45 do centra Surčina bi stajali nas svega nekoliko stajališta , a odatle do perifernih terminusa bi koristile sva stajališta.

706 Zeleni venac – Batajnica

  • Linija se dodatno ubrzava.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija.
01. Zeleni venac
02. Džona Kenedija
03. Zemun (pošta) / RK Beograd
04. Zemun (Gornji grad)
05. Galenika Magmasil
06. Coca - cola
07. Belarička
08. Batajnica (ulaz)
09. Maksima Brankovića
10. Braće Smiljanić / Majke Jugovića
11. Batajnica (centar)
12. Posavska
13. Drage Mihajlovića
14. Dalmatinskih brigada
15. Batajnica

707 Zeleni venac – Male pruge – Zemun polje

  • Linija se dodatno ubrzava.
  • Broj vozila bi ostao isti , a dobio bi se češći takt i pouzdanija linija. Linija bi na delu od Zelenog venca do Nove Galenike koristila samo stajališta RK Beograd i Zemun (Novi grad). Od Nove Galenike do Zemun polja bi koristila sva stajališta.
 
Vrh