Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Zanimljiv izbor trase. Razmišljao sam da li će ići gore na Stražarsku kosu, ali sam možda računao da su svesni da je to jedan od dela gradova gde prvo padne sneg, gde redovno ima magle. Zaista sam u čudu što su baš tu izabrali, posebno još zbog toga što prelaz iz Nikole Grulovića u Zabransku je užasan, čak i za kola. Ali, jasan je razlog zbog čega su uveli liniju.

A sada ću malo klasiku i pitati zašto onda ovde kod nas, ta famozna 312 koja je trebalo da spaja Leštane, Kaluđericu i Klenak, nije uvedena, kada je profil ulica isti, ako ne i bolji, od ove uvedene 312. Godinama idem kroz neke od tih ulica gde ide ova 312, posebno gore na Stražarskoj kosi, pa znam kakvo je realno stanje.
 
Otprilike onako kako sam i pretpostavljao, Ristin potok se trotoarise, a danas asfaltiran krak na spoju sa Cv cuprijom, zato su verovatno i pravili luk da bi minibus mogao da skrece iz pravca okretnice 20.slike su stare nekih nedelju dana, tad je jos uvek bila priprema...
KSmkxk4.jpg

Nadam se da ce ova ulica biti jednosmerna sve do spoja sa ulicom Milosev kladenac, jako nebezbedna za mimoilazenje, narocito kada su snezne padavine... Dakle Okretnica 20 pocetna-Cv cuprija- Ristin potok-Milosev kladenac-Nikole Grulovica- okretnica 308/38 ; smer B okretnica 308/Nikole Grulovica/Milosev kladenac/Investitorska/Cvetanova cuprija/ okretnica 20.
Super, jos jedna linija od nigde do nigde. Niti ce smanjiti pritisak na liniju 20, a samim tim na 29 i 18, a imamo priliku da napravimo liniju koja moze da veze potez 300, Mirijevo i ovaj kraj da bus vuce negde do trosarine,naselja Stepa Stepanovic (time smanji i pritisak na liniju 50 od Ustanicke do Svetozara Radojicica) i priblizi pesake turistickom terminusu ... da napomenem, Vml sa ovom dobija 4 linije od toga dve apsolutno beskorisne i prazne, 38 vozi promaju od Laste do okretnice 308, a ova nova vrti lokalno stanovnistvo u radijusu od 6-7 km.

Problem kod Investitorske ulice-po planplusu Pavla Savica vidite na slici, zaokruzeno zutom bojom, bandera mora ka crvenoj liniji posto vozila izlaze iz kanjona i zaklonjena su od coska ove zgrade kod pekare... tek tad moze neka bus linija, ovako je i za minibus pogibeljno za savijanje... isto kao savijanje 38 iz ulice Milosev Kladenac u Nikole Grulovica i obrnuto... Linija 20 i kruzna linija ovde su malo, mnogo je velik pritisak na 29 vec na pocetnoj stanici...
kRyKxL6.jpg
 
405 сасвим солидно функционише откад смо добили Кинезе и ИК-112ЛЕ. Међутим, један проблем и даље није решен - навика људи из насеља ближих граду (Јајинци поготово) да се гурају у крцате 405-ице, а иза иде било који празњикав бус (најчешће 401 или 402). И даље сам за то да се линија раздвоји на обичну 405 и 405Е. На 405 по садашњем стању ради 9 возила, када би се додало још једно и увела 405Е, било би по 5 возила на обичној 405 и 5 возила на 405Е. Трасу сам одавно предложио, нигде да не стаје од окретнице трола на Бањици па све до подножја Авале. Огроман проблем би се тиме решио, најкомичнији су ми они што улазе у Ристе Стефановића према граду, а окретница трола и 78 им је на 300-400 метара максимално.
 
Рипањац 405":3jb3rubc je napisao(la):
405 сасвим солидно функционише откад смо добили Кинезе и ИК-112ЛЕ. Међутим, један проблем и даље није решен - навика људи из насеља ближих граду (Јајинци поготово) да се гурају у крцате 405-ице, а иза иде било који празњикав бус (најчешће 401 или 402). И даље сам за то да се линија раздвоји на обичну 405 и 405Е. На 405 по садашњем стању ради 9 возила, када би се додало још једно и увела 405Е, било би по 5 возила на обичној 405 и 5 возила на 405Е. Трасу сам одавно предложио, нигде да не стаје од окретнице трола на Бањици па све до подножја Авале. Огроман проблем би се тиме решио, најкомичнији су ми они што улазе у Ристе Стефановића према граду, а окретница трола и 78 им је на 300-400 метара максимално.
Ista situacija je na 307 gde svi ljudi sa potezu 300 kao ludi nagrnu u 307, a posle tog autobusa ide još njih 5 praznih, ali mi je neverovatno kako uvek 307 ide prva pa onda svi ostali.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Рипањац 405":bu600ux7 je napisao(la):
405 сасвим солидно функционише откад смо добили Кинезе и ИК-112ЛЕ. Међутим, један проблем и даље није решен - навика људи из насеља ближих граду (Јајинци поготово) да се гурају у крцате 405-ице, а иза иде било који празњикав бус (најчешће 401 или 402). И даље сам за то да се линија раздвоји на обичну 405 и 405Е. На 405 по садашњем стању ради 9 возила, када би се додало још једно и увела 405Е, било би по 5 возила на обичној 405 и 5 возила на 405Е. Трасу сам одавно предложио, нигде да не стаје од окретнице трола на Бањици па све до подножја Авале. Огроман проблем би се тиме решио, најкомичнији су ми они што улазе у Ристе Стефановића према граду, а окретница трола и 78 им је на 300-400 метара максимално.
Боље цела 405 да буде експрес него да се шири забуна са 405 и 405Е.
 
Немој тако, има и из Рипња ко иде до Белог потока, па би му у том случају била кориснија обична. :wink: Поједини Рипањци чак имају картоне у јајиначком дому здравља.
 
Zašto bi se pravila zabuna kad već godinama rade nepostojeće linije 7l i 40l koje nemaju ni red vožnje, niti išta drugo

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Те 2 линије, као и трамвајска линија 9Л (Бањица 2 - Господарска механа) раде искључиво када је нешто ванредно (уклапање у туражу због неког удеса нпр. и сл). :wink: Има ту још Л-ова, али да их не наводим сада јер није ни тема, а и има их доста, гро њих (осим трамваја 3Л који је уведен прошле године као редовна линија до ЖС Топчидер и намењена је пре свега путницима возова који ту терминирају) ради у ванредним околностима.
 
Rade i kad nije ništa vanredno, desilo mi se da mi u 10 uveče dođe tramvaj 7l koji ide samo do Tašmajdana

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Preuređen sajt SJP. Sklonjene sa naslovne strane , iz prvog plana, izmene vezano za nove linije i promenu trasa, kao i za promene redova vožnji. Umesto toga, dominira fotografija IK LE autobusa. :roll:
 
И то у имагинарној црвено-плавој колор шеми.
 
Da li možda neko zna koliko je vozila angažovano vikendom na liniji 56?
 
Koja je fora s 95, tj koji je njen glavni problem?
Čekao sam je dosta puta kod ušća u smeru ka Delti, uvek dođe brzo (čekam maks 3-4 min) i dolazi puna. Juče situacija dolaze 2 zglobna autobusa, a u suprotnom smeru vidim još 2, sva 4 autobusa prepuna.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Нема никаквог проблема, траса јој је таква да покрива и повезује много великих насеља и важних објеката са центром и међусобно. У 2015. просечно ју је користило 85 хиљада путника дневно
 
Daxara":185tbiqx je napisao(la):
Koja je fora s 95, tj koji je njen glavni problem?
Čekao sam je dosta puta kod ušća u smeru ka Delti, uvek dođe brzo (čekam maks 3-4 min) i dolazi puna. Juče situacija dolaze 2 zglobna autobusa, a u suprotnom smeru vidim još 2, sva 4 autobusa prepuna.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
Problem je taj da se doseljuju ljudi sa raznih planinčuga, jer niko neće da živi na selu, svi hoće da budu Beograđani.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Људи се досељавају због потреба. Проблем је у великим мудрацима јавног саобраћаја и саобраћаја уопште којима је сасвим ок да инфраструктура, линије и возни парк остану на нивоу 1987. године.
 
Vinča307":qacwaeeb je napisao(la):
Daxara":qacwaeeb je napisao(la):
Koja je fora s 95, tj koji je njen glavni problem?
Čekao sam je dosta puta kod ušća u smeru ka Delti, uvek dođe brzo (čekam maks 3-4 min) i dolazi puna. Juče situacija dolaze 2 zglobna autobusa, a u suprotnom smeru vidim još 2, sva 4 autobusa prepuna.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
Problem je taj da se doseljuju ljudi sa raznih planinčuga, jer niko neće da živi na selu, svi hoće da budu Beograđani.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
S punim pravom, jer je situacija loša u Beogradu, zamisli kako je u drugim mestima.
Znači problem je kao i sa 50icom, 95 prolazi kroz previše naseljenih mesta.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Nije problem broj naselja kroz koja prolazi linija, već gužva u saobraćaju, ispadanja vozila iz turaže, isključenja... Ako nedostaje vozilo ispred, sledeće zbog gužve neminovno kasni, a ako je sledeći vozač spretniji, lako će stići prethodnika. Zato se javljaju vozila u konvoju. Nekad je bilo dozvoljeno preticanje (ili je bar tolerisano) pa bi to malo pomoglo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694397#p694397:2vwcn5zi je napisao(la):
Daxara » Уто Дец 31, 2019 6:09 pm[/url]":2vwcn5zi]
Vinča307":2vwcn5zi je napisao(la):
Daxara":2vwcn5zi je napisao(la):
Koja je fora s 95, tj koji je njen glavni problem?
Čekao sam je dosta puta kod ušća u smeru ka Delti, uvek dođe brzo (čekam maks 3-4 min) i dolazi puna. Juče situacija dolaze 2 zglobna autobusa, a u suprotnom smeru vidim još 2, sva 4 autobusa prepuna.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
Problem je taj da se doseljuju ljudi sa raznih planinčuga, jer niko neće da živi na selu, svi hoće da budu Beograđani.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
S punim pravom, jer je situacija loša u Beogradu, zamisli kako je u drugim mestima.
Znači problem je kao i sa 50icom, 95 prolazi kroz previše naseljenih mesta.

Sent from my MI 8 using Tapatalk

На 50 је број насеља кроз који линија пролази најмањи проблем. Линија спаја СВЕ, и једина је варијанта за кретање по јужном ободу града а да не идеш до центра, спаја 4 окретнице приградских линија и све остало. Најмањи проценат путника на линији 50 су људи који живе близу ње
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694340#p694340:1ke89err je napisao(la):
Дошљак » 31 Dec 2019 15:45[/url]":1ke89err]Људи се досељавају због потреба. Проблем је у великим мудрацима јавног саобраћаја и саобраћаја уопште којима је сасвим ок да инфраструктура, линије и возни парк остану на нивоу 1987. године.
Ti mudraci su nam dali "Novu mrežu linija", ali koju mi nismo prihvatili, i tu se sve završava, barem što se njih tiče. A suština je da bi smo sa tom mrežom dobili isto ono što imamo i sada, samo drukčije raspoređeno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694340#p694340:f5wlhzgm je napisao(la):
Дошљак » 31 Dec 2019 03:45 pm[/url]":f5wlhzgm]Људи се досељавају због потреба. Проблем је у великим мудрацима јавног саобраћаја и саобраћаја уопште којима је сасвим ок да инфраструктура, линије и возни парк остану на нивоу 1987. године.

Prvo da poželim svim forumašima srećnu 2020. godinu u nadi da će gradski oci konačno početi da misle. Rado bih rekao "živi bili pa videli rezultate", međutim posle godina preduzimanja promašenih akcija od strane gradskih vlasti teško da mogu ostati optimističan.

Mislim da na nesnosne gužve nemaju toliko uticaja migracije iz unutrašnjosti koliko povećanje stepena motorizacije uz istovremeno povećanje broja putovanja uopšte. Ljudi se mnogo više kreću - bilo privatnim automobilom ili javnim prevozom. Svake godine sve je više automobila u vožnji na ulicama što izaziva sve veći pad srednje brzine i pouzdanosti i pored toga što se paralelno tome broj putovanja sistemom javnog prevoza povećava.

Stoga svake godine prisustvujemo slikama sve većih gužvi kako u vozilima tako i u saobraćaju i pored toga što je kapacitet kako linija javnog prevoza tako i drumske infrastrukture ostao praktično nepromenjen decenijama.

Sa jedne strane linije javnog prevoza navodno ne mogu da se pojačaju zbog prevelikih gužvi, sa druge na zahtev nadležnih mogu biti pojačane preko noći iz ostavljanje iste boljke - malog kapaciteta (sa zgloba na češći solo umesto da su dodali još zglobova).

Što se kapaciteta JGP-a tiče tu je pored nedostatka metroa najbitniji faktor svakako neadekvatna mreža linija koja prvenstveno utiče na neiskorićen tramvajski podsistem, odnosno preopterećenje autobuskog podsistema premalog kapaciteta.
 
Počev od 01.01.2020. stupa na snagu novi red vožnje na liniji 42.
PS: Promenjen je samo red vožnje vezan za radni dan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=694325#p694325:124gb1og je napisao(la):
Daxara » Tue Dec 31, 2019 2:28 pm[/url]":124gb1og]Koja je fora s 95, tj koji je njen glavni problem?
Čekao sam je dosta puta kod ušća u smeru ka Delti, uvek dođe brzo (čekam maks 3-4 min) i dolazi puna. Juče situacija dolaze 2 zglobna autobusa, a u suprotnom smeru vidim još 2, sva 4 autobusa prepuna.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
Поента на 95 је што народ неће да користи трамваје по Новом Београду, тј. користе га уседелице који би да долазе кнапирано где год пођеш и дођеш, најбоља је ма колико год је чекао, и јесте препуна на трећој станици из Блока 45... Проблем саме линије знам да се никад неће решити, али у 90% има своје верне путнике!
 
Vrh