Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Тачно тако, приградске линије се ослањају на градске и то се упорно игнорише. Секретаријат за јавни превоз функционише по принципу сеци уши крпи дупе.
 
Jeste, ali kao što lepo rekoh, i jedno i drugo treba paralelno da se radi. A ne da sad čekam 100 godina dok se neko ne seti da vrati 28 ili 27L i sl., pa tek onda da radim nešto na nekom drugom potezu, jer to ne vodi nikuda. I gradske i prigradske linije rešavati istovremeno. Ako budem čekao da se reši problem gradskih linija, pre će se desiti da se one pogoršaju nego što će se poboljšati.
 
Проблем је у томе што цео, апсолутно цео потез 300, укључујићи и Врчинске 400х зависи од следећих линија:
1. 19 и 28 које не постоје
2. 40 и 77 које су заглављене у Кнеза Милоша и тунелу
3. 17 која је неподношљива због гужве на аутопуту
4. 29 која је у хаосу због укидања 19, и додатно оптерећена због скраћивања 21 и 22
5. Трамваја који су у том делу града основни, али најнепоузданији превоз.
6. 46, 55, 79 који такође имају гомилу уских грла и непредвидиви су
7. 50.
 
Kako god se okrene, potez 300 je najzapostavljeniji i najlosije organizovan od svih trocifrenih linija, i odavno Ustanicka ne vrsi lako, brzo i efektivno presedanje, niti 31, niti 29 funkcionisu kao sto su nekad. Sa 29 tek slede problemi, kako se Cv cuprija bude sirila, dakle jos jedna jaka linija treba tu da prolazi ali da ne ide trasom 29/20 vec da se grana ka Vozdovcu, a samim tim kada se takva linija napravi potez 300 nece gusiti npr liniju 50 od Ustanicke do Vojislava Ilica-31 do Autokomande, a drugo bice manje presedanja. Zato svaka sugestija racvanja linija sa poteza 300 treba da bude razmotrena a ne da cekamo 31 i 29 da se srede. Nece biti bolje, moze samo gore i nekima nije cilj da stignu do centra vec od oboda do oboda, a u vecini slucaja sada se stize probijanjem iz oboda kroz "grad" do oboda, a pojedina naselja deli samo jedno, dva brda..
 
Fića":3t9an4g3 je napisao(la):
Проблем је у томе што цео, апсолутно цео потез 300, укључујићи и Врчинске 400х зависи од следећих линија:
1. 19 и 28 које не постоје
2. 40 и 77 које су заглављене у Кнеза Милоша и тунелу
3. 17 која је неподношљива због гужве на аутопуту
4. 29 која је у хаосу због укидања 19, и додатно оптерећена због скраћивања 21 и 22
5. Трамваја који су у том делу града основни, али најнепоузданији превоз.
6. 46, 55, 79 који такође имају гомилу уских грла и непредвидиви су
7. 50.
Sve to stoji, ali ako se niko sa poteza 300 ne buni, onaj koji odlučuje će reći OK, njima je sve potaman, nema potrebe ni okolne linije sređivati, kao ni ove koje ih voze direktno do njihovih naselja.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696574#p696574:3t9an4g3 je napisao(la):
prigradski » 08 Jan 2020 14:41[/url]":3t9an4g3]Kako god se okrene, potez 300 je najzapostavljeniji i najlosije organizovan od svih trocifrenih linija, i odavno Ustanicka ne vrsi lako, brzo i efektivno presedanje, niti 31, niti 29 funkcionisu kao sto su nekad. Sa 29 tek slede problemi, kako se Cv cuprija bude sirila, dakle jos jedna jaka linija treba tu da prolazi ali da ne ide trasom 29/20 vec da se grana ka Vozdovcu, a samim tim kada se takva linija napravi potez 300 nece gusiti npr liniju 50 od Ustanicke do Vojislava Ilica-31 do Autokomande, a drugo bice manje presedanja. Zato svaka sugestija racvanja linija sa poteza 300 treba da bude razmotrena a ne da cekamo 31 i 29 da se srede. Nece biti bolje, moze samo gore i nekima nije cilj da stignu do centra vec od oboda do oboda, a u vecini slucaja sada se stize probijanjem iz oboda kroz "grad" do oboda, a pojedina naselja deli samo jedno, dva brda..
I to ka Voždovcu ima u tom mom predlogu, ali to kasnije. Trenutno radim nešto drugo, pa kad stignem postavljam.
 
Ја знам да се 57,65% људи из ГО Гроцка сигурно неће жалити ни на шта и никада.
 
Да, али ја мислим да је већи проблем лош превоз у граду. Да он за да ће после 304 моћи да преседа на нешто нормално, па и аутобуску линију која функционише како треба, можда и не би ишао колима. А овако, када зна да га после чека 50, па 17, па Душановац, па Газела, аутом је лакше
 
Ne bih se slozio da je daleko bitnije da gradske linije funkcionisu, za osobu is predgradja. Ja uvek daleko vise brinem da li ce meni doci autobus dole u Lestane, da li ce kasniti ili ce ranije krenuti, da li ce se pokvariti negde usput. Gradske linije su mi krajnje nebitne ako ja uopste nemam nacin da dodjem do njih. A ako neka od njih zakaze, srecom ima ih daleko vise i umem da se snadjem da kombinujem razlicite gradske linije kako bih dosao do cilja. Znaci, za osobu koja zivi u predgradju, daleko je znacajnije da linija (obratiti paznju na jedninu) funkcionise do grada, nego linije (mnozina) u gradu.
 
Да, само што од тих 306 и 311 зависи вас 10 хиљада из Лештана, што је 7 пута мање од људи колико дневно користи 31.
 
Hajde sad tih 70k sto koristi 31 kao da zive od 31, kao da ne postoji alternativa i nacin da se snadju. Ocigledno nisi shvatio poentu poruke.
Pa cak i da je 100 ljudi u Lestanu, zasluzujemo korektan prevoz. Ne vidim zbog cega umanjujes znacaj te dve linije, ili bilo koje druge linije sa poteza 300 i drugih prigradskih linija, samo zato sto mozda manje ljudi koristi.
 
Апсолутно не умањујем значај ни људи из Лештана, ни било које приградске линије, нити мислим да треба да буду лоше, или да не треба да постоје. Само кажем: џабе ти све, и спејсшатл од Лештана до Устаничке ако после не можеш да продужиш као човек. Ја само мислим да је много већи проблем у целој причи то што су градске линије лоше организоване, него 306 и 311, које су, да се не лажемо сасвим коректне и хватају практично цело насеље, и имају поприлично добар ред вожње, што се Београда тиче.

Прво треба направити добру основу, и онда оно што се ослања на њу. Прво треба продужити трамвајску линију, направити нормалне везе, и онда одлучити докле ће саобраћати приградски аутобуси. Прво треба увести добре, нормалне и независне градске линије које функционишу, па онда градити P+R и видети докле би било добро да саобраћа 306. Овако, џаба и интервал од 10 минута и само нови аутобуси, када ћеш увек на крају завршити на Устаничкој и делити муку са десетинама хиљада људи којима је пакао отићи из југоисточног дела града било где.
 
Nek je sa srecom koga ovo pogadja, a ovaj rok okacite macku o rep...
Измена режима рада линија јавног превоза током реконструкције Савског трга
Због извођења радова на реконструкцији саобраћајнице на ободу Савског трга, (Улица Карађорђева, на делу од Немањинe до Улице Михаила Богићевића), од 11. јануара до 30. марта доћи ће до промена у раду линија јавног превоза, саопштено је из Секретаријата за јавни превоз.

Радови у овој фази подразумевају потпуно затварање Карађорђеве улице на предметној деоници, као и самог терминуса „Савски трг”, те ће трамваји саобраћати на следећи начин:

– трамваји са линија 7 и 9 ће у оба смера саобраћати улицама Немањином, Савском, Булеваром војводе Мишића, петљом „Радничка”, Мостом на Ади, Булеваром хероја са Кошара, Улицом Ђорђа Станојевића, Булеваром Милутина Миланковића, Улицом антифашистичке борбе и даље редовном трасом;
– трамваји са линије 11 ће у оба смера саобраћати Карађорђевом, Старим савским мостом, Земунским путем, Улицом Милентија Поповића, Булеваром Милутина Миланковића, Улицом антифашистичке борбе и даље редовном трасом.

Возила са линија 78 и 83 ће саобраћати у смеру ка Тргу Славија, на делу од раскрснице Булевара Михајла Пупина и Земунског пута, следећом трасом: Булевар Михајла Пупина – Бранков мост – Бранкова – Краљице Наталије – Кнеза Милоша – Немањина и даље редовном трасом. У повратку, на делу од раскрснице Немањина – Балканска, возила са линија 78 и 83 ће саобраћати трасом: Немањина – Балканска – Гаврила Принципа – Поп Лукина – Бранкова – Бранков мост – Булевар Михајла Пупина и даље редовном трасом.

Возила са линије 46 ће у смеру ка Савском тргу саобраћати улицама Франша д'Епереа, Савском, Дринском, Сарајевском, Хајдук Вељковим венцем, Балканском до стајалишта „Немањина”, које ће обављати функцију долазног стајалишта.

Возила са линија 51, 91, 92, 511, 551, 553 ће у смеру ка Савском тргу саобраћати Булеваром војводе Мишића, Савском, Дринском, Сарајевском, Хајдук Вељковим венцем и Балканском улицом до стајалишта „Немањина”.

Возила са линије 601 ће у смеру ка Савском тргу саобраћати трасом: Мост Газела – Савска – Дринска – Сарајевска – Хајдук Вељков венац – Балканска до стајалишта „Немањина”.
https://www.bgportal.rs/#/news/9032
 
A evo ja baš znam koja je koja ulica u gradu, pa ću znati na kojim stajalištima staje tramvaj 7. Sad ću taman još više da ga izbegavam nego pre.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Napravili su koridor Savska-Nemanjina u oba smera za 7 i 9,i za sve ove buseve iz pravca Mostara, 11 će ponovo na staru trasu preko Savskog Mosta, a kompletna Lasta koristi Beograd na Vodi i skretanje u Savsku odatle.... ja mislim da će takav haos biti na tom jadnom stajalištu u Balkanskoj, a jos tuda proturili i 78 i 83 da se penju na Brankov Most.... nemojte da zaboravite da je kod izmene prošli put sve bilo isto uz 52,53 i 56 koje su skoro ceo mesec išle do Admirala Geprata... sad 52,53,56,78 i 83 idu kroz Gavrila Principa uz 2 semafora, jedan kod Ekonomskog drugi kod Ugostiteljske škole.... sledi haos svakako... a sneg još nije pao...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Od ponedeljka, 13.01.2020. godine, na liniji 79 Dorćol /SRC Milan Gale Muškatirović/ - Mirijevo 4 biće primenjen novi RV. Linija se pojačava jednim vozilom radnim danom.

izvor: bgprevoz.rs
 
solecar":g84nwtyw je napisao(la):
Od ponedeljka, 13.01.2020. godine, na liniji 79 Dorćol /SRC Milan Gale Muškatirović/ - Mirijevo 4 biće primenjen novi RV. Linija se pojačava jednim vozilom radnim danom.

izvor: bgprevoz.rs
Hvala ti Bože, to je znači sada već dva vozila više od septembra jer je ovo stvarno nepodnošljivo

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Predlog za kruzne linije:

25A/B O.Stadion-Mirijevski Bulevar-Mite Ruzica-Ustanicka-Maksima Gorkog-Vukov Spomenik-O.Stadion
Pogledajte prilog 2
43A/B Kotez-Mije Kovacevica-V.spomenik-Juzni Bulevar-Slavija-Pravni Fakultet-Bulevar Despota Stefana(na slici prikazuje da ne ide, greska)-Kotez
Pogledajte prilog 1
53A/B Prokop-Autokomanda-Banjica-Miljakovac-Vidikovac-Skojevsko Naselje-Banovo Brdo-Sajam-Prokop(Nekadasnja 47K u malo izmenjenom obliku)


Postoje i danas kruzne linije, ali su lokalnog karaktera. Mane ovih predloga jeste vreme od pocetne do zadnje stanice koje bi bilo preko sat vremena, i nemogucnost realizacija zbog "manjka" vozila. S druge strane, ovi predlozi bi dosta toga nadomestili, povezali bi se delovi koji su veoma lose povezani ili koji prakticno ne postoje (npr. iz Ustanicke 17,31 pa na Ruzveltovu 25,25P,26, sa Krnjace 43,95,96 pa na Slaviju 33,48, sa bazena Kosutnjak 23,53 pa na Miljakovac 37,50,59,504 i ostalih frekventih pravaca putnika...) , rasterecenje odredjenih linija i u svakom slucaju mnogim gradjanima bi znacile ove linije. Imali bi po 2 smera koji su obelezeni slovima A i B, da bi se napravila razlika u kom pravcu idu.

Bilo bi lepo da se ostvare ovi predlozi, mozda ne sada ali u narednom periodu bi moglo. Mnogi bi bili na dobitku. :) :)
 
2А/Б са сређивањем инфраструктуре на потезу Миријевски венац-Максима Горког би био веома корисна линија.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=697638#p697638:yamvf884 je napisao(la):
Vinča307 » Sub Jan 11, 2020 10:29 pm[/url]":yamvf884]
solecar":yamvf884 je napisao(la):
Od ponedeljka, 13.01.2020. godine, na liniji 79 Dorćol /SRC Milan Gale Muškatirović/ - Mirijevo 4 biće primenjen novi RV. Linija se pojačava jednim vozilom radnim danom.

izvor: bgprevoz.rs
Hvala ti Bože, to je znači sada već dva vozila više od septembra jer je ovo stvarno nepodnošljivo

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Ček ček,išao sa njim na posao dok je bio sneg, dakle pre oko godinu dana i čini mi se da je i bio ovako neki interval u špicu... Jel su je oni u međuvremenu osakatili pa sad vratili na staro ili?
 
Išla je na 15 minuta nekad

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=697898#p697898:1shi88lj je napisao(la):
протектор » Ned Jan 12, 2020 6:50 pm[/url]":1shi88lj]Predlog za kruzne linije:
53A/B Prokop-Autokomanda-Banjica-Miljakovac-Vidikovac-Skojevsko Naselje-Banovo Brdo-Sajam-Prokop(Nekadasnja 47K u malo izmenjenom obliku)

file.php

Jos da izmedju Miljakovca i Vidikovca ide kroz Knezevac i problem resen a predlog odlican :D
 
Jesu li opet nešto muljali sa tramvajem 11?

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Враћен је на стари мост због радова на Савском тргу.
 
Vrh