Šta je novo?

Delta Planet Autokomanda - [Tržni Centar | 172 000 m²]

Ево нашао сам рендер.

167728962_119260026893379_3448631426930742106_n.jpg
 
@Bender

Ako mislis na zastoj od subote, za to je zasluzan lancani sudar na Novom Beogradu, negde oko iskljucenja za Tosin bunar.
 
Ne.bih rekao. U subotu sam se vozio sam autoputem od Bubanj Potoka pa sve do Mostara. Kod BIPa je uveliko bilo prohodno. Najvece guzve su bile kod Autokomande.

Kacio sam slike s te lokacije i ranije. Tamo je stanje vecite guzve. Deltina megalomanija ce, ako joj se dopusti, saobracajno sahraniti ceo taj kaj grada.
 
Велики проблем јесте што нема скретања из кружног тока ка Кумодрашкој, већ се праве колоне у Војводе Степе на семафору.
 
To je postalo posebno izraženo nakon rekonstrukcije, od kako je raskrsnica sa Jove Ilića i Triše Kaclerovića semaforizovana.
 
У суштини је проблем што се све слива у два спојена чвора, кружни ток на Тргу ослобођења и петљу код аутопута. Чак ми се чини да би било боље да је петља са аутопутем касније, код дома здравља Вождовац, па да се за Јужни булевар и Булевар ослобођења иде преко Устаничке, а за Војводе Степе и Др Милутина Ивковића иде преко проширене Табановачке, а у Кумодрашку директ.
 
Проблем аутокоманде није на аутокоманди, нити у хипотетичком пројекту Делта холдинга. Проблем аутокоманде је узрокован километрима одатле. Проблем аутокоманде је Душановачки мост, незавршена Кумодрашка улица, Незавршен СМТ и УМП па се целцати Вождовац сјати на аутокоманду јер нема где друго.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840670#p840670:nfxs2zns je napisao(la):
Дошљак » 11 Apr 2021 03:13 pm[/url]":nfxs2zns]Ево нашао сам рендер.

167728962_119260026893379_3448631426930742106_n.jpg
I meni je iskakalo, malo su se kasno aktivirali kada je već kasno. Najviše im smeta tunel UMP-a i što autoput ide dalje preko Autokomande. TO su uglavnom stanari tih vojnih solitera ka Partizanovom Stadionu, a ne vlasnici kuća na trasi UMP-a.

Naravno da trebaju da se grade visoke zgrade kod UMP-a, treba skloniti one udžerice dok za lokaciju Autokomande je po meni bolje napraviti poslovne kule nego tržni centar.

Takođe, obavezno da se proširi kružni tok Autokomanda koji je malog radijusa za saobraćaj koji prima.
 
Са једне стране си управу, ал са друге стране Београд има велики проблем што је већина пословног простора на НБГ, отуд и гужве и закрчења дуж аутопута, петљи на њему и улицама које се уливају на те петље. Фале пословни простори по Вождовцу, зона дуж аутопута је као створена за низ пословних небодера уместо Душановачких кућерака.
 
Time bi se samo povećale gužve na autoputu i okolnim ulicama.
 
@Dosljak

...ali tek posto se izgradi jos saobracajnica i nadvoznjaka preko autoputa kroz Dusanovac, prosiri Kumodraska, sredi picvajz oko Autokomande (ono "iza" Deltine lokacije, stovarista i stracare), prosiri onaj koridor Kumodraska + Dusanovacka posta i detaljno regulise ceo taj deo grada. Taj picvajz od kraja.

Do tada svaka namera da se tu ili u blizini prave neboderi i poslovni hangari je cist urbicid koji se ne sme dozvoliti.


Tako to biva kada se sirenje ulica i gradnja novih saobracajnica u nekim delovima grada odlaze 80 godina...
 
Apsolutno mora da se napravi neki poslovni klaster tu kod Autokomande, poenta je decentralizacija grada, a sve da bude na NBG.
 
Pa da, hoce gospoda sve na tacni. :D A zato od Pancevca do Visnjice hektari i hektari zemljista koje ceka da ga neko uredi i izgradi. Ali avaj, treba se iscimati... Lakse je a i sladje dici topuz uz jednu od najzguzvanijih lokacija u gradu. :D
 
не него ће Мали Мокри Луг да буде императив...
Зато што је атрактивна локација и цео крај плаче за модернизацијом, па макар то био и тржни центар за почетак. Уствари цео потез од станице Прокоп па скроз до Душановца има потенцијал да постане пословна зона. На тој ливади би уосталом могао да буде и неки микс комерцијално/пословне зоне као што је на Ушћу или Вест 65. С обзиром да је тренутна ситуација уздрмала тржиште, Делта ће вероватно мењати пројекат или можда чак одустати од пројекта, остаје да видимо.

А што се тиче саобраћајних гужви треба их очекивати и кад се заврши УМП, јер је Аутокоманда битно чвориште и отварањем новим деоница ће само привући још више возача. Да су барем током ''pеконструкције'' кружног тока направили подземне пешачке пролазе и успут изместили трамваје кроз земљу, био би то значајан помак и олакшање док не дође изградња УМП на ред.
 
Sve to sto si napisao stoji i za Blok 18, blokove-stovarista-otpade oko Toplane Novi Beograd, prostor oko Luke Beograd, prostor od Pancevca do Visnjice...

Ali ne...Mora Misko da posadi svog posred Autokomande. Da ga vide svi koji ulaze u Beograd i svi koji idu na posao (da zapravo nesto rade).


P.S.
Ovako kako ti sada gledas npr Mali Mokri lug, tako su pre 15 godina neki gledali na prostor podno Bezanijske kose. Sa sve nedovrsenim bulevarima, ostacima Starog aerodroma, manjkom prevoza... Pa se skupise ljudi i podigose jedan od najprestiznijih poslovnih centara u regionu.

I nisam upoznao niko ko je tamo radio da mu je smetalo sto nije (ili nije bio) pored "atraktivne lokacije". Stavise, super im je bez guzvetina i haosa koji vlada u drugim delovima grada oko poslovnih centara nakenterenih gde im nije mesto.
 
Па тај плац су му продали, може да ради на свом шта год хоће. У суштини, цео тај потез дуж аутопута, од Мостара, са све БИПом, Малешким брдом до Аутокоманде, и после Аутокоманде, до Душановачког моста је као створен за низ пословних солитера. Тај простор није баш ни најбајнији за становање. Пре транзиције људи су ишли са НБГ (велике спаваонице) преко Саве на посао. Данас је обрнута ситуација, људи из Шумадијског дела Београда прелазе Саву пошто су послови махом на НБГ.
 
Pa i ne moze bas svako da radi na svom placu sta hoce...

U ovom slucaju, ne moze da zida objekat koji nije u skladu sa namenom tog prostora. Ne moze da zida preko dozvoljene spratnosti. Itd, itd...

Bas zato i postoje propisi. Da ne bi mogao svaki megalomanijak da radi bas sve kako on hoce.


Opet moram da kazem ono - nije mi jasan ovaj forum nekad, majke mi.
 
У теорији да, у пракси нажалост имамо брдо прекорачења спратности. Ја искрено не видим ништа друго што би било адекватно за ту локацију. Шта више, чини ми се да би са изградњом 1-2 солитера око 15 спратова могли да сачувају Топовске шупе као меморијал геноцида. За конкретно овај плац, ја бих сачувао ону централну гаражу у којој је данас пејнтбол арена, и Топовске шупе иза, а остале објекте порушио и на њиховом месту изградио две куле и огроман подземним паркинг. Рушењем дужег објекта уз Табановачку би се стекли и услови да се иста улица прошири и да постане двосмерна, и да њом иде 18 ка Кумодрашкој, а Трише Калцеровића да промени смер да буде ка Војводе Степе, и да се онда укине семафор који гуши кружни ток.
 
Sve je to lepo, samo što svi ti soliteri, bili stambeni, bili poslovni, doprinose povećanju gužve, a samim tim i povećanju problema, umesto njegovom razrešenju. Tada ne bi mnogo pomoglo ni rešenje koje predlažeš za Tabanovačku / Triše Kaclerovića. Isto se odnosi i na izgradnju tržnog centra.
Pored toga, ne razumem ni tu logiku pojedinih forumaša koja je ništa drukčija od investitorske. Gle eno slobodnog placa ili kućice koju možemo da srušimo, daj da dignemo višespratnicu ili soliter, a da ništa ne radimo na poboljšanju infrastruktrure, jer će se ionako povećati broj vozila izgradnjom nekih drugih saobraćajnica. Zbog takvog načina razmišljanja smo i dobili zgradizaciju Vračara na postojećoj infrastrukturi, koja je, što već spomenuh u drugoj temi, prilagođena prizemnim kućama i zgradama do dva, max tri sprata. I umesto da smo u mogućnosti da imamo normalne ulice i kroz njih gradski prevoz, mi imalo velike nizove ulica bez gradskog prevoza. I dok se s jedne strane opravdava traženje i poboljšanje gradskog prevoza stanara Paqdine, kao i njihovi razlozi za kupovinu stanova, sa druge strane se za predlog da se uvede linija kroz Mica Arčeva i duž cele Braće Jerković ulice, koja je dvosmerna i sa po tri ili četri trake celom dužinom, kaže kako ne može svuda da se sprovede linija gradskog prevoza. A u situaciji u kojoj se, primera radi, 59 već zna da popuni od okretnice na Slaviji do Autokomande, tako da ponekad bude problem da se uđe u istu kod Dragiša Mišović, samo nam je još potrebno nešto što bi dodatno ionako preopterećene autobuse još više opteretilo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841386#p841386:uw25wnym je napisao(la):
Дошљак » Uto Apr 13, 2021 5:11 pm[/url]":uw25wnym]У теорији да, у пракси нажалост имамо брдо прекорачења спратности. Ја искрено не видим ништа друго што би било адекватно за ту локацију. Шта више, чини ми се да би са изградњом 1-2 солитера око 15 спратова могли да сачувају Топовске шупе као меморијал геноцида. За конкретно овај плац, ја бих сачувао ону централну гаражу у којој је данас пејнтбол арена, и Топовске шупе иза, а остале објекте порушио и на њиховом месту изградио две куле и огроман подземним паркинг. Рушењем дужег објекта уз Табановачку би се стекли и услови да се иста улица прошири и да постане двосмерна, и да њом иде 18 ка Кумодрашкој, а Трише Калцеровића да промени смер да буде ка Војводе Степе, и да се онда укине семафор који гуши кружни ток.
Meni se svidja ceo taj stari kompleks i ta duža zgrada duž Tabanovačke, podseća me na londonske "mews" (nekadašnje štale) koje su svugde po centru dzentrifikovali i gde imaš umetničke studije,stanovanje itd... Ceo taj prostor bi mogao da bude renoviran, preuređen i da bude spoj coworking prostora,memorijala,galerija,restorana,javni prostor sa zelenilom...a ako mora da Delta gradi, a na žalost mora onda je bolje da od shoping centra odustanu i naprave iza uz autoput fazon "Financial district", poslovne zgrade vise spratosti i podzemni parking naravno jer je saobraćaj ovde besmislen bukvalno...čak mislim da bi bilo pametno spojiti taj deo podzemnim prolazom ispod autoputa sa stanicom prekoputa u smeru ka NBG, pa bi se otvorila mogućnost da iz ovog dela Voždovca peške presečeš ispod dalje ka Neimaru ili Južnom bulv. i obrnuto, ovako ili moraš preko smrdljive a.komande okolonaokolo ili da ideš preko pasarele iza d.zdravlja u krivolačkoj, što je muka, ko je prolazio tuda zna koje je smaranje to...
 
@Sole

Ma ajde bre, svake nedelje gledam neke od XYZ hektara zapuštenih zemljišta u krugu od 5 km od Trga republike koje niko neće da uzme da sredi i izgradi a ovde mi pojedinci popuju o tome kako je imperativ da se baš na Autokomandi nakenteri Miško(v), da mogu svi da ga gledaju iz svih pravaca grada. A i da ga osećaju, kako ih koči i remeti u svakodnevnim aktivnostima.

Nema tu nikakvog razuma i logike. Nego ovaj forum i pojedinci na njemu pate od zanošenja raznim trendovima i fantazijama. Pa je juče bilo popularno jedno, danas drugo, sutra će biti treće... I tako i na ovoj temi. Sad odjednom ta Delta Galaskija Univerzum ispade bog zna kako kul i neophodna, pa svi stali da je brane i veličaju.

Jer Beograd u ovom momentu stvarno nema dovoljno poslovnog prostora. A tek što nema dovoljno tržnih centara... IH... pocrkasmo od nestašice njih. :o


Jbt bre na temi o Beogradu na vodi kukaju zbog soliterčina i kompleksa i što se ''zaklanja pogled na grad''. A ovde kada se POKAŽE I DOKAŽE da su već strašne gužve, a da će biti još gore kada/ako ovaj Megalomanijak i Narcis napravi svoju Galaksiju... onda se svi prave mutavi i odjednom svi crkavaju za soliterčinama i poslovnim ambarima.

Bugari imaju veću doslednost i konzistentnost u stavovima i rezonima nego mnogi ljudi na ovom forumu.
 
Vrh