Sve je to lepo, samo što svi ti soliteri, bili stambeni, bili poslovni, doprinose povećanju gužve, a samim tim i povećanju problema, umesto njegovom razrešenju. Tada ne bi mnogo pomoglo ni rešenje koje predlažeš za Tabanovačku / Triše Kaclerovića. Isto se odnosi i na izgradnju tržnog centra.
Pored toga, ne razumem ni tu logiku pojedinih forumaša koja je ništa drukčija od investitorske. Gle eno slobodnog placa ili kućice koju možemo da srušimo, daj da dignemo višespratnicu ili soliter, a da ništa ne radimo na poboljšanju infrastruktrure, jer će se ionako povećati broj vozila izgradnjom nekih drugih saobraćajnica. Zbog takvog načina razmišljanja smo i dobili zgradizaciju Vračara na postojećoj infrastrukturi, koja je, što već spomenuh u drugoj temi, prilagođena prizemnim kućama i zgradama do dva, max tri sprata. I umesto da smo u mogućnosti da imamo normalne ulice i kroz njih gradski prevoz, mi imalo velike nizove ulica bez gradskog prevoza. I dok se s jedne strane opravdava traženje i poboljšanje gradskog prevoza stanara Paqdine, kao i njihovi razlozi za kupovinu stanova, sa druge strane se za predlog da se uvede linija kroz Mica Arčeva i duž cele Braće Jerković ulice, koja je dvosmerna i sa po tri ili četri trake celom dužinom, kaže kako ne može svuda da se sprovede linija gradskog prevoza. A u situaciji u kojoj se, primera radi, 59 već zna da popuni od okretnice na Slaviji do Autokomande, tako da ponekad bude problem da se uđe u istu kod Dragiša Mišović, samo nam je još potrebno nešto što bi dodatno ionako preopterećene autobuse još više opteretilo.