Kao što rekoh, sve na Autokomandi posledično vuče jedno sa drugim i ovde nije do bezobrazluka pojedinih vozača. Pošto se neke stvari ne razumeju, da objasnim. Nadam se da će onda biti jasnije.
Vozila koja dolaze iz pravca Slavije, a idu ka kružnom toku, u znatno većem broju produžavaju pravo Bulevarom Oslobođenja i skreću levo u Vojvode Stepe, nego što skreću desno u Dr Milutina Ivkovića. Ovi što skreću u Vojvode Stepe, umeju da naprave zagušenje, jer mojaju da opkruže pola kružnog toka da bi ušlu u Vojvode Stepe. To i ne bi bio toliki problem da nije postavljen semafor na skretanju u Triše Kaclerovića, što donekle usporava protočnost saobraćaja. To vuče za sobom da se stvaraju gužve u Bulevaru Oslobođenja, deo od kružnog toka ka Trošarini, smer ka Slaviji. Isto tako, to dovodi i do gužvi u Dr Milutina Ivkovića i Ljutice Bogdana, gde nekada zna da se stvori kolona vozila i do Šekspirove ulice, u oba slučaja smer ka Autokomandi. To u izvesnoj meri blokira i skretanje iz kružnog toka u Ljutice Bogdana.
Dalje, imamo da vozila koja iz Bulevara Oslobođenja (iz pravca Slavije), žele da skrenu levo u Ustaničku, to baš i ne mogu tako jednostavno. Jedan od razloga je i kolona vozila zbog pomenute gužve na kružnom toku. Drugi razlog je što i veliki broj vozila iz Bulevara Oslobođenja (iz pravca gore pomenutih ulica koje se ulivaju u kružni tok) ili ide pravo ka Slaviji ili skreće u Ustaničku, gde se susreću sa vozilima koji su se isključili sa Autoputa (iz pravca Mostara / NBG) i isto idu ka Slaviji ili skreću u Ustaničku. Oni koji idu ka Slaviji, moraju da preseku put onima što iz pravca kružnog toka skreću u Ustaničku, pa se i tu poslednično stvara gužva. A na sve to imamo i semafor na skretanju u Južni bulevar, gde takođe imamo "sudaranje" i presecanje traka, jer oni koji žele da idu u Južni bulevar, moraju da preseku putanju onima koji žele da nastave dalje u Ustaničku ili da izađu na autoput u smeru ka Mostaru / NBG. Isto važi i za one koji skreću iz pravca Slavije u Ustaničku.
Vozila koja dolaze iz pravca Slavije, a idu ka kružnom toku, u znatno većem broju produžavaju pravo Bulevarom Oslobođenja i skreću levo u Vojvode Stepe, nego što skreću desno u Dr Milutina Ivkovića. Ovi što skreću u Vojvode Stepe, umeju da naprave zagušenje, jer mojaju da opkruže pola kružnog toka da bi ušlu u Vojvode Stepe. To i ne bi bio toliki problem da nije postavljen semafor na skretanju u Triše Kaclerovića, što donekle usporava protočnost saobraćaja. To vuče za sobom da se stvaraju gužve u Bulevaru Oslobođenja, deo od kružnog toka ka Trošarini, smer ka Slaviji. Isto tako, to dovodi i do gužvi u Dr Milutina Ivkovića i Ljutice Bogdana, gde nekada zna da se stvori kolona vozila i do Šekspirove ulice, u oba slučaja smer ka Autokomandi. To u izvesnoj meri blokira i skretanje iz kružnog toka u Ljutice Bogdana.
Dalje, imamo da vozila koja iz Bulevara Oslobođenja (iz pravca Slavije), žele da skrenu levo u Ustaničku, to baš i ne mogu tako jednostavno. Jedan od razloga je i kolona vozila zbog pomenute gužve na kružnom toku. Drugi razlog je što i veliki broj vozila iz Bulevara Oslobođenja (iz pravca gore pomenutih ulica koje se ulivaju u kružni tok) ili ide pravo ka Slaviji ili skreće u Ustaničku, gde se susreću sa vozilima koji su se isključili sa Autoputa (iz pravca Mostara / NBG) i isto idu ka Slaviji ili skreću u Ustaničku. Oni koji idu ka Slaviji, moraju da preseku put onima što iz pravca kružnog toka skreću u Ustaničku, pa se i tu poslednično stvara gužva. A na sve to imamo i semafor na skretanju u Južni bulevar, gde takođe imamo "sudaranje" i presecanje traka, jer oni koji žele da idu u Južni bulevar, moraju da preseku putanju onima koji žele da nastave dalje u Ustaničku ili da izađu na autoput u smeru ka Mostaru / NBG. Isto važi i za one koji skreću iz pravca Slavije u Ustaničku.