Или ће се уместо тога улагати у градњу новог депоа на Видиковцу и град ће уместо на разноразне глупости додатно финансијски помагати градска предузећа попут ГСП-а да би она могла да врате своје дугове и да запосле нове мајсторе и возаче/раднике. И наравно да не укида тролејбусе као што геније Шапић жели.
Idealno bi bilo da Bežanijska kosa kod Kvantaša (najpogodnija lokacija na suprotnoj strani autoputa od Kosmaja) preuzme sve kapacitete Zemuna i deo Novog Beograda, a Vrbin potok deo Novog Beograda plus bonus za pokrivanje hroničnog nedostatka u južnoim delu grada, i to u zglobnom formatu (Vrbin potok ne mora imati nijedan jedini solo jer uvek može privatnik da pokrije najslabije, a GSP jače solo zameni zglobnim). Čak štaviše Vrbin potok bi mogao pojesti solo kapacitet Kosmaja uz konverziju u zglob, a novi Kosmaj primiti veći deo kapaciteta Karaburme (zglob). Pretok je idealan za preuzimanje uglavnom solo kapaciteta Kosmaja. Imajući u vidu privatnike, trougao glavnih pogona južno od Dunava bi mogao održavati 750-900 zglobnih vozila bez problema. Uz to, u nedostatku Vrbinog potoka i neizvesnom budućnošću iovako logiranog Zemuna, kao i izostanku tunela ispod Ade trenutno nema bolje lokacije za primarni depo od Bloka 66 jer podjednako hvata Borču, Zemun, Čukaricu i Rakovicu. Prosto je neverovatno da je jedini drugi ozbiljni pogon sposoban za održavanje zglobnih vozila na primarnoj mreži matori krš zavučen u suprotni ćošak. Solo Kosmaj je napravio karambol. Na tom mestu na autoputu nije smelo da se pomišlja ni o jednom zglobnom vozilu, kamoli 250+.
U tom smislu, uslovno pokretanje priče o izmeštanju ne mora biti loše, mada imajući u vidu aljkavost i javašluk, posebno kad se gura navrat-nanos zabrinutost je opravdana. Ipak, taj blok je idealna lokacija za zaokruživanje klastera između Tošinog i Mosta na Adi jednim lepim mini klasterom od 4
poslovne P+35 poput 25 Bank St. (desno) i 40 Bank St. (levo, obe h=153m) duž UMP i recimo 8 (4x2) poput
Wardiana (1x187m, 1x168m).
Još kad bi na isti način razrušili onaj krš duž Milutina Milankovića i krmačetine na ostalim mestima (ako izuzmemo par kvalitetnijih zdanja), pa Novi Beograd bi postao grad za primer. Poslednje dve decenije je Novi Beograd bio "filovan" na neprikladan način što je dovelo do urbicida. Umesto da su uglavnom gradili stakleno-čelične kule i grede na slobodnim mestima u ambijentalnoj celini otvorenih beton-brut blokova, masovno se zatvarali blokovi niskim demit i ploča atrijumima sa kosim krovomima, odnosno nekim kič poslovnim krmačama. Novi Beograd nije razorio NATO
nego srpska ruka. Treba da se stide.
Nažalost, slično se dogodilo sa Ilinikom u Atini. Najveći, najnoviji poglavito zglobni pogon napušten zbog novih kvadrata. Ko *ebe Varkizu i Saronidu, to samo dve linije 122 i 171, nek tegle po 2
8km od Petra Rallija (manje zglobne matore drtine poput Karaburme koja puca po šavovima)
i 35km od Antuse (novog solo). I pored negodovanja javnosti i otpora sindikata Ethel-a i Oase grad je isterao svoje, pa pretpostavljam da ako uzmemo u obzic BnV i na kraju krajeva ceo NBG ni ovde ne izgleda baš moguć neki drugi epilog. Dakle pamet u glavu, prvo izgraditi dva nova za zglobne autobuse na najpovoljnijim lokacijama (ne obavezno vuko*ebinama) i jedan tramvajski depo pa onda možemo da dođemo do priče o ozbiljnoj selidbi iz Bloka 66.