Šta je novo?

Blok 66

Pogledao sam snimak sednice i Stojčić je rekao da je nova lokacija za depo iza Kineskog TC na parceli koja je odavno namenjena za taj depo.
Izmeštanje depo-a je u ovom slučaju i vrlo isplativo, jer se dobija 15 hektara gradjevinskog zemljišta u bloku 66.
Lupa urbanista cim zine
Depo za tramvaje bio predviđen u visnjici
I depo vrbin potok
Ovo na nbg je čisto udovoljavanje belvilovcima
Kamo su izmjestili depo dorcol tako će i ovaj evo juce...
I nije trebala nova tema da se otvara ima slična u delu o GSP gdje se o tom vec pisalo...
 
Ovo na nbg je čisto udovoljavanje belvilovcima
Jes, posle toliko godina sada su se setili da "udovoljavaju belvilovcima".
Stvar je vrlo jasna i jednostavna, depo ne može više da bude u bloku 66 koji je u geografskom centru NBG i zato je Skupština grada donela odluku (plan) da se on izmesti. To neće promeniti ni jedna buduća vlast, bez obzira koje će je stranke sačinjavati, jer se tako dobija oko 15 hektara gradjevinskog zemljišta.

Cena izmeštanja depo-a je zanemarljiva u odnosu na novac koji će Direkcija dobiti prodajom parcela u bloku 66, a gde će on tačno biti izmešten ovde nije tema. Urbanista je rekao iza Kineskog TC, a videćemo kada se za tu lokaciju bude doneo neki plan. Mene više interesuje šta će biti planirano za "Blok 66".

IMG_20230622_192646.png
 
Poslednja izmena:
Napisao sam prave razloge za izmeštanje depo-a iz bloka 66, a šta se neko žalio pre 9 godina nije ovde bitno. Samo spamujete ovu temu i nije vam jasno kakav je potencilaj na toj lokaciji u budućnosti i da se zbog toga izmešta depo.
 
Искрено, ту би ваљало да изграде само пословне објекте, пошто простор између аутобуске станице и брзе пруге није баш најлепши за становање. Град да је паметан, ушао би у неко јавно-приватно партнерство и дао инвеститорима да ту изграде на празним просторима блока пар пословних солитера, и ту да сместе градске службе које намју свој простор, остали простор да изда инвеститор. Технички, могли би и да направе низ зграда које би у приземљу имале гараже за аутобусе и трамваје.
 

"Cilj izrade Plana detaljne regulacije je redefinisanje namena planiranih navedenim planovima . . šire prostorne celine, a u skladu sa razvojnim programima Grada Beograda i nadležnih institucija, kao i definisanje pravila uređenja i građenja predmetnog prostora, saobraćajno i infrastrukturno opremanje kako bi se stvorio planski osnov za izgradnju i uređenje predmetnog bloka i zaokružila urbana transformacija ove značajne gradske lokacije" - navedeno je u odluci za izradu PDR-a Bloka 66.
Izrada plana poverena je Urbanističkom zavodu koji ima rok od 12mes za nacrt PDR-a za Blok 66.
 
Poslednja izmena:
Blok 66.jpg

Ovde ima mesta da se smesti i nekoliko studentskih domova i par fakulteta. To je jedino za šta bih pristao da žrtvujem ova dva depoa. Sve mimo toga je čisto besnilo i bahatost.
Napisao sam prave razloge za izmeštanje depo-a iz bloka 66, a šta se neko žalio pre 9 godina nije ovde bitno. Samo spamujete ovu temu i nije vam jasno kakav je potencilaj na toj lokaciji u budućnosti i da se zbog toga izmešta depo.
Da se mi ne zavitlavamo više ovde, ti si ovu temu otvorio sa istim motivima kao što otvaraš teme o Otvorenom Balkanu, Kineskim uzurpacijama zemljišta uz Dunav, idejama za nove Kineske zagađivače i izrabljivače, i ostale kampanje kojima se baviš. Pre nego što otvoriš neku temu, zapitaj se malo i preslišaj da li je ovo tvoj forum na kome ćeš moći samo ti da komentarišeš nešto i da seješ pamflete koji su ti dati ili će, ako otvoriš temu doći i drugi da kažu šta misle o tome. Znaš, oni drugi, oni koji za razliku od tebe zapravo žive u Beogradu, plaćaju poreze i 300 harača, i imaju svako pravo i znanje da komentarišu njegov razvoj odnosno srozavanje. Drugo, kad otvoriš temu, malo se zapitaj i preslišaj šta znači spamovanje, pre nego što počneš svakog neistomišljenika da etiketiraš da je spamer ili politikant, u skladu sa učenjima tvog šefa i poslodavca.

Urnisali ste ceo Beograd, pretvorili ste ga u najveću i najpretrpaniju favelčinu na Balkanu, do te mere da kad god padne jači pljusak, sve od Zemuna do Konjarnika vam staje u mestu. I to ne sve saobraćajno i površinski, nego i telekomunikaciono. Sada, pošto ste poždrali 80% svih slobodnih površina na Novom Beogradu, oči su vam zinule i za prostorom najvećeg i najbitnijeg depoa u gradu. I vi biste da ga isterujete. U vreme kad je javni prevoz u Beogradu u krizi, a saobraćaj u nikad gorem stanju. Šta si onda očekivao da će da se radi i piše na ovoj temi? ''Svaka čast, isterajte sve''? ''Dragane mi te volimo''? ''To braćo, natovarite Beograd sa još malo precenjenih kvadrata i dovedite još Srbije ovamo''?

Otvorio si temu, na forumu koji je i dalje javan i služi za razmenu mišljenja, pa i kritika. A pre toga si odlučio da postaneš to što si postao, i da stekneš reputaciju u skladu sa time. Onda se suoči sa time pa trpi posledice svega toga. A možeš uvek i demonstrativno da napustiš kolektiv. Još ako bi sa sobom poveo i svoje poznanike iz Gradske uprave, pa ja bih prvi došao da vam priredim spektakl i odbor za ispraćaj. U međuvremenu, počni da učiš i da se miriš sa time da živiš u demokratskom društvu (iako vredno radite na tome da ga pretvorite u Kinjaru) u kome svako ima pravo da komentariše vlast i državu, kao i sve projekte i radove u svom gradu, a posebno one koji se plaćaju od njegovih para ili uključuju njegove i uopšte, narodne pare.

Mnogo ste se vi osilili i izbezobrazili. A nastavite li da forsirate ovu blesavu degensku priču sa isterivanjem depoa u vreme kad je GSP u komi, pa onog dana kada na dovoljno linija bude zafalilo dovoljno autobusa i polazaka, dobićete besne mase pod prozorima svojih ''institucija'' mnogo brže nego što biste očekivali.

Vi ćete nekome da otimate depo i da mu sakatite saobraćaj i grad zarad precenjenih kvadrata i estradne buržoazije... Aaaajde bre...
 
Poslednja izmena:
To što si okačio se zove informisanje, a spamovanje je pisanje o onome što se nekom članu foruma ne sviđa. Da konačno jednom za svagda raščlanimo značenje reči "spamovanje". :D
 
Prvo, sva tri citirana posta sa snimkom se odnose na teme gde sam ih postavio, jer se u njima govori o tim temama za dva mosta i tunel. Druga je stvar što to nekom nije po volji, pa pnovo piše o nekom "spamovanju".

Drugo, ovu temu sam otvorio jer je rečeno i objavljeno da će GSP depo da se seli iz bloka 66. A poslednji post se odnosi na izradu "Plana detaljne regulacije" bloka 66. Vidim da nekima smeta i ta odluka, ali ja samo pratim šta se gradi i šta se planira u bliskoj budućnosti za izgradnju.

A, otvorio sam više desetina tema o izgradnji u Beogradu i Srbiji koje su i danas aktuelne. Ja nemam nameru da se dopusujem sa nekim likovima koji redovno pišu protiv mene, jer su opsednuti mojim pisanjem na forumu. To je stvar za moderatora kako će da vodi ovaj forum.
 
Poslednja izmena:
Druga je stvar što to nekom nije po volji, pa pnovo piše o nekom "spamovanju".
Sam si drobio o spamovanju, zato što si se nadurio što, zamisli čuda, Beograđani daju sebi za pravo da komentarišu nešto što će da im dodatno remeti i osakati javni prevoz samo da bi ti i tvoji drugari sejali precenjene bespotrebne stančuge. Evo ponovo ću da citiram deo gde si neosnovano drobio o spamovanju:
Samo spamujete ovu temu i nije vam jasno kakav je potencilaj na toj lokaciji u budućnosti i da se zbog toga izmešta depo.
Svako neslaganje sa draganom ili sa režimom = spamovanje.
Al zato mračenje sa 3 ista Šapićeva lupetanja na tri iste teme na istom podforumu, jedna do druge... to nije spamovanje, nije agitovanje i nije propaganda. Ma važi.

Vidim da nekima smeta i ta odluka, ali ja samo pratim šta se gradi i šta se planira u bliskoj budućnosti za izgradnju.
Jašta, ti si samo prenosilac i kurir. Nešto u rangu forumske Jovane Jeremić. Samo prenosiš i diskutuješ o onome što se događa. Ništa više od toga.
 
Samo prenosiš i diskutuješ o onome što se događa. . .
Naravno da pišem o tome šta se dogadja i šta će se dogoditi u vezi izgradnje u Beogradu. Tako sam nedavno otvorio i temu o podvožnjaku u blizini bloka 66.

 
I tri posta o istoj stvari na tri iste teme u istom podforumu.
I post u kome se svako neslaganje da režimom i investitorima indirektno okarakteriše kao spamovanje.

Samo prenosiš... Mda...
Idi prosipaj te priče nekom drugom.
 
Na klevete i podmetačine nema potrebe da odgovaram, već ću da se vratim na temu.

Dakle, Urbanistički zavod će u roku od godinu dana uraditi "Plan detaljne regulacije bloka 66" i posle toga bi trebalo radpisati neki Arhitektonski konkurs da se vide razni predlozi za izgradnju u bloku 66.
 
Na klevete i podmetačine nema potrebe da odgovaram, već ću da se vratim na temu.

Dakle, Urbanistički zavod će u roku od godinu dana uraditi "Plan detaljne regulacije bloka 66" i posle toga bi trebalo radpisati neki Arhitektonski konkurs da se vide razni predlozi za izgradnju u bloku 66.
I to će biti samo jos jedan konkurs radi konkursa
 
Urbanističko-arhitektonski konkursi se raspisuju da bi arhitekte dale svoje predloge i da bi se videle mogućnosti prostora, tj. šta i kako može da se izgradi na nekoj lokaciji u skladu sa PDR-om. Obično se podele i neke novčane nagrade za najbolje radove i to je uobičajna praksa za ovako veliku lokaciju kao što je blok 66.

A, "mi" i nećemo ništa graditi, osim ako ne bude u planu nekih javnih objekata. Direkcija će da isparceliše bolok prema PDR-u, izgradi infrastrukturu i onda proda parcele investitorima. Oni će da urade projekte koji će biti realizovani prema urbanističkom planu. A ovde su pomenute neke mogućnosti :

"Nije primereno da depo ostane u Bloku 66 kada su u tom delu Beograda stambena i poslovna zdanja. Budućim PDR-om te lokacije preispitaće se mogućnosti za gradnju mešovite namene i javnih sadržaja na tom mestu. . ."
 
Poslednja izmena:
Само ме интересује, да неће једног дана и незавршени БАС да се сели из суседног блока 42.
 
Kao što znaš, vlada je odobrila i dala kredit BAS-u za završetak stanice.

A, depo/garaža i autobuska stanica nisu baš slični saobraćajni objekti.
 
Трамвајски депо је технички комплекснији објекат, пуно шина, скретница, контактне мреже, радионице, перионица за трамваје, већа трафо станица.
Него чисто размишљам кад ће некоме да падне на памет да сели и нову БАС негде пошто су овде скупи квадрати.
 
. . kад ће некоме да падне на памет да сели и нову БАС негде . .
Ko zna šta će biti u nekoj dalekoj budućnosti kada se autobusi neće više koristiti.

Narednih decenija BAS će biti na toj lokaciji bez obzira na cenu okolnih parcela.
 
Poslednja izmena:
Već par postova se piše o BAS, a onda se posle žalite kad kažem da spamujete temu. Kada je već reč o neposrednoj blizini bloka 66, onda je to izgradnja podvožnjaka za koji je već raspisan tender za izgradnju.

IMG_20230716_055934.png
 
Има ли икаквог помака за тај подвожњак?
 
Vrh