Šta je novo?

Blok 66

Откуд одједном селидба два депоа на Новом Београду већи приоритет од селидбе депоа Земун (рестируција) и депоа Дорћол (најавио Весић)?
 
Огроман плац, прескупо земљиште - које не треба да заузимају аутобуси на клоцнама. Када је направљено, било је у рупи, сада је у централном бизнис дистрикту.

Нема овде ништа спорно, урбанистички је оправдано 100%.
 
Па нек прво попуне празне блокове у околини.
 
Ko bi trebalo da "popuni" te blokove? Grad?

Kupi parcelu pa popunjavaj kako ti hoćeš. :)
 
Npr parcela na kojoj gp napred drži kranove oplate i ostalu gvozdjuriju
A koliko kosta selidba tram depoa ...
A da planski razvoj gsp sta to bješe pogon vrbov potok
 
39, затим 58, 68, 69 и 18а где слично аутобусима на клоцнама имамо паркинге мешалица и булдожера, па и део блока 66А који је исто гаражно-складиштни простор за шпедиције и МУП.
 
Па нек прво попуне празне блокове у околини.
Pa, popunjavaj. . . kupi parcele i gradi šta hoćeš. . . šta se čeka? :)

Grad tek radi planska dokumenta za blok 66, neće ovde gradnja biti tako brzo.
 
39, затим 58, 68, 69 и 18а где слично аутобусима на клоцнама имамо паркинге мешалица и булдожера, па и део блока 66А који је исто гаражно-складиштни простор за шпедиције и МУП.
Продато је, или је предвиђена јавна намена (39 - МУП - дај боже да одустану), или је заузето парцелама у приватном власништву (18). Блок 66 је све супротно.

Једноставно је: ово је најнормалнија ствар коју могу да ураде, нема се шта приговорити (осим што би уместо једног великог, требало да направе два или три мања депоа на ободу града).
 
Мени ово све изгледа као шема да се буразерским фирмама да посао изградње новог депоа, а да друге буразерске фирме добију повољно плац за стамбењаке, и да ће ГСП остати кратких рукава.
 
То може да се претпостави за сваки пројекат у граду и најопштије је могуће место. Онда да укинемо и овај форум, јер нема смисла.
 
IMG_20230622_192646.png
 
Napokon neki projekat koji ima smisla.

Ono što je dobro u celoj ovoj priči je da se ovo ne može odraditi "na vrat, na nos" tj. da prvo porušimo postojeći depo, pa da onda par godina pravimo novi depo.

Plus što će verovatno postojati i pritisak da se što pre isprazni postojeći depo da bi neko podoban mogao da gradi.

Sve u svemu, možda bi trebalo razmisliti o širenju Jurija Gagarina za po još jednu traku u oba smera od Delte do Dr Ivana Ribara.
 
Kao да им тешко да пребаце трамваје на Дорћол а аутобусе по осталим погонима.
 
Pa, popunjavaj. . . kupi parcele i gradi šta hoćeš. . . šta se čeka? :)

Grad tek radi planska dokumenta za blok 66, neće ovde gradnja biti tako brzo.
Да прво освијим на лутрији :)
 
39, затим 58, 68, 69 и 18а где слично аутобусима на клоцнама имамо паркинге мешалица и булдожера, па и део блока 66А који је исто гаражно-складиштни простор за шпедиције и МУП.

Uf to bi bilo savrseno, da krenu da sredjuju blok 39.

Продато је, или је предвиђена јавна намена (39 - МУП - дај боже да одустану), или је заузето парцелама у приватном власништву (18). Блок 66 је све супротно.

Једноставно је: ово је најнормалнија ствар коју могу да ураде, нема се шта приговорити (осим што би уместо једног великог, требало да направе два или три мања депоа на ободу града).
MUP, SUP, sta god da stave tu bolje je od trenutne situacije. Deset romskih porodica koje truju sve u krugu od 1km... Zimi se greju na sve i svasta a leti teraju komarce i regulisu nivo djubreta koji se skupi spaljivanjem.
 
Zna li neko za novosti u vezi ovog dela grada? S’obzirom na ovako veliki broj novih zgrada u okruzenju, a bez skole, ovde treba da se izgradi i skola! Na mestu sadasnjeg velikog parkinga kod Vrtica Nikola Tesla je inicijalno trebala da ide skola
 
Па, треба, још како; од Дунава до Саве на том потезу (Ју бизнис центар - Блок 70а) има само ОШ "Радоје Домановић"... и неколико пољана где су планиране.
Али нико не помиње.
 
Земљиште је ту да би се зидале стамбене зграде и зарадило од продане станова.
Шалу на страну, ваљда је у плану школа на простору покојне ИМТ.
 
Da li ima šanse da se blok 66 popuni kulama? Mislim da je lokacija idealna za prvu 200 m kulu u gradu. Šta više mislim da bi bilo efektno izgraditi desetak kula na potezu od raskrsnice sa Đorđa Stanojevića do Bulevara Crvene Armije, pa i dalje do Omladinskih brigada, efekat bi bio fantastičan, koliko bi samo bilo atraktivno voziti se novim mostom i posle dalje ka Omladinskih brigada dok su ti sa leve strane kule u nizu, nešto slično (samo naravno dosta niže i dosta kraće) kao u Dubaiu u vožnji Šejk Zajed bulevarom.

Na ovaj ambijent mislim:
 

Prilozi

  • Screenshot_20240924_000659_Gallery.jpg
    Screenshot_20240924_000659_Gallery.jpg
    322,7 KB · Pregleda: 69
Da li ima šanse da se blok 66 popuni kulama? Mislim da je lokacija idealna za prvu 200 m kulu u gradu. Šta više mislim da bi bilo efektno izgraditi desetak kula na potezu od raskrsnice sa Đorđa Stanojevića do Bulevara Crvene Armije, pa i dalje do Omladinskih brigada, efekat bi bio fantastičan, koliko bi samo bilo atraktivno voziti se novim mostom i posle dalje ka Omladinskih brigada dok su ti sa leve strane kule u nizu, nešto slično (samo naravno dosta niže i dosta kraće) kao u Dubaiu u vožnji Šejk Zajed bulevarom.

Na ovaj ambijent mislim:
Ovako zamišljam pakao, količina vozila i saobraćajnih traka nikako.

Treba postaviti park u sredini da spoji autobusku stanicu sve do bloka 65 i nadomesti nedostatak parka u Belvilu, po obodima zgrade srednje visine znači ono njihovo od 32 - 64 m, ali da budu postavljene kaskadno i sa prizemljem da može da se provetrava, a kule može nekoliko u delu prema stanici, na liniji west 65 i na liniji airport city da budu u rasponu dve, tri od 130-230 m.
Saobraćaj samo u obodnim postojećim ulicama, i podzemno parkiranje.
 
Vrh