Šta je novo?

Blok 18 Novi Beograd

Ako mislis na jovinov crtez i zgradu pored tad kule ck trebala je biti partiska kongresna sala tako nesto .
To je sad sve nebitno para vrti gdje burgija nece
 


Samo da postavim i ovde kao bi trebalo uraditi spajanje tog novog tunela kod Ekonomskog fakluteta sa Bulevarom Dr Zorana Đinđića.

Rekontrukcija tog mosta kao i izrada plana za blok 18 su prava prilika da se uredi saobraćaj u ovom delu grada Beograda. Da ne bude zabune oko tramvaja, tramvaj nastavlja denivelisano svojom trasom kao i do sada.
 
@Zex

...Izgradnja Usca je samo doprinela da ovaj kraj zivne i postane ono sto mu je i namena - komercijalna gradska zona, e sad da li je idejno resenje objekta dobro ili ne, to je vec druga tema. A da je moglo nesto drugo da se izgradi moglo je, ali trziste i kapital diktiraju namenu prostora danas, a ne nazalost nasa zelja i vizija.

Toj lokaciji nikad nije bila dodeljena komercijalna zona. Niti je to javni interes. Dodelio je investitor sam sebi preko politicara. U normalnom sistemu privatni interes nema toliku ulogu u odedjivanju namene prostora. Po istom principu Vucic ima puno pravo da napravi ono cudo na Kalemegdanu, Vuk draskovic da napravi svoju vilu sa vocnjakom u Pionirskom parku, a Arapin kockarnicu u Narodnom Muzeju.

Odlicna je ova ideja sa skretanjem i dve paralelne magistrale. Postoji nekoliko problema.
-Najpropusniji most -Brankov most bi hranio x-centar magistralu ka Zemunu, a Zaricev most najoptereceniju.
-Jos uvek bi bio potreban most ili tunel do Bul. Z. Djindjica.
-Roundabout-i nisu dobri na takvoj razdaljini.
-Sajmiste bi bilo okrnjeno, deo parka zauzet, otvoren prostor iseckan. Mozda moze to da se resi sa izdizanjem dela mosta do reke.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376545#p376545:fvz5yajj je napisao(la):
razgradjevinar » 17 Мар 2016 08:59 pm[/url]":fvz5yajj]moguce da je ovo bolje resenje za vezivanje postojecih mostova sa bulevarima na nbg ali ja ne vidim zasto bi ovo iskljucivalo novi most na trasi bul. z. djindjica. taj most nema alternativu i neophodna je veza izmedju dva dela savskog amfiteatra

Будући да смо се у различитим темама више пута расправљали око друмског моста по сред Амфитеатра, нисам стигао до сада да илуструјем разлог зашто друмски мост по сред Амфитеатра не решава проблем преласка реке, нити растерећује друмску мрежу.


Булевар Зорана Ђинђића данас удара у "зид" у виду улице Милентија Поповића и да би се прешло преко Саве, возачи морају лево на Бранков или десно на Газелу.

Када би се евентуално изградио мост по сред Амфитеатра, тај саобраћајни "зид" би се само померио са НБГ-а у стари део града, односно у Савску улицу одкале би возила, за даље, опет морала или лево, у Немањину, или десно, на Мостар.

v5fwn5.jpg


Мост по сред Амфитеатра треба да буде искучиво пешачко - бициклистички али са носивошћу и карактеристикама друмског моста са 1+1 тракама да би га могле користити службе хитних интервенција (ватрогасци, хитна, полиција).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382917#p382917:1dp5e4i5 je napisao(la):
stf » 24 Apr 2016 11:40 am[/url]":1dp5e4i5]

Када би се евентуално изградио мост по сред Амфитеатра, тај саобраћајни "зид" би се само померио са НБГ-а у стари део града, односно у Савску улицу одкале би возила, за даље, опет морала или лево, у Немањину, или десно, на Мостар.



Мост по сред Амфитеатра треба да буде искучиво пешачко - бициклистички али са носивошћу и карактеристикама друмског моста са 1+1 тракама да би га могле користити службе хитних интервенција (ватрогасци, хитна, полиција).

most po sredini amfiteatra pre svega treba saobrcajno da spoji amfiteatar. ja ne kazem da neko ko sa bezanije ide kolima na crveni krst treba da ide po sred SA vec da neko ko ce ziveti ili raditi na levoj obali treba da moze da dodje do desne bez da koristi koridore koji su svojevremeno projektovani da spoje bec sa istambulom a ne levu i desnu obalu save, u sred milionskog grada. most ce koristiti oni kojima to bude korisno i zgodno, ukljucujuci i vatrogasce i policiju, i kurirske sluzbe i hitnu pomoc, i dostavna vozila i zivojin koji je iz savacentra krenuo u svoj stan kod lozionice. ili mislis da je bolje da zivojini idu preko gazele, kneza mislosa i tako dodatno opterete postojece ulice i mostove (isto vazi i za zivojinovu decu, postara, pekara, frizera, radnika u trafici..)

apsolutno se slazem da je 1+1 traka za automobile dovoljno (narvno metro, biciklisti i pesaci se podrazumevaju) ali ne vidim razlog da se tim trakama zabrani civilni saobracaj. niko normalan se nece sa kapacitetnih saobracajnica kao stu su autoput ili brankova prstrojavati da kroz buduci gusto naseljeni SA da bi savu presao bas na sred SA.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382917#p382917:i3zveaaw je napisao(la):
stf » 24 Apr 2016 11:40 am[/url]":i3zveaaw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376545#p376545:i3zveaaw je napisao(la):
razgradjevinar » 17 Мар 2016 08:59 pm[/url]":i3zveaaw]moguce da je ovo bolje resenje za vezivanje postojecih mostova sa bulevarima na nbg ali ja ne vidim zasto bi ovo iskljucivalo novi most na trasi bul. z. djindjica. taj most nema alternativu i neophodna je veza izmedju dva dela savskog amfiteatra

Будући да смо се у различитим темама више пута расправљали око друмског моста по сред Амфитеатра, нисам стигао до сада да илуструјем разлог зашто друмски мост по сред Амфитеатра не решава проблем преласка реке, нити растерећује друмску мрежу.


Булевар Зорана Ђинђића данас удара у "зид" у виду улице Милентија Поповића и да би се прешло преко Саве, возачи морају лево на Бранков или десно на Газелу.

Када би се евентуално изградио мост по сред Амфитеатра, тај саобраћајни "зид" би се само померио са НБГ-а у стари део града, односно у Савску улицу одкале би возила, за даље, опет морала или лево, у Немањину, или десно, на Мостар.

v5fwn5.jpg


Мост по сред Амфитеатра треба да буде искучиво пешачко - бициклистички али са носивошћу и карактеристикама друмског моста са 1+1 тракама да би га могле користити службе хитних интервенција (ватрогасци, хитна, полиција).

Ovaj problem oznacen STOP-om na stf-ovoj karti posle hipoteticnog buduceg mosta u centru SA bi mogao da se resi izgradnjom tunela ispod Urgentnog koji bi izbio na Bulevar Oslobodjenja.
 
mislim da je to skupo, mozda i nemoguce zbog visinske ralike. ja bih bio radikalan i izbegao bih direktnu automobilsku vezu bul. z. djindjica i mosta i na taj nacin pomalo "izolovao" novi most, tj ucinio ga nedostupnijim onima koji kolima samo zele da sto pre predju reku i odu dalje. izmedju ostalog takav most bi zbog svojih kapaciteta zahtevao mnogo vise prostora za pristupne petlje dok "mostic" 1+1 moze da se veze na obicnu T raskrsnicu

da skratim, bez mosta imamo 4 ovakva zanka stop, ovaj na slici, po jedan na samoj obali (kod kule i preko reke) i jedan u vladimira popovica sto prakticno gura sve korisnike buduceg SA sa obe strane reke da se krecu samo paralelno sa rekom trazeci izlaz odatle. most po sredini otvorio bi novi prelaz i mnogo vise mogucnosti za normalnu integraciju u postojece gradsko tkivo
 
taj most bi trebalo da bude kombinacija metro mosta i pesacko biciklisticke staze. Drumski na tom mestu nije potreban, osim sto STF rece, za slucaj hitnih intervencija vatrogasaca, policije, hitne pomoci.
Nazalost od tog mozda nista...
 
Савски амфитеатар је географски центар града. Неко ко ту живи а ради даље треба само да оде од њега, а неко ко живи даље и радиће ту, треба само да дође до њега.

Екстерни друмски инфраструктурни приступи локацији већ постоје и висококапацитетни друмски мост у наставку Булевара З. Ђинђића ама баш ништа не решава. Може само да направи озбиљан проблем. Друмски мост 1+1 профила који је дислоциран од осе Булевара з. Ђинђића, као што описа Разграђевинар је више него довољан за интерну комуникацију. Трансверзални друмски магистрални правци са више трака не треба да постоје у географском центру града. Тај тип друмског саобраћаја треба да се тера што даље.

Конкретно, сам блок 18 је површински сличан осталим блоковима на НБГ-у. Концепт НБГ блокова је осмишљен тако да постоје ободне капацитетне саобраћајнице али је сама интерна организација блокова изолована од транзитног друмског саобраћаја. Тако треба организовати и блок 18. Никаква висококапацитетна саобраћајница по средини не долази у обзир.

Високе обејкте распоређивати на ћошкове блока до већ постојећих висококапацитетних саобраћајница водећи рачуна о визури према Ади и Бановом брду из правца Калемегдана.
 
taj most im se ocigledno ne uklapa u koncept BNV jer bi oduzeo sa svojim pristupnom na desnoj obali, zbog cega bi se neki od objekata sa aktuelnog plana morali ukinuti. zato je i alabar insistirao samo na pesacko-biciklistickoj pasareli, za koju je struka rekla da je nepotrebana a i cini mi se da je vojska odbila taj prelazak na tom delu iz nekih kvazi razloga, sistema odbrane, kao i inzenjersko geodetska struka zbog nekih potpornih bunara koji se nalaze na ivici parka republike srpske. inace sam i ja navijao da tu cucne most, pa kakav god bio, saobracajni ili samo lakog karaktera. mosta nikad dosta :)
 
da ali taj most je u izmenjenom Gupu (koji je menjan zbog Beograda na vodi) ucrtan tako da me ne bi cudilo da se pojavi u nekim kasnijim renderima s obzirom na realizaciju projekta u hodu.
 
Zbog saobracjanice 13 /13 koja se vidi na skicama a tice se sajmista i bloka 18
 
Kada je objavljivamje rezultata konkursa prostornog uredjenja bloka 18?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376582#p376582:1vcvnxl5 je napisao(la):
relja » 17 Mar 2016 10:50 pm[/url]":1vcvnxl5]Sorry momci, ali robna kuća vam je već zauzela terenče, a i ne znam kako mislite da skrećete rampu Brankovog mosta.

Zeksova ideja je dobra i na planu resava problem pozicija mostova. Medjutim mene vise zabrinjava rampa mosta, ima li dosta mesta da se most spusti normalnim padom do raskrsnice a da ne bude rollercoster?
Jel si uradio poduzni presek rampe Zex-e?
 
Добро је макар то што су победници планирали, како кажу, "пешачки град".
 
Ахахахах...Каква кршина од мастер плана. Срећа па због посла нисам стигао ни да откупим конкурсну документацију а камоли да радим пројекат. Не знам како бих поднео још један намештени конкурс.
 
Zašto njihov plan nepredviđa metro u bloku 18 na Novom Beogradu? Mislim da metro mora sa Brankovog mosta da skrene ka ovom bloku 18 na Novom Beogradu.

Plan_za_metro_tram_2070_zpssccn3i8r.jpg


LEGENDA:

OBOJENE KRUŽNE TAČKE - Ukrštanja ka svim pravcima i smerovima.

PLAVA - Tuneli.

NARADŽASTA - Denivelisano iznad tla zemlje, dok je na tlu denivelisano samo starom trasom železničke pruge pored Sajma do Mosta na Adi kod Hipodroma.

CRVENA - Na tlu i izjednačen u svojoj baštici u "Beogradu na vodi", ispod Starog Savskog mosta i ispod Brankovog mosta do Beton hale sa ostalim saobrćajem. Dok je na Banovom brdu u Požeškoj ulici sa ostalim saobraćajem.
Na Novom Beogradu je ispod mosta "Gazela" i ispod Mosta na Adi, ali posle toga se diže na denivelisanu deonicu, paralelno sa ulicom Jurija Gagarina, a na drugu stranu je ka Bulevaru Zorana Đinđića kod bloka 18, odnosno ulica Vladimira Popovića.


Nisam uradio detaljnu trasu za Kumodraž - Banjica - Dušanovac - Trg Republike. Takođe treba i detaljna trasa za Mirijevo i ka Kaluđerici.

Konjarnik sa Medakovićem je isto pitanje kuda proći, jer sve te delove ne poznajem, da bih mogao na karti da za kratko vreme nacrtam.

U Zemunu je trasa pod zemljom, ali treba detaljno razraditi trasu.
 
I meni djeluje prenatrpano cekam da vidim ostale radove mislio sam da ce biti vise visokih zgrada doduse neznam uslove konkursa
 
Na stranu to što je konkurs, kao i svaki naš konkurs, najverovatnije namešten, ali obratiti pažnju na kvalitet master plana koji je proistekao iz konkursa - jednako je g***o kao masterplan Beograda na vodi.

Ovo je ono što naša domaća struka ima da ponudi. To je ono što konkursi u Srbiji mogu da ponude Još jedan u nizu dokaza koji potvrđuju moju tezu da konkurs za masterlan BnV-a koji je toliko tražen od strane domaće struke, ne bi doneo ama baš ni za procenat bolje rešenje od nametnutog masterplana via maketa ...

.... Pantograf napisa da je utešno to što je planiran pešački grad ... to nije ništa drugo do nametnuto rešenje proisteklo iz pozicije bloka. U njega i da hoćeš, ne možeš da uvučeš drumski saobraćaj.
 
Апсолутно ниси у праву. Ооогромна је разлика између домаћих и међународних конкурса у Београду. Ово иако званично није био стриктно домаћи конкурс незванично јесте. И тачно се знају који то параметри утичу на такво штеловање конкуренције.

Да је одржан међународни урб-арх конкурс за СА који је прописан по ГУП-у на исти би се јавили највећи светски бирои и архитекте/урбанисти.
 
Vrh