Šta je novo?

Blok 18 Novi Beograd

мост треба да се настави на булевар михајла пупина, а не булевар зорана ђинђића.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=375900#p375900:1ded6pgd je napisao(la):
Drakche » Sun Mar 13, 2016 11:32 pm[/url]":1ded6pgd]

Bulevar Z.Dj je dovoljno sirok, ali ako ce da se produzi preko bloka 18 morao bi da se suzava bas izmedju ove dve zgrade.

Naravno. To će genijalci i da urade...



Pravo pitanje je, da li je to suženje planirano i kad su planirani bulevar Z.Đ i Crown Plaza ili je neko napravi grešku.
 
Ovo je odlično, treba to praviti što pre.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=375916#p375916:2aulcbtk je napisao(la):
MilisaV » 14 Mar 2016, 08:18[/url]":2aulcbtk]мост треба да се настави на булевар михајла пупина, а не булевар зорана ђинђића.

Zar nemamo već 2 mosta koja se nastavaljaju na taj bulevar?
 
Кокос,

Када су средином седамдесетих одлучили да граде Интерконти на оном месту и да одустану од "друге лонгитудинале", тј. од везе Булевар Авноја - Немањина, предвидели су да Булевар Лењина (Михајла Пупина) излази право на метро мост у СА (приликом градње Хотела Хајат и зграде Југопетрола, та регулација је испоштована, иако Рег. план централне зоне којим је прописана већ тада није био на снази!). Тада је било предвиђено и да Бранков мост излази на Булевар Едварда Кардеља (Николе Тесле). То није било лоше решење.
 
To je bilo odlično rešenje, a most po sred Amfiteatra u tom slučaju biva potpuno nepotreban, u širem saobraćajnom smislu.
 
Cela ova priča je bacanje mrvica beogradskoj arhitektonskoj struci. Da ima čime da se bavi dok se BnV pravi.

Nema investitora, znači nema para a ni nekog posebnog razloga što se ovo sada otvara. Na papiru će biti obrađena zelena parcela sa ivičnim saobraćajnicama uz realnu obradu zatečenog stanja i davanja slobode "koliko se kome ćefne". Sve unutra će biti podeljeno na par zgrada i to je to. Posle 15-20 godina će neko reći "E, a imamo tako dobar plan za rešenje ovog prostora. Baš šteta što je mrtvo slovo na papiru. Nego, vidiš, ovaj BnV je baš dobro krenuo, šteta što je stao na pola."
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=375980#p375980:1svg05ui je napisao(la):
Пантограф » Mon Mar 14, 2016 2:09 pm[/url]":1svg05ui]
Када су средином седамдесетих одлучили да граде Интерконти на оном месту и да одустану од "друге лонгитудинале", тј. од везе Булевар Авноја - Немањина, предвидели су да Булевар Лењина (Михајла Пупина) излази право на метро мост у СА (приликом градње Хотела Хајат и зграде Југопетрола, та регулација је испоштована, иако Рег. план централне зоне којим је прописана већ тада није био на снази!). Тада је било предвиђено и да Бранков мост излази на Булевар Едварда Кардеља (Николе Тесле). То није било лоше решење.

Mislim da to pokazuje ova slika...



...a cini mi se da slika pokazuje i namjeru da se formira pješački koridor u pravcu bulevara Z.Đ. mostom preko Save u prostor savskog amfiteatra. To bi objasnilo zbog čega je prostor kod Crown Plaze znatno uži negu u bulevaru Z.Đ.
 
Ову мапу ћу искористити да још једном приметим колико су планери од пре 40 година заправо били писменији од данашњих: са оваквом трокраком раскрсницом пред Бранковим мостом нема колапса саобраћаја, са четворокраком какву сад хоће да направе - и те како има...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=375925#p375925:x4nhljye je napisao(la):
TranspoWarrior » 14 Mar 2016 09:33 am[/url]":x4nhljye]Ovako će to da izgleda


Upravo. O tome i pričam...
 
Што дуже анализирам блок, мост по сред Амфитеатра ми је све мање сврсисходан.
 
Ja sam jos davno analizirao ovu zonu upravo prema ovim starim planovima...na ovaj nacin bi bio spasen i "Nemacki paviljon". Direktor ce se radovati :)

Medjutim, malo se skracuje zasticena zona Starog sajmista...ali svi paviljoni ostaju netaknuti...

Crveno: Zona Starog sajmista

Zuto: Zone za nove komercijalne objekte

Sivo: Mreza saobracajnica
 
Zeks javi se sa nekim na konkurs ako nije kasno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376020#p376020:3ofw5hb7 je napisao(la):
relja » 14 Мар 2016 05:29 pm[/url]":3ofw5hb7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=375925#p375925:3ofw5hb7 je napisao(la):
TranspoWarrior » 14 Mar 2016 09:33 am[/url]":3ofw5hb7]Ovako će to da izgleda


Upravo. O tome i pričam...
А ево га и цртеж продужетка тог дела Булевара АВНОЈ-а.
Значи овај булевар ће на оба краја да има сужење-"левак", барем ће бити симетричан :D
 
Зекс ово изгледа сјајно. Овако би се сачувао и Немачки павиљон, и растеретио булевар Михаила Пупина, а испред ТЦ Ушћа би се створио одличан плато, да не кажем трг. Ако није проблем да додаш ту и булевар Зорана Ђинђића тј. његов продужетак до парка РС. :D
 
@Zexland ovo je odlicno!
Svaka cast!

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376357#p376357:ngcw3d2m je napisao(la):
direktor » 16 Mar 2016 07:20 pm[/url]":ngcw3d2m]Zeks javi se sa nekim na konkurs ako nije kasno

Evo ako hoce Stef idemo :)

@ Laki & Dosljak - Hvala :) ne znam zasto ovo nisam ranije kacio...zaboravio verovatno :gobb:

Dodacu i bulevar ZDJ :) inace neverovatno je koliko je ovaj prostor i dalje urbanisticki nedovrsen, a toliko je sve logicno, da ne kazem - vidi se iz aviona sta treba spojiti, dodati ili oduzeti, uostalom neki predjasnji urbanisti su o tome i razmisljali.
 
Све ми изгледа као да нико нема храбрости да се позабави овим озбиљним проблемом пре свега због затварања Бранковог моста. Мислим да би најбоље било одрадити све фазно, прво тунел код Економског факултета, онда проширење Зарићевог моста, спојити га са Владимира Поповића и онда за почетак пребацити сав саобраћај за мост да иде преко улице која је између Делтиног плаца и Хајата док се одради наставак од моста ка новом кружном току код Ушћа, а онда кратко затварање постојеће раскрснице зарад спајања Зарићевог моста и Михаила Пупина и изградњу кружног тока. Пут ка бранковом преусмерити преко Николе Тесле лево из Михаила Пупина још код Црвенкапе. Онда када се изгради тај кружни ток затворити Бранков мост, одрадити саобраћајнице око Ушћа и продужетак Владимира Поповића до кружног тока испред Бранковог моста. За време тих радова на саобраћајницама урадити истовремено и велику опсежну реконструкцију самог Бранковог моста. За то време саобраћај преусмерен преко проширеног Зарићевог моста и Савамале.

На добитку од оваквог преуређења соабраћајница највише би на добити било Ушће, као и Старо сајмиште, а једини на губитку би био НИС који би морао да сели пуму, што и није тако страшно. За узврат би им можда требало дати две пумпе да граде, једну у блоку 18 после раскрснице код Зарићевог моста и једну код Ушћа после кружног тока булевара Николе Тесле и Владимира Поповића. Наравно за време свих радова линије 7, 9, 11 и 13 су преусмерене преко Моста на Ади.
Можда би ту још само фалило додати од кружног тока код Бранковог моста да иде право мања саобраћајница према МСУ који би тако постао видљив и приступачнији за пешаке са самог моста. Једино што ми остаје као дилема јесте да ли би тај кружни ток код моста морао да буде денивелисан због рампе, и да ли би то можда могло да се уради насипом пре него стубовима?
 
Može Zeks. Idemo. Ovaj saobraćajni predlog rešava saobraćajne probleme loših pozicija mostova.
 
Bravo Zeks, plus za ideju i rad od mene. Međutim u navedenom predlogu je problem što se Bul Mihajla Pupina penje na tramvajski most. Čak i pod pretpostavkom da se taj most proširi i napravi tunel kod ekonomskog faxa, mislim da i sa svim tim u tom delu starog grada nema kapaciteta da se propusti toliki obim saobraćaja. Mislim da bi se zbog gustine naseljenosti i povezanosti Bulevar Mihajla Pupina sa okolnim uicama on i dalje više koristio nego Bul Nikole Tesle, tj dobila bi se manja gužva na Brankovom mostu ali veća na tramvajskom koja ne bi imala kuda dalje da se kanališe. Ali ipak zanimljiva ideja, možda nešto i po ovoj mojoj primedbi može da se uradi. Ljudima nije samo cilj da pređu most nego i da nastave dalje, pa mislim da sve zavisi od raspoloživosti prostora gde tunel izlazi.
Sem tunela koji ide severno, ostaje primedba gde bi bio glavni nastavak pravca sa mosta, a to je ka istoku (jer je most na pravcu zapad-istok). Jedino logično rešenje koje vidim je ka Nemanjinoj i dalje Slaviji koja nije protočna, tako da...
 
zexland":ez0jd60d je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376357#p376357 je napisao(la):
direktor » 16 Mar 2016 07:20 pm[/url]":ez0jd60d]Zeks javi se sa nekim na konkurs ako nije kasno

Evo ako hoce Stef idemo :)

@ Laki & Dosljak - Hvala :) ne znam zasto ovo nisam ranije kacio...zaboravio verovatno :gobb:

Dodacu i bulevar ZDJ :) inace neverovatno je koliko je ovaj prostor i dalje urbanisticki nedovrsen, a toliko je sve logicno, da ne kazem - vidi se iz aviona sta treba spojiti, dodati ili oduzeti, uostalom neki predjasnji urbanisti su o tome i razmisljali.

stf":ez0jd60d je napisao(la):
Može Zeks. Idemo. Ovaj saobraćajni predlog rešava saobraćajne probleme loših pozicija mostova.
Gurajte ljudi, sva podrska od nas !!!

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
moguce da je ovo bolje resenje za vezivanje postojecih mostova sa bulevarima na nbg ali ja ne vidim zasto bi ovo iskljucivalo novi most na trasi bul. z. djindjica. taj most nema alternativu i neophodna je veza izmedju dva dela savskog amfiteatra koji ce ako se realizuje i 50% od planirane izgradnje biti nemoguce saobracajno opsluziti postojecim mostovima koji su projektovani i izgradjeni u vremenu kada je ceo SA urbanisticki bio jedno veliko nista.

most na toj poziciji mora da ima metro, pesacke i bic staze i makar po jednu saobracajnu traku po pravcu.

edit: zamislite jednog dana nekoga ko zivi na levoj obali SA, recimo mu prozor gleda na sava centar, a radi u mikrofonki. taj neko znaci treba da ide do npr sava centra pa na gazelu pa u kneza milosa pa ne znam gde.. ili okolo preko zarica pa na savski trg pa ne znam gde.. to bi bukvalno bilo kao da danas izmedju zarica i mosta na adi nemamo gazelu
 
Vrh