[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455211#p455211:3s1by6qt je napisao(la):
boca-ica » 01 Jun 2017 01:33 pm[/url]":3s1by6qt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455206#p455206:3s1by6qt je napisao(la):
Bender Rodriguez » 01 Jun 2017 12:15[/url]":3s1by6qt]Jabbu,
.... Ali njeni organizatori očigledno imaju još neke ciljeve. Što se vidi čak i po njihovim saopštenjima...
+ 1
Umesto da voznjama ukazuju na gotovo nemogucnost bicikliranja
na ralacijiama Bgd naselja - centar grada
gde je bicikliranje pogubno po život i tako onemoguceno za vecinu gradjana
a takva nj. ne zainteresovanost,
upravo potvrdjuje istinitost tvog posta
Kad pročita ovo, čovek se naprosto zapita kako mu to do sad nije palo na pamet?
Pa dobro ljudi, zar vi zaista mislite da će sd grad da napravi npr biciklističku stazu od Borče do centra grada? Inače sam Borčanac. Da li vi znate šta je tu sve potrebno, i koliko lobiranja da se napravi par kilometara staze u samom centru, gde je više korisnika?
Čisto da ne biste laički zaključivali ubuduće, prosečno putovanje bajsom u Holandiji i Danskoj je od 3-5 km. Na listi prioriteta, sa lošom i neiformisanom gradskom upravom nespremnom da izdvoji bilo kakav novac za ozbiljniji poduhvat, pre svega ima logike širiti mrežu iz centra ka periferiji. Dakle, ne možete uzeti i napraviti stazu iz Bataje koja je udaljena 20 km od centra. Zašto? Zato jer i u Kopehagenu koji ima 50% bici putovanja na dnevnom nivou (od ukupnog broja putovanja) tek neki mali procenat komjutera vozi u široj zoni od 7 km. I ako se ja borim da izboksujem koridor od Brankovog mosta do centra, sto po sto metara, kolike su šanse da će Grad da izdvoji novac za 20 km bici staze (aj nek je i 15 km). Ljudi, to je minimum 1.5 miliona evra, plus ukidanje parkinga, sužavanje uličnog profila, i koješta još, gde dolazimo do onoga što vi zovete "politika". To zapravo i jeste politika, kada političar zna da mora da ukine parkinge, ali i da će mu to "ukinuti" glasove. I onda on ne postupa kako nalaže zdrava urbanistička logika, već kako nalaže njegov opstanak na vlasti. Isto važi i za sužavanje ulice.
I da sam član vladajuće političke partije na visokoj poziciji, od stranačkih kolega bi naišao na ogroman otpor, za ovakve odluke podrška mora da dolazi sa samog vrha. Nemam sad vremena da pišem od kulina bana niti da razvijam ovde eseje, iz mog iskustva to što vi tražite je jaaaako teško izlobirati. Ali, može biti da i ja ne znam, i da mi loše ide. Dajte neki primer dobre prakse, gde su se biciklistička udruženja izborila za to što biste vi
. Ili dajte predlog kako biste vi to uradili, presavijte tabak, idite kod glavnog urbaniste, u sek. za saobraćaj, Beoland. Pre toga samo ne zaboravite da ja ne mogu da ih ubedim da umesto NAZUBLJENOG ivičnjaka stave RAVAN ivičnjak. Dakle, nema tu nikakvog Soroša, politike niti filozofije, niti nekakvih velikih para. Ima samo razlike u TIPU ivičnjaka, i oni neće da poslušaju. Ali eto, možda će vas da poslušaju za stazu do Bataje. Evo i prepuštam vam da tema buduće KM bude upravo to, dođite na sastanak kad vam odgovara, da se dogovorimo oko delovanja za to lobiranje. Pozdrav, Zoran