Pa ne znam šta da kažem,@Peregrino je uneo političkih primesa i podmetanja "naše" i "njihovo"i ovde i tamo živi isti narod ako nisi znao i želja nam je da se što brže i jeftinije viđamo i sexamo Regionalnim Metroom,cilj mu je lako vidljiv ali i prisutna doza neznanja,kao da se javlja iz nekog drugog okruženja,ali dobro razumemo mi,pazi ovako da si bolje pogledao šta je napisano u predhodnim postovima,lako bi uvideo da smo svi listom za Metro like vezu sa NS i da je unazad dosta vremena promovišemo ideja je potekla odavde,ali tako nešto može da finanasira država i pokrajna jer se radi o infrastrukturi koja je jako skupa u tom slučaju trebalo bi dodati dva nova koloseka do NS, dobra stvar je što je ostavljeno mesto na koridoru i nema imovinsko-pravnih problema ,te bii to dosta opravdalo projekat ali to je posao ipak za budućnost,što se tiče prigradskih Opština eto većina nas se slaže da Beograd treba da finansira teritoriju svojih Opština,dok onima izvan treba da pomaže tako što će kandidovati zajedničke projekte za finansiranje bilo Državi ili Pokrajni koja sada ima razvojnu banku dok je Beograd nema(zamisli),te zato i s pravom treba da traži da se te Opštine zauzmu same za sebe kada se dele sredstva za razvoj,to je čist račun i nema tu ništa sporno,jer u suprotnom a zašto da se finasira pruga do Pančeva iz Gradskog budžeta a ne recimo do Obrenovca onda će ti ljudi da se bune, dakle politici tu nema mesta ti ljudi iz recimo Inđije treba da traže od rukovodstva svojih opština da uđu u ITS sa Beogradom,i da se plaća doplatna suma za tu zonu tako je i u svetu zar ne?
@JohnyBgood, problem Beovoza do Pančeva je jednokolosečna pruga koja bi narušila 15 min.takt a neka nemarnost za ovu neopravdano Ne Beogradsku Opštinu,znamo da su pruge ingerencija Ž.S koji je reorganizovanju u neki Holding valjda, gde treba da se izdvoji infrastruktura koja će i dalje biti Državna ako je ne rasprodaju,dakle Ž.S treba da gradi taj drugi kolosek a Država da ga finasira sa Pokrajnom koja nije dala da Pančevo bude Beogradska Opština,dok Grad Beograd i pored ulaganja u obnovu vozova i Prokopa još uvek nije formirao Gradsko večinsko preduzeće sa Ž.S pa samim tim i stanice Beovoza ne znamo kome će pripasti na upravu,ali koliko razumem oni čekaju Zakon o Železnici tj.novi Holding da se zna šta je čija ingerencija,jer recimo Grad Beograd je finansirao izgradnju Beogradskog Čvora sa Republikom i Ž.S,bilo bi zanimljivo čuti i konačno rešenje tih odnosa :kafa:
@JohnyBgood, problem Beovoza do Pančeva je jednokolosečna pruga koja bi narušila 15 min.takt a neka nemarnost za ovu neopravdano Ne Beogradsku Opštinu,znamo da su pruge ingerencija Ž.S koji je reorganizovanju u neki Holding valjda, gde treba da se izdvoji infrastruktura koja će i dalje biti Državna ako je ne rasprodaju,dakle Ž.S treba da gradi taj drugi kolosek a Država da ga finasira sa Pokrajnom koja nije dala da Pančevo bude Beogradska Opština,dok Grad Beograd i pored ulaganja u obnovu vozova i Prokopa još uvek nije formirao Gradsko večinsko preduzeće sa Ž.S pa samim tim i stanice Beovoza ne znamo kome će pripasti na upravu,ali koliko razumem oni čekaju Zakon o Železnici tj.novi Holding da se zna šta je čija ingerencija,jer recimo Grad Beograd je finansirao izgradnju Beogradskog Čvora sa Republikom i Ž.S,bilo bi zanimljivo čuti i konačno rešenje tih odnosa :kafa: