PRVA LIGA, hvala na postu i pogotovo jako lepoj i preglednoj mapi! Uh kako bi ovo bilo dobro, toliko je racionalno da je to mozda cak i problem . Da se ovo uradi pitali bi se GDE nam je bila pamet svih ovih godina!?zidar":2if03zkj je napisao(la):Sad kada je cvor na Prokopu saniran, nema razloga za cekanje i oklevanje nego treba da se maksimalno iskoriste SVI tuneli, a ne samo jedan a ostali ko zna kad. Sasto vec sutra ne bi isao voz iz Rakovice do P. Mosta, ili iz Rakovice za Novi Beograd sa 15 min taktom?
A to sto grad nece/nemoze da se dogovori sa okolnjim opstinama oko zajednickog razvoja prigradske zeleznice samo dokazuje da niko od njih ne pokusava da shvati grad kao socio-ekonomsku celinu nego se svako bori za svoj mali feud.
Dopunio sam mapu od pre par postova koja prikazuje mogucu jednostavnu racionalizaciju postojecih sinskih kapaciteta za javni prevoz i vezu grada i predgradja.
http://www.imamoplan.com/files/gimgs/14_antigona-small.gif
Prateci tekst mozete videti na http://www.imamoplan.com/index.php?/planovi/plan-antigona/2/
To da nesto "ide po planu" mi je mala uteha i u velikoj disonanci sa realnoscu u kojoj su ti tuneli bili gotovi godinama i jos uvek nisu u punoj eksploataciji. Poenta mog upisa je da je sramota do to vec odavno nije bilo aktivirano, i da bi nam da jeste i ova diskusija o metrou bila mnogo informisanija znacajnim iskustvima. A sto se tice moje "odokativne" procene o korupciji, OK, ne slazemo se, ja je vidim svugde a ti ne, no big deal. Mada sigurno nije samo korupcija, ima dosta i nesposobnosti i postavljanja nesposobnih po partijskoj liniji, pogotovo u javna preduzeca...:lol:2012":3h81c78e je napisao(la):Pazi ovako,Zidar lepo postavio pitanje zašto se odmah od septembra ne pusti ilinija za Rakovicu/Železnik? Pa ja se vozio nedavno do Rakovice i uvideo da u tunelu ne ide glatko i ima dosta klackanja,tako da su zamenu šina na Liniji 2 ostavili za posle nove godine,do tada menjaju šine na L1 do Batajnice da bi mogla da se podigne brzina na 70-80 km/h,e sada da li to može brže,za sada finansije nisu problem već Ž.S koja treba da odradi taj posao a oni imeju neki svoj tempo zamene šina valjda,@JohnyB.,kao što vidiš sa Beovozom do sada se stvari odvijaju po planu i dobro,ne znam da li si upoznat sa radovima koji su otpočeli na sistemu Beovoza,možeš pogledati ranije postove pa se upoznati od početka rekonstrukcije predpostavljam da nisi bio tu ili pratio kada je sve otpočelo,ovaj deo o Metrou ti je bezveze jer, kao što vidiš projekat Metroa tek treba da se realizuje čitave naredne decenije jer se to ne gradi brzo ni lako, a vredi svaku paru koja će da se uloži,a možda budemo sreće pa neko uzme pod koncesiju tako da nam to bude i te kako isplativo,a o rešavanju svakodnevnih glavobolja sa saobraćajem da i ne govorim,kao što vidiš novac koji se koristi za gradnju Metroa nema veze sa projektom Beovoza koji se uveliko realizuje i uredno finansira,jer Beograd se opredelio za sve vidove prevoza kao i gradovi slične veličine u Evropi,a ovo o korupciji ti je odokativno,naprotiv samim tim što će neka strana država da finanasira svoje firme,kreditom ili koncesijom ne otsavlja prostora za domaću korupciju,jer oprema gradnja se finansira direktno toj stranoj firmi kao što Ebrd finasira most,pa oni objavljuju tendere i dodeljuju posao,tako da ipak grešiš u vezi ovoga. :kafa: Zato se ona ekipa iz Belama ubi da se njima dodeli posao Brzog Tramvaja da bi mogli da se ugrade i za unuke,a onda bi pluvali po projektima kalsičnog Metroa na nekom tropskom ostrvu
Divna vest! Na stranu sto me raduje da su uposlili domace majstore da srede te vozove (domacinski!) nego ovo dolazi u pravo vreme, da se bar nekome olaksa put preko Save dok jos nije gotov most preko Ade a "Gazela" se opravlja. A vremena putovanja su stvarno neverovatna, ko ide od blizu Vuka ili Fransa za NBgd relativno blizu stanice ili Tosinog bunara moze brze jedino helikopterom .vucko":zrjimzzt je napisao(la):
ne možeš da porediš Grocku i Surčin koje su gradske opštine sa Pančevom i Starom Pazovom koje (administrativno) ne pripadaju gradu. jednostavno, te dve opštine nisu u nadležnosti Direkcije za javni prevozPeregrino":2bz29voc je napisao(la):I sad se pojavljuje gradska vlast koja radi licne promocije nudi reorganizaciju prigradskog prevoza u gradski sa ucenjivanjem drugih opstina. Sta to znaci. Jednog dana se pojavi GSP i trazi od npr. opstine Surcin ili Grocka da plate kupovinu i odrzavanje vozila inace ce da im ukine prevoz. To je kriminalna logika.
:notok:Peregrino":2t3sc402 je napisao(la):Nije ovde stvar u poredjenu tih prigradskih opstina sa vangradskim. Stvar je sto direkcija za javni prevoz na tiha vrata preuzima ono na sta nema prava, citaj infrastrukturu i vozila. Pri tome ne radi nista po pitanju infrastrukture i novih vozila. Ako su tako lepi, pametni i sposobni neka kupe nova vozila, a ove garniture vrate onima kojima i pripadaju. Takodje, postavljaju se uslovi Pancevu za obnovom Pancevackog mosta i drugog koloseka. Zar naselja Krnjaca, Sebes i Ovca koja izlaze na ovu prugu ne koriste usluge Beovoza? A prema najavama gradskih celnika i oni ce biti uskraceni. Kao sto sam rekoh, nesposobnost svih struktura vlasti se sada ogleda u ucenjivanju.
:kk:direktor":1b3colhc je napisao(la):Garniture 412 gorbacov nije posjedovo zto novi sad vec samo ztp beograd sve imqa na www.412emvbeovoz .com kupovali su ih i zto podgorica iskoplje ap vojvodina je sastavnih dio republike srbije i tako ce ostati bez politike u moju butigu