Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pa ne znam šta da kažem,@Peregrino je uneo političkih primesa i podmetanja "naše" i "njihovo"i ovde i tamo živi isti narod ako nisi znao i želja nam je da se što brže i jeftinije viđamo i sexamo :D Regionalnim Metroom,cilj mu je lako vidljiv ali i prisutna doza neznanja,kao da se javlja iz nekog drugog okruženja,ali dobro razumemo mi,pazi ovako da si bolje pogledao šta je napisano u predhodnim postovima,lako bi uvideo da smo svi listom za Metro like vezu sa NS i da je unazad dosta vremena promovišemo ideja je potekla odavde,ali tako nešto može da finanasira država i pokrajna jer se radi o infrastrukturi koja je jako skupa u tom slučaju trebalo bi dodati dva nova koloseka do NS, dobra stvar je što je ostavljeno mesto na koridoru i nema imovinsko-pravnih problema ,te bii to dosta opravdalo projekat ali to je posao ipak za budućnost,što se tiče prigradskih Opština eto većina nas se slaže da Beograd treba da finansira teritoriju svojih Opština,dok onima izvan treba da pomaže tako što će kandidovati zajedničke projekte za finansiranje bilo Državi ili Pokrajni koja sada ima razvojnu banku dok je Beograd nema(zamisli),te zato i s pravom treba da traži da se te Opštine zauzmu same za sebe kada se dele sredstva za razvoj,to je čist račun i nema tu ništa sporno,jer u suprotnom a zašto da se finasira pruga do Pančeva iz Gradskog budžeta a ne recimo do Obrenovca onda će ti ljudi da se bune, dakle politici tu nema mesta ti ljudi iz recimo Inđije treba da traže od rukovodstva svojih opština da uđu u ITS sa Beogradom,i da se plaća doplatna suma za tu zonu tako je i u svetu zar ne?
@JohnyBgood, problem Beovoza do Pančeva je jednokolosečna pruga koja bi narušila 15 min.takt a neka nemarnost za ovu neopravdano Ne Beogradsku Opštinu,znamo da su pruge ingerencija Ž.S koji je reorganizovanju u neki Holding valjda, gde treba da se izdvoji infrastruktura koja će i dalje biti Državna ako je ne rasprodaju,dakle Ž.S treba da gradi taj drugi kolosek a Država da ga finasira sa Pokrajnom koja nije dala da Pančevo bude Beogradska Opština,dok Grad Beograd i pored ulaganja u obnovu vozova i Prokopa još uvek nije formirao Gradsko večinsko preduzeće sa Ž.S pa samim tim i stanice Beovoza ne znamo kome će pripasti na upravu,ali koliko razumem oni čekaju Zakon o Železnici tj.novi Holding da se zna šta je čija ingerencija,jer recimo Grad Beograd je finansirao izgradnju Beogradskog Čvora sa Republikom i Ž.S,bilo bi zanimljivo čuti i konačno rešenje tih odnosa :kafa:
 
Praviti prigradski prevozni sistem unutar administrativnih granica koje nemaju veze sa stvarnim ekonomskim podrucjem grada je suludo. Zamislite da Beogradske opstine imaju zasebne sisteme pa imamo presedanje na granici Cukarica-Vozdovac. Treba menjati grannice ili ih prevazici.

Beogradski cvor je finansirala cela drzava, ta pruga treba da sluzi svima i da se u tom smislu sto bolje reorganizuje. Nije bitno kojoj opstini pripada stanica ako je logicno da voz treba da ide do nje. Da li je potrebniji voz do Panceva ili Mladenovca? Direkcija nema snage da pitanja postavi na taj nacin, to bi ih nateralo da se angazuju mnogo dublje i da uzimaju u obzir tudje misljenje i interese, lakse im je da rade odokativno u svom malom feudu.
 
Pazi ovako ekonomsko područije je poveliko ide i do Valjeva i prevazilaze finansijske mogućnosti Beograda, tako sam lepo i rekao Grad treba sa tim Opštinama da kandiduje projekte Državi i Bankama ali ne da on njima nameće šta im je interes, već da te Opštine utvrde prioritete u transportu prema metropoli i da traže interes u udruživanju i sa Javnim i Privatnim kapitalom,a recimo ako bi Beograd trebalo da razvija ceo metropolis koji mu gravitira a to je i NS, onda onda mu treba i Razvojna Banka(koju nema) koja bi finansirala kandidovane projekte,ali tu je i Pokrajinska Razvojna Banka ,a šta onda ona finansira,sve severno od NS'?mislim ima tu vrlo nejasnih stvari koje treba iz temelja da se postave kako treba ,naravno uzimajući iskustva svetskih metropola,kako je povezen N.Y i New Jersey recimo itd.kako je Stokholm povezan sa svojim prigradskim mestima,Budimpešta i kakvi su im načini finansiranja,to je jako dobra tema za Gradsku Vladu svakako ali i Opštine,neka se malo raspitaju o iskustvima po svetu.
 
BEOVOZ
Počinje sa radom mreža "Gradske železnice": Zemun - Pančevo za 15 minuta

Quote:
BEOGRAD - Beograđanima će od 1. septembra na raspolaganju biti prva linija gradske železnice koja će saobraćati od Pančevačkog mosta do Zemuna. Za vreme obnove Gazele biće odlična alternativa za prelazak iz jednog u drugi deo grada, a posebnu pogodnost imaće putnici koji za vožnju gradskim prevozom koriste markice, jer će jedinstveni tarifni sistem važiti i na "šinama".

U Sekretarijatu za saobraćaj kažu da je reč o prvoj fazi projekta razvoja gradske železnice.

Od Zemuna do Pančeva saobraćaće se u intervalu od 15 minuta - objašnjavaju u Sekretarijatu. - Ovo je samo prvi korak kojim će funkcionisanje saobraćaja u Beogradu biti znatno bolje i rasterećenije. Primera radi, od stanice "Novi Beograd" do "Karađorđevog parka" stizaće se za samo šest minuta.

Vozovi Beovoza stajaće na stanicama "Zemun", "Tošin bunar", "Novi Beograd", "Prokop", "Karađorđev park", "Vukov spomenik" i "Pančevački most" i biće usklađeni sa ostalim linijama javnog gradskog prevoza.

Na prvoj liniji biće angažovano devet kompozicija. Remont i modernizacija šest elektromotornih garnitura nedavno su završeni, a do sredine sledećeg meseca biće predata i preostale tri. Očekuje se da će ovom trasom dnevno putovati između 30.000 i 35.000 sugrađana.

Tokom naredne godine mreža će biti proširena od Zemuna do Batajnice, a u planu je i modernizacija Beovoza do Ripnja i od Pančevačkog mosta do Krnjače.

Kompletno povezivanje prestoničkih opština u mrežu "Gradske železnice" najavljeno je za 2014.
 
Može li neko na Google Earth-u da obeleži gde je ta stanica u Zemunu? Ne poznajem baš taj deo pa ne mogu da se snađem.
 
Требало би да је ово у квадрату

2wq9v9i.jpg
 
Treba napraviti jednu BUS liniju od Galenike do stanice u Zemunu, a drugu od Batajnice, preko Zemun polja do stanice u Zemunu
 
jovanovm":2g21bjyq je napisao(la):
Ima li nagoveštaja o tome da li će važiti karte/markice ITSa?
pisalo je u zadnjoj vesti pre neki dan u blicu da ce vaziti od prvog septembra.
 
Od 1.8.2010 dve garniture koje je grad remontovao krenule su u saobracaj na liniji Pancevo - Indjija.
 
@Mateja B..pročitao sam tekst u listu "Pruga" i čovek kaže da se se sve dogovorene faze izmeđi Grada i Železnica odvijaju po planu,izdvoji bih da se dalja rekonstrukcija pruga Čvora tj.podizanja brzine odvijati bez problema jer Grad obezbeđuje opremu i šine a Železnice sve to ugrađuju,biće potpuno rekonstruisana pruga da Mladenovca i Lazerevca,kao i deonica do Železnika/Makiš,rekao je da je i dalje usko grlo u stanici NBG tj. deo pruge koji fali da bi kolosek prema Glavnoj Ž.Stanici bio potpuno odvojen od onoga prema Prokopu,i da bi to trebalo izgraditi u narednom periodu ne reče i kada ;) Kaže da i dalje traje diskusija u kakvom bi odnosu bili Grad i Železnice tj.da li će se formirati zajedničko preduzeće ili nešto drugo,pominjao je status novog opertera mada nejasno,istakao je da ITS nema dok se ne potpiše ugovor sa Gradom,kao i da su EMV koje su renovirane i dalje u vlasništvu Železnica i da im je rok funkcionisanja oko 4 god.posle koga Železnice mogu da ih usmere na druge pravce,da li je negde zapelo u tim razgovorima ne znam ali da isuviše dugo traju to se vidi s druge strane ne verujem u uspešan rad Gradske Ž. bez Gradskog preduzeća koje bi to obezbedilo kako kontrolu tako i razvoj,jednostavno bez posebnog operatera Gradske Železnice ubrzo će zadesiti sudbina javašluka Državnog preduzeća po običaju... :o
 
Pa ok ali mislim da su pregradna vrata mogli da odrade drgačije od stakla sigurnosnog i sl.
verkehrsmanagementsysteme_458.jpg

Malo šminke može za stanicu NBG
3445447322_6fc05a74cc.jpg

Za stepenice može malo šminke ne mora ništa skupo,malo mermera,neon,farbe..
parkraummanagementsysteme_458.jpg

Ispod stanice Park&Ride pod nadzorom za prvu ruku..
5.jpg

15.jpg

Lepa nadogradnja za stanicu Rakovica...od Zahe Hadid,naravno u skromnijoj verziji za nas..
3409329667_e57caa85f7.jpg

DSC_7900.jpg

Stanica Karađorđev Park,kao galerija slično Prokopu,dajte predloge,kako su lepo ovi iz Grada muralima oplemenili Prokop ,može još ideja a bez ogromnih ulaganja..
 
E vozih se danas Beovozom,remontovanom i "renoviranom" kompozicijom.pRvi utisak pozitivan mi je ostavio brz ulazak voza na stanicu Vuk,isto kao Metro ,gledano spolja voz ofarban doteran kao nov,sam ulazak na vrata voza promenio mi taj dobar utisak,videh istu boju,enterijer kao i ranije čak se i naziru neki grafiti,dalje sedišta lepo tapacirana simpa šara,međutim deo gde se nasljanja glava izgleda kao da su ih kupili na buvljaku ,plastika crna ofucana grozno za gledati,dalje enterijer isti kao da ništa nije zamenjeno,vidi se farbane metalne površine,ručno naravno sa fronclama,prozori su izgleda samo oprani i dalje zamućeni,ofarbani za ime oca bronzom! :o naravno prozori niti mogu da se otvore ,a oni otvoreni zatvore čak i gore neko pre "renoviranja"drugo spojevi,lajsne zakucani ekseri sve se vidi strava,da li su ti ljudi "stručnjaci" ili oni koji su birali "materijale" išta novo stavili da li su ono čuli uopšte kako se to radi u Evropi,da li znaju da koriste internet pa da pogledaju materijale koji se danas koriste za najjednostavnije stvari,da li koriste alat ili sami čekić,Da li Gradska Vlast zna šta je naručila,platila i dobila,pa ovo katastrofa! za šta su im oni uzeli pare?! :mad:
E sad ono što je dobro odrađeno je tehnički deo,točkovi,kočnice,amortizeri voz je udobno klizio išao jako brzo i onda se zaustavio na 5min.pred stanicu NBG da bi propustio voz,jer fali parče šina da bi pruga iz Glavne stanice imala nezavisan kolosek do stanice NBG,zaboga!:kafa: e da i mašinovođa pustio prijatnu "ambijentalnu" muziku tj.Stoja!
 
2012":p5seanj2 je napisao(la):
Da li Gradska Vlast zna šta je naručila,platila i dobila,pa ovo katastrofa! za šta su im oni uzeli pare?! :mad:
E sad ono što je dobro odrađeno je tehnički deo,točkovi,kočnice,amortizeri voz je udobno klizio išao jako brzo
To je bila svrha remonta. Enterijer nisu puno dirali.
 
E hvala ti što potvrdi ,rekoh da li sam ja to dobro video,ali taj deo renoviranja enterijera i onako ne bi mnogo koštao,radi se samo primeni modernih materijala i tehnologije,jer ovim se Želvoz i Šinvoz nisu pokazali da su u stanju da ponude savremen produkt,tj.i vizuelni i funkcionalni deo,e sad ako je tako naručeno ok ,ako bi se u muđevremenu naručili novi vozovi pa dok ne stignu dobri su i ovi,a treba podsetiti da se i po gotovinskoj uplati novi vozovi čekaju minimum dve god. :kafa: dakle što se tiče entreijera vozova zamenjena su samo sedišta koja su pristojna ali sa lošom završnicom verovatno nabavljenom na buvljaku,a ostali deo je samo fušerajski prefarbano..
 
Vozio sam se danas remontovanom garniturom BeoVoza. Odlična je, samo mi se čini da je malo bučnija i da kočnice malo više cimaju. Veliki plus je to što konačno nije potrebno petoro ljudi da bi se otvorio ili zatvorio prozor. :kk:
 
E ti si se vozio u nekom drugom vozu :D ja nisam mogao da zatvorim ni jedan prozor u kolima gde sam bio,tehnički deo je urađen dobro potvrdio mi železničar na Prokopu rekao mi skoro sve je novo,tako da je bezbednost povećana kao i brzina.
 
Pa nešto otežu oko formiranja zajedničkog preduzeća,ugovora a samim tim i ITS-a :kafa:
 
Vrh