Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Малопре видех на младеновачкој линији неку новоремонтовану (рекло би се) гарнитуру, али са мало светлијим вратима, више нагињу наранџастој него црвеној боји. Је ли то стигла 017/018 са ремонта? :)
 
@ Прле
Слажем се, тако би требало, али на гарнитурама ремонтованим у Шинвозу ми делује као да је та боја ближа светлоцрвеној. :wink: На оним ремонтованим у Желвозу боја врата ми некако дође светлија. А можда је и оптичка варка зато што оне жуте шипкице са унутрашње стране врата одају такав утисак. :)
 
https://www.danas.rs/drustvo/o-deponiji ... om-okrugu/
"Đokić je rekao u da se sa predstavnicima Srbija voza vode razgovori da, nakon okončanja rekonstrukcije pruge Mala Krsna – Jajinci, Požarevac uđe u sistem Beovoza.
To bi značilo da u svaki deo Beograda stignemo za jedan sat i 15 minuta. Očekujem da to bude od sledećeg zimskog reda vožnje, što bi zaista doprinelo da saobraćaj bude bolji za sve naše građane, naveo je Đokić."

Bilo bi interesantno videti šta će uraditi sa ovim pošto se zna da garnitura nema, možda stave Stadler ovde. Mada kako su do sad radili uzeće jednu garnituru i staviti da ide 2,3 puta tamo vamo i tjt
 
Samo otvaraju nove linije a novih vozova i dalje nema.
Kako misle da održe normalan takt?
 
Lepo je to što ćemo moći da stignemo za 1h 15min, ali da to bude više od 1 - 3 polaska dnevno i da ne bude na račun sajaćenja drugih linija BG: voza. Naravno, i da to budu polasci koji će zaista koristiti građanima, a ne da kao sada imamo situaciju da polasci na pojedinim linijama izmaknu za nekoliko do desetak minuta, zato što ljudi jednostavno ne mogu ranije da izađu sa posla kako bi uspeli da uhvate polazak ili da presedaju sa autobusa na voz ili jedne linije voza na drugu.
 
Koje ludilo. Preokupirani planovima za produžavanje linija čime? Zaprežnim kolima? Ni TPS Zemun nisu završili (Kijevo i da ne spominjem), depoe u Makišu ni načeli nisu a nove garniture više ni u predizbornim kampanjama ne pominju.

Dok pompezno najavljuju produženja u praksi samo sakate ili dograđuju nespretno rešene patrljke (GŽS, pruga oko Kalemegdana, krak ka Aerodromu, Nacionalni Stadion). A produženje ćorak s antibiotik redom vožnje. :blah:

Imaju jedan autoput nedovoljnog kapaciteta i pored toga ni metar metroa ne skrpiše za pola veka. Prilazi gradu sa juga nisu konvertovani u controlled access highway. Autobusi se provlače zagušenim trasama sa velikim brojem stajališta i semafora. Ponovno uvođenje ekspresa bez odgovarajuće infrastrukture gotovo nemoguće.

Jovin je planirao lokalni autobus/trolejbus, ekspres autobus, tramvaj, metro i regionalni metro. Sada ostadoše lokalni tramvaj, trolejbus i autobus uz poneki ekspres ili preskakač tipa 91, 511, 706 uz pokrivanje ključnih pravaca all-stop stani-kreni polascima. Ajde da su u pitanju magistrale sa manjim brojem ukrštanja kako je to zamišljeno GUP-om 1972 nego su semafori načičkani i pored stajališta zbijenih prosečno na oko 500m.

Sede na više stolica odjednom. Ovamo se ponašaju kao da nema putnika iako i pored pruge produžavaju 94 unedogled. Zar se do Blokova iz Resnika nije moglo stići kombinacijom S3+71? Vozom do Tošinog Bunara i dalje autobusom. Ne, sad još i Tramvaj žele da dodaju! Hoće li tako i sa metroom?

Nisu kadri jednu kraću liniju normalnih karakteristika da skrpe, ovamo bi skroz do Požarevca. Mislim stvarno. Treba nam smajli BGV fijasko komplet sa RVR-om.
 
Ljudi, vi i dalje spominjete TPS Kijevo???
Nema od toga ništa.
 
Са овим бројем возних средстава, доста је ТПС Земун. ТПС Кијево више није ни у плановима.
 
Sto potpuno obezvredjuje koncept novog Beogradskog čvora jer voz koji kreće za Šid ili Suboticu mora da podje sa TPS Zemun pa da ode do Beograd Centra gde će da promeni smer što mu dodje kao da je stanica čeona umesto da krene iz Kijeva pa preko Prokopa da nastavi dalje bez promene smera.
 
Mislim da od toga nema ništa u skorije vreme, kada im bude frka sa prostorom u Zemunu onda će graditi TPS Kijevo
 
Само да приметим да је Њујорк у не тако давно време изградио депо за приградску железницу крај реке, у центру града, само да му се возови не би враћали празни до депоа на периферији, јер је то велики трошак.
 
Возови који иду од депоа и за депо празни могу да саобраћају као БГ воз Раковица-Земун и обрнуто.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780854#p780854:3vf47jps je napisao(la):
Пантограф » 05 Oct 2020 09:20 am[/url]":3vf47jps]Само да приметим да је Њујорк у не тако давно време изградио депо за приградску железницу крај реке, у центру града, само да му се возови не би враћали празни до депоа на периферији, јер је то велики трошак.
Odlična ideja! Već imamo depo blizu centra, čak ima i izgrađene i upotrebljive koloseke i perone. Problem je što ga forsiraju kao glavnu stanicu za sve vozove :?
 
За депо је потребно више инфраструктуре од колосека и перона.
 
Kao na primer šta? Ne verujem da je išta što ne može da se ugradii u Prokop, a stanica glavna da se vrati gde je i bila...
 
Па сад, не знам како би на Прокопу празнили клозете и чистили кола споља и изнутра. Да не причам о немогућности да се на Прокопу расформирају и формирају композиције. Није депо само за стајање кола. А од повратка железнице у Савски амфитеатар нажалпст нема ништа након изградње зграда у Савској која је планирана за следећу годину.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780882#p780882:3k9m56g9 je napisao(la):
Дошљак » 05 Oct 2020 10:57 am[/url]":3k9m56g9]Возови који иду од депоа и за депо празни могу да саобраћају као БГ воз Раковица-Земун и обрнуто.

И даљински возови?

Не иде то тек тако...
 
За њих нажалост тешко, мада их како ствари стоје и неће бити пуно, исто нажалост.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780854#p780854:2k8baso5 je napisao(la):
Пантограф » 05 Oct 2020 09:20 am[/url]":2k8baso5]Само да приметим да је Њујорк у не тако давно време изградио депо за приградску железницу крај реке, у центру града, само да му се возови не би враћали празни до депоа на периферији, јер је то велики трошак.

Tako je. Čuveni Hudson Yards: https://www.google.com/maps/@40.7555901 ... a=!3m1!1e3

Nekoliko blokova odatle postoji i višespratni autobuski pogon koji istovremeno štedi na ekskluzivnom zemljištu i mrtvim kilometrima (od garaže do terminusa i obrnuto): https://www.google.com/maps/@40.7606632 ... a=!3m1!1e3

I ljudima ništa ne smeta. Mnogi gradovi opasani prugama a samo balkanskoj sirotinji smeta da bi spucala malo preostalog novca na podzemne deonice ispod nadzemnih. Tokijo prošpartan prugama i to širokim, magistralnim pa je podigao spratnost. Voila - i pruga i kvadratura. KO hoće nađe način, ko neće samo izgovor.

TPS Kijevo pretpostavljam da je otpalo zbog Makiša, odnosno izdvajanja BG:Voza. Inače evo prođe 10 godina od uvođenja istog i stanje nikad gore nije bilo. Pali smo na nivo Beovoza od pre 20 godina. Samo da izgrade depo i nabave garniture. Prava "sitnica", a do tada možda ni ista država više neće postojati kako to obično biva u ovom delu sveta.
 
Kako to misliš, pa eto prošle godine putnici ocenili BG:Voz maksimalnom ocenom i ovde se forumaši gotovo jednoglasno složili sa tim.
 
Главна мана БГ воза је што је стигао до максимума расположивих капацитета и без нових возних средстава нема могућности за побољшање.
 
Ne znam da li se može prigovoriti Bg vozu direktno, ali rekao bih da je mana i to što ne mogu da završe rekonstrukciju par kilometara pruge već 4 godine i što niko ne kontroliše one raspale Kineze zaposlene na toj rekonstrukciji. Mislim da se ovde previše forsira priča o manjku kompozicija.
 
Инфраструктура и Србија воз су данас две одвојене фирме. Мањак композиција је реалан проблем на ком се ништа не ради док се на инфраструктури ипак ради, иако очајним темпом.
 
Vrh